Riti Thanks. Ik heb m net verstuurd zonder het cassiere werk. Hij is echt heel erg kaal mijn cv....Bij het uwv vonden ze m heel netjes toen, maar ja....Ik ben benieuwd Hier Milan weer maar 40min geslapen...grrrrrrrrrrrr. En dat was het waarschijnlijk weer voor de hele dag....... Roeltje Maar ik kan zo zien dat ze echt nog niet posi zijn...dan knallen die van z&k namelijk echt heel erg......
haha ja die is ook leuk Vind Peanut met Jose helemaal top.. en het lijkt ook zooo echt dat je soms vergeet dat die Jeff eigenlijk de enige op het podium is ..
Ja he, hoe hij dat doet zeg. Soms met zijn 3en tegelijk door elkaar heen. Echt knap hoor. En hij kan ook echt alles zeggen he, mensen in het publiek pikken ook alles
@lottie: ik zou, net wat riti zegt, het er wel bijzetten hoor. Is ook ervaring met werken met mensen. En je bent jong, dus het is niet zo raar dat je nog geen hele waslijst aan werkervaring hebt.
Caruli haha ja daar staan wij ook elke keer weer van te kijken.. hebben ze ondertussen allemaal al gezien en het blijft hilarisch.. Lottie oh zo bedoel je.. vorige keer had ik namelijk ook op maandag zo'n test en op donderdag ei.. dus vandaar dat ik nu hoop op flinke vertraging vanuitgaande dat het nu ook weer zo gaat.. nouja, zullen zien.. Lenn is wakker en zijn nu broodje eten.. dan nog even was ophangen en richting bieb..
Roeltje Kan prima hoor, als ik het zo zie komt je ei sowieso niet morgen of overmorgen. Zwenk testen die worden soms sowieso ietsje donkerder, zelfs als je ei nog niet komt. Wisselt een beetje per urine hihi. Hier cv aangepast en nog een keer verstuurd. Ben benieuwd. Zo ook nog even naar wat bouwmarkten bellen of ze daar voor de avonden en weekenden mensen nodig hebben........
Grrr blijkt dat er sinds vrijdag dus al emesafene zetpillen klaarliggen. dus had ik helemaal niet aan die lucht zee en wagenziekte tabletjes hoeven beginnen! Najaa manlief haalt de zetpillen nu op kan ik ze vanavond nemen. Hoop dat het net zo goed helpt als bij mn eerste zwangerschap.
@Riti: xal voor je duimen hoor!!! *DUIM DUIM* @Panos: veel plezier! @Dees: fijn dat je lekker hebt kunnen uitslapen! heerlijk @Roeltje: ben afgelopen jaar bij Jeff Dunham in amsterdam geweest, hij is zoooow lachen! Vind Peanut echt hilarisch! @Hier: nou vliegen vonden de kids super leuk gisteren, dani was wel errug moe dus die is halverwege de vlucht op Peter's arm in slaap gevallen. Toen naar huis ff laten zien, toen met zn alle boodschappen gedaan. Tja schoonmaakspul, eten en drinken voor een hele week. Nou dat was een lekker bedrag waar je stijl van achterover valt. Toen geen zin om te koken dus maar ff pizza in de oven geschoven, toen de kinderbedjes opgezet en hun op bed gelegd. Layla vond t best eng dus die sliep niet zo snel (nu weer niet) Vandaag druk aant poetsen en boven aan t schilderen, Dani is alweer wakker. Layla heeft uberhaupt niet geslapen. Nou ben ik foto's proberen te uploaden op mn hyves maar dat wil nog niet helemaal lukken. Heb vanaf net pas internet *joehooe*
@ Dretjuh; oeh ja engelse boodschappen zijn goed aan de prijs. Hopelijk kan Layla snel wennen en ook weer lekker slapen. Heftig hoor zo'n eerste week voor jullie allemaal. Succes! Net even wat boodschapjes gedaan en een heel leuk spijkerrokje gescoord. Ben er superblij mee want die staat al een tijdje op mijn verlanglijstje maar kon nooit een goede vinden . En waar ik ook heel blij van word, het is een M! Zou het L-tijdperk dan echt voorbij zijn?
@Riti: nou fijn toch als je uit de L bent Kan uiteraard ook maatverschil zijn... zo was ik laatst blij dat ik in een maatje S zat, ging ik een jurk kopen moest dat een L zijn.. waar ik uberhaupt qua jurkjes nooit ingezeten heb. zo maf... maarerhm... is wel iets om heeel vrolijk van te worden
Hoii allemaal, Ik heb net mn zoon toch maar opgehaald bij oma Hij was aan het eten(en dat vindt hij heel belangrijk) dus weinig oog voor me toen ik binnenkwam maar daarna was het wel mamamamam met z'n handjes omhoog haha. Hij heeft et goed bij mn ouders in ieder geval. @Dretjuh, Hopen dat Layla een beetje snel went! en succes met schoonmaken! @Riti, nu je het zegt.. kan ik het kdv wel plaatsen, kan ze snel terecht? En een M, dat is fijn zeg! Waar ben je geslaagd? Ik ga even met zoon in bed knuffelen(kan niet slapen) en daarna lekker zelf naar bed!
@Dretjuh; Net ff je foto's bekeken, ziet er weel leuk en gezellig uit. Vond vooral die opblaasbedjes erg leuk en ik denk erg handig of niet? @hier; Net ff wat boodschappen gedaan en wat baby-spullen gekocht bij de Hema. Rompertjes waren in de aanbieding. Gelijk ff een wieghoeslaken gekocht en een setje kleding die onze uk de 1e keer aan zal krijgen hoogstwaarschijnlijk.
Dees Leuk setje. Handig die overslagshirtjes he? Dit is wat hij de eerste keer aan krijgt? Of is dat iets anders? Hebben jullie een wiegje voor de tweede uk?
@dretjuh: leuke foto's hoor en een mooi huis zo te zien! @riti: jeeee een spijkerrokje!! Waar heb je 'm gekocht? (zoek er nl ook al heel lang 1) @dees: schattig setje! @hier: vanmiddag even gefiest en boodschapjes met Sara gedaan. Ze ligt nu op bed, dus ik ga even puinruimen en eten voorbereiden
Leuk setje zag ik voorbij komen. Hier willen we niet weten wat onze derde uk gaat worden hihi dus dat wordt leuk..alleen dozen met jongens en meisjes kleren dus eerst laten staan, neurale kleine maatjes eruit vissen haha en dan als ukkie er is de specifiekere dozen halen en de rest op marktplaasts. Spannend hihi zoo leuk dit weer!
@lotte; Ik heb dus bij Beau nooit met die overslaghempjes gewerkt, dus ik zal het nog moeten ervaren. Maar ik was helemaal weg van deze kleur. Vond hem wel schattig! Ik denk dat hij dit de 1e keer aankrijgt, of de 1e dag nadat hij schoon en gewassen is...daar twijfel ik nog over We hebben geen wiegje, maar ik gebruik de reiswieg daarvoor....hebben we toen ook met Beau gedaan de eerst paar weken.