December 2009 mama's, deel 8!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 14 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mroos

mroos Niet meer actief

Goedemorgen!

@Chicken, als je nu niet zwanger bent..;)

@elmo, enn, hoelaat mocht je wakker worden? Enne, ook al plassen 's nachts, dat is echt niet goed hoor haha.

@Collo, hoe is het nu met je hand? In principe zou het echt geen pijn moeten doen, ik voelde er toen echt niks van, vervelend zeg!

@Roeltje, vervelend, zo'n onbestemd gevoel, ik ken het, maar bij mij heeft het meestal met iets te maken dat ik gedaan heb waar ik me schuldig om voel, als ik dat dan rechtgezet heb, is het onbestemde gevoel ook weg.

Het logeren van Boaz bij mn ouders is prima gegaan, hij heeft lekker geslapen, ietswat vroeg de fles gekregen en werd om 8.15 wakker.
    Ik heb redelijk geslapen, nog wel veel wakker geweest maar toch aardig tot rust gekomen. Voel me wel al iets beter maar na 2 dagen amper iets binnen te hebben gekregen leek het me toch niet verstandig om te gaan werken (helaas).
    Maandag is de oppasdag van mn ouders dus ik heb het rijk alleen vandaag, wel even goed maar ontzettend saai.
    Ga straks maar wel even de wandeling van 100 meter naar de supermarkt aan, heb namelijk even wat dingen als fruitontbijt etc. nodig om wat aan te sterken voordat ik aan het echte vaste voedsel begin.
    Nu al 2 appelmoeskuipjes van Boaz achter de kiezen haha.

2. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    De sollicitatiebrief gaat zo de (digitale) deur uit....duimen jullie voor me?

3. mroos

mroos Niet meer actief

Ik heb even gemist waar je voor gaat solliciteren geloof ik? Vertel!

4. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Heb ik niet echt genoemd ook geloof ik.

Vind dat Maura toe is aan een grotere wereld dan bij haar moeder en ik moet zelf heel erg nodig het huis uit :).
    Een uitdagende baan die een carrière kan worden lijkt mij op dit moment niet verstandig, daarmee zou ik thuis alles op scherp zetten.
    Dus een baan die 'gemakkelijk' in te voegen is binnen de situatie zoals die nu ligt. Het is een juridisch ondersteunende functie aan de Hogeschool voor 0,5, iets soortgelijks heb ik bij een andere Hogeschool jaren geleden gedaan.
    Het is een fijne werkgever, dat speelt ook een belangrijke rol. Ik kan er naar toe fietsen en het valt goed te combineren met opvang (qua werktijden en zo). Weer onder de mensen en lekker meedraaien mis ik erg, op mijn fietsje de stad door 's ochtends vroeg ook. Daarnaast zou het me de mogelijkheid geven wat uurtjes voor mijzelf te organiseren door bijv. 6 u te werken en Maura wel een hele dag op de opvang te laten (met man mee terug) dat lijkt me geweldig :).
    Vind het spannend!

5. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Lekker aardig van mij ook..

Fijn dat je je weer een klein beetje beter voelt. Wel even goed uitzieken nog hoor, beterschap! Wat stoer van Boaz dat hij het logeren zo goed deed :).

6. mroos

mroos Niet meer actief

Superleuk zeg riti! Op de uithof? Daar heb ik gezeten:), welke faculteit?

7. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    morning!!
    hoe is het met iedereen?
    @collo: je kunt een boek schrijven over je ervaringen in het ziekenhuis ;) En het is logisch hoor dat je lekker met jezelf bezig bent! Is ook superspannend!!
    @riti: ik duim voor je! Klinkt als een leuke functie zeg! Het is ook heel goed om weer wat voor jezelf te gaan doen! Voor Maura ook leuk om met andere kindjes te spelen. Dus een win-win situatie!
    @mroos: fijn dat je je wat beter voelt! rustig aan he?
    @roeltje: wat zal dat dan zijn, he? Vervelend dat je er niet achter komt! Jammer dat man weer weg is.

8. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Mroos; deels in de stad, de FNT. Er zit een heel leuk kdv op de uithof (verbouwde boerderij aan de rand bij het bos) daar staat Maura ook al ingeschreven omdat mijn man ook op de uithof werkt.

@ RiTi; ja, win-win inderdaad! Fuctie-inhoudelijk gaat mijn hart er niet veel sneller van kloppen maar al het andere wel, en dat is aanzienlijk meer :).

9. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Goedemorgen! Ik kom even gedag zeggen. Wij gaan namelijk heerlijk een midweekje genieten in Winterberg! Heb druk weekend gehad vandaar dat ik nu pas weer even kom buurten. Helaas is dus ook niet alles blijven hangen, maar wil toch even reageren op het spannendste van de week....

@collo: Zet hem op woensdag!!!! Ben heel erg benieuwd naar jullie meisje! Probeer hier wel even te buurten woensdag..... Hopelijk hebben we wifi in het huisje...

@rest: Volgende week beter....

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Goedemorgen dames

Alles goed hier? Ga zo even bijlezen. Ik heb net gewoon lekker gesolliciteerd op die functie;). Zie wel wat ervan komt. Moet nu alleen nog een paar dingen uitwerken voor ze terug bellen.

Zo bepalen onze recruiters of je geschikt bent voor de functie. Zorg dus dat je jezelf goed voorbereidt op dit gesprek. Hiervoor heb ik vier handige tips:

Lees altijd van tevoren de vacature goed door;
    Zet een aantal vragen op papier over de vacature;
    Breng je positieve kwaliteiten op een gemotiveerde manier naar voren;
    Zorg ervoor dat je CV altijd up-to-date is.

Dat kreeg ik in een mailtje. Hmm...in mn cv heb ik alleen mn baan bij de apotheek gezet, vond die cassiere baantjes niet nuttig om erin te zetten van vroeger..........

Doortje
    Wat goed dat ze knalden! Foto!!!!!!!!!!! Hier vanaf 1 dag na nod een pikke donker streepje:D. Had een digitale cb voor weinig overgekocht van iemand en die gaf met 4 weken en 4 dagen al 3+ aan! Nou begon iedereen bij mn testen al over een tweeling, maar nu nog meer haha. Maar volgens mij zegt het weinig hoor!

Gisteren
    Het duurde en duurde maar voor mannetje thuis kwam en toen ineens zag ik m op de fiets aankomen:$:$. Dus ik vraag waarom ie op de fiets is. Had hij per ongeluk toen hij met een stuk hout in zn handen stond de achterklep van de auto dicht laten vallen en de sleutels lagen in de auto!!! Dus hij heeft een raampje in het schuurtje door moeten trappen om een fiets te pakken;). Dus op de fiets weer hierheen en dat is meer dan een uur fietsen. Dat vond hij nog niet zo erg, maar hij moest ook weer terug op de fiets met de reserve sleutels om de auto weer te halen. Wat een gedoe haha. Het dak is nog niet gemaakt, moeten eerst kit kopen........

Psje
    Tjee, die is dus behoorlijk ziek:( Sterkte voor je meisje

Happy
    Maar van een bbm zwangerschap ga je toch altijd door de grond van de pijn? Of niet? Hopelijk gewoon een goede zwangerschap:D. Ow lees nu dat je het anders bedoelde..

Hier
    Even Milan naar bedje brengen...

Opgeblazen buik
    Tsjonge...heb nu al 3 avonden en vandaag ook smorgens een opgeblazen buik:$. Moet echt mn broek open doen. Ben niks aangekomen, dus zijn echt mn darmen...niet lief hihi

Collo
    Ben je al ietsje rustigerer onder het feit dat je bijna je meisje in je armen zal hebben? tjee...als ik het zo zeg vind ik het al onwerkelijk. Maar het komt goed:):)

Roeltje
    Kan het zijn dat je toch werk ook mist? Afleiding? Contact met mensen?
    Fotoooo van je testen graag hihi. Kan ik met je meekijken wat eitje doet. Als ie gisteren al behoorlijk donker was dan heb je geen superzaadje nodig hoor:D Dan is een normaal zaadje prima!

Mroos
    Fijn dat het logeren zo goed is gegaan! Hopelijk knap je snel op!

Riti
    Ik duim voor je, klinkt goed!!!

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    even foto van ovutest.. bovenste van gistermiddag, onderste van vanmorgen.. In het echt veeeel duidelijker.. doe er vanavond nog één.. ga er maar vanuit dat het weer niks wordt.. volgende maand probeert man of hij vrij kan krijgen in eiweek.. zo schiet het natuurlijk niet op;)

zal zo even bijlezen, ga even cdtje in elkaar flansen, Lenn ligt lekker te slapen:)

12. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @lottie: heb er geen foto's van gemaakt, kaartje is vol... Maar ik heb nog 2 sensitest liggen, zit te twijfelen of ik daar nog iets mee ga doen...Ojaaaa die opgebalzen buik heb ik ooooook! Vooral in de avond. Met mijn avondje stappen moest ik m echt inhouden, had al een behoorlijk buik :)
    Wat goed dat je gesolliciteerd hebt! Spannend zeg! Krijg je dan een telefonisch sollicitatie gesprek?

13. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @panos: fijne week! heerlijk!

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    panos
    veel plezier!!

Riti
    had het geloof ik ook gemist van je sollicitatie.. klinkt wel leuk:)
    succes!!!

Lottie
    nee mis ook geen werk of contact met mensen, dat is het probleem niet.. heb kennisen en vrienden genoeg hier in de buurt.. Maar weet niet goed wat het is, maar is wel heeeeel irritant..

zit ondertussen te youtuben :D altijd leuk haha..

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Roeltje
    Die zijn nog wel errug licht ja...hmm...denk ook dat je ei dan pas over een paar dagen komt...

Doortje
    Hihi jij dus ook al! Het is echt erg...ik heb echt een giga buik savonds! Ik ben m automatisch alweer aan het inhouden haha.
    Ehm, volgens mij bellen ze je eerst om te kijken of het wel bij je past enzo en dan pas krijg je evt een gesprek bij het bedrijf zelf. Maar weet het niet precies. Kreeg net een mail of ik mn cv even naar hun wil sturen...Twijfel of ik mn cassiere werk wat ik maar 6mnd heb gedaan erbij zal zetten. Vind het zelf niet nodig...Wat denk je?

16. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Lotte; wat stoer dat je het gewoon gedaan hebt! Ik duim voor je!
    Met je cassierewerk kan je wel aangeven dat je graag met mensen werkt, klantgericht en dienstverlenend bent ingesteld. Dat is natuurlijk ook zo bij de apotheek, maar daarvoor had je dat dus ook al :).

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Caruli; Je hebt PB!

@Roeltje; Nog aan de klus geweest?
    Ohw ik lees het al, ik duim voor een superzaadje!
    Hmmz die testen zijn nog wel een beetje licht, je ei is iig wel onderweg!

@Collo; Hahaha, wat jij wilt :p Dan blijf ik er wel mooi vanaf :D
    Sommige mensen zijn gewoon echt heel lastig te prikken idd, daar ben jij er vast 1 van….kun jij ook niks aan doen.

@Elmo; Je hebt de kis vast goed moe gemakt :)

@Happy; Ohw gelukkig maar dat jullie frummeltje wel gewoon op de juiste plek zit! Wanneer gaan ze naar je eileider kijken dan?

@RiTi; *duim* *duim* *duim*

@Panos; Geniet van jullie midweekje in Winterberg!!

@Lotte; Ik had ook al vrij vlot 's Avonds een mega opgezette buik, best irri!

@hier; Heerlijk geslapen, zijn er beide gisteravond eens wat eerder ingekropen dan anders...ff bijtanken.
    Vanmorgen werd ik rond 9.45 wakker, Beau was ook net wakker.....heerlijk zeg!

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha testen zijn in het echt veeeel duidelijker.. maar duim nog steeds op flinke vertraging :D en hopen dat man vrijdag beetje op tijd thuis is haha.. anders schiet het nog niet op natuurlijk.. nouja, zullen zien..

19. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Goedemorgen meiden :D
    Even snel voordat Mitchell zo weer wakker word.

Riti: Heel veel succes, zal voor je duimen.

Panos: Veel plezier :D

Dees: Zal zo de pb eens lezen ;)

Happy: Kan vochtophoping zijn door de hormonen of een cyste.. van een ei die niet gesprongen is?
    Heel veel sterkte met de pijn..

Chicken: Als je nu niet zwanger raakt dan weet ik het ook niet meer haha, je hebt zo te lezen heel wat afgeklust.

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hihi Jeff Dunham bij iedereen bekend? zit me in een scheur te lachen hier..
    YouTube - Jeff Dunham
    krijgen van de week eindelijk de dvd's binnen :D

Deel Deze Pagina