@Collo, idd heerlijk weekend gehad, en nu lekker een weekje vrij. Vandaag is man ook vrij, en Boaz naar het kdv. We gaan straks lekker naar de film( 5 euro pp haha), en daarna uitgebreid lunchen, zin in! was de HHbeurs leuk? Ik ga morgen... @PSje, heerlijk zeg, zo'n nacht! Boaz en Emma lijken qua slapen wel op elkaar, geen touw aan vast te knopen.. Zo slaapt Boaz een hele week van 7 tot 7 en nu al 2 nachten heel slecht(lees; vannacht gewoon 2 uur achter elkaar wakker..). @Suus, wel leuk, ledikant.. @Lotte, mooooie buik! En zelfs afgevallen, wouw.
@PSje: ahh leuk scheveningen en sealife! Veel plezier en wat goed dat Emma weer heeft doorgeslapen @Collo: ow ja 9mnd begint woensdag pas ja klopt. @Hier: zoow kids lekker doorgeslapen, dalijk layla's kamertje afmaken, alleen nog plankjes en dr bedje in elkaar zetten. Vanmiddag alleen nog ff shoppen voor een dekbedje en een kussentje. Dani net goed gegeten (1,5 boterham) Layla helaas 1 hapje. Maar die wilde spelen
Psje dank je voor je reactie op de foto's!! Ik moet idd m'n buik echt inhouden bij familie en kennissen die haha Doortje oxxy slofjes!!!! Super handig!! Ze hebben bij baby-kidsfactory.nl vaak veel korting erop! Dretjuh thanks! Ennuh ben al 9 weken hoor hihi! Collo wat lekker 6 uur!! Hopelijk komt dat vaker voor nu, maar je hebt iig even kunnen bijtanken! Psje wat goed!! Voelt je zeker wel wat uitgeruster nu!? Fijne dag vandaag Mroos thanks.
Goedemorgen! Ben ik ook weer.... Weten jullie nog dat ik zondag schreef dat mn vriend ziek was en dat ie dat liet weten ook? Nou, dat heb ik geweten...Ben m daar een partij ziek geworden zondagnachten (veel overgeven). Gisteren ook nog goed beroerd en vandaag gaat het wel weer. Ik was vroeger echt NOOIT ziek en het afgelopen jaar aan de lopende band... Zelfde geldt trouwens voor mn vriend. Het is hier echt kneus en kneus. Uk is wel continue verkouden, maar gelukkig nooit echt ziek (dit moet ik waarschijnljke afkloppen...) Uk wordt wakker, kom later weer terug....
@ Collo; wat heerlijk 6 uur achter elkaar! Wie weet bevalt het haar ook en blijft ze het doen . Veel plezier op de beurs! @ PSje; Emma heeft de slaap-smaak te pakken! lekker uitwaaien vandaag, veel plezier! @ Suus; vandaag het ledikant, leuk! Verkouden is dan weer minder, bah. @ Mroos; wat gezellig zo een dagje met je man, veel plezier. Welke film wordt het? @ Panos; och nee, erg herkenbaar wat vervelend zeg. Hier ook dat Maura ook niet echt ziek wordt en wij wel . Beterschap! @ hier; besloten het dagritme om te gooien, voor een week, om te kijken hoe ze er op reageert. We gaan naar 1 slaapje en schuiven daarmee een klein beetje met de lunch en het fruit. Moet er zelf ook even aan wennen .
volgens mij is zowat de helft ziek zwak en snotterig hier Beterschap Panos! Hier is t ook nog ziekenboeg voor mij en Peter. @Lotte: ow ja 9, gisteren iets te snel gelezen volgens mij met 8 weken en blabal dagen @Riti: omgooien kan even wennen zijn, maar t kan ook een verbetering opleveren, dus hopelijk is dat t geval @Hier: Layla slaapt nu in haar grote bedje Alleen met dekbedovertrek zonder dekbedje whahaha maar ze ligt prima zo. Dani heeft ook lekker geslapen net en die speelt nu vrolijk verder. Peter is naar n doe t zelf zaak om te kijken voor spullen zodat ik hier kan wassen en drogen want die hier in de keuken staat is 3x niks. Kinderkamers zijn nu helemaal klaar, op plankjes aan de muur na. Maar t zijn allemaal gipsplaten hier dus moet kijken of t uberhaupt wel lukt :S shitmuren Verder......... is t huis echt te klein... deel van mn mokken en glazen past er niet in en er staan nog veeeel dozen in de garage. (of ik heb gewoon teveel spullen whaha) Moeten nog een keer soort curver/doorzichtige opslag dozen kopen om daar alles netjes in op te bergen. Strakjes nog naar de winkels voor Layla's bedje, nu eerst zoonlief vermaken
@ Dretjuh; lekker bezig jullie! Jullie hebben vast snel je draai gevonden. Plastic dozen zijn echt zó handig, wij hebben ze hier ook in alle soorten en maten .
@ziekenboeg: Volgens mij is idd iedereen hier aan het kwakkelen! Vervelend! Merk zelf dat ik het er nu echt mee gehad heb, we gaan het afgelopen jaar van het ene dubieuze virusje naar het ander... Heb wel regelmatig bijgelezen, maar niet gereageerd. Ben inmiddels natuurlijk de helft vergeten.... @roeltje: Heb je nu al lekker onder je nieuwe douche kunnen staan? @dees: Wat een schatje die luca! Hoe gaat het nu? Istie al iets rustiger? En hoe gaat je herstel? @lotte: Fijn dat je het hartje hebt gehoord! Snel al hoor! @collo: Lekker hoor die 6 uurtjes! Hopelijk houdt ze dat vanaf nu vol! @pooh: Stoer! Kook ze! Ik kom graag een keer het eindresultaat bewonderen, ik bedoel proeven . Wij hebben zo'n enorm Boretti geval met dubbele over. Erg mooi, maar totaal niet aan ons besteedt.. Wij gebruiken per maaltijd nog steeds max 2 pitten . Apparaat stond er nog van de vorige bewoners vandaar... @psje: Fijn dat emma wat beter slaapt! Wij konden er vannacht 2x uit voor een speen. Althans mn vriend dan, ik ben er niet ineens wakker van geworden.... @riti: Succes met het nieuwe ritme. Ik denk dat onze uk ook tegen 1 slaapje aan zit af en toe. Op kdv slaapt ze nu vaak 1 keer, met als gevolg dat ze de dag erna bij ons toch echt weer 2 slaapjes nodig heeft.
@dertjuh: Ook nog steeds ziekjes? Alles beetje onder controle daar in Engeland (zijn jullie nu toch?)? Dat schema van jou zou ik echt nog geen week trekken.. Knap hoor!
zo, kom ook eens buurten Panos haha ja heb zondag, maandag en vanmorgen heeeeeerlijk gedouched heb behoorlijk wat extra ruimte in de douchecabine.. zo lekker.. Vanmorgen in alle vroegte auto naar de garage gebracht.. Mn moeder heeft ons daar opgehaald en bij mn moeder gewacht tot de auto klaar was.. Ma heeft ons daar weer heen gebracht en zijn nu net thuis.. Vanmorgen was Lenn pas om half 7 wakker (haha, ja PAS ja) Daarna ontzettend ondeugend, haalde het bloed onder mn nagels vandaan.. En bij mn moeder natuurlijk poeslief Even bij de kippen, konijnen en koeien gekeken.. Ondertussen denderde er een trein langs, dus Lenn had genoeg om naar te kijken Ontzettend leuk haha.. Na het broodje was ie ontzettend moe maar wilde niet in het bedje slapen.. Dus op schoot genomen en tv gaan kijken.. na 5 minuten lag ie te slapen.. Uur later moest ik hem helaas wakker maken om de auto op te halen (ma moest nog werken vanmiddag).. Nu even laptoppen, koekje eten en zo eendjes voeren.. dan eten en op tijd naar bedje.. Ik ga ook op tijd, lag gisteravond weer op de bank te slapen, begint haast een gewoonte te worden.. Even bijlezen..
Ziekenboeg hopelijk blijf ik mijn super weerstand houden! Iedereen om me geen kan ziek zijn, maar ik pik nooit iets op! Afkloppen!!! Kan me niet heugen wanneer ik voor t laatst ziek was! Hopelijk zijn alle dec mama's ook snel weer beter
@Panos: jahh joh ik nog aan t snotteren en aan t hoesten, maar gelukkig al een stuk beter dan 2 dagen terug. Peter nog aan t nahoesten, maar verder ook wel redelijk aan de betere hand. Tja... bij ons is t altijd druk eigenlijk, de kids hebben wel een strak ritme maar voor de rest is t druk druk druk.. heb dr eigenlijk niet zo'n last van, ik kan inmiddels niet zo goed meer tegen rustig haha Hier gaat alles prima, kan morgenavond foto's laten zien @roeltje: ahh heerlijk zo continue naar de diertjes toe... Heb ik hier in de buurt nog niet veel van gezien *alleen vliegtuigen whaha*
vanmiddag net binnen gekregen.. test gedaan (uur ervoor nog gedronken en geplast, zeik me een ongeluk vandaag) en behoorlijk positief.. denk morgen wel positief.. gistermorgen voor het laatst geklust dus hopelijk springt ei morgen over overmorgen.. anders mag ie vrijdagavond of zaterdag pas springen gaan nu eendjes voeren en daarna koken..
dretjuh mn ouders wonen op een boerderij... Hebben nu een paar koeien, konijnen en kippen voor de hobby.. Lenn wist niet goed wat hij van de haan moest denken.. Dichtbij de ren wilde hij niet, maar dat geluid wat die haan maakt was toch te interessant haha.. Leuke haan is dat, want als je een haan nadoet, 'praat' ie terug zal er volgende keer ene filmpje van maken.. ma en ik lagen in een deuk om dat beest..
@Roeltje: ahh lekker op een boerderij, wij hopen dat ons koophuisje hier straks ook een soort van boerderij wordt. We willen kippen dan Mn tante uit breda woont ook op een soort van boerderij en die krijgen straks naast hun kippen ook hertjes kei lief! @Hier: zooow 2 wasmanden met strijk weggewerkt, tis hier pas half 3 en t voelt veel later. Strakjes naar Lakeside londen ff langs ikea en de disneywinkel kids zijn ook zoooow lief nu echt fijn