Ow gelukkig dan, nu weet ik dat het normaal is Bij Casey nooit gezien die had altijd een wit randje van de tanden of kiezen die door kwamen.. Nou even in de gaten houden dan. Collo: Nog 1 dagje meid, goed dat ze je zo goed in de gaten houden. Geniet nog maar van je beebje in je buik
Ik vind het zo knap dat jullie altijd zo goed kunnen omschrijven wat jullie in de mond zien.. Want Boaz wordt echt boos als ik in zijn mond kijk haha, dus het dus ook bijna nooit. Boaz heeft al 2 hele tanden() dus die heeft nog wel wat te gaan haha. @Collo, lijkt me toch spannend, weer bevallen(understatement). Heb weleens gehoord dat de 2e bevalling vaak meevalt tov de eerste, maar of het waar is.. geen idee haha. @Dees, leuk dat je nu lekker dingetjes kunt doen! Boaz 'vraagt' ook dingen, maar dan op de simpele manier; 'huh?' en dan wijst hij naar wat hij wil weten ofzo, haha. Ik voel me vandaag al best wat beter, heb héél goed geslapen, terwijl ik toch best aardig vaak wakker geworden ben, maar als ik sliep, sliep ik heerlijk vast. Boaz zou eigenlijk naar kdv moeten, maar ik heb geruild met morgen, morgen ga ik dan weer werken(denk ik) en dan hij is hij deze week toch weer geweest(zou anders naar schoonmoeder). Verder genoeg te doen hier in huis, maar kom er slecht aan toe, wie weet wat de dag brengt.
Mroos: Hier wil Mitchell ook niet dat ik in zijn mond kijk, ik zet hem dwars op schoot en gooi hem speels naar achteren en van het lachen gaat zijn mond wel open en kan ik er zo in kijken
@ Lottie; hoop dat je lekker kan slapen meid. Ik zie graag het knappe snoetje van Milan, vandaar . @ Tandjes en zo; nou hier ook weinig idee, dat zou een flinke fysieke houdgreep strijd worden en dat doe ik niet. Aangezien ik regelmatig vanalles uit dr mond moet plukken (lego, blaadjes, takjes, stof, papier noem maar op) voel ik nog wel eens wat. Maar daar blijft het bij . @ hier; we hebben een traphek! Eerst op de eerste plek waar hij vast kon, nl ongeveer de tweede trede, maar....weer lekker opgelet natuurlijk. Daar zou ze er met haar hoofdje onderdoor kunnen . Dus nu wat beter geplaatst, net voorbij de tweede trede. Heel goed, zo goed dat ik hem dus net niet open kreeg
@mroos; Beau laat het ook niet altijd toe dat ik in zijn mond kijk...mijn vinger laat hij dan wel weer toe en knaagt er heerlijk op los! Een goede nacht is al heel wat, daar knap je vaak goed van op...al heb je dan af en toe wakker gelegen. Doe rustig aan meid, eerst maar eens helemaal beter zijn. @hier; Beneden is al ff gedweild, ik denk dat ik nu eerst ff met een sopje naar boven wandel. Kan Beau daar de boel weer overhoop halen Zal gelijk kijken of ik iets van een foto kan maken (hoe het er nu bij staat).
Hier heeft Mitchell vanaf 6 mnd al 8 tanden in zijn mond en er is er verder nog geen een bij gekomen, dus dat zal tijd gaan worden Dees: Goed aan de gang in huis zie ik, nesteldrang?
Mroos Het is makkelijker dan je dent hoor in de mond kijken. Ik leg Milan dwars op mn schoot en geef m de kieteldood haha. Dan doet ie echt zn mond wel open en dan kijk ik snel Riti Milan ligt nu op bed, maar ik ben ondertussen te wakker. Vanavond stort ik in denk ik. Ach maakt ook niet uit. Hmm...ik zal eens spam zoeken. Jaaa een traphek, goed gedaan! Die hebben wij ook nog niet. oeps! Collo Owwww zo spannend. Zo gaaf ook dat we gewoon weten wanneer jij gaat bevallen hihi. Hoop dat het meevalt voor zover dat mogelijk is!! Good luck!!!
mooi dat je morgen geholpen word, wil je niet depressief praten maar niet iedereen reageerd op die gel, ik heb het 5 dagen gehad zonder resultaat en steeds werd er gezegd morgen gaat t gebeuren maar er gebeurde niets, dus houd ook ik je achterhoofd dat t wel een dagje langer kan duren...
Pooh ohja zo kort pas? Dan heb ik m met Milan ook nog vergoed gekregen denk ik...net mazzel dus haha...
okee, dus dan wordt alleen de nekplooimeting enzo niet standaard vergoed. Ben ik daarmee in de war denk ik
Alles wel gelezen maar kan nu niet op iedereen antwoorden. @hond. het lijkt iets beter te gaan. @elmo Wat een mooie taarten zeg! Wauw. @lottie nekplooimeting word vergoed vanaf 35 jaar.
Bapsie 35 ja klopt Stink Ja klopt, was vooral benieuwd naar de 20 weken echo Super dat het beter lijkt te gaan met je hond
Hé meiden, Alles goed? Hier weinig te vertellen, heb lekker weer m'n mamadag. Ga zo Milan op bed leggen en dan weer een poosje leren.
zo daar was is weer! honden uitlaten liep uit in koffie drinken bij ouders, boterham eten en Maud op bed leggen! hihi! Maar, nu heb ik ff tijd voor mezelf! Ik ga ff reageren op hetgeen ik onthouden heb! @Lotte: Milanspam zou erg leuk zijn! Is lang geleden (voor mijn gevoel) Ik zal binnenkort ook weer eens een Maud spammen! Ennuh al 4 kiezen wow! Goed hoor! Maud is net bezig met tand nr. 7! haha! @Stink: fijn dat het oog van de hond wat beter lijkt te worden! Hopelijk loopt het goed af! @elmo: supermooie taarten! goed gedaan hoor! Jij bent al een echt pro! @Dees: leuk leuk leuk dat je kamertje zo mooi word! Ik ben nu stiekem wel een beetje jaloers dat ik niet echt een kamertje kan maken... Maarja, shit happens... In het volgende huis ga ik weer helemaal los!!! @Collo: Ik denk dat ik zenuwachtiger ben dan jij als ik dat zo hoor!!! Pfoe, nog 1 nachtje slapen en dan komt Amy d'r zusje al bijna! Het lijkt me wel heel erg raar om te weten dat je morgen vanaf pijntje nr. 1 weet dat het je weeen zijn... En dat je het dus ook ECHT vanaf het begin meemaakt en beleefd! En inderdaad het eerste inwendige onderzoek, dat kan je op dat moment natuurlijk nog WEL wat schelen, haha! Komt goed! Verstand op nul, er zijn ergere dingen (denk ik?) haha! @RiTi: Eet Maura nog steeds erg veel van de grond? takjes, blaadjes etc? Ik heb namelijk bij Maud wel echt het idee dat dit een stuk minder aan het worden is nu! Alsof ze nu begrijpt dat als je het in je mond stopt, het niks extras oplevert... @Roeltje: hoe is het met je ovu test van vandaag? Denk je dat de weekendzaadjes nog een kansje maken op je ei? Of moeten de volgende weekendzaadjes nog een inhaalslag maken? @chicken: gezellig een mama-dag he! Ik heb er vandaag ook 1, en gisteren! Leerze in de tussentijd! Woensdag heb je examen toch? Ow, wacht, dat is morgen al of niet? Succes iig! @Doortje: knaltesten zijn coooooool! Ennuh, Sarah eindelijk van zit naar lig! Wat moet dat een feest zijn voor jullie! Dat scheelt een hoop he! @Mroos: Maud wil ook zeker niet in haar mondje laten kijken hoor... Dus idd ook maar met een kietelsessie snel kijken dan! @die dat en daar: hier is het de hele dag 'da en dies' en dan alles aanwijzen en wij idd maar benoemen... En als je vraagt waar is papa, dan wijst ze naar Marc, zo schattig! @hier: Maud slaapt dus...gelukkig ff lekker zitten... Toch steeds vaker last van bekken/stuit en gisteren ook van soort spierpijn in buik. Waarschijnlijk van het tillen ofzo... Ach het hoort erbij! Ik hoop alleen wel dat het een beetje draaglijk blijft de komende 12 weken...
Hé Suus, lekker even tijd voor jezelf!! Vervelend dat je toch last krijgt nu van kwaaltjes. Hopelijk blijft het inderdaad dragelijk voor je. Yep, morgen examen...heb er zo geen zin in, maar ik moet even doorzetten. Eind van het jaar ben ik klaar!!!!
Zo is dat, gewoon heel veel denken aan het eind! Dan komt het vanzelf in zicht! Je kunt het! uhm, is iedereen gevlucht voor mij?! haha!