Heel goed, het is echt heel leuk om te doen....wel druk soms trouwens! Zo af en toe zitten er wat mindere kanten aan maar daar kijk ik doorheen
Hey meiden, kom ff me nieuwe banner showen Morris is al bijna beter, gelukkig mag ook wel een keer, heb deze week 1,5 dag gewerkt en manlief is bij Morris gebleven. Nu al weer lekker weekend! @ Panos lekker thuis werk! Zou ik ook wel willen hoor O Morris is wakker! brb!
@Manoe; wat een vrolijke banner!! Moet ff aan je nieuwe outfit wennen...fijn dat Morris aan de beterende hand is!
@roeltje: Wat een verhaal! Rare vent! @manoe: Leuke banner! Ga zo uk maar eens van de creche halen. Ben benieuwd hoe ze het heeft gehad.....
roeltje: wat grappig zeg!!! wel leuk zo iemand denkt het beter te weten en op zijn bek gaat letterlijk en figuurlijk! gimena: beterschap! panos: z8 valt ook breed de truitjes maar bij jongesns is dat niet zo erg al sje van die rugby actige truitje sheb t broekjes vallen niet zo breed gelukkig.. en hem valt ook wijd die rompers vallen van zn schouders af soms... welke merken heb jij het meeste aan? hier wil dirkje het ook nog welles goed doen.. maar is niet altijd zon leuke collectie.. hier: nou kindjes hebben lekker gespeeld man nu even pakketjes wegbrengen voor mij.. dadelijk koken..ofja opwarmen heb nogg van gisteren over! manoe: heb je mn kaartje nog gehad?? heo was de verjaardag???
@chiquita: Ons meisje draagt qua merken van alles. Meestal kijk ik hoe het valt. Hema is bijvoorbeeld erg wisselend, soms zijn de truitjes mooi smal en soms juist weer niet. Noppies zit meestal goed (wel een maatje groter nodig). Heb een shirtje van LittleFeet (geloof dat het zo heet) en dat valt ook super mooi. Ik heb een heel mooi smal broekje van NameIT, maar hun shirtjes zijn weer vrij breed. Van H&M heb ik ook wel wat dingen, maar het meeste zit net niet echt mooi. Zelfs hun majo's (hmmm... hoe schrijf ik dat?) lubberen een beetje. Dus het altijd een beetje zoeken. Vind het wel jammer dat hier in de stad geen Noppies winkel zit. Welke merken koop jij veel?
Oja.. van rompers heb ik van die witte prenatal rompers (met en zonder mouwen) en die zijn supermooi slank! Ook bij haar beentjes! Alle andere rompers lubberen altijd wel ergens en Hema ziet er echt niet uit bij dr.
@chicken; Middag!! Ik zie dat je ei er bijna aan komt...kriebelt het al? @Panos; haha Maillots, zo schrijf je het @hier; Beau is weer fris en fruitig, heeft gespeeld met zijn badoctopus, alleen heeft mama niet het juiste badschuim....kwamen echt minimaal bubbeltjes uit.....ze leken er met pijn en moeite uit te komen. Dus als iemand een tip heeft wat zeer goed schuimend badspul is voor dat ding...meld je
whahahaha Beau neemt een aanloopje en valt inene plat voorover op de grond, ik denk nou die gaat huilen, niet dus! Wat denk je wat hij zegt: "ohwoho" en kruipt weer vrolijk verder
krijg net een telefoontje van de opvang van mn stiefzoon dat ie weer niet terug is gekomen. Eerder deze week was hij 's avonds laat dr tussen uitgeglipt en nu dus weer weg... maandag komt ie thuis en ik ben t nu alweer schijtbeu
@Dretjuh; Pfff begint het nu alweer....wat is nu het volgende plan? Blijft hij straks weer voor langere tijd bij jullie?
hahahaha Dees wat grappig!!! M'n ei komt er inderdaad aan, of is geweest of heb ik nu...in ieder geval voel ik me niet echt super. Beetje krampen in m'n buik. Het gekke is dat ik twee dagen terug begon met slijm en nu helemaal niks meer, terwijl ik dat altijd wel heb. Misschien heeft mannetje meteen al raak geschoten en is de boel meteen dicht gegaan...haha
Chicken whahaha sorry moet er wel om lachen Dees hihi grote vent stoer hoor. Dretjuh Nou lekker dan.. Denk je er een beetje van af te zijn, begint het gedonder weer van voren af aan.. sterkte en dikke knuffel! Zo, lekker gegeten Groentetaart was heerlijk.. was alweer heul lang geleden dat ik die gemaakt heb zeg.. Lenn vond m ook lekker gelukkig.. heeft zelfs iets meer gegeten dan de laatste dagen vult wel zeg.. uh zit nu wel met halve taart in de vriezer maar en als hapje op tafel zondag..
@Roeltje...hihi...maar echt, ik heb altijd dagenlang last van slijm. Eerst troebel, dan helder, gewoon helemaal volgens het boekje zeg maar..en nu maar 1 dag ofzo en ik heb echt een vol kramperig gevoel. Nou ja, lekker afwachten!