@dees: nou fraai is dat! Zo maken ze van hun probleem, jullie probleem... Jij moet jezelf ECHT rustig houden he! Je hebt een flinke wond! Straks heb je er spijt van... Arme Luca, krampjes zijn niet fijn! Ik weet het nog van Maud ja, de eerste 2 maanden had ze dat vrij vaak, zo zielig... Een warm badje werkte het beste...Succes ermee! @hier: ff lekker douchen!
Hallo!!! Super leuke dag gehad vandaag, sealife was leuk! We hadden in november kaartjes daarvoor gewonnen dus was gratis. Altijd leuk Emma vond het prachtig, al die grote vissen en schildpadden. Ze heeft daar binnen alles lopend gedaan, wilde niet in de wagen Ze stond echt op dr gemakje overal te kijken en besloot dan zelf wanneer ze er genoeg van had en naar het volgende ging. Echt zo schattig om te zien. Besefte wel ineens dat ze echt een grote meid al is Nou ik ga ff alles teruglezen en reageren, tot zo!!
@suus: oh bah verkouden!! Beterschap. aan huis gekluisterd is niet leuk maar wel leuk dat het ledikantje komt!! Gaat voor jou ook echt al opschieten! @mroos: ohw Boaz dus ook niet echt een beste slaper. Ja vooral die nachten dat ze echt wakker zijn vind ik slopend, ff eruit voor een flesje of speentje vind ik niet zo heel erg. Nou jij ook sterkte dan, hoop dat Boaz vannacht weer lekker slaapt! @dretjuh: jeetje wat een schema voor 1 dag Lekker dat alles soepel verloopt! @Lotte: jahh werd vanmorgen echt heerlijk uitgerust wakker! eindelijk weer eens @panos: vervelend zeg, al die virusjes! Beterschap, kan me voorstellen dat je het voorlopig wel ff heb gehad met ziek zijn. @riti: oehh schema om, spannend hoe ze dat gaat trekken. Hier een tijd geleden al om gegaan naar 1 slaap na de lunch. Ging gelijk heel goed maar is bij ieder kindje anders natuurlijk. Hoop dat jullie snel aan het nieuwe ritme gewent zijn. @roeltje: zoww jullie hebben de smaak te pakken wat betreft eendjes voerenleuk hoor! Enneh viel de rekening van de auto beetje mee??? @dretjuh: ahh Layla dr grote bed, ze is echt een grote meid al he! hmmm mannen zouden zeggen te veel spullen maar ik zeg te klein huis @Dees: leuk kaartje! Heb je mijn kaartjes al ontvangen?? @gimena: ahh sophie als drama queen, wel een schattige! Jeetje wat heftig van je opa meis, heel veel sterkte..... @mroos: klinkt als een heerlijk dagje zeg! lekker als je jezelf op zo'n manier op kan laden. Wat is black swan voor soort film? ik ken hem niet. @suus: ik weet wat je bedoelt, ik heb er heel af en toe weleens 1 zo'n puntje maar weet eigenlijk niet wat het is. Bij mij is het meestal met een dag weg. Het is wel heel gevoelig ja! @Dees: jeetje dat schiet ook niet op zo, wat een gedoe met die kraamzorg. Ik vind het echt bizar dat dit zo kan, het is toch absurd dat jij na je ks zelf de was moet doen! Zo hehe, weer bij! Lijkt wel of het wat rustiger is hier tegenwoordig! Morgen laatste dagje vrij en dan begint het werkende leven weer,heb eigenlijk nog geen zin. Komt wel goed als ik eenmaal weer begonnen ben. Morgen nog ff lekker naar de kapper, emma gaat ook mee. Ze heeft bovenop nog niet veel haar (begint nu wel duidelijk te groeien) maar ze heeft wel flink lang haar achterop. Nu heeft ze dus zo'n soort jaren 80 matje in dr nek, vind ik een beetje gek gezicht dus ff kijken of er een stukje af kan.
oja vroeg me trouwens af, hebben jullie al een idee of je kindje links of rechts is?? Mijn man en ik zijn allebei links en geven emma dus ook veel dingen links aan enzo. NU viel ons gisteren op dat Emma dus ook alles met links doet. Ik vroeg me af of dat gewenning was of dat ze zelf ook links is dus hebben we vandaag geprobeert haar wat meer van rechts te benaderen en dingen aan te geven maar ze pakt dus alles over naar links. Niet dat het me uitmaakt of ze links of rechts is maar het viel me zomaar ineens op.
@psje: ik denk ook dat Maud een voorkeur heeft voor rechts hier! Als ik een vorkje op tafel leg, pakt ze het altijd in haar rechtse handje. En als ze hem met links oppakt, dan wisselt ze hem zodat hij alsnog in rechts komt... Dus ik zat idd ook al te denken dat ze wellicht rechts zou kunnen zijn. Marc is recht, ikke links, dus hier 50%/50%! Ik zal er eens extra op letten morgen
@bapsie: volgens mij zijn het niet echt aften... tenminste, ik heb die nog nooit gehad, maar Marc wel regelmatig en volgens hem is het dat niet...Echt gewoon zo'n bultje dat iedereen wel eens heeft op het puntje van z'n tong dat heel irritant pijnlijk is als je het langs je tanden beweegt.. alleen heb ik er meerdere tegelijk en al een aantal dagen of wisselende plekjes op het puntje... snap je 'm nog?!
@bapsie; wij hadden dus ook nu aangegeven de kraamzorgdame bij Beau ook bij de Kraamzorg van Luca te willen. Zij is dus nergens te bekennen hoor verschillende verhalen over haar afwezigheid. Ik ga er ook echt wel wat van zeggen, alleen kan ik de was gewoonweg niet laten liggen..moet ook weer schoon spul krijgen. Vanmorgen gaf ik aan dat ik ons bed wel schoon wilde hebben maar ook daarop geen actie helaas. @suus; luca is vandaag voor het eerst in bad geweest en hij reageerde daar idd goed op! Ik hoop maar dat hij er niet te lang last van houdt! Ik moet mezelf ook echt afremmen, maar is wel lastig als je je goed voelt en vaak gedreven bent. @PSje; ja, bedankt zeg voor de kaartjes!! Erg lief!! Leuk naar de kapper, beau mag eigenlijk ook wel weer, zijn haar groeit echt onwijs snel! Beau wordt denk ik rechts, al heeft ook hij 50% kans om links te worden. Pa is links en ik rechts. @hier; luca ligt net weer op bed, ben benieuwd hoe lang hij gaat slapen. Ene keer zit er net 2,5 uur tussen en het andere moment 4uur. Ook wisselt het hoe hij is nadat hij de fles heeft leeggedronken, ene keer flink in dromenland dat ik hem zo weer weg kan leggen in bed en het andere moment is hij zo alert dat het slapen er ff niet in zit. Wij kruipen zo dus ook maar het bed in, je kan de 1e uurtjes maar alvast meegepakt hebben.
@dees: idd lekker morgen wat van zeggen als het dan nog niet naar wens is! Jij moet genieten deze week in het bijzonder... En gaan jullie maar lekker onder de wol ja, alle slaap die je pakt, nemen ze je niet meer af! Lijkt Luca een beetje op Beau qua gezichtje? Daar ben ik benieuwd naar, maar kan het op de gespamde foto's niet echt ontdekken! Slaap lekker!
@ PSje; ja wat worden ze groot he, ze laten zich echt niks meer wijsmaken . @ Dees; jeetje dat is balen zeg van je kraamhulp. Je bent herstellende van een buikoperatie, pas op hoor. Laat hun slechte organisatie niet jou herstel in gevaar brengen. Oh en krampjes, arme Luca. Slaap lekker zo! @ Mroos; wat een leuke dag! Hoe gaat het nu verder met zijn kma? Komt er nog vervolg oid, of kijken jullie het aan ? @ Suus; ken die bultjes wel, maar inderdaad altijd maar 1 en die is ook in eens weer weg.
@suus; luca heeft wel iets van beau weg maar hij is veel fijner dan Beau. Er is zeker wel verschil te zien. Vanmiddag nog wel wat foto's vergeleken met elkaar. @RiTi; je vergeet idd snel dat je ook een OK patiënt bent met een flinke buikwond. Gelukkig weet Jeroen me dan ook flink te remmen! Ik ga het zeker rustig aan doen! Truste dames!
@riti: jahh heb hele makkelijke kids, passen zich overal op aan. @Dees: leuk kaartje zeg!! Lief gedichtje ook zo namens Beau @Gimena: he gvd dat meen je niet En t ging net wat beter met hem...... knuf!!! Sterkte xx Wel een leuke foto van je drama queen hoor! @Hier: zoow net wezen shoppen, zijn ff naar de Disneywinkel geweest, layla wilde een dansende mini mousse, dani heeft cars slofjes en voor beide een mooie beker met glitters enzow. En een knutsel koffertje met inhoud van Rapuzel (koffertje is te mooi om te laten staan whaha) toen ff pizza'tje gegeten, toen naar Ikea voor kussen en hoeslakens voor layla's bedje en wat dingen voor de speelkamer van de kids (plankjes, 2 kleine tafeltjes met stoeltjes en van die opberg cassette's, net alles al in elkaar gezet, morgen daarmee verder nu ff pc-en en dan naar bedje toe oehhhh mn foto's van de fotoshoot zijn binnen!!!! Maar ... in Tilburg bij mn ouders dus ik kan ze morgen pas zien en posten dus.................... ik ga nog ff i-net surfen en dan lekker slapen
Kom nog even spuien rond half elf deed ik de hond naar buiten, lichten uit en naar boven.. Op de trap zwikt m'n enkel WEER :x voor de zoveelste keer deze week.. Ging elke keer net goed, maar nu dus niet.. Lig nu op bed met een pijnlijke enkel.. Enkelband weer uit de kast getrokken en gelukkig verlicht het iets.. Morgenvroeg dokter maar weer bellen.. Baal soms zo van mijn lichaam.. Bah bah bah heb gelukkig nog een boek liggen, slapen gaat m niet worden.. Ibrupofen wordt m ook niet, wordt dan nergens wakker van, ook niet van Lenn.. Kutzooi
Jee balen meid, das niet fijn nee om met pijn te moeten gaan slapen. Heel veel sterkte, hopelijk zwakt het nog wat af zodat je wat kunt slapen.
Gimena Ach, wat sneu... Maar misschien wel beter. Hij heeft dus zelf die keuze kunnen maken van tevoren? Dat is ook wel fijn dan dat je zijn wens respecteert door hem nog een enigzins waardig einde te geven. Heel veel sterkte ermee meiske...knuffel voor je... Dees Leuk kaartje! PSje Oh, dan ben ik toch wel blij dat Amy nog niet loopt. Dan zijn ze ineens wel erg groot aan het worden ja. Wel schattig hoor, maar alles op zijn tijd. Mijn man is links en ik ben rechts maar wij zijn er nog niet uit of Amy links of rechts is. Ze doet de meeste dingen nog met beide handen. Hier Shocking!!! Vannacht heeft ons mini-truffeltje maar liefst 7 uur aan een stuk geslapen!!!! Oh, laat het alsjeblieft doorzetten. Zo heerlijk! Verder vandaag echt geen moment rust gehad. Even de stad in geweest met de dames en dit ging behoorlijk goed. Alleen vanuit de auto de kinderwagen in en weer terug is een hele operatie. Roeltje Beterschap met je enkel...
Collo: Wat fijn dat het zo goed gaat met je meiden, en je kleinste alweer bijna 1 maand oud zeg, wat gaat het toch snel Hoe vind Amy het?
@suus met de artsen was al afgesproken omdat hij meer lichamelijke klachten heeft (hart.lever,nieren,zwarte adem aal problemen) dat ze heb niet meer gingen helpen hij kan niet meer slikken. hij kon wel beter praten en heeft aan geven dat hij liever wou sterven dat hij dit niet wou zo doende. @hier net afscheid van me Opa genomen,heb het er even veel moeite mee. hij wou niet dat ik zat te huilen en hij zei dat ik nog iets kreeg maar wat kon ik allemaal niet verstaan. zei dat ik erg veel van hem hield ja?? zei hij ja heel erg veel en kwam een probeer lachje op zijn gezicht. net van me oma te horen gekregen dat wat hij bedoelde zeggen was of ik zijn ass in een ketting wou hebben omdat hij wou dat ik en me broer onze opa voor altijd bij ons dragen. is een zeer veel gepraat nog bij me moeder thuis over kleine gekke dingen over me opa. nu maar afwachten wanneer we het nieuws krijgen dat hij gestorven is. pfff heb of en toe echt de neiging om te zeggen knijp me even. jammer genoeg gebeurt dit allemaal echt. trustee allemaal..
Gimena Och meis, wat zwaar. Maar je hebt gelukkig afscheid kunnen nemen. Daar kun je misschien ooit wat troost uit halen. Voor nu is het gewoon heel verdrietig. Sterkte. Caruli Ja, alweer bijna een maand....STOP DE TIJD!!! Het gaat nu al veel te snel. Amy vindt haar zusje wel lief geloof ik, maar is ook wel een beetje jaloers. Als ik Lizzy vast heb komt ze de hele tijd Lizzy aaien en kusjes geven. Maar volgens mij niet omdat ze haar zo lief vindt, mar omdat ik dan zeg dat Amy lief is, dus dan krijgt ze weer aandacht van me. Maar het kan veel erger denk ik hoor! Lizzy zal echt nog wel eens een beuk krijgen denk ik....arm zieltje. Hoe is het nu met jou. Heb je de dingen alweer een beetje op een rijtje in je hoofd?