Dan hier ook nog maar 'n keer. Afgelopen zaterdag moest Ard naar 'n begrafenis en ik ben boodschappen gaan doen met de 3 kindjes. Lianna en Yosyp lopend en ik had Jorja op de arm. Jorja ging vervolgens in het winkelwagentje en Lianna en Yosyp hadden ieder een klein wagentje. Het ging niet slecht moet ik zeggen. Op weg naar huis kwamen we nog 2 oudere vrouwen tegen en die complimenteerde me nog met de kindjes dat ze zich netjes hadden gehouden in de winkel.
wat gaat dat hard opeens!!!! puck fijn dat het goed is gegaan met olivier tesske hoe gaat het met je meis?? juud fijn dat je voor jezelf nu duidelijkheid hebt en verder kunnen aan nu, vol goede hoop!!! mirnada logisch dat je het druk hebt met 3 kids! lique hoe gaat het met je? ________________________ ik ga zo werken, heb late dienst, probeer een uurtje op te nemen, want ben flink verrot. Tot nu toe elke nacht wakker, omdat Britt zo hoest. gisteren een goed gesprek gehad met manlief hier, en we gaan er samen tegenaan, maar hij gaat ook aan zichzelf werken!
Dankzij Lique extra snel gegaan. Had gisteren kleertjes via wehkamp besteld, omdat ik zelf niet naar de c&a kon en heb ze nu al binnen. Leuk leuk.
Ook ik ben hier natuurlijk gewoon weer vd partij. Heb niet terug gelezen. Ik ben de laatste dagen weer doodop. We zijn vanochtend gaan zwemmen en nu gaan we allemaal lekker richting bed
@Sjorsje, jaaahhhh heb even mijn best gedaan.. niemand kwam mij helpen,haha!! Ohh leuk nieuwe kleertjes. Ik kon me vorige week niet inhouden in de H&M, ahha! @FF, wat fijn te horen dat je een goed gesprek gehad hebt! Met mij gaat het prima. Mag zeker niet klagen!! zo lekkere lunch gehad, kan er nu weer tegenaan!
En topic 10 alweer.... @ Lique: Haha je hebt het oude topic mooi vol gekletst! Lekker gegeten? @ Bumba: je bent zwanger zie ik, gefeliciteerd! Olivier had het super gehad op psz. Hij was ook nog erg vrolijk toen ik hem kwam halen. Nu ligt hij wel op bed, hij was niet moe zei hij maar hij was vrijwel gelijk stil haha... Ik ga ook even wat eten en dan folders lezen etc. Het is raar weer trouwens hier het waait heel hard en begint nu te sneeuwen... O ja en Lauwie... waar ben je? Heb je onderhand geen meldplicht hier? Heb je trouwens een buddy zodat wij het heugelijke nieuws ook gelijk horen? (Ik wil ook wel buddy zijn hoor...8))
Zo even abonneren! @ Linka: We hebben het super druk met de zaak. Jeroen is weer gaan hovenieren en daarnaast leveren we nog steeds beplanting. Ik werk nu weer thuis als de jongens naar het KDV/school zijn. @ Bumba: Gefeliciteerd met je zwangerschap meis!!!
@Bumba, jaaaahhhh gefeliciteerd!!! whoehoe!!! Hoe voel je je???? @Puck, ja ik vind dat Lauwie ook meldplicht moet gaan krijgen, haha!! Heerlijk dat hij zo genoten heeft!
haha puck en lique, hier ben ik! weet niet wat ik heb. ben zelfs te moe om te douchen en boodschqppen te doen. heb ongeveer de hele dag geslapen. zo maar ff in bad. verder zit ik een beetje in mijn eigen coconnetje.. ik heb internet op mijn mobiel, dus ik meld me wel na de bevalling bumba, gefeliciteerd met je zwangerschap!!
@Lauwie, ojee nu al coconnen, dat belooft was, haha!! Heerlijk lui, lekker van genieten zou ik zeggen!!
lique, vroeg me ook al af of het een voorteken is of dat het rustig nog 3 weken zo doorgaat. probeer iig nu de rust maar te pakken. komt zo natuurlijk een hectische tijd aan..