Roeltje Van harte met je carnivoortje. Tis in ieder geval een begin he? Spannend van die bevalling. Dees Mooie meubeltjes zeg! Wordt een super kamertje! Morgen Heb de vorige keer redelijk goed gereageert. Heb 3 keer gel gekregen en een paar uur na de laatste keer gel braken spontaan mijn vliezen en toen begin het hele circus. Drie en een half uur later was Amy er.
Collo whaha sta hier te stuiteren voor morgen ja hij wilde het nooit proeven, gooide het steevast op de grond.. Maar vanavond ineens een paar stukjes gehad .. nog niks bekend over evt. geboorte haha..
Collo hihi ik vind het zo spannend!!! Zo apart ook dat we t al weten! Kan niet wachten op de spam!!! Owwww leuk!! En dan binnekort n baby foto van Amy en uk2 naast elkaar om te vergelijken hihi roeltje goed van lenn!!
Hoi hoi, ben.onderweg naar de verjaardag. Wil.even Collo veel succes wensen voor morgen, probeer afleiding te zoeken want wachten op de weeen duurt lang... Ik ben zo benieuwd naar het koppie en de naam van die meid.
he meiden! vandaag weer hele dag gewerkt en ben pooped! Lieve, lieve collo: heel veel plezier en succes morgen! We leven allemaal met je mee en zullen in spanning wachten op nieuws! Meis, je kunt het, ben nu al trots! dikke kus
@collo: nou ik ga morgen nergens heen hoor, beetje thuis weer poetsen en helpen met schilderen/klussen, misschien een uurtje of wa naar de bossen met de kids maar ik zit aan mn laptop gekluisterd Vind t zooow spannend @Doortje: rust maar lekker uit dan! @Roeltje: und??? is ze bevallen, wel spannend zo! @Hier: zoow kids liggen op bed, ze hebben super! goed gegeten echt niet normaal. Vandaag afhaal Indiaanse curry's enzo, vonden ze heerlijk Ben nu weer met de foto's bezig dus strakjes weer foto's op mn hyves
@Echo's: Ik krijg bij de vk dit keer met 29 weken en met 34 weken een groeiecho...? Ik snap het ook niet, nieuwe procedure zei ze! Naja, ik vind het helemaaaaaal niet erg, maar er is waarschijnlijk niet meer zoveel nieuws te zien voor mij... heb al zoveel echo's gehad en uk laat toch het gezicht niet zien dus... @roeltje: spannend joh! Zelfs ik ben nu nieuwsgierig, maarja ik kan wel door de raam kijken, ik kan het alleen vanaf hier toch niet zien! whahaha! @collo: ik weet niet meer wat ik moet zeggen, ik ben zo benieuwd en vind het zo spannend voor jullie! Heeeeeeeel heel heeeeeeel veel succes morgen, hopelijk werkt de gel snel en is het allemaal een beetje te behappen voor je! En hopelijk komt jullie 2e meisje veilig en vlot op ons aardbolletje! heel veel sterkte ook voor Ferdy en een knuffel voor Amy! We horen het wel van jullie! xx @hier: ik wil graag kleertjes kopen voor ons ukkie, maar heb niemand die meekan, omdat niemand weet wat het wordt! Alleen mijn buufje, dus ik sta te popelen om een middag met haar te gaan shoppen!!!
ik verveeeeeel me! Man is weg... Normaa vind ik het heerlijk een avondje alleen, maar hij heeft deze week tentamens, dus saaaai! @suus: ik wil wel mee shoppen Jammer dat we niet bij elkaar in de buurt wonen!
@riti: ja tentamens zijn stoooom! Al bevestiging op de sollicitatie gehad? Of is dat te snel? @lottie: jij al iets terug gehoord op je cv? Hoe voel je je?
Doortje nee niks gehoord meer daarna. Hoop morgen! Ik moet nog even de vacature goed lezen voor als ze bellen. Ik ga me denk ik maar inschrijven bij n uitzendburo ook gisteren allemaal bouwmarkten gebeld maar geen vacatures! Ik voel me wel goed wbt de symptomen heb meer trek, das wel jammer haha. Jij al misselijk? En hoe voel je je verder? Ga je nog n digitest doen?
@ Doortje; Het was een interne vacature, dus ik heb netjes per omgaande gehoord dat mijn brief niet in behandeling wordt genomen totdat ze hem evt. extern zetten. Daar duimen we nu dus voor....voor interne flutkandidaten . Hoe voel jij je? Maura is helemaal Timmy fan, vooral het liedje, die kijken we dan 2 x. Ze is helemaal weg van de beestjes, poes, eend en hond kan ze goed herkennen, over de uil twijfelt ze nog een beetje .
Bij Maud wisten allebei de ouders het, nu weet alleen de moeder van Marc, want mijn mams kan haar mond niet houden en verpest dus alles! haha! Even een vraag aan de ouders die gebruik maken van 1 of zelfs 2 dagen kdv... Ik heb net een proefberekening gemaakt op de toeslagensite en het komt er zo'n beetje op neer dat als ik een andere baan zou vinden voor na mijn zwangerschapsverlof (mijn broertje heeft een aabod gedaan in zijn bedrijf) en ik 2 kinderen ook echt 2 dagen zal moeten onderbrengen, we ongeveer 550 euro per maand zelf moeten betalen! Voor 1 dag betekent dat 225 euro! Dan kan ik toch net zo goed thuisblijven?????????????? Hoe zit dat bij jullie? (sorry hoor, ik ben nu verwend doordat de ouders het allemaal doen, maar dat kan straks waarschijnlijk nog maar 1 van de 3 dagen...) @doortje, riti en lotte: kunnen we niet een dagje plannen ergens in het midden van het land?
@lottie: uitzendbureau is een goed idee! Hier wat weeig de hele dag door en moe! Ook een opgeblazen buik 's avonds. Ook voel ik soms wat 'in de weg' zitten als ik ga zitten. Herkenbaar? @riti: oeh, wist je dat de vacature intern was? Ik hoop ook op extern! Niet flut, gekkie! Ja Timmy is te gek he? Sara begint te gillen en te klappen als het liedje begint (heb het dan ook de hele dag in mijn hoofd haha). Ken je die aflevering dat hij de geit van de hik al wil helpen? Sara hupst dan mee, zo grappig! (ik vind het stiekem ook errug leuk en de tranen lopen vaak over mijn wangen!) @suus: een shopdate!? Ik zeg: jaaaaa!
@riti: wie is Timmy? Ik geloof dat ik achterloop! Ow trouwens: vandaag bij de kruidvat geweest en daar hebben ze nu een hele grote collectie van Ambi Toys in de verkoop! Zo jeugdsentiment! Ik weet niet of jullie het kennen? Ik zal eens ff een linkje zoeken! Ik had de zonnetje en het fototoestel al gekocht ooit ook daar, maar nu de auto gekocht en ik denk dat het daar niet bij blijft! Ambi Toys