December 2009 mama's, deel 8!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 14 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; lief setje, mooie kleur inderdaad. Vond overslag geweldig.

@ Doortje/Mroos; bij de hema! ben helemaal verbaasd, slaag er zelden. Hij is zo gewoon als een minispijkerrokje maar zijn kan, maar dat was nou juist de bedoeling :).

@ Mili; ook leuk om het nog niet te weten, jullie zijn in ieder geval op alles voorbereid. Bij Maura wisten we het ook niet, heeft ook wel wat.

@ Mroos; nog even lekker geslapen?

@ hier; ben in slaap gevallen op de bank :$ schrok me te pletter

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ben tussendoor met het eten bezig...

Heb 8 bouwmarkten gebeld (handig ivm werktijden), maar geen vacatures. Heb op drie sites gekeken voor horeca baantjes, niks te vinden?????????????!!!!!!!!

Mili
    Wilden jullie het bij Aaron en Nora wel weten? Spannend hoor!

Riti
    Klinkt leuk, ik vind die gewone spijkerrokjes juist leuk bij die kleintjes...niet met van die fratsen...

3. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @lottie: hihi ging over een spijkerrokje voor Riti zelf :):)
    @Riti: oeh, ga ik ook maar eens kijken, koop wel vaker kleding voor mezelf bij de Hema. En heeeel vaak voor Sara! Laatst een spijkerrokje voor haar, zo wijs!

4. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @lottie: balen dat je niets kunt vinden....In welke stad ben je aan het zoeken?

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @lotte; Ben je op zoek naar iets specifieks?

6. mroos

mroos Niet meer actief

@dees, leuk!

@Riti, ik koop af en toe basic dingen bij de hema, erg leuk en zit vaak ook erg lekker!
    Wat betreft slapen, ja om 3 uur besloot Boaz te gaan slapen en ik van half 4 tot half 5, maar écht vast was het niet. Vanavond weer lekker vroeg naar bed.

Boaz is de hele dag al een sirene, vervelend geluid. Alleen als er precies gebeurt wat hij wilt, is het stil. Ik weiger vandaag om er toe te geven want wil geen jankkind(sorry voor de benaming) die constant aandacht en zijn zin krijgt. Dus als hij eventjes stil is krijgt hij meteen aandacht haha. Voor nu heb ik hoofdpijn;).

Wijzen jullie dreumessen ook de hele dag alles aan dat ze willen hebben? De stoel als hij eten wil, de tv als hij een muziekje wil, de schommel als hij in de schommel wil.. etc.
    Best schattig, maar als er dus niet naar wordt geluisterd, maakt hij zich aardig boos..

Voor de rest is het natuurlijk een héérlijk kind;).

7. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @mroos...yep....de hele dag door hoor ik van Milan: dieeeee, deeeeessss, daaaarrrrrr en alles aanwijzen en wij maar zeggen: boom, kast, lamp..haha

8. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Dees: leuk hoor!! Ik had bij Dani alleen overslag rompertjes, zijn wel handig bij Baby's

@Mroos: jah hij gaat met 2 handen ernaar wijzen en begint te mekkeren ;)

@Hier: zoow ga zo groenten snijden, we eten pasta met varkenslapje en div. groenten
    *tis hier nu half 5 dus we krijgen honger ivm t wennen aan nederlandse tijden*

9. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @mroos: ja hier ook :) Ze noemt nu alles bal (eerst noemde alles poes) en wijst naar alles. En net als bij Chicken benoemen wij dan hoe het heet. Als ze iets wil, dan wijst ze en maakt een dwingend geluid. Noujaaaaa!

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Doortje
    oeps!!!! Hihi sorry!!
    Ik zoek binnen 30km van huis.

Dees
    als t maar savonds en/of in t weekend is.

Aanwijzen
    al n hele poos eigenlijk! Hij komt ook z'n jas brengen als ik zeg "ga je mee?" en z'n fles brengt ie als ie wil drinken haha. Hij wijst echt alles aan en dan zegt ie voornamelijk "die" en kijkt dan alsof ie wat wil vertellen.

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Mm volgens mij is Lenn de enige dreumes die dat niet doet :D wijst niks aan;) snapt volgens mij nog steeds niet wat een lamp is of een kast.. hond snapt hij wel, maar alleen als ie daar zin in heeft..

Oja, de reden van alle depressiviteit van vandaag: Het is blue monday;)

net lekker gedouched, nu nog even spelen en dan Lenn richting bed brengen.. ligt languit op de grond te spelen, teken dat hij moe wordt..

12. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ wijzen, roepen, mekkeren, vragen; hahaha leuk om te lezen hoe ze het allemaal doen :). Heel leuk maar ook wel moeilijk. Vind Maura behoorlijk dwingend in haar 'wensen'. Ze is ook heel lief en vaak ook rustig maar af en toe komt ze op een dreinspoor en dan krijg ik haar maar moeilijk weer op de rails ;). Het is wat Mroos zegt, aandacht geven als ze lief is maar oeh....dan wil ik zo graag een slokje van mijn thee.

@ Lottie; hihi spijkerrokje voor mijzelf :p
    Haal heel veel bij de hema voor Maura, maar ik zag nu dus wat voor mijzelf :).

@ Doortje; hihi Maura had ook een 'poes' fase, nu is veel 'aap', vooral mensen (gezichten), apen en schaapjes. Op zich prima maar ze roept het nogal pittig, ook naar mensen dus ik vrees dat het wachten is op een ietwat gênante situatie.

@ hier; kan eindelijk mijn jas kwijt! :D Was de bugaboo als kapstok zó zat. Muur in de gang is nog niet geverfd oid en er is minimaal ruimte om iets met de jassen te doen. Heb allerlei verschillende haakjes gekocht, allerlei stijlen ook (leuke houten aardbeien voor Maura) en die her en der in de muur geschroefd, deels het trapgat in.
    Ieder zijn eigen haken dus, al rekening gehouden met soorten jassen :p. Nu nog een paar van die kleine waszakjes en iedereen kan zijn eigen sjaal en wanten ook kwijt, opgeruimd staat netjes!

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Riti
    ik las het.sorry!!! Hihi gelukkig iets leuks voor jezelf gevondn:)
    jippie een kapstok!!! Leuk! Wij sinds twee weken toevallig;)

14. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Lottie; zijn echt van die dingen die kunnen blijven liggen. Waardeer je het wel als het gedaan is :).

15. mroos

mroos Niet meer actief

@aanwijzen; Boaz gebruikt er geen woorden bij, wel héule dwingende geluiden en een streng gezicht.

Ik ben blij dat ik niet de enige ben die af en toe een beetje moe wordt van het 'gezeur' van mijn dreumes. Het is precies wat riti zegt, vaak is Boaz rustig, maar áls(vandaag dus), dan krijg ik hem niet meer uit die mood.

Nu ligt hij overigens lekker te slapen:D.

16. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Mroos; Ook wel slim he, als je niet oplet dirigeren ze je zo het huis door. Die lieve Boaz met een streng gezicht, hihi.

17. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    Hallo!!!

@collo: hoe is het nu meid?? Is je hand nog gaan ontsteken? Hoop het niet voor je, heb het zelf een keer gehad en is verdomde pijnlijk.

@Dreinen/zeuren: Emma kan ook heel erg dreinen. Dr stemmetje word dan ook echt boos, en soms doet ze zelfs gemeen als ze dr zin niet krijgt. Dan knijpt ze in mn been of bijt me in mn hand. Moeilijke situaties vind ik dat.... Gelukkig is ze 95% van de tijd een heel lief en rustig meisje.

@Aanwijzen: ja, hier ook de hele dag door. En dan idd maar zeggen: diiee, dadadaar, daaaar. en wij maar: drinken, tafel, puzzel, kast etc;)

@praten: volgens mij zeggen de meeste ukken hier al wel wat "echte" woordjes toch? Emma zegt echt nog niks, geen mama of papa (wel mamamam of papapap maar niet bewust zeg maar). Het is echt nog allemaal gebrabbel, wel alle klanken en op verschillende toonhoogten maar ik kan er echt niks van maken. Is dat normaal op deze leeftijd?? Of zou ze nu echt al wel een woordje moeten kunnen???

@hier: afgelopen nacht heeft emma redelijk geslapen, bleef wel flink koorts houden. Vanmorgen was de koorts gezakt naar 38,4 en na de lunch was ze ineens koortsvrij, zomaar zonder zetpil ofzo. Voor het avondeten begon ze ook weer wat meer te spelen en kon ze weer een beetje lachen dus ik dacht, dat gaat de goede kant op. Helaas met naar bed gaan had ze toch weer 38.8, nu maar weer kijken wat de nacht brengt.... Kan verder nog steeds niks ontdekken. Ze is niet verkouden, hoest niet, spuugt niet, geen diarree. Dus wat het nou is???

18. mroos

mroos Niet meer actief

@Psje, vervelend dat ze zo ziek is zeg.. Hopen dat ze snel opknapt.
    Boaz zegt wel bewust mamama maar ook geen ma-ma, en voor de rest geen woordjes. Dus als Emma die en daar zegt vind ik het al heel wat haha.

19. mroos

mroos Niet meer actief

Maarreh, is collo niet stiekem al aant bevallen:D? Aangezien ze sinds 8 uur vanmorgen niks meer van zich heeft laten horen..
    Of ben ik nu een sensatiezoeker haha.

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    PSje
    Milan zegt wel een paar dingetjes (bal, appel, lamp, boom, vis en nog wat dingetjes), maar nu al anderhalve week ineens minder nu je het zegt! Hij zegt niet gericht papa en mama en ook geen papapa en mamama meer. Wij zeggen zelf ook nog steeds bijna nooit papa en mama, dus oepsieeeeeeeee.
    Volgens mij hoeft het nog niet hoor, maar weet het niet zeker..

Mroos
    Jaaaaaa misschien wel!!! Nu je het zegt!!!!!!! Whaa krijg de zenuwen gelijk hihi.

Deel Deze Pagina