@dretjuh Heb je nog gadets of zo gekocht? En lekker hoor een rustig weekend. @mroos Je hebt een fijn vooruit zicht dus. Vind dat ook altijd zo lekker zwemmen met de kleine man. @hond Hij is nu bij de da. Wat vind ik het toch verschrikkelijk om hem zo (door de verdoving) weg te zien zakken. Hopelijk maak ik dat met Luuk nooit mee. Nu is het maar wachten totdat ze bellen.
Grr weer m'n bericht de laatste op de vorige pagina. Meestal ziet bijna niemand t laatste bericht. Dus bij deze n oproepje m'n vraagje te lezen thanks
Wij waren in ieder geval héél blij dat we zonder kids zijn gegaan, je kijkt veel ontspannender. aan de andere kant, als Milan goed slaapt in de buggy, goed luistert en je hem af en toe in een speelhoekje laat spelen, kan het wel, maar het is wel érg druk. Over de auto kan ik je niet helpen, wij zijn met de trein gegaan!
Mroos Ja dat wil ik dus net ff niet horen hahaha. Heb geen oppas, dus kan niet meer anders waarschijnlijk. Probeer mn schoonouders nog te vragen straks, maar die zijn altijd erg druk. Hij zal niet slapen in de buggy, doet ie normaal ook niet. Verder issie wel heel zoet, maar na een paar uur zal ie echt wel willen lopen denk ik. Hoe werkt t met de trein dan? Kan je dan met een gratis pendelbus verder oid?
@lottie Sorry overheen gelezen. Ik weet dat het er erg druk is. En het met een buggy bijna niet te doen is. Maar er lopen wel gewoon mama's met buggy's hoor. Dus het kan wel alleen is het niet echt makkelijk. Tja en parkeren wijst zichzelf. En volgens mij betaal je overal zo'n beetje het zelfde.
Wij hebben de auto bij een bedrijventerrein geparkeerd betaal je 15,50 voor. Is 5-10 min. lopen naar de Rai, errug druk! Kinderwagen met kind is behoorlijk moeilijk, vooral als je naar een andere verdieping wilt, dan moet je met de lift en tja 9 maandenbeurs... = veel kids dus lift = bom vol! Maar gisteren met Sophie van Gimena was t best te doen, maar als je je kindje thuis kan laten is dat t fijnste hoor. @Stink: na alle samples en proeverijen heb ik wel wat dingen gekocht *lijstje staat op mn hyves* hihi schoonzusje vroeg t ook al vandaar
Volgens mij gaat er inderdaad een pendelbus. Er rijden ook pendelbussen van en naar parkeerplaatsen in de buurt. Trouwens volgens mij kun je vanaf morgen bij de kruivat goedkope trein kaartjes halen. Waarschijnlijk goedkoper dan met de auto. @all kan naar mijn hond toe tot strakejs!
Stink Haha, dat snap ik hoor want is bijna altijd met het laatste bericht. Daarom zei ik t vast op de volgende pagina. Wbt parkeren lees je overal dat de Rai sowieso vol is, dus moet wel een parkeerplaats in de buurt hebben. En er zullen wel files staan, dus vandaar dat ik benieuwd was of iemand een plek wist waar je zo kan gaan staan
Dretjuh Weet je toevallig nog welk bedrijventerrein? Dan kan ik de tomtom erop instellen. Milan dragen wordt ook te zwaar een hele dag...Hmm...balen...toch weer de verkeerde keuze gemaakt...en daar ben ik dan 2 maanden over aant twijfelen geweest
Lotte Volgens mij was P15 15,50, de rest van de parkeerplaatsen 20 euro. Vond ik trouwens echt belachelijk! Dat ze het durven vragen! Ik ga volgens jaar weer lekker met zo'n suffe bus. Dan wordt je voor de deur afgezet en weer opgehaald...lekker simpel. Maareh, ga je samen met Ronald? Anders zou ik misschien toch overwegen voor dat geld iets anders leuks te ondernemen. Lekker naar de dierentuin ofzo? Maar je moet het natuurlijk zelf weten.
(minder)goedemorgen! @lieve lotte: je hebt NIET de verkeerde keuze gemaakt hoor! Er zijn drommen mensen met kinderen, alleen moet je er rekening mee houden dat je met de wagen iets langer erover doet om overal tussendoor te kunnen... MAAR voordeel is weer dat jij niks sjouwt, maar je het aan de wagen hangt! Vind je geen oppas dan neem je Milan gewoon gezellig mee en maak je er gewoon een afhankelijk-van-Milan's-humeur-dagje van! Parkeren is overal waar het kan 15,50! (niet normaal, profiteurs!) Ik heb wel een adresje voor je waar het dus ook dat bedrag kost en waar je in een pendelbus stapt die je in een paar min. naar de RAI brengt en je voor de deur afzet van hal 7 (SBS6) ff opzoeken: De Boelelaan (straat met VUMC en Vrije Universiteit) voer je in op je tomtom en dan ter hoogte van het George Gershwinplein is parking P15! Kijk anders heel even op google maps en voer in De Boelelaan, dan weet je wat ik bedoel en daar ik het bedoel... Daar waar de tekst George Gershwinplein staat, aan die kant is ook de parking! Staat alleen in de boelelaan niet heeeeeel duidelijk aangegeven, dus je moet even opletten! En dan loop je vanaf de p-plaats naar Lotz dat is een koffie/eettent langs de weg, daar vertrekken de bussen... Maar dat zie je wel, iedereen loopt tenslotte dezelfde kant op! Hopelijk kun je er iets mee! veel plezier!!! @mroos: ik heb eigenlijk vrij weinig gekocht... ik truitje voor brusje, een aqua doodle van Nijntje voor Maud en wat lepeltjespap en nutrilon en dat was het... @stink: hopelijk word je snel gebeld! succes! @gimena en dretjuh: leuk dat jullie het gezellig hadden! @collo: geniet lekker van jullie kleine knuffeltje vandaag!!! @hier: gisterenavond was Maud dus nog ziek, moeder had haar om half 8 met een pcm op bed gelegd. Ik ga 's avonds om 23.00 bij haar kijken, ligt ze bloedheet en hijgend in bedje.... 40,8 koorts! Hap gebeld om te vragen wat te doen, toch maar langs geweest en uiteindelijk hebben we haar met nog een pcm weer om 00.30 in bed gelegd. Flink hoesten tot overgeven toe en gewoon hoge koorts dus, maar waarvan? niet van de bmr prik werd al gezegd.... Vanmorgen om half 10 uit bed gehaald, driftbui! wow! ze ging echt helemaal over de flos! Nu heeft mijn moeder haar in de wagen mee naar de winkel, kind is niet te genieten, huilt veel en eet maar half... Mama kan er niet zo heel goed tegen vandaag... Blij dat ik ons 2e ukje er nog niet bij heb... Respect collo en dees!
...morgen wordt Lizzy alweer een maand oud...zucht... Dretjuh We moeten nog even een nieuwe datum prikken. Volgende week heb ik nog niks staan qua afspraken, alleen op zondagmiddag. Of zit je volgende week weer in Engeland?
Goedemorgen! Uk werd vanmorgen eindelijk weer eens na 8-en wakker, dus dat is een goed begin geweest van mijn mama-dag! Verder is ze (totnutoe) poeslief. Heeeerlijk! Madama ligt nu te tukken en dr boterham ga ik denk ik even de stad in. Vanavond eten bij mn schoonouders (mixed feelings as usual - adem in, adem uit). Schoonouders mogen (moeten) trouwens komende week voor het eerst weer oppassen (2x zelfs). Donderdag gaan we naar PSV-Lille (ben geen voetbal fan hoor, maar met een groepje is het altijd wel gezellig) en zaterdag eten met vrienden. Wordt dus weer een lesje loslaten voor mij.... @stink: Sterkte met je hond! Hopelijk gaat alles goed en geneest ie snel! @lotte: Ben nog nooit op zo'n beurs geweest, dus kan je niet helpen... En over de goede (of verkeerde) keuze... Zo zwart-wit ligt het meestal niet hoor, dus maak je niet te druk! Probeer morgen gewoon een leuke dag te hebben en als Milan het niet meer trekt ga je gewoon lekker weer naar huis. @collo: Lizzy weer goed geslapen? @roeltje: Al iets beter met de enkel? Lastig hoor zo'n zwakke plek... Ojee, lees net dat je hoofd over loopt... Hopelijk niks ergs! @gimena: Nogmaals heel veel sterkte!!! @dees: Hoest bij jou? Kraamhulpperikelen opgelost? Vannacht weer overleefd? Rustig aan hoor! Ben ik nu weer iemand vergeten? Ga zo snel even wat teruglezen....
Lotte In dat geval, veel plezier! P15 is bij de afslag RAI en dan leiden bordjes je daar naartoe. Maar weet natuurlijk niet of die misschien ook vol is.
@Lottie, Boaz is anders dan Milan hé, ik geloof vast dat Milan zich goed zal gedragen, en als je je er op instelt isset ook weer anders! Als je met de trein uitstapt bij a'dam rai ben je er in 5 minuten lopen en ik had nog een gratis treinkaartje, dus dat was voor ons goedkoper!.
@suus: Beterschap met Maud! Raar dat ze zeggen dat het niet van de prik kan komen... Dacht dat ze daardoor verminderde weerstand kunnen hebben waardoor ze weer makkelijker ziek worden.... Arm ukje!
@lottie ik kon sophie ook niet kwijt bij een oppas maar het is echt een gesleurd met een kinderwagen. het kan wel want er zijn liften maar dat is langer wachten. @dretjuh ja zal je het zo door mailen even snel iets eten.