@Dees: nou hij komt maandag thuis, waarschijnlijk weer voor n langere tijd want ze moeten nu nog uitzoeken hoe ze t gaan aanpakken omdat we naar engeland verhuizen. dus voor ze daar uit zijn en dan nog aanmelden en dan nog een wachtlijst. pff heb dr geen zin in @Hier: hmm net lasagne op, daar had ik echt zin in
panos: ik heb in de kast veel veschillende dingen veel z8 en noppies.. op het moment wat van h&m truitjes die van yorgos zijn geweest dus zijn al ruim 2 jaar oud. verder nog wat spul uit amerika vooral de rompers vind ik fijn van carters en idd prenatal rompers hema is hier ook niks helaas. ja zit even goed na 3 keer wassen niet meer.. noppies idd en lief! verder van alles en nog wat wta ik tegenkom... maar mt 80 is iedere ker net wel of net niet... zit echt tussen baby en peuter in vind ik .. chicken: waar ben je op vakantie geweest... gimena: weer wat beter? dees: die badschuim van zwitsal schuimt best wel toch??? hier: net gegeten nu lekker westenwind kijken met een koppie thee
@Dretjuh; Hmmz geen leuk vooruitzicht dus, gaat hij mee naar Engeland? @Chiquita; Zwitsal heb ik geprobeerd maar helaas, die werkt hier dus niet...
dees wij hebben bad en douchegel van de Etos.. Met Ernie op de voorkant. had ik ook wat in het bad gedaan, straal erop.. Oeps, iets TEveel dus.. schuimt als een gek.. Maar doe je de schuim na die tijd er bij in? want dan schuimt geen enkele badschuim.. Chicken haha gewoon om de dag gaan klussen tot je NOD daar ergens moet toch een ei tussen te vinden zijn Net lekker gedouched.. Met open mond zat ie naar het doucheputje te kijken.. Tja, waar al dat water toch heen gaat......? geweldig.. nog even spelen en dan richting bedje.. Hij heeft prachtige wallen onder zijn oogjes van de laatste dagen dus hij kan wel wat slaap gebruiken
@Roeltje; Er staat dat je alleen badschuim moet toevoegen aan dat ding, speciaal vulgaatje is dan zichtbaar. Dus ik heb er wat van dat zwitsal spul in gedaan en toen het apparaat aangezet....niks nada noppes.....de geluiden zijn iig wel al heel leuk! Hihihij dat stromende water heeft Beau nu ook door, wanneer ik de stop uit het bad trek gaat ie in bad op zijn buik liggen en volgt dan het water wat verdwijnt in het putje...gekke kids hoor
@dretjuh: balen van je stiefzoon! Schiet niet op... Hoe willen jullie dat met Engeland doen met hem? @Dees: Thanks voor de spellingtip. Stom, maar zag het echt ff niet. Net lekker gegeten en nu rustig op de bank. Lekker relaxen. Uk had een goed crèche dagje gehad. Alleen had ze amper geslapen, zo irritant vind ik dat altijd. Wel hebben ze leuke foto's gemaakt met dr muts op. Probeer later vanavond nog wel wat te spammen.
@Panos; Wilde niet corrigerend overkomen trouwens, je vroeg hoe je het schreef Slaapt ze altijd slecht bij de opvang? Beau heeft dat ook...hij is dan helemaal de weg kwijt zeg maar...
@Dees: vond het gewoon grappig hoe ver ik ernaast zat... Het leek er niet eens op... En dan te bedenken dat ik juist altijd goed in Nederlands was. Meisje slaapt meestal wel wat slechter, maar gelukkig wel meer dan vandaag. Tis daar natuurlijk ook een stuk drukker dan thuis. Maar idd als ze echt slaapt is ze zo zielig. Dan weet ze echt niet waar ze het moet zoeken... Gelukkig is ze nu wel gezelli.
@ Lottie; hier ook nog begin van de avond een fles opvolgmelk met de zelfde reden, als ze het lekker vinden en het er goed op doen is het prima toch? @ schoentjes; vind die minischoentjes zooooooooooo leuk, en je hebt hier in het dorp zo'n leuke minischoenen winkel (heel duur, maar dat terzijde). Maar zal ook nog moeten wachten . Dacht handig te zijn met de uitverkoop, maar kreeg het advies te wachten tot ze minimaal 3 weken los lopen en dan vooral erg soepel en veel en dan voorzichtig over te gaan op de eerste schoentjes, liefst met een flexibele zool (voor het afwikkelen van de voet). Maura loopt nog lang niet goed genoeg en kruipt nog het liefst, heeft ook nog liefst niets aan dr voeten dus moeders heeft pech gehad denk ik . @ Dees; kan Beau alvast een beetje wennen aan schoenen aan zijn voeten, moet vreemd zijn lijkt me. Hij hoeft er ook niet meteen veel op te lopen, toch? hihi wat een leuke foto's van zijn verjaardag! @ chiquita; oeh wat balen zeg van de kleertjes. Hier ook geen goede ervaringen met H&M online. Hopelijk heb je het snel binnen. @ Roeltje; wat een fantastisch verhaal, dat heb jij ook weer . Trouwens, vond het al toen we jullie kaart kregen, wat heeft jou man een leuke naam . @ Manoe; leuke banner! @ Chicken: hihi nou dat zou mooi zijn, meteen raak . @ hier; vriendinnetje van vroeger is langs geweest, meer kennis nu. Had er aanvankelijk niet zo heel veel zin in maar het was erg gezellig
grrrr.. net een email gehad van de h&m ze hadden idd vergist met het huisnumemr en zllen het eind dec weer opsturen! ja lekekr dan hoeft het niet meer! inplaats ze het nu op sturen nee kan pas eind dec wat een onzin zeg!!!! dus dan maar in het centrum wat leusk kopen maarja dat zit niet zo lekker als dat pyama pak voro zaterdag avond..
@Stiefzoon/engeland: nou eigenlijk niet de bedoeling dat ie meegaat. Hij heeft gewoon hulp nodig en dat is uiteraard beter in een taal die hij begrijpt. Hij kan dan ook gewoon op zijn eigen school blijven eventueel ipv een hele verandering mee te maken. maar tja... of jeugdzorg daarmee akkoord gaat.
Kamertje Had vandaag even meters willen maken, maar voelde gisteren aan mijn rug dat ik teveel had gedaan. Vandaag dus bijzonder weinig gedaan. Wel zo'n vies drankje weggehakt in het zh. Nu hopen dat glucose goed is. Ga ik wel vanuit. Ferdy is as we speak de kast boven in elkaar aan het zetten. Had ik al gezegd dat hij af en toe erg lief is? Zal vanavond wel weer voetbal op tv zijn die hij wil zien....dan doet hij wel vaker lieve dingen Vandaag een draagdoek van een mama hier van zp overgenomen. Is nu alleen een beetje lastig knopen...er zit een buik in de weg, dus alles wil naar boven kruipen. Iemand ervaring met een ByKay band? PSje & Stink Van harte met jullie 1-jarige dreumessen! Sjees Die winterfoto is echt super... Roeltje Wederom...waarom tref jij toch altijd van die types...wel lekker dat hij op zijn bek ging.... Zwemmen Gaat er nog iemand een datum roepen?
Collo Goed dat je naar je lichaam luisterd meid.. Laat Ferdy het zware werk maar doen, daar is ie een man voor Mm, waarschijnlijk tref ik ze omdat ik mn waffel te vaak open trek op momenten dat ik m waarschijnlijk beter kan dichthouden.. Maarja, ik ga nogal snel in de aanval en zoek snel de confrontatie op.. niet echt handig Morgen de tandarts maar even bellen of hij tussen de bedrijven door mijn verstandskies even wil trekken.. is de laatste en begint nu aardig pijn te doen.. trekt door naar mn oor.. hoop alleen op een normaal tijdstip, heb morgen nog een boel te doen.. Lenn ligt lekker op bed en is lief gaan slapen..
@Roeltje: oej succes met je verstandskies. ik geloof alleen wel dat als een verstandskies ontstoken is dat ze hem gaan trekken zonder verdoving *niet om je bang te maken hoor* @Zwem meeting: nou volgende week donderdag de 23ste????
Dretjuh ja joh? bij mijn andere drie gewoon met verdoving.. ach deed ook zeer, hij wilde er niet uit:x ach binnen tien minuten staan we weer buiten dus dat scheelt Panos Thanks, ben blij dat ik met gemak naar de tandarts ga Leuke vent en leuke vrouw (ook assistente)
haha Roeltje, goede actie!!! mmm Collo, verdacht als ze zo lief zijn ineens die mannen, hihi iemand vandaag al mijn kerstkaart ontvangen ondaks de stakingen??
Hallo! Phieuw, ben helemaal afgedraaid...Sara werd, een uur na haar op bed gelegd te hebben, wakker, huilend,en dat heeft ze 1 1/2 uur volgehouden... zeuren, roepen (jaaaaaaa, mamamamamama, jaaaaaa), huilen, bleren, schreeuwen (boos). Uiteindelijk nog maar even geknuffeld en toen had ze er vrede mee... Ik denk eng gedroomd in kombinatie met pijn in oortjes. Zielig toch? Hoe is het hier?