ojeeee, ik heb net een deel van mij spalkje doorgeslikt... (spalkje is na mijn slotjes aan de achterkant van mijn tanden geplaatst). Hij zat al los en nu dus afgebroken. Ik zat chips te eten en toen kwam ik erachter... Kan geen kwaad toch? Beetje lijm en klein stukje metaal?
@doortje gaat prima hoor. nog wel erg druk. ik heb een paar foto,s niet veel zal ze eens uploaden. @lottie geen dank meis
@ lottie: leuk hoor t hartje al horen! Mooie buik hoor. Hier nog geen hartje gehoord, heb geen angelsound. En de VK laat het bewust niet meer horen onder de 12 weken. Geen idee of dat bij alle VK praktijken is??
Hoi meiden Ik kom ff melden dat wij weer thuis zijn, rond 10u vanmorgen mochten we met ontslag. Luca spuugt helaas nog wel veel, vanmorgen is helaas toch zijn maag gespoeld om even een nieuwe start te maken zeg maar. De kraamzorg is geweest maar heeft het aardig druk, dus we moeten nog maar ff zien hoeveel we krijgen.. Bij deze nog even een foto van vanmorgen na de maagspoeling, hij lag rustig en vredig te slapen in zijn bedje
Wow wat een knap ventje, jee jij mag ook al snel naar huis zeg. Hopelijk krijg je nog genoeg kraamhulp. Doe het maar rustig aan en geniet ervan. Hopelijk knapt Luca snel op en houd hij zijn eten binnen. Tis voor zo'n beebje ook ineens gek he, eten krijgen
@Caruli; Dankje! Ik herstel gelukkig ook redelijk vlot, ik heb nu alleen nog wat last van mijn buik, niet zozeer van de buikwond maar meer van de wond aan mijn baarmoeder. Gelukkig kom ik met pcm de dag goed door en ben ik lekker mobiel al. Luca slaapt nu al lekker in zijn bedje, zo kan ik Beau tussendoor ook wat aandacht geven die hij van mij gemist heeft.
@Dees, wat een mooi mannetje en wat een superleuke foto's! Fijn dat je weer thuis bent. Hielp de nieuwe speen ook niets? hopelijk gaat hij toch snel weer drinken.. Succes! Je bent een goede moeder. Hier net voor het eerst even naar ballorig geweest(is 5 min fietsen), hij vond het hartstikke leuk, is doodmoe, maar wil niet slapen. Dat wordt eten en om 6 uur naar bed denk ik!
@ Dees; welkom thuis! Lekker genieten en rustig aan doen. Hopelijk maakt het maagje van Luca een goede nieuwe start. @ Lottie; mooie foto´s, leuk dat jullie het zo leuk hebben gehad, voor herhaling vatbaar dus. @ Doortje; Haarlem is leuk! Mijn beste vriendin woont er en kan me goed voorstellen dat jullie er willen wonen. Verder ook handig met jullie werk en zo? Maaruh, dan moeten we wel eerst een play-date meeting in Utrecht (of er net tegenaan) houden voordat jullie weggaan . En je spalkje komt er vast ook gewoon weer uit . @ hier; lekker boodschapjes gedaan. Hema heeft -15% stickers en mijn favo rompers in de aanbieding. Ik vind ze normaal erg duur (4,95 p/s), maar nu dus 3,15. Ben dus alvast aan het sparen in de volgende maat .
Even vlug. @dees Wat een mooie foto's zeg. @all Ben nu nog even op het werk. Zometeen weer naar het ziekenhuis. Die vriendin van mij is gisteren weer opgenomen. Kan weer niks binnen houden en is uit gedroogd.
@mroos; De nieuwe speen hielp/helpt zeker nog wel degelijk maar zijn maagje zat schijnbaar nog zo vol met oude bloedresten, maagsappen etc die hem echt in de weg zaten. Hij drinkt iig nu rustig zijn flesjes leeg en dat is al heel wat. @RiTi; Dankje meid, ik ga zeker rustig aan doen.
@riti Dat zijn ook mijn favo rompers. Ze sluiten zo mooi aan. @mroos Wat leuk dat boaz het zo geweldig vond. Zal zo op hyves nog even je filmpje kijken.
sorry.. niet gelukt om bij te lezen en betwijfel dat het vandaag gaat lukken... allemaal: heel fijne valentijnsdag vandaag!! nog leuke plannen?? Suus! gefeli met je mannetje!! @ riti: dat had ik gister ook!!! lianne had echt slecht geslapen, veel huilen en heel lastig doen.. niet getroost willen worden en op haar buik op de grond gaan liggen en huilen! en gewoon niet luisteren, slaan, etc... Heb dit weekend de hoek geintroduceerd, alleen is 1 min in de hoek best lang (voor mama en voor lianne).. en gaat ze er soms ook ff zelf in staan... @ psje: wat goed dat emma zo lang sliep! vreemd he? gaanz e eerst lastig slapen en dan lijkt er niks aan de hand en slapen ze ineens kei lang.... pfff... ik lees nu je hele verhaal.. heftig hoor!! hier slaapt lianne van ongeveer 20:30 tot 6,7,8 (wisselt dus..) als ze om 4 of 5 wakker word proberen we haar speentje.. meestal slaapt ze daarna weer lekker verder en dan dus langer dan normaal. We hadden zaterdag op zondag alleen dat ze dat ook niet wilde... en speen weggooide.. en ze was zondag dus ook echt chagrijnig.. maar we waren na 1 nachtje bal al gebroken dus wil er niet aan denken hoe jij je voelt! respect hoor! @ dees: hoe gaatie met jou? en met beide kids? en met mannetje? @ collo: doe je wel rustig op de beurs?? @ poog: kei leuk die ice phone! @ suus: heeel herkenbaar! vorige week was het nog "hee waar zijn je snottenbellen?" nu heb ik het hele huis voorzien van tissues en papierenzakdoekjes! .. morgen prikjes.. brrr.. @ panos: heftig hoor! pffff........ Wow... wat ben ik misselijk... gisteravond al... (mannetje maakte meteen weer opmerking oftie me niet ms had zwanger gemaakt.. we hadden de dag er voor weer een M.S.C.V.-tje (term net bedacht "moment supreme condoom vergeten".. ) maar aangezien ik pas dinsdag wellicht een eitje heb lijkt me dat niet echt mogelijk) gewoon echt een vol gevoel en bleeeh.. heeeel erg vervelend, maar goed.. hopelijk trekt het straks weg.. @ roeltje: wat een schattige foto @ dees: verwaarloos? pff! denk jij eerst maar ff aan jezelf hoor! en aan je hormonen en mannetjes! en bezoek idd lekker afzeggen als je het niet trekt he! ik ga stoppen, doei!
@ Stinkerbell; oh wat naar voor je vriendin zeg, zo wordt zwanger zijn wel heel erg zwaar . Leuk dat je die rompers ook fijn vindt (altijd fijn herkenning ), mocht je geen stickers krijgen - bij online bestellen heb je ze niet nodig en afhalen bij filiaal kost niets. @ Joyce; fijn dat hoek dus best al werkt bij Lianne, even wennen voor beide dus . @ Lente; JAAAAAAH wanneer, wanneer....de familie kwakkel wil zon!
Rompers Heb heeeel hard rompers voor Milan nodig, al maanden geen nieuwe gekocht haha. Dus k ga eens kijken op hema.nl als het salaris binnen is
@dees: wat een poepie! agossiepossie, weer zo klein! was je eigenlijk gespannen voor de keizersnee? Ik bedoel, toen je in de ok lag? Ik heb wel eens een ruggenprik gehad en vond het een bizarre ervaring dat je je benen niet meer voelt! Maar bij jou komt er dan een kind!!! En wat een knapperd @mroos: leuk, ballorig! Zo vol van alle indrukken Dan maar vroeg naar bed idd! @riti: ben geboren en getogen in Haarlem, man ook, vandaar dat we terug willen. Helemaal geen logische keuze op dit moment, aangezien man werkt en studeert in Utrecht. Maar we moeten voor uk 2 toch echt groter gaan wonen Ik heb altijd gezegd: ons volgende huis staat weer in Haarlem! Jaaaaa, zeker een playdate doen, leuk leuk! Enne, op kraambezoek bij de nieuwste aanwinst! @stink: naar voor je vriendin zeg!
@lente: magnolia in de voortuin staat in de knop (oef die ga ik wel missen hoor, als we gaan verhuizen!), narcissen schieten uit de grond, sneeuwklokjes overal! Nu nog de zon nog en die heerlijke lentelucht!
zit iedereen gezellig aan een diner voor twee? Hier is man naar school, heul gezellig dus! Ik heb maar een bakje spaghetti voor mezelf opgewarmt, had eerder niet zo'n trek.