@ Doortje; nu los ik je hier af volgens mij . Heb je verstand van tuinieren toevallig? Ik heb (denk ik) een magnolia in de tuin maar die is te groot voor de tuin, zoals alles wat er in staat hahaha. Ik kan wel wat groenadvies gebruiken namelijk. We hebben nog van die spoorbielzen in de tuin, en alles wat er toen bij hoorde .
@riti: ben dr! whahahaha! ik? groene vingers? *proest* Ik laat zelfs een plant in de huiskamer doodgaan Maar, wat wil je precies weten? Onze magnolia groeit ook als een idioot en man snoeit deze af en toe. Moet dan wel na de bloei (en een magnolia heeft vaak 2 bloeien/bloeis->hihi). Geeft wel prachtige bloemen en er zijn regelmatig mensen die voorbij lopen en een foto maken of eraan ruiken. Euh, spoorbielzen, was da?
@ Doortje; 2 bloeis, dat klinkt gezellig. Het is toch de 'tulpenboom' met van die mooie wit-roze bloemen? Een spoorbiels zijn die balken dwars onder het spoor die ze in de seventies (ok, misschien 80's) veel in de tuin gebruikten als rand of zo. Zag het laatst trouwens ook anno nu, dat was best mooi. Maar je kan m dus snoeien...hij is zo groot als 1/3 van de tuin namelijk
@riti: wat heb je eigenlijk voor werk gedaan voorheen?? Het is wel fijn dat er geen druk achter staat dat je iets moet, alle tijd om te beslissen hoe verder. @lotte: leuke foto van milan! Die had het goed naar zn zin zo te zien Enneh mooi buikje meid, dat ga je niet lang geheim houden voor de buitenwereld @doortje:spannend, op huizenjacht!! En beterschap voor sara!! Getver deel van je spalk doorgeslikt! Zal er vast gewoon weer uitkomen hoor, kan denk ik geen kwaad. @mili: ik weet nog dat mijn verloskundige idd ook niet voor 12 weken naar hartje ging zoeken omdat ze bang was dat men zich heel erg ongerust ging maken als het hartje niet gevonden werd. @dees: lekker dat jullie thuis zijn, beau zal je wel gemist hebben! Sneu van de maagspoeling maar op de foto is hij wel heerlijk ontspannen zeg! Hoop dat het helpt. Ohhh die foto van jullie samen, wat een gelukzalige glimlach van jou zeg!! Echt een dolgelukkige, trotse mama!! @stink: jeetje wat naar voor je vriendin zeg, alweer zkh. @joyce: thanks!! Tja ik blijf mezelf maar voor houden dat het vast wel over is als ze 16 word......en zo niet dan heeft ze vast een vriendje die dr dan kan troosten Enneh begint je mannetje al Bij te draaien wbt 2e uk?? @riti: jaaaah lente!!! Heerlijk bij deze beslis ik dat morgen de lente begint @doortje: nope geen diner voor 2. We hebben vroeg boerenkoolstamp gegeten want mannetje moest naar vergadering! Dus ik heb een valantijnsdate met de laptop! @groenevingers: ohwww gelukkig, ben ik niet de enige die planten dood laat gaan. Ik ben er echt een ster in om planten die weinig water nodig hebben teveel te geven en andersom!
@riti: ja , is een tulpenboom, ben er gek op! ik zou de magnolia zeker snoeien! Hij wordt alleen maar groter!! @psje: gezellig he?..date met de laptop...
ojaaaa, vergeet het de hele tijd te vragen: slofjes, waar koop ik die? Ik ben op zoek naar mooie, leren, betaalbare slofjes. Die 'slofsokken' van de Hema zijn dra-ma-tisch! Ik zag laast Maura op de foto met stoere rode, klopt dat?
@ Doortje; die soksloffen van de hema liggen hier ook nutteloos te wezen, echt kansloos. Maura heeft Oxxy sloffen, rode en blauwe verschillende modellen ook. Zit ff te denken waar zo ook al weer erg goedkoop waren . @ PSje; oh fijn dat morgen de lente begint!
@Pooh: oehh mooi hoor!! @Lottie: ahhhh wat leuk dat je het hartje met de angelsound hoorde!! Zooo speciaal Leuke foto van Milan! En WOW wat een buikje al zeg voor pas 8 weken zwangerschap !!! da's al heel snel joh @Doortje: whaha op 1 plek blijven?? dat kan niet als mn stiefzoon om t weekend naar huis moet en Peter dat weekend in NL moet zijn voor werk. @Dees: ahhh sneu toch zn maagje gespoeld Maar wat een prachtige foto's zeg!! moet ervan snikken want op die eerste foto, lijkt hij erg op een foto van Dani die ik heb toen hij 1 of 2 daagjes oud was. Wat een prachtig kereltje @Stink: ahh vriendin weer opgenomen joh da's alles behalve leuk! @Riti: ik vind de HEMA rompers ook het fijnste, ik moet nu voor 86/92 gaan geloof ik whaha @Hier: ehm... niet zoveel nieuws eigenlijk, reis ging goed... eenmaal thuis kids op bed gelegd die gingen meteen slapen en ik ging meteen ff alles bijlezen hihihi
@ Doortje; oh ja, en ze zijn fantastisch, helemaal afgedragen superhandig - met kruipen vanwege de wreef en tegen uitglijden bij stapjes. @ PSje; ik ben een allegaartje . Wat heb ik niet gedaan is misschien handiger. Heb heel veel in de horeca gedaan, juridisch medewerker op een advocatenkantoor en op een hogeschool van alles gedaan aan projecten tot het opzetten van een nieuwe afdeling en die ook leiding gegeven. Daarnaast altijd gestudeerd, net zo'n allegaartje en uiteindelijk blijven plakken bij rechten, criminologie en (internationaal) strafrecht. Onderzoek gedaan in/over Sri Lanka en vervolgens nog wat kleine uitstapjes links en rechts. Dus tja...weet niet zo heel goed wat nu een wijze (ok leuke) volgende stap is.
@ Dretjuh; hier ook al 86-92 gekocht, zit nog wel een beetje ruim maar 74-80 wordt al echt te krap. Wat gaat het hard he .
@riti: wow jij hebt idd al veel gedaan, klinkt allemaal wel erg uitdagend. Kan me voorstellen dat je dan wel weer iets uitdagends wilt. @rompers: jaaa hier ook van de hema. blijven tenminste in model. Hier ook laatst 86/92 gekocht, meer voor de lengte dan voor de breedte
@ PSje; heb juist ook vaak genoeg meegemaakt dat die uitdaging heel dichtbij is of juist bij die 'saaie' baan, het kan allemaal. @ hier; Maura slaapt, man slaapt, poes slaapt..... 3 x raden wat ik ga doen
PSje Ik kan er redelijk tegen, maar merk hoe voller hij wordt, des te prettiger omdat het dan allemaal wat minder schuift, Oh, wat heerlijk dat ze heeft doorgeslapen! Nu maar hopen dat het doorzet. Suus Misschien heeft ze die snotneus ook wel aan Amy te danken... Zijn J en M ook verkouden? Dretjuh 9 maanden beurs is pas vanaf woensdag dus niet geweest. Misschien maar beter ook. Denk dat ik erg jaloers zou worden op al die dikke buiken. Hier Shocking! Lizzy heeft afgelopen nacht 6 uur aan een stuk geslapen, dus ik ook! Voelde me herboren vanmorgen. Nu weer brak van de hele dag op de HH beurs sjouwen. Ben toch nog niet helemaal zo fit als ik dacht. Pooh Gaaf fornuis! Heb zelf een 90 cm fornuis van de Ikea. Niet zo mooi en robuust als een Atag, maar wel een supergrote oven. Kan 6 pizza's in 1 keer maken...joepie! Lijkt trouwens wel enorm op die van jou, zie net de foto. Mroos Lekker weekendje weg geweest en nu toch een weekje vrij? Geniet van je manneke. Lotte Wat fijn dat je het hartje hebt gehoord....zo bijzonder weer...zwijmel.. Leuk dat jullie iets zijn gaan doen. Lieve spam.... en prachtig buikje! Doortje Haarlem vind ik echt een leuke stad....Heb je familie daar? Ah, lees het al... Met de meiden gaat het prima. Amy is een heerlijk draakje en mijn kleine meisje groeit zo genadeloos hard. Ze is nu al zo veel verandert in haar geicht... Volgens mij is Lizzy's huiluurtje(s) net voorbij...het weer stil. Die Oxxy slofjes waren op de jonge gezinnen beurs heel goedkoop. Misschien staan ze ook weer op de 9 maanden beurs? Weet niet of je erheen gaat? Chicken Van af en toe een slechte moeder (en zieke moeder) zijn wordt je kind niet slechter hoor. Probeer Amy meestal te lijmen met TV als ik het slecht trek. Maar als het echt doorzet dan vraag ik of mijn moeder komt oppassen. Beterschap en wat zonde van je vruchtbare dagen... Dees Succes met het drinken/spugen. Hoop dat hij snel alles binnen gaat houden. Lekker om weer thuis te zijn.... Joyce Jij houdt het ook lekker spannend met je MSCV-tjes... RiTi Net bij de V&D rompers ingeslagen bij de uitverkoop.... Maar die van de Hema zijn wel fijn ja. Ga even andere dingen speuren op hema.nl Vind dat slaapzakje uit de folder ook wel leuk. Hier trouwens ook al in maat 86-92 met rompers.
@ DEES: Aaaaahhhhh mooie fotoos Dees!!! Wat een mooi ventje!!!! Geniet er maar lekker van en hopen op een spoedig herstel! Dikke knuf, Mili
Goedemorgen!! Jipieeeeee!! Emma is gisteravond om 8 uur zonder 1 kik gaan slapen, vanmorgen om 6 uur wakker, luier verschoont en slokje drinken en toen weer tot half 9!!!! yyyyyeeeesssss!!! Vandaag gaan we een dagje naar scheveningen, oa naar sealife, hadden we kaartjes voor gewonnen. En lekker ergens lunchen. Weer ziet er goed uit, lekker!! Tot vanmiddag/vanavond!
goedemorgen! @collo: bedoel je met J en M, jij en Marc? Ja ik ben sinds gisterenmiddag ook strontverkouden, Marc niet voor zover ik weet! @psje: klinkt heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk! geniet er lekker van! Ik zit vandaag min of meer aan huis vast ivm de levering van het nieuwe ledikantje voor brusje... ook jammer... @de rest: sorry...heb gisteren bijgelezen en nu weet ik al niet meer wat er verteld is... Ja iets over bloemen Ow,ja Lotte: moooooooooooi buikje! en Dees moooooooooooooooooi ventje!!!