Pooh kaartje komt dinsdag pas! Had het via internet gedaan en krijg net een mail dat er iets niet goed is gegaan Veeeeel plezier morgen!! *schopt je naar de keuken* He, zeg.. Vraagje he.. Wil toch inzicht krijgen in mn ei d.m.v. ovutesten.. Nu lees ik hier veel over zwanger&kids.. Iemand daar ervaring mee? Stel je vruchtbare periode vast met ovulatietesten - Zwanger & Kids ik ben echt een leek hierin Dus kan wel wat hulp gebruiken haha
@pooh: hmmm dat is raar, kaartje is toch echt gisteren ruim op tijd verzonden dus had er vandaag moeten zijn.... sorry dan komt ie dus te laat @roeltje: sorry, totaal geen ervaring met ovu testen....dus kan je niet helpen Veel plezier met IHVH vorige keer dat sinterklaas er was hadden we nog een dikke buik Peter stopt er trouwens mee he, in het nieuwe seizoen gaat guus meewis het overnemen.
ik wil geen Guus Meeuwis!!! Ik wil Peter!!! Al moet ik zeggen dat ik vaak wel om m moet lachen, maar toch.. Jaa erg he, vorig jaar kreeg ik harde buiken van het lachen.. Dat was echt niet grappig, maar ik MOEST het afkijken heerlijk, zitten al helemaal klaar
@roeltje: ik heb geen ervaring met zwanger&kids, wel met sensitest (geloof ik ) staat dan heel duidelijk uitgelegd hoe en wanneer je ze moet gebruiken. Kan niet misgaan!
Hier een geslaagde dag gehad. Nieuwe eetkamer tafel. Luuk weer verwent bij mijn schoonmoeder. Morgen heerlijk naar mijn ouders. Foto's van de nieuwe spullen spam ik nog. @roeltje Wat lees ik nu ga jij ook aan de gang? Ik heb ook een tijdje met ovutesten gewerkt zo'n vier maanden dus als je iets wilt weten vraag het maar. Was er best goed mee. Je mag ook mijn tel. hebben dat praat wat makkelijker. Maar doortje had het al gezegt op senitest word het erg goed uitgelegt. Ik hoor nou ja lees het wel. @poohbeer Heb je mijn kaartje nog niet? Die is al op de bus gegaan. @all Nog niet verder terug gelezen. Ben nu best wel moe. Dus ga zo lekker slapen. Op naar morgen weer een heerlijke dag. Even Luuk spam van vanmiddag!!
PSje Winterberg erg leuk hoor! Reden we op zondag wel eens heen als het lekker gesneeuwd had. Gewoon om even sneeuwballen te gooien. Nu zullen we dat niet zo snel meer doen met Amy denk ik. Maar wel leuk hoor om even eruit te zijn. Wil ook wel weer eens skieen, Wat een mooie spam en wat heeft ze een lekkere zetel in die slee, Princesje! Pooh Mocht ik binnenkort nog de stad in gaan dan laat ik het wel weten. Neem ik wel een paar extra boeken mee. Vind ze zelf ook wel erg leuk. Mijn kaartje komt ook maandag... RiTi Ja, heb me best zorgen gemaakt om mijn stuitje met de bevalling, maar uiteindelijk helemaal geen last van gehad. Behalve dan dat ik een doorligkont had van de hele dag op mijn rug liggen door de CTG. Hele keuken opnieuw zetten? Jee.... Leuke spam hoor, mooie slee. Hoop zo dat er morgen nog wat ligt... Suus Had mij ook kunnen overkomen hoor! Mijn handtas is sowieso een bermuda-driehoek... Roeltje Heerlijk zo''n man die af en toe precies de juiste dingen doet. Kan ik ook intens van genieten... Joepie! Weg met die pil! Hoorde vandaag van mijn beste vriendin dat de pil ook al in de prullenbak gegooid is. Haar kleine is precies een half jaar, dus dat is ook best snel. Ik heb trouwens mijn ovu-testen ook bij Sensitest vandaan, maar volgens mij maakt het niet zo veel uithoor, waar je ze besteld. Boaz Bedankt voor het kadootje! Stink Wat een schattige Luuk-piet spam!
goedemorgen *gaaaaap* half 10 gisteravond begon het al Wakker, huilen, niet willen slapen.. Om 23.00 eindelijk gaan slapen.. om vervolgens om 23.45 weer wakker te worden.. zo ging het door tot 2.00 uur.. 5.00 uur vanmorgen wakker flesje gegeven maar nee hoor, niet meer slapen.. wow, nog geen 3 uur geslapen hoop dat hij rond 8 uur weer even naar bed gaat..
lotus van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag!! Laat je maar lekker verwennen door papa, mama en max
Goedemorgen!!! @lotus: hieperdepiep hoera!!!!! Gefeliciteerd met je eerste verjaardag!! En ook papa, mama en max gefeliciteerd!!! Maak er een fantastische dag van!!! @roeltje: jee wat een nacht weer meis! En ik maar klagen omdat ze het altijd op zondag presteerd om voor 8 uur wakker te worden..... @elmo: goedemorgen, jij bent er ookal weer vroeg bij! Sinterklaas vieren vandaag? Of gisteren al gedaan?? @stinkerbell: veel plezier vandaag bij je ouders! @collo: thanks, ze zat ef ook inderdaad bij als een prinses ja Zo nou hier nog tot vanavond wachten tot we sinterklaas vieren... Zwager en schoonzus verhuren zichzelf altijd op 4 en 5 dec als sint en piet. Dus onze viering moet wachten tot vanavond, geeft niks gezeliig in het donker enzo
Gefeliciteerd LOTUS!!! Maak er een mooie dag van! @ Roeltje jippie weg die pil Het zijn er nu echt al heel wat die bezig zijn @ Stinkerbel veel plezier bij je ouders vandaag! Gister een super geslaagde sinterklaas gehad! Morris onwijs verwend met little people en een activiteiten tafel! Verder ook nog lekkere luchtjes en nieuwe koekenpan en veel snoep en koek! Was erg gezellig!
@roeltje: ohh ohh wat een helse nacht voor jou Pffffff Ik kan je de hand schudden! *knuf* @Manoe: ahh fijn dat het leuk was, little people is heel erg leuk voor die kleintjes @Hier: pfff gisteren iets te veel wijn gedronken, was LADDERZAT!!! gelukkig niet ziek geworden alleen knallende koppijn nu Wij gaan vanavond sinterklaas vieren, gewoon enkele cadeau's en lekker veel snoepgoed op tafel Kaarsjes aan, sinterklaas liedjes opzetten en lekker spelen met de kids @LOTUS: GEFELICITEERD MET JE 1STE VERJAARDAG MEID!!! xxx
Goedemorgen Dames, Even vlug. Lotus Gefeliciteerd met je verjaardag!!!! @de rest Jullie ook allemaal veel plezier vandaag. @dretjuh Hier was de wijn gisteravond ook erg lekker. @manoe Zo morris lekker verwent.
Hoi vandaag vieren we sinterklaas, dus ben zo weer weg. Heb alleen wat pyamaspam van Beau.... Mama is trots..... YouTube - Beau loopt steeds verder
wauw wat goed van beau zeg!! Schattig kereltje zeg kan niet wachten tot Dani begint met lopen, haha maar die kan niet eens stabiel staan
Lotus gefeliciteerd! @dretjuh, ik kan je de hand schudden hoor Boaz staat ook niet stabiel, wel aan een tafel als hij ziczelf optrekt maar als ik met hem aan de hand ga lopen wiebelt hij alle kanten op. Ik denk dat lopen bij Boaz een latertje wordt. Maar ach, er zijn genoeg dingen waarin Boaz zich wel lekker ontwikkelt; Hij stapelt en vindt puzzelen leuk, is de hele dag aan het zingen en weet precies waar een cd'tje inmoet, kruipt de hele kamer door, dus hij vindt et wel prima en ik ook.
ach ja joh, het komt toch wel Ik vind dat Dani zich heel goed kan concentreren, hij brabbelt en probeert alles na te praten. Hij klimt goed, trekt zich ook overal aan op, is super lief en knuffelig Maar lopen is soms zoow handig hahaha
@LOtus: Gefeliciteerd met je verjaardag!!!! Maak er een knallend feestje van @Roeltje; Pfff wat een rotnacht zeg @Dretjuh; Hahaha, je hebt het goed naar je zin gehad dus, mag ook wel eens gebeuren toch. @Elmo; Jippie, Beau loopt steeds verder. Het is en blijft zo'n super gaaf gezicht dat wankele lopen met die korte beentjes @Manoe; Zozo Morris is goed verwend, en dan moet zijn verjaardag nog komen Wanneer vieren jullie het, ook volgende week zondag? @hier; prima nacht gehad gelukkig, Beau werd rond 9.30 pas wakker. Gisteravond wel vroeg op bed gelegd maar dat was voor korte duur....zijn toen weer ff beneden wezen spelen en om 21.15 was hij echt op en moe en is toen rustig gaan slapen voor de nacht. Hihi zijn hele neus zat vanmorgen wel flink onder de prut.... Mannetje is om 10.15 weer naar zijn werk toe vertrokken, veel hoeft hij niet meer te doen gelukkig dus die is redelijk bij tijds weer thuis.