@ Dees; Leuk kaartje! @ Gimena: jeetje meid das niet niks. Heel veel sterkte. Hou er maar aan vast dat het zijn keuze is, en dat hij straks rust heeft.
gooooooodmorning! ha gebeld en hij belt in de middag terug.. Hij gaat even uitzoeken of er iets is wat ze kunnen doen, al betwijfel ik het.. dus we zullen zien.. Lenn ligt weer lekker op bed.. Het is hier heerlijk weer dus raampje in de woonkamer lekker opengezet.. Lekker fris in huis.. kamer en keuken snel gedaan, dus kunnen straks fruit eten en wat boodschappen doen voor vanavond.. Morgen man alweer ophalen heb er nu al zin in.. Ik zit weer op het wachtbankje.. maar goed, zal niks worden deze ronde helaas.. Vanmiddag weer eendjes voeren en als het weer zo blijft daarna naar de speeltuin.. ik duik op de bank
@Roeltje: Je weet maar nooit he met een eisprong, wellicht toch een dagje later en ze leven nog na de sprong dus het zou eventueel nog kunnen. Veel plezier bij de eendjes en de speeltuin @Hier: und mijn foto's op hyves al gezien ?? Gaap ben nog n beetje brak, moet nog wakker worden. Strakjes eventjes met Dani en Layla naar de speeltuin *recht tegenover mn ouders zit een heeele grote* Vanavond naar de 9maandenbeurs met Gimena
Goedemorgen m'n oren zitten dicht! Wat n rust! Ben benieuwd of t bij n verkoudheid blijft of dak toch ziek ga worden. Maar denk dat t gewoon n verkoudheid blijft. Moet echt boodschappen doen, maar zooo geen zin in nu!! Misschien vanavond even in m'n eentje als manlief thuis is. De Wii is eindelijk weer aangesloten Hebben geen tvmeubel, dus moesten eerst glazen platen en dragers kopen. Gisteren voor t eerst samen op de Wii gespeeld!! En we hebben m al meer dan 2 jaar! haha
zooow da's ook snel he Lotte En bevalt de Wii?? Hier alleen XBox, maar zo'n kinect lijkt me ook wel leuk daarvoor, alhoewel ik nooit speel
Goedemorgen, Wat is er weer veel geschreven. Ik haak hier weer in. Luuk wil vandaag helemaal niks alleen maar op schoot zitten. Beetje lastig als je moet poetsen enzo. Vanmiddag even naar de kinderboerderij. Hopelijk gaat het zonnetje nog schijnen. @dretjuh Wat heb je een mooie kamers voor je kids gemaakt zeg. Wauw!!! @gimena Hoe gaat het met je meis? @dees Had iets gelezen van de kraamzorg die bijna tot niet komt? Is daar al verbetering in? En hoe is het met Luca? @collo Wat een leuke foto van je kat zeg hahahaha. Die heeft nu dus een nieuwe mand. Nou ja als de meiden er strakjes niet mee willen spelen heeft ie tenminste nog een functie. @roeltje Misschien kan di ha je voet/enkel in tapen? Dat schijnt nog wel eens te helpen. @lottie Mooie buik al zeg wauw! @de rest sorry @all Nou vanmiddag weer naar de dierenarts het is nu al een tijdje geleden. We zullen vandaag maar eens gaan beslissen wat we aan het oog gaan doen. Krijg er gewoon kippenvel van. Mijn maatje strakjes maar met 1 oog. Bah @all
Haha ik had in totaal zelf wel 5x gespeeld in die 2 jaar maar nog nooit samen. En wel ook 2x bij m'n ouders gespeeld ( hebben m ook!). Ik vind m geweldig!!! Kinect leek me eerst ook leuk, maar je moet alles staand doen, dat vind ik minder
Goedemorgen. Stink: Heel veel sterkte vandaag bij de dierenarts. Lottie: Mooie buikje! Hier hebben we ook een WII in het begin is het leuk en nieuw maar nu doen we er niet zo veel meer mee. Heb ook WII Fit enzo erbij
Weet even niet wat me over komt. Luuk was vannacht om 01.00 al wakker en wilde niet meer in zijn eigen bed slapen. Heeft dus bij ons gelegen en werd om 07.00 wakker voor de fles en heeft daarna nog geslapen tot 07.45. En hij heeft al vier keer gepoept. En nu net viel hij bij mij in slaap. Dus nu ligt hij alweer op bed. Moet wel zeggen dat de laatste tijd het savonds naar bed gaan erg lastig is. Gaat nu al bijna een week pas rond 20.30 naar bed en is wel al weer gewoon rond 05.00 wakker voor wat te drinken en daarna om 07.00 echt wakker zeg maar. @caruli Dank je meid. Hoest met jou? @all Wat is het rustig??????
Gimena gecondoleerd en sterkte meis! Caruli denk dat ik m wel leuk blijf vinden heb ook n Nintendo ds al heeeel lang en blijf t leuk vinden
@Gimena; Gecondoleerd met je opa, heel veel sterkte gewenst! @hier; Heb nog aardig wat pijn en moet echt veel rust nemen, wat me helaas niet makkelijk af gaat. Net belde de kraamzorg dat we weer iemand anders krijgen vandaag, en morgen en overmorgen wel iemand krijgen die een hele dag aanwezig is. In totaal zouden we dan 4 verschillende hulpen hebben gehad...ik ben er nog steeds niet erg blij mee. Ook net aan de telefoon aangegeven dat er qua huishouden weinig tot niks gedaan is, volgens mij is er maar 1 wasje gedraaid en that's it. Jeroen heeft gisteren nog staan stofzuigen om 21.30 en tussendoor draaien we zelf wat wasjes weg want die stapelen zich ook alleen maar op. Luca lijkt goed te groeien, gisteren is hij 20 gram aangekomen en drinkt nu zijn flesjes van 70cc leeg, wel doet hij hier ruim een halfuur over dus Jeroen is nu op pad naar nieuwe spenen en doet gelijk de boodschappen met Beau. De nachten zijn nog wel slopend, rond 01u en 05u meldt hij zich...om de 3 a 4 uur zeker wel. Het is ff een periode waar we doorheen moeten. Gisteravond zat het me ff heel hoog en kwam er een hoop uit me, heb ff goed mijn hart gelucht bij Jeroen...hij heeft het nu ook niet makkelijk. Ik kan en mag gewoonweg vrij weinig
klink erg raar maar bedankt. @dees jeetje weer een nieuw iemand :S vindt het erg rot dat jeroen als nog alles kan gaan opruimen was de kraamzorg laat liggen doe rustig aan het lieverd!!
Dees hè gatsie zou gek worden van elke keer n ander...en helemaal als er ook nog amper iets gedaan wordt! Dat is wel de rede dat ik die opleiding niet ben gaan doen. Werd mij verteld dat dit steeds meer voorkomt dat je dan elke dag bij n ander gezin loopt en soms zelfs bij 2 op 1 dag!! hopelijk komen ze de volgende dagen wel echt de hele dag! Sterkte voor jullie beide!
@Dees: jeetje weer iemand anders Lijkt me niet prettig. Ook zooow erg dat er niks in t huishouden gebeurd, komt allemaal op jullie schouders nu terwijl jullie de tijd zouden moeten nemen voor de 2 kids. Wel fijn dat Luca goed groeit nu! @Gimena: kan me voorstellen als je niet zou willen gaan hoor, gaat t wel met je nu ?