December 2009 mama's, deel 8!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 14 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    doortje, ja ik bedoel shopdate ja! nooit verkeerd toch?!

Uhm, ik heb de baby's first car, linkse van de 2 auto's (hadden wij vroeger thuis ook! :D)

2. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @Timmy time: waar en hoelaat?

3. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @suus: wb de opvang, dat klinkt niet best... iemand had hier een tijd terug een lijst met alle berekeningen. Weet alleen niet meer wie (hier heb je lekker veel aan..)

4. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @suus: timmy time is een spin off van shaun the sheep, wat weer een spin off was was wallace and grommit. Heb het op dvd, mijn zus en ik hebben iets met schapen (vast wel eens uitgelegd hier :))! Als je het op youtube opzoekt, dan vindt je er wel iets van. Maura en Sara zijn er iig dol op!

5. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hahaha, misschien dat degene zich in het signalement herkent en zich hier kan melden?! haha!

@timmy time: ik heb 'ns even gegoogled en ik kan me er al bijna een voorstelling bij maken hoe hi-la-risch het is! Maaruh, wil het Maud dus ook wel ff laten zien... dus dag en tijdstip zijn nog steeds welkom...:D

6. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    ow, ik dacht dat het standaard op tv kwam bij een of andere kinderzender ofzo...hmmm jammer... ik ga wel ff youtuben!

7. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
  8. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    nee helaas niet op tv, alhoewel je op BBC wel eens een goede kans kunt maken!

9. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hihi, hij is leuk! :D;):D

10. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    ja toch? Als we het met z'n drieen kijken, doet een van ons de blaat geluiden en de ander zingt, whahahaha! En Sara maar klappen!

11. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @joehoe collo! hoe is het??? Had net al wat naar je geschreven, maar oeioeioeioei, wat spannend voor jullie zeg.

@dees: oja, het kamertje is prachtig!

12. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Doortje; hihi jawel juist wel flut, als de interne kandidaten flut zijn dan zoeken ze extern :p. Ja, ik wist het en zag het even niet zitten om af te wachten of ze er intern uit zouden komen. Als ze wat slordiger georganiseerd zouden zijn dan hadden ze misschien mijn brief al meegenomen, maar ze hebben het netjes gedaan.
    Het is een heel klein kansje dus :).
    Ken de aflevering van de geit met de hik nog niet. We kijken hier steeds die met het voetballen, wordt tijd voor een andere ;).
    Heb inderdaad ook hele dagen het liedje in mijn hoofd hahaha, loop er neuriënd mee over straat :).

Euh, wat heb je met schapen?
    Maura noemt schaap-aap en roept dan heel hard mèeeeeeeeeeee:D.

@ Ambi Toys; ja leuk, hier ook morgen langs het kruidvat :p

@ Timmy; is a litle lam with a lot to learn :D Timmy Time - The Official Timmy Time Website animatie van een lammetje :)
    Ow je bent al helemaal bij. Heb het gedownload, BBC zend het af en toe wel uit maar wanneer?

@ shoppen; Maura haat het :(.

13. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    HA MEIDEN,

Ga zometeen mijn hopelijk laatste nacht in met dikke buik. Hij is ook echt wel enorm geworden afgelopen weken. Hoop dat ik een beetje slaap. Bedankt voor al jullie lieve woorden, daar gaat het niet aan liggen. Na morgen hopelijk ook geen maagzuur meer....

Houd jullie op de hoogte en als ik dat niet meer kan dan krijgt Gimena ws snel een sms met goed nieuws...

Knuffel!

14. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Aaaaaah leuk! Camera boven op de tv zetten ? :p

15. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Collo; slaap heel lekker meid (voor zo ver dat gaat), we denken aan je!

16. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @collo: we denken aan je meis!
    @riti: whahahah, is er een website?! Te gek! Had van mijn zus al een stickerboek gekregen :) Als wij schaap zeggen, dan zegt Sara baaaaaaaaaaaa. Knap dat Maura al schaap kan zeggen (nouja, aaap dan;))

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Suus
    jeutje dat klinkt echt niet voordelig!! Ik zit me
    ook wel eens af te vragen hoe mensen dat nu doen!

Dagje plannen, voor wat? Shoppen? Ik wil wel:)

Riti
    balen dat ze je brief voor nu niet in behandeling nemen!

Doortje
    ik ben vooral in de loop vd dag erg moe, soms nog dat zeurende gevoel in bm (gisteren wel en nu niet) en idd opgeblazen buik(!!)
    euhmm hier zit alleen m'n broek in de weg hihi. Waar voel je dat
    dan? Ik heb ook echt regelmatig messteken in m'n buik..denk banden!?!? Vooral bij opstaan en snelle bewegingen. Durf je een beetje blij te zijn?

Ambi toys
    jaaa leuk hihi

Timmy
    pas 2x gezien, want Milan slaapt normaal dan nog;) wel super lief en leuk ja!!

18. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Doortje; wahahaha ik heb een sticherboek van Wallace & Grommit :p. Maura is erg van de diertjes, en wij doen leuk mee :).
    Maar Sara blaat dus echt bij schaap, nice!

19. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @timmy tijd: komt ook op Nick Jr (voor degene met digitale tv) dan issie nederlands.
    Hier in engeland heel populair, Dani heeft zelfs t-shirtjes daarvan die we hier gekocht hebben :) Zijn LEUK!! :p

@collo: succes meid, ik zal voor je duimen!

20. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @lottie: hahah je broek in de weg! Het voelt als ik ga zitten, alsof iets even opzij moet. Zijn waarschijnlijk mijn darmen? Ben een beetje blij, grotendeels nog op mijn hoede helaas...
    Wanneer/hoelaat komt Timmy Time dan???

Deel Deze Pagina