December 2009 mama's, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Beterschap gimena!!

Lenn ligt alweer ruim half uurtje te slapen.. ben benieuwd hoe lang hij het volhoudt boven:)
    Pff wordt ALWEER verkouden:x nek doet pijn, keelpijn, hoofd zit vol.. was er net vanaf:(

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    te vroeg gejuicht, hij is alweer wakker;)

3. gimena

gimena Niet meer actief

kan niet slapen :(
    dan maar bank hangen met een kop thee.
    dank jullie wel

4. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    hier heeft dani ook maar een uurtje geslapen... nou misschien 1,5 uur ;)
    Meneer had weer ns gepoept

t valt me nu pas op dat hij sinds een week echt continue kruipt met zn buik los van de grond. Hij heeft echt heel erg lang geschoven.

Best laat he!?

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; Te vroeg gejuicht!

@Dretjuh; Hmmmz pas maar op wat je zegt, voor je het weet rent hij de kamer door :D
    Hij is dan misschien wat later...hij volgt lekker zijn eigen tempo...niks mis mee hoor!

@Gimena; Beterschap!

@hier; Beau ligt nu net een klein uurtje te slapen, ben benieuwd hoe lang hij het volhoudt vandaag.
    Is hij lekker vroeg wakker dan gaan we samen in bad, heb ik ook wel zin in :D

6. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @roeltje: Fijn dat ie goegekeurd is!

@gimena: Beterschap!

Net ruzie gemaakt met provider die mijn website (en mail) host. Die sukkels hadden vanwege 1 openstaande factuur van 20 euro (ow wat een bedrag) zonder enige waarschuwing mn site plat gegooid. Was zooooo boos! Gelukkig is alles nu weer in de lucht, maar heb wel om de garantie gevraagd dat ze dit soort acties niet meer zonder enige communicatie vooraf doen. Als ze dat niet bevestigen ga ik lekker naar een andere provider. Kan echt bloedlink worden om dit soort dingen... Dan ga ik nu weer even werken (ben tenslotte net terug van de kapper :D).

7. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @chiquita: Leuk he die dunne ukjes! Als ik ons dochtertje een Hema joggingbroekje aantrek en ik til haar op dan valt dr broek meteen op de grond. Echt geen gezicht! Van Z8 vind ik de shirtjes ook nog wel breed trouwens (broekjes heb ik niet).

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Panos; ahhh naar de kapper geweest, een nieuwe coupe of het enigzins hetzelfde gelaten maar dan korter?
    Ik zou eigenlijk ook nog wel ff wat moeten laten doen aan mijn haar, heb a.s zaterdag een fotoshoot en wil wel beetje leuk voor de dag komen :D

9. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @dees: Weinig spannends (doe ik eigenlijk nooit met mn haar). Was alleen al eeuwen niet geweest, dus er is een flink stuk af. Kan ik ook weer fatsoenlijk over straat :p

Fijn zo'n thuiswerk dagje. Heb ik ook eindelijk beetje tijd voor zp. Lekker!

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @panos; ahh jij bent dus net zoals mij, kom ook zelden bij de kapper :)

Hihi, je bent wel lekker actief hier ja, leuk!

11. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    oeh ik kom echt om de 6 a 8 weken bij de kapper, laat mn uitgroei bijwerken, soms puntjes knippen want meestal doe ik mn eigen haar bijpunten, ik wissel vaak van pony... soms laat ik die ook langer groeien zoals nu. En ik laat het altijd fohnen.

@Dees: jah hij heeft idd zn eigen tempo :) Hij loopt wel redelijk goed mee aan 1 hand en staat ook erg stevig *nog niet los* en loopt super snel en goed langs tafels en stoelen.
    Nu t los lopen nog.

is wel anders als met Layla hoor, die liep al met 11 maanden :D

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Dretjuh; Oei wat voel ik me dan slecht als ik jou zo hoor, ik verzorg het echt veel te slecht.
    Maar ja dan komt er zo'n shoot om de deur kijken en dan wil je toch eigenlijk wel dat het er netjes uitziet!

Ik had ook niet verwacht dat Beau ineens los ging lopen, ik had echt het idee dat hij dat nog veel te eng vond.....niet dus.....zo ineens van de 1 op de andere dag maakt hij de grote stap :D

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    whaha heb helemaal in een scheur gelegen net :D was hamblokjes vergeten te halen voor de groentetaart voor vanavond.. dus ben naar de C1000 gegaan met een omweg, gelijk een wandeling gemaakt..

Maar goed, de stoep is hier nog hartstikke glad en de wegen zijn schoon.

Dus ben op de weg gaan lopen (eenrichtingsweg, maar wel heel breed met aan beide kanten een fietsstrook..
    Tegenliggers kom ik dus als het goed is niet tegen, omdat dat niet mag.. Dus ik dacht: Kan wel..

Dus ik loop daar en komt er ineens een auto aan, parkeert langs de weg en stapt uit..
    komt naar me toe en zegt: Weet je wel hoe gevaarlijk dat is.. En wat als je aangereden wordt blablabla...
    Wij moeders denken maar dat we alles mogen (zoals dus lopen op de weg)..
    Hij ging tekeer joh! Moest echt moeite doen om niet boos te worden, tja, heb Lenn bij me dus er wordt niet geschreeuwd door Ot of mij waar hij bij is..

Dus ik zeg tegen hem: Meneer, kijk nu eens naar de stoep, ligt vol met ijs en sneeuwprut, is hartstikke glad, daar ga ik echt niet op lopen hoor..

Zegt hij dus: Kan best, de jeugd van tegenwoordig is te bang..

Ik weer: Als u het allemaal zo goed weet, laat maar zien.. Loop zelf eens op de stoep dan merkt u dat het spiegelglad is daar..

En echt he, al mopperend loopt ie naar de stoep, zet er een stap op ennn

GAAT IE TOCH PLAT OP ZIJN BEK!!

whaha heb hem recht in zijn gezicht uitgelachen :D

Boooooos dat ie was..
    Zo meneer, en zegt u nog eens dat ik DAAR moet lopen..

Is op gaan staan en weggelopen :D

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; Whahahaha, daar lag hij dan met zijn mond vol tanden :D
    Geniaal!!

15. bapsie

bapsie Niet meer actief

haha roeltje wat een stunt, ik had t niet gedurft maar oke! geweldig!

heeft iemand een stukje bahang over? kleine man doet of ie niet weet wat NEE betekend.... zo jammer dit...

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Bapsie
    sorry kom zelf ook behang te kort ;)
    Ik weiger om op zo'n stoep te lopen.. dat ik zelf dan onderuit ga is één ding, maar voor hetzelfde geldt neem ik de kinderwagen mee en ligt Lenn ook plat..

Dees
    whaha meer een mond vol ijs.. echt hoor, als je ziet hoe het er hier op de stoep uitziet.. ieder normaal persoon kan zien dat je daar niet op gaat lopen..

17. bapsie

bapsie Niet meer actief

roeltje: ik loop ook op straat hoor maar bedoel die man recht in z'n gezicht uitlachen dat zou ik niet kunnen... maar naderhand natuurlijk wel hé!

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @bapsie; Ik heb nog zat rollen over, hoeveel wil je er?

@Roeltje; Maar joh echt, ligt er nog zoveel sneeuw en ijs dan bij jullie. Hier is echt alles alweer weg...

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ja alleen op de stoep ligt nog ijs.. echt glad is het daar..
    in de steeg hier ligt ook nog van die prut..

Bapsie
    ging vanzelf:) Kon er niks aan doen.. het zag er echt zo grappig uit..

buikspieren vandaag zijn wel weer goed getrained..

20. bapsie

bapsie Niet meer actief

roeltje dat geloof ik zo jah!

deesdees een stuk van 1 bij 1 moet mn dikkertje wel achter passen ;)

Deel Deze Pagina