December 2009 mama's, deel 8!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 14 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    @ stinkerbell,

Ik maak een zwarte wii van taart met een remote erop en dit plaatje erbij
    Bekijk bijlage 122143

2. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    En wederom een dagg voorbij gegaan zonder iets noemenswaardigs mee te hebben gemaakt. Zlefs het toetje vandaag was saai (vanillevla)....

Lotte
    Bedankt voor je berichtje. Snap de context nu wat beter.

Happy
    Tijs doet alles lekker op zijn eigen tempo. Komt vast wel goed met je manneke. Snap natuurlijk wel dat er altijd zo'n stemmetje in je achterhoofd zit.
    Oh nee, geen BBZ.

RiTi
    Weet eigenlijk nog steeds niet zo goed wat ik van carrotcake moet maken.... Het zal ongetwijfeld lekker zijn maar ik kan me er niks bij voorstellen.

Hier
    Ben ietwat panisch dat mijn waaknaald van mijn infuus aan het ontsteken gaat. Zit nu een rood plekje en wordt volgens mij groter. Wil echt niet dat ze opnieuw moeten prikken....brrrrrr.

3. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Pfff collo, hoop het niet voor je.
    Dagen zullen wel lang duren daar. Sterkte.....

4. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @elmo
    Ziet er erg gaaf uit. Ben erg benieuwd naar het eind resultaat. :D:D:D

5. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Ik ook haha, nee hoor komt goed. Slaap lekker alvast

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Goedenavond:)
    net bij oom en tante van man op visite geweest.. Ze waren een weekend naar het huisje op de camping.. zijn op zich redelijk tot rust gekomen, maar nu ze thuis waren kwam het weer keihard terug natuurlijk..

blegh heb zo'n rusteloos gevoel.. Ben er nog steeds niet over uit wat het nou is.. Alsof ik iets mis zeg maar.. In de relatie of bij Lenn hoef ik het niet te zoeken, dat zit meer dan prima, maar wat het dan wel is.. Morgenvroeg man weer wegbrengen:( maakt het er ook niet beter op..

zal morgen alles teruglezen, heb er nu de puf niet meer voor :)

trusten!!

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Collo; Naar laten kijken hoor!! Zo'n Flebitis is echt geeeen pretje, dan kun je beter een nieuwe waaknaald laten zetten.
    Ik wil hem ook wel zetten :)

@Happy; Hoezo BBZ meid, ik hoop het niet!
    Je had toch een goede echo gehad?

@Roeltje; Zij hebben echt nog wel ff de tijd nodig, helaas duurt dat vaak wel jaren.
    JIj rusteloos? Vanwege dat je man morgen weer weg gaat? Of je naderende ei?

@hier; De Commode staat bijna klaar, alleen de lades nog in elkaar zetten. Morgen gaat de rest komen :D
    Ben heel blij nu, het kamertje gaat er mooi komen te staan! De gordijnen die er al hingen passen er perfect bij.

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Dees. Vraagje, hoe zet jij dat grote hartje in je onderschrift.
    Ik zie dat bij veel mensen en dan kunnen ze er ook een letter inzetten.
    Ik wil dat ook hihi ;)

Elmo: Wow gaaf zeg.

Collo: Ik zou hem ook even opnieuw laten zetten hoor, het word alleen maar erger en pijnlijker.

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dees
    nee heb het al een paar weken, maar kom er maar niet achter wat het is.. Haha, ja ik rusteloos:p Zou je niet verwachten he;)
    ja ze hebben nog heel veel tijd nodig en dat had ik min of meer al laten doorschemeren vorige week, maar volgens mij is de grootste klap sowieso nog niet gekomen.. Maar ze had zelf verwacht dat het na dit weekend wel beter zou gaan..

man doet de lichten uit, dus volgens mij is het een hint haha.. tot morgen!

10. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Je blijft er mooi vanaf! Brrr. de eerste keer dat ze die naald probeerden te zetten ging het ook niet fantastisch. Had echt het gevoel alsof ze een tuinslang in mijn hand probeerden te duwen. Daarna een iets kleiner naaldje gepakt en dat deed minder pijn maar was ook geen succes.
    Uiteindelijk hebben ze maar iemand van de IC laten komen om het in 1 keer goed te doen, maar ja, die moet het wel nog een paar daagjes houden.
    Maar heb bij die eerste poging echt zitten janken van de pijn, dus heb wel een klein traumaatje erbij. Doet nu nog geen pijn dus wacht morgenochtend even af. Laat er dan wel weer naar kijken.

11. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Trusten Roeltje

12. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Nog 3 dagen te gaan meid, en mocht het inleiden niet lukken wat gaan ze dan doen? Een ks?
    Hoop voor je dat het wel gaat lukken.

13. gimena

gimena Niet meer actief

trusten Lieverds tot morgen!!!

14. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Hoi, moest even plassen en realiseerde me dat ik nog geen kind heb gehoord, dat wilde ik even delen ha ha

Weltrusten

15. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Elmo, heerlijk zeg! Zijn ze stil gebleven?

@Collo, heb je het infuus in je hand zitten? Ik laat hem altijd in mijn onderarm prikken, heb je er weinig last van ook bij het bewegen.
    Had je mijn kadootje nog gevonden gisteren op t forum? Volgens mij niet...hahaha...
    Nog een keer, want je mag weer vinken meis...en de smarties zou ik niet eten...;).

16. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Pooh
    Jawel! had het wel gezien. Bedankt! Vandaag weer een vakje afstrepen. Heb hier M&M's dus de Smarties laat ik links liggen...haha

Caruli
    KS is eigenlijk geen optie vooralsnog. Ik ga er vanuit dat mijn lichaam wel weer reageert op de Postaglandinengel.

17. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Collo; ai dat is akelig van het infuus. Volgens mij zit je gevoel meestal goed, jij zit er met je neus bovenop en jij voelt je hand. Hoop dat ze hem opnieuw zetten (soepel en makkelijk), want jeetje wat hebben ze je pijn gedaan dan zeg :(.
    Carrotcake smaakt een beetje naar een lichte kruidkoek, beetje klef met wat walnoten. Smaakt niet naar wortel :). Bij een volgende meeting zal ik ze bakken, de meeste mensen nemen huiverig een hap en zijn dan verkocht :p.

@ Roeltje; wat vervelend zo'n niet-pluis gevoel, hopelijk weet je gauw wat het is en kan je het de wereld uit helpen.

@ dees; oh leuk de commode staat al!

18. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Klusserdeklus..goedemorgen allemaal!!!

@Collo, hoe is het deze morgen?

19. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Sorry, denk dat jullie me verkeerd hebben begrepen. Ik had zelf gevoeld dat er iets met mijn rechtereileider was voor de echo. Ons frummeltje zit lekker in mijn baarmoeder hoor. Nu moeten ze gewoon naar mijn eileider kijken omdat deze dikker is.

Go for it Chicken!

Hier verschrikkelijke nacht gehad..elke 1 1/2 uur huilen. Zo maar even en met een knuffel weer ok, maar ben gesloopt. Fijn als je twee dagen moet werken, getver. Weet echt niet wat het kan zijn dat hij dan zo wakker wordt; dromen, tanden, donker? Soms weet ik het niet meer hoor....pfff ben MOE!

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    goedemorgen!
    man net weggebracht, ben net weer thuis.. gisteravond nog geklust, nu hopen op één superzaadje of hopen dat eitje vertraging oploopt tot minimaal vrijdag.. *zal wel niet, maar goed*

Happy
    ai, niet fijn zo'n nacht:( succes vandaag!

Collo
    oooeeeh nog 2 dagen meid.. *stuiterdestuiter*

Riti
    mm klinkt wel lekker:)

vannacht om 3 uur werd ie wakker, is weer gaan slapen tot kw voor 7:$

Deel Deze Pagina