Goedemorgen, Zo even De kinds oppakken en Renée naar school brengen, nog 2 taarten vullen en decoreren, hier opruimen dan Renée ophalen eten en weer terugbrengen. Boodschappen doen met Nikki en Beau en taart naar oma brengen dan vriendin met haar kindje ophalen en bij mij thuis afzetten, dan Renée ophalen en dan ga ik met de trein met taart naar mijn ouders, daar eten en dan met hun naar mijn zus en van daaruit met Dennis weer naar huis. Druk dagje dus Tussendoor probeer ik wel bij te lezen.
Mooi taarten Elmo! Super! Die heks is echt leuk! @Dees dees, lekker hoor! Lief van je mannetje dat ie dat na een druk weekend nog ff allemaal snel geregeld heeft!
@Collo, gets meis nog 1 dag...morgen is t zover...wat zul jij een kriebels hebben! Ik voel ze met je mee hoor ! Succes vandaag! Hoop dat de dag snel om is voor je, maar dat zal wel niet
Nee bij Nora wisten we het niet. Bij Aaron wilde mn man het wel heel graag weten. Mede ook omdat zijn moeder toen ongeneeslijk ziek was, dan konden we haar vertellen of ze nog een kleindochter zou krijgen of een kleinzoon. Ze heeft hem gelukkig nog mogen zien zelfs haha dus dat was wel heel mooi. Nu wil ik het niet weten haha dus heeft mn man pech!
Goedemorgen. Het kriebelt en zenuwt inderdaad behoorlijk vandaag.... Bloeddruk was voor mijn doen dan ook behoorlijk hoog: 135 over 90. Gisteravond was het nog 127 over 70....hihi Zolang hij maar niet verder gaat stijgen. Elmo Belachelijk drukke dag zeg! Wel supermooie taarten en creaties. Helemaal stoer!
@ wijzen naar dingen en dwingen: ja doet ie hier ook. Dees, die dit dat zegt ie, als we vragen waar de lamp is dan wijst die hem aan, waar de poes is dan wijst ie. Wat praten verder betreft op af uit aai papa mama en hij zegt NeAAA haha ofterwijl Nora haha dan roept ie haar. Ik weet dat mn dochtertje al meer zei op deze leeftijd maar ja die lag ook voor. Hihi Aaron is gewoon wat langzamer denk ik qua praten.
@ colloo: spannend hoor!!! K hoop dat alles goed gaat dan en dat je uiteindelijk lekker snel van je ukkie mag genieten!!!
zo, net bloed geprikt.. werd ook wel eens tijd gisteravond met een boek op de bank gekropen, was bekaf.. Elmo haha drukke dag dus Collo ooeh wordt echt spannend nu he.. nog één dagje meid.. praten hier komt Lenn niet verder dan bah, mamama, babababa, papapapa.. wijzen doet hij dus niet.. als hij iets wil hebben gaat hij gewoon huilen wijzen zou het er wel een stuk makkelijker op maken, maar ja.. helaas.. komt ooit vanzelf Ga Lenn even naar bed brengen.. dan even bedenken of ik er ook in kruip.. kon niet in slaap komen gisteravond en vanmorgen was het uiteraard gewoon weer 6 uur..
Haha zie alleen nog maar taarten de laatste tijd wel leuke taartjes Milan was weer half 8 wakker. Vroeg ik moet zelf maar eerder gaan slapen dan, want ben doodop na 3 dagen haha.
@elmo; wat een drukke dag heb jij in het vooruitzicht!! Doe rustig aan meid, dat bijlezen komt wel goed. @poohbeer; heb dan ook wel een lief mannetje hoor Hij begrijpt heel goed wat voor een druk er nu nog hier op ons staat. Al met al belt hij me een paar keer op per dag om te vragen hoe het met me gaat.....volgens mij krijgt hij de kriebels van me @roeltje; kruip er nog maar ff weer in joh, het is toch bagger weer buiten. @Lotte; dat is wel vroeg voor milans doen of niet? Kun je 's Nachts nog een beetje slapen nu? @collo; hoe vaak controleren ze je RR op een dag, ik snap dat het nu behoorlijk spannend gaat worden zeg!! Daar stijgt je RR natuurlijk ook wel van! Morgen is het gewoon al zover, ik begin zelfs een beetje onrustig te worden aangezien ik dan de volgende ga zijn! @praten; beau praat echt heel veel!! Is wat dat betreft echt een wijsneus en staat overal bij. Zo nu en dan kan ik er nog maar weinig uithalen wat hij nu daadwerkelijk zegt....maar dat dult de pret niet hoor klets gewoon gezellig met hem mee en dat vind hij prachtig! Kan wel merken aan hem dat hij ook dingen vraagt, de woorden en/of zinnen komen dan vragend over. @hier; ik lig nog in bed, mannetje is hier net naar zijn werk vertrokken. Beau slaapt nog, althans die hoor ik niet. Vandaag rustig dagje, vanmiddag komt een vriendin/collega ff langs. Straks maar eens beginnen met de babykamer schoon te maken.
Goedemorgen!!! Ik heb de afgelopen dagen zoals gewoonlijk keurig mee gelezen, maar vrees dat het daar weer even bij gaat blijven! Ik laat even snel de hondjes uit en dan kom ik me weer melden! tot zo!
Dees ja zeker vroeg voor Milan. Hij bijt ook veel op z'n handen dus misschien nog meer tanden of ze kiezen die verder door komen. Heerlijk dat je eindelijk bezig kan met de babykamer! Dan wordt het allemaal ook wat werkelijker toch!? Veel plezier
@ Dees; jaaah wat fijn zeg dat het allemaal zo mooi past en staat . Laat je ons een foto zien als het zo ver is? @ Collo; Fijn dat je infuus zich redelijk houdt. Heb je al enig idee over morgen of laten ze het nog een beetje in het midden? Wat ongelofelijk spannend zeg! brrrrrr @ Elmo: Gaaf, wat zijn je taarten mooi geworden! @ Lottie; half 8 is een mooie tijd, maar voor jullie erg vroeg, toch? Taarten, ovulatietesten...vind het allemaal prima, maar wordt het niet weer eens tijd voor leuke Milan-spam?
@lotte; Beau deed dat vorige week ook veel, nu lijkt het alweer sterk verminderd. Die tanden vliegen er echt door zo! Het begint nu echt allemaal te komen, heerlijk. Heb daar echt naar uit gekeken Alleen vind ik het gewoon jammer dat alles nu zo op het laatst nog moet gebeuren. @RiTi; Ik laat zeker een foto zien....zat er al aan te denken telkens een kleine update te laten zien
Hoi meiden, even snel een vraagje. Mitchell heeft links bovenin zijn mond een blauwe plek zitten. zou het kunnen dat er dan een kies ofzo doorkomt? Ik dacht dat dat dan altijd wit was.. net als er een tandje doorkomt. Maar ik voel niks. Snap er niks van, heb het proberen weg te poetsen (dacht verf van speelgoed ofzo) maar dat lukte niet. Hij kan nu toch niet rotte plekjes in zijn mond hebben?
Dees Bloeddruk wordt 3x per dag opgemeten. Verder vandaag een heel luie dag. Net aan de CTG gelegen en er is toch wel al heel licht iets aan het rommelen in mijn buik. Denk dat je dit normaal niet eens zou merken, maar aan het cTG zie je het meteen. Mooi, alles wat nu al rommelt is mooi meegenomen. Des te groter is de kand dat ik morgen snel reageer op de gel. RiTi Tja, ik weet hoe het kan gaan, maar je, geen bevalling is hetzelfde natuurlijk. Wordt in ieder geval al heel vroeg opgehaald om naar de verloskamer te gaan. Zie wel een beetje op tegen het eerste inwendige onderzoek van morgen. Is weer even de knop omzetten.
@caruli; Ik denk toch echt dat het een onderliggende tand of kies is. @Collo; Oke, 3x per dag is idd wel mooi om een overzicht te houden. Ohw er rommelt al wat, is jullie meiske ook rustig? Al enig idee wanneer je morgen precies aan de beurt bent?
@ Dees; jaaaah een update/tussenstand, leuk! @ Collo; hoe meer je weet over het verloop des te anders zal het gaan denk ik inderdaad. Maar goed, er zijn wel wat zaken waar je je aan vast kan houden. Wat goed dat het al een beetje rommelt, je lijf is zich al aan het klaar maken, dat is mooi . Je bent niet meer naïef en onbevangen, dus je weet wat er gaat komen, beetje jammer in sommige opzichten. Dat inwendige onderzoeken ook kunnen meevallen is een beetje een dooddoener, inderdaad de knop om. Je kan het! Als de intensiteit waarmee er met je meegeleefd wordt bijdraagt aan het verloop van je bevalling wordt het een makkie!
Riti opzich is het idd een mooie tijd ja normaal wordt hij tussen 9 en half 10 wakker de laatste tijd. En omdat ik laat ga slapen en vaak wakker lig is t erg vroeg dan hihi. Dus ik moet eerder gaan slapen...alleen doe ik dat dan vaak toch weer niet haha idd taarten en ovutesten! Ik bedoelde er btw weer niks mee hoor!!! Dees ja is ook jammer. Was bij Milan toen ook en dat voelt gewoon raar! Het klopt niet helemaal! Lekker veel t kamertje op gaan als t straks helemaal af is! Deed ik amper...bijna nooit zeg maar en dat had ik wel moeten doen! Caruli ja kan!!! Hier ook 4 paars blauwe bulten gehad en hij heeft nu 4 kiesjes!!