December 2009 mama's, deel 8!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 14 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @lotte; Ik hoop op goed bericht van je mannetje, hopelijk gaat Milan nog ff slapen.

@poohbeer; Appel wel netjes in 4 stukken....vinger bijna :p
    Nee, het is echt wel pijnlijk....druk nu nog ff flink op de wond...het bleef bloeden!

@Elmo; Hormonen?? Wat zijn dat? :p
    Die zelfgemaakte bami met kip ketjap klinkt ook lekker...krijg er spontaan trek van.

2. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; Auw! Pijnlijk altijd je vinger, vrees ook op een rotplek, dat is nl altijd zo.

@ Pooh; euh heb zo gauw geen nl versie, maak m met liefde voor je als je het leuk vindt?

@ Lotte; Hopelijk ook letterlijk dan snel een zonnetje, droogt alles goed :).

3. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Hallo meiden!
    Ben weer terug! Was erg gezellig, lekker gedanst en meegebruld haha.

GROOT NIEUWS: SARA GAAT VAN ZIT NAAR LIG!!! Jaja, het is zover! We konden haar altijd op haar bips neerzitten als we wilden dat ze ergens bleef zitten, maar dat is verleden tijd. Ben wel even trots hoor, ookal doen jullie kindjes dat allang :)
    @milli: vervelend dat je zo misselijk bent!
    @chicken: whahahaha, klusserderklus!!! Daar moet wel een beebje uitkomen!
    @happy: ben je er al achter wat er met het oog van tijs is?
    @lottie: oe ook leuk een training! Ben je al uit de oppasdagen? Op een maandag mag Milan ook hier komen hoor, als ik niks heb! Waarom zit je in de put meis?? Je verhaaltje is weg.. knuf dan maar!
    @dretjuh: pffff, word al moe als ik je verhaal lees hahaha, net truus de mier: tuuterdetuut! Fijn dat alles onder controle is in Engeland!
    @collo: jeetje wat spannend van woensdag!! Oeoeoeoeoeo das al bijnaaaaaaa!
    @dees: vandaag aan het kamertje begonnen?
    @poohbeer: al een beetje opgeknapt? Ja, krijg dan ook gewoon een termijnecho, dus dat is wel superfijn!
    @mroos: ojee, ben je zo ziek? Wat naar!
    @elmo: hahaha schijnzwanger!
    @riti: lijkt me een hele gezellige fase waar Maura in zit ;) Peterseliewortel? Wasda? Ja inwendige echo’s ben ik helaas mee bekend… oeooeoeo, Me! Me! (carrot copcake!) of ben ik nu te laat… oke, en ik kom ook een keer bij je om die meatballs te proeven mmmmm
    @manoe: beterschap voor Morris!
    @stink: heftig verhaal van je schoonvader zeg..
    @roeltje: superzaadje+ supereitje=baby!

4. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Mooi zo. Ik maak dan een frambozenmousse voor in de taart.

Ik heb gisteren trouwens mijn eerste cerealcake gemaakt ( uit cakeboss) was erg lekker. Even voor de fun met het verkeerde spuitmondje (vriendin had de andere spuitmondjes geleend) bespoten en wat roosjes gespoten( eerste.keer) en wallah....
    Bekijk bijlage 122017

5. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Riti, thanks maar das ook weer zo wat...hihi
    Als ik weer opgeknapt ben heb ik er vast wel weer puf voor.

6. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Elmo, nice!

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Doortje
    Wat goed!!! Maakt toch niet uit dat sommige onze kindjes dat allang kunnen, dat maakt het niet minder knap van Sara! Super!
    Hoe het gaat met die baan weet ik even niet, ben bang dat we dat dus toch niet gaan doorzetten. Mannetje denkt dat het zinloos is als ik daar nu ga solliciteren omdat ze me dan toch niet meer willen als ik terug zou komen van zwangerschapsverlof...Kort uitgelegd dan. Dus ik ga wel iets tijdelijks zoeken dan.....
    Lief van je dat je wel zou willen oppassen:D.

En hoe voel je je verder? dringt het een beetje door? Nog getest? SPAM!!!

Elmo
    Mooie taart hoor!

8. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @lottie: hmm hoe denk je er zelf over? Wil je graag werken? Lastig punt lijkt mij! Ik heb de 13de om 22:00 getest (man wilde graag samen testen :)) en de 14de in de ochtend. Ze knalden! en jij?

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Doortje; Ik snap dat je vol trots bent!! Logisch!
    Niet ieder kindje is hetzelfde meid...geniet van haar zoals ze is. Ook zij komt er echt wel :)

@RiTi; Yup, precies in het kootje :(

@Elmo; Wat een mooie romantische taart :D
    Hij is goed gelukt!

10. gimena

gimena Niet meer actief

@elmo WAUW!! Super mooie taart!!

11. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Lotte
    Kijk jij een beetje uit dat de negatieve houding van je vriend jou niet mee omlaag trekt? Dat doe je zelf nl al veel te hard en nu wil je eindelijk weer ergens voor gaan en dan komt hij met zo'n domper. Kon verder dus niet meer lezen wat er nu precies aan de hand is, maar sterkte ermee.

@All
    Als ik de komende dagen een beetje egocentrisch ben (wat meer dan normaal dan he;)) vergeef het me. Ik ben nl. behoorlijk zenuwachti aan het worden voor woensdag... en ik moet nog een paar dagen. Droom iedere nacht dat het de volgende ochtend zover is....brrrr.....
    Ik lees wel braaf mee, maar kan af en toe niet de concentratie opbrengen om op iedereen te reageren...sorry

12. mroos

mroos Niet meer actief

@Collo, heel logisch dat de wereld nu even om jezelf draait;) Binnen een paar dagen is je 2e spruit er gewoon! Zie je erg op tegen de bevalling of valt dat mee? Ik ben erg benieuwd naar de naam!

@Elmo, mooie taart!

@Lotte, ik heb een klein beetje gemist waar het om gaat, maar dat je niet lekker in je vel zit is duidelijk.. Jammer, want het kost zoveel minder energie om gewoon te genieten:). Sterkte!

@Dees,auw!

@Riti, ziet er lekker uit, was het ook lekker:D?

Boaz is voor et eerst uit logeren(bij mijn ouders).. we kunnen allebei echt even een goede nachtrust gebruiken.
    Ik baal ervan want zou morgenavond met vriendin die over een week voor een half jaar naar Spanje gaat, naar de sauna.. En dat zit er dus ook niet in. Stiekem hoop ik dat ik me morgen ineens top voel, maar dat zal wel niet helaas.

13. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Doortje; Heerlijk zo'n avondje stappen :). Wat goed van Sara! Nou die kan je dus overal vandaan gaan plukken zo :p. En die peterseliewortel, nooit gegeten, wel zien liggen, ben benieuwd ;).
    Vang! Het zijn een soort never ending cupcakes :p.

@ Elmo; bsmet met het taartvirus! Knap gedaan zeg, leuk!

@ Dees; hoe is het met je vinger?

@ Collo; Ach meid, wat heftig he.
    Ik zou het niet meer hebben in jou geval. Vind het al zo knap dat je uberhaupt in volzinnen weet te communiceren.
    Ik wou dat ik iets voor je kon doen!
    Met tranen van het lachen het topic hilarische bevallingsverhalen verslonden, maar ik weet niet of dat juist nu wat is.

@ Mroos; Spannend zeg dat Boaz voor het eerst uit logeren is. Wel lekker even een nacht lekker doorslapen!
    Eten was lekker, we hebben er van gesmuld met zijn drietjes.

@ doperwtjes; en dan uit de diepvries, wel ontdooid maar verder niets....ze breekt er de tafel voor af :(. Ik doe ze wel eens door de sla. Ze heeft ze er allemaal uitgevist en in een heel rap tempo naar binnengewerkt en boos dat ze op waren :p.

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Collo; Je hoeft je niet te verontschuldigen meid, ik denk dat ik precies hetzelfde heb een paar dagen voor de KS! Zit me nu al van alles te bedenken...jaja ik heb weer plek over in mijn hoofd :D

@mroos; Ff bijtanken dus voor jullie. Ga er maar vanuit dat je je morgen nog niet fit en top genoeg voelt, dan valt het altijd mee morgen als het toch wat beter lijkt te gaan.

@RiTi; Vinger heeft nog aardig nagebloed...jakkes! Zit nu maar ff een pleister op...hopelijk springt de wond niet weer open anders kan het best zijn dat ie nog gehecht moet worden ook.

@hier; Mijn ouders zijn hier nu net weggereden. Jeroen en mijn zusje staan de commode in elkaar te schroeven :D

15. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @elmo
    Wauw mooie taart zeg!

@lottie
    En is je vriend alweer terug? Hopelijk zijn er geen nieuwe dingen bij gekomen.

@dees
    Wat fijn zeg. Kun je morgen mooi op je genakje de commodo in ruimen. Hoest met je vinger? Oh lees het net. Anders even een gaasje erom en wat verband dat kan je hem ook niet open stoten per ongeluk. En hechten daar is het nu helaas te laat voor. Meestal hechten ze binnen een bepaalde tijd en daar na niet meer.

@doortje
    JIppie goed van Sara zeg. Kan me voor stellen dat je trots bent!! :)

@collo
    Maakt helemaal niet uit meid. Kan me het helemaal voorstellen.
    Jij mag da!! hahaha :D

@mroos
    Ik duim voor je dat je je morgen in iedergeval weer wat beter voelt. Nu lekker onder de wol. Kopje thee erbij.

@riti
    Hier toevallig net doperwtjes gegeten. Luuk vind het alleen maar leuk om ze fijn te knijpen hihihi

@hier
    Nou morgen weer werken. En Woensdag is mijn "stink" man jarig hihihi Ik probeer wel bij te lezen van de week. En Woensdag komen we natuurlijk een paar keer kijken hoe het met collo is. :)

Fijne avond nog allemaal!!!

16. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @dees: huh??? Is je zusje wat voor jullie aan het doen?!? ;)
    Oeh, pijnlijk je vinger! Succes!

@lotte: dikke knuffel meid! Ben het helemaal eens met de meiden hier!

@zieken: beterschap!

Sorry, erg korte reactie! Zit hier met een zielig hoopje emma op schoot:(
    Vanmiddag na dr slaapje ineens wakker met 39,7! Zetpilletje gehad om 16 uur maar niet verder gezakt als 39,3. Ze is goed ziel van de koorts maar verder kan ik niks ontdekken. Ja alleen dat zowat echt alle tanden en kiezen die ze nog moet op doorkomen staan! Het lijkt wel of alles nu tegelijk gaat komen, het is 1 paarse/dikke bende in dr mond.
    Net wel even overleg met hap gehad, ipv na 6 uur mag ze nu na 4 uur weer een zetpil dus dat is nu zometeen. Hoop dat deze wel wat gaat doen....

17. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ PSje; Aaah arme Emma, beterschap. Hopelijk kan ze lekker slapen vannacht.

@ Stinkerbell; hihi zie het voor me, leuk ze 1 voor 1 fijnknijpen :D

@ hier; ZUCHT ben mijn cv aan het (af) maken, allemachtig leuk veel gedaan te hebben maar alleen al de juiste volledige naam van een diploma weer terug te vinden....grmpf. En alles in het engels, en nu moet deze cv in het nederlands pffft. Sorry hoor, ff klagen.

18. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Doortje; super hoor! Hier doet Tijs dat zelfs niet eens. Gaat Sara wel zelf zitten? Ook dat hier niet :( Heb een luie dreumes...vervelend om dan toch telkens te moeten denken of er echt niet iets verkeerds in zijn hoofdje zit...loslaten. Hij is gewoon niet snel..

Lottie je zit in een vervelende situatie meid, hopelijk krijg je een fijne reactie van je schoonouders. En ik zou Roel en hubbie inderdaad een keer stiekum langs laten komen als jullie druk bezig zijn...Kunnen ze heel verbaasd zeggen; moeten we even helpen??

Auw Dees!! Mooie taart weer Elmo!!

Alle zieke kindjes dikke knuffel!

Collo; nog even meid!!! Kan me voorstellen dat je niet overal meer op reageert. Lekker ff een beetje ego mag best wel eens hoor!

Hier alles goed, moe moe moe...dat wel. Vandaag (tot nu toe dan) mijn eerste dag sinds vorige week zaterdag zonder bloedverlies! Hopelijk blijft het zo. Denk dat er echt een adertje telkens kapot gaat ofzo, met niezen en het andere toiletbezoek heb ik het telkens meer.
    Ben ook benieuwd hoe mijn eierstok/leider er over twee weken uitziet. Deze was op de echo verdikt...Had ook al tegen mijn mannetje gezegd dat als het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zou zijn zit het rechts...nou die is dus dikker...mmm...hopelijk is het niks

Lekker boer zoekt vrouw kijken en tegelijk wat strijken. Morgen en overmorgen werken dus zal er niet veel zijn. Iedereen een dikke kus van mij!

19. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @happy: hier dus ook een luie dreumes! ze gaat ook nog niet van lig naar zit. Zijn we wel mee aan het oefenen, maarja ze moet het toch zelf doorkrijgen ;) Optrekken ook niet, kruipen ook niet (wel tijgeren), gewoon rustig aan haha! Geen zorgen over tijs hoor, hij is motorisch gewoon wat langzamer, maar dat hebben meer kindjes (tuurlijk snap ik je angst, maar echt no worries!)
    Fijn dat je bloedverlies is gestopt!! Snap ik nu goed dat het ook een bbz kan zijn??? Je had toch een goede echo gehad? Nou meis, hopelijk is alles gewoon goed!
    Hier ook boer zoekt vrouw!

20. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    ik ga afsluiten! xx

Deel Deze Pagina