Panos Oh, zou ook wel naar PSV willen gaan, maar vind de kaartjes toch wel erg prijzig hoor. Voor een beetje leuk vak betaal je 40-50 euro...mmmm. Lizzy heeft vannacht weer super geslapen. Hebben haar om 23.00 laatste fles gegeven. Toen heeft ze even geslapen en rond 00.30 begonnen met een beetje ontevreden geluidjes te laten horen, toen begon ze om 01.15 te huilen. Dus ik trek mijn badjas aan en wil naar boven lopen, maar toen was ze ineens stil. Even gewacht, maar het bleef op een enkel piepje na stil. Omdat ik er nog niet zo in geloofde maar met badjas en al even in bed gaan liggen om vervolgens om kwart voor 7 vanmorgen weer wakker te worden.... Dus...hiep hiep hoera! Het begint er echt op te lijken dat ze een ritme ontwikkelt.
Suus Ach, beterschap met Mauds gezondheid en humeur... En met 2 ukjes gaan ook die dagen wel weer voorbij. Heb gisteren mijn collega op visite gehad met haar 2 jongetjes (de jongste is even oud als Amy, de oudste is 4). Mijn god, wat een tornado die binnen kwam. Zelfs Amy was er van onder de indruk. Die is nog nooit zo rustig en lief geweest. En wat ben ik dan weer blij dat ik meiden heb.... Ik heb echt de energie niet om een hele dag continu achter 2 van die tornado's aan te sjouwen. Moesten dus echt alles van tafel af halen, zelfs de glazen...alles! Die kinderen zouden het echt niet grappig hebben als ik een dagje op ze moest passen. Ik regeer met ijzeren hand. Maar goed. Wat ik wilde zeggen....het kan altijd erger...
@ van de wap en over de flos: leuke brabantse uiitdrukkingen, hihi @ meelezen heb ik wel gedaan maar niet gereageerd, zorry... nu weer een poging.. wel al ff spam geplaatst @ wii: hebben we ook en nu op de slaapkamer staan, dan kan mannetje alsie wil thuis sporten.. is al 1x gebeurd.. wat wel fijn is: hebben nu ook LED tv op slaapkamer @ gimena: gecondoleerd en veel sterkte!! @ ontbijt: vanmorgen lianne voor het eerst pap aan de ontbijttafel en ik erbij met mijn cruesli.. ze at het hele bordje op en daarna nog een rijstwafel.. volgens mij vond ze het wel gek.. en toen kwam ook nog oma haar halen met een nieuw kapsel... was ff huilen dus.. ben wel benieuwd of ze nog heeft geslapen.. nu dus helemaal bv af....... na 14 maanden.. @ suus: hopelijk word je morgen toch nog goed? vervelend dat maud zo ziekjes is.. hopelijk snel weer de oude, beterschap! @ collo: jeej!! een ritme!
Suus Dank je. Dan doen we het maar zo idd, als we niemand meer vinden nemen we m gewoon mee. Bedankt voor het adres, ik ga eens even kijken. En dan maar hopen dat er plek is idd. Echt belachelijk die prijzen ja! Beterschap voor Maud, balen dat ze ziek is. Mroos Jah idd. Het enige is dat Milan nu zo goed kan lopen dat hij dat ook het liefste doet. Maar ja, we zien het wel. Bij kruidvat kun je goedkoop treinkaartjes krijgen en daarmee kun je onbeperkt door nl reizen. Zal het er vanavond eens met mannetje over hebben wat we doen. Scheelt ook weer parkeergeld, dus zal ongeveer op hetzelfde bedrag uitkomen dan. Joyce Leuke spam Collo Dat is hartstkke snel hoor als ze al zo goed gaat slapen! Mazzel! Hopelijk blijft het zo! lekker van genieten
@joyce: Mooie spam van Lianne! Wat lijkt ze al oud en wijs! @collo: Wij hebben gelukkig goede kaarten (ere tribune), want anders zie je nog geen biet. Kaartjes zijn idd niet te betalen, maar wij kopen ze zakelijk (vriend heeft BV en dit is dan bedrijfs/klanten uitje). En dat maakt het dan wel weer aantrekkelijk . Kan volgende keer als we gaan (meestal alleen naar de wat leukere Europese thuiswedstrijden) wel even een seintje geven of jij/jullie ook willen, dan bestellen we gewoon extra kaarten.
ja leuk he met die handjes? Ze liep zo de kamer rond! hihi.. heb nog fotos dat je haar langs achter ziet rondsjouwen, maar hier stond ze ff stil hehe
@joyce: Wat een mijlpaal! Volgens mij ben jij de laatste die stopt met de BV hier. Hoe voelt het? @collo: Super van Lizzy! Enne, geef volgende keer als we iets gaan plannen zeker even een seintje, leuk! @lotte: Alvast een hele fijne dag morgen! Komt vast goed (en zo niet, dan toch ). @dretjuh: Succes vandaag met je stiefzoon! Hopelijk blijft het een keertje rustig... Gister eindelijk weer eens kijkers gehad voor mn huisje in Schiedam. Hoop zo dat ze serieus geinteresseerd zijn!! Dubbele lasten zijn killilng... Oeps.. uk ligt te gillen in bed. Zucht. Tot laters....
Hallooo allemaal, @ Suus; Maud weer/nog steeds aan de kwakkel, kan me voorstellen dat het een beetje op is inmiddels, vermoeiend hoor. Hopelijk snel allemaal weer beter! @ Collo; Vandaag Lizzy-dag, toch? Knuffel-ze! Ik ben maandagmiddag in het centrum van Den Bosch, welke winkel mag ik niet overslaan? @ Gimena; Hoe is het nu? Goed dat je wel naar de beurs bent gegaan, even lekker uit. @ Dretjuh; succes met je stiefzoon, doe jij het ook een beetje rustig aan? Wanneer gaan jullie nou weer terug naar de UK? @ Lottie; Geniet van jullie dagje weg, wat voor de een onhandig is, is voor de ander juist heel leuk. Komt wel goed. @ Roeltje; Succes met je enkel, wat balen zeg. Gaat lopen een beetje met drukverband? @ wii; geen spelcomputers hier in huis, oh wel trouwens een héle oude nintendo wellicht een collectors item inmiddels. Ook alleen maar telefoons waar je echt alleen mee kan bellen, en een beeldbuis tv . Tv van de slaapkamer weg gedaan trouwens, heerlijk, ik bleef er veel te veel in hangen. @ hier; morgen proeverij voor een bruidstaart dus keuken vol lekkers
Ff ego hoor, sorry!! Kraamhulp is nu eindelijk prima, gisteren wederom een nieuw persoon mogen ontvangen maar zij is er vandaag en morgen ook gewoon de hele dag! Ze stond vanmorgen om 8u al aan de deur...alles lag nog in diepe slaap Ze gaat hier als een wervelwind door het huis, heerlijk! Wel heb ik een klachtenbruef geschreven die zij mee mag nemen en aan haar coördinator mag overhandigen. Dit mag gewoon niet weer gebeuren! Luca is tot nu toe een voorbeeldig kind, drinkt zijn flesjes helemaal leeg en begint weer goed aan te komen. Vannacht heeft hij wel liggen spoken maar wat wil je, hij is vandaag nog maar een week oud. Hij is goed alert en kijkt al heerlijk om zich heen! Beau is wat uit zijn doen, vraagt veel aandacht (ook van mij) maar kan hem helaas niet altijd de juiste aandacht geven. Tussendoor slaapt hij veel (nog meer idd!!), dat trekt wel weer bij denk ik.
@ Dees; he wat lekker zo'n fijne kraamhulp, dat is mooi. Super dat Luca het zo goed doet, kan jij ook een beetje uitrusten? Krijg je nog extra hulp ivm je ks?
Even ego Ben weer thuis. Alles is goed gegaan. Hij ligt nu heerlijk op bed. Vanmiddag weer even terug voor controle. Ik zal jullie de spam besparen want het ziet er echt verschrikkelijk uit.
@ Stinkerbell; och arm beestje, en zo'n narcose is ook niet niks, lekker vertroetelen vandaag! Hoe trek jij het?
pff ben even volledig inspiratieloos... ze wordt nu al weer wakker en heb nog geen idee wat te gaan doen vandaag (of te eten of te ondernemen). Dat wordt een lange middag zonder plan ....
@Dees, fijn, zo'n goede kraamhulp! Geniet er maar even van.. @Stink, fijn dat het goed gegaan is, nu hopen op een spoedig herstel! @Riti, fijn he, zo'n inspiratieloze dag.. en omdat ik vanochtend zo geen zin had om iets te doen, werd ik zelfs een beetje geirriteerd toen hij om 11 uur niet kon slapen, want dan had ik nog langer geen plan, haha. Nu ligt hij lekker te slapen en heb ik alle tijd om na te denken. Dus jij maakt ook taarten voor onbekenden enzo? Leuk!
@Suus: beterschap met maud, arm meisje @Panos: dubbele lasten jeetje, da's ook niet fijn nee Hopelijk krijg je je huisje snel verkocht! @Joyce: haha leuke spam zeg! @Collo: volgende week kan ik elke dag behalve maandag geloof ik t weekend zit ik ook propjesvol, dus van dinsdag t/m vrijdag kan ik, welke dag komt je het beste uit? @riti: hmmm denk de eerste 1,5 week nog zeker niet terug naar de UK. Peter moet nog werken hier in Eindhoven, volgende week moet ik werken in Nederland int weekend en gaan we met Gimena naar de Efteling en nog een feest van mn tante. Dus duurt nog wel ff @Stink: ahh arm beestje, zal er idd niet prettig uitzien.. loopt de komende uurtjes nog als een dronkenlap door de woonkamer waarschijnlijk en dat met 1 oogje, ahh vind t zo sneu voor je hondje... Hopelijk heeft hij nu geen pijn meer @Dees: Goed dat je nu een fijne kraamhulp hebt! En zeer terecht dat je een klachtenbrief hebt geschreven. Ahhh joh Luca al 1 week, wat gaat t snel zeg.... Super toch dat hij het zo goed doet! Voor Beau is het ook wennen, ineens verdeelde aandacht, kraambezoek, baby in huis erbij. @Hier: zoow net ff lekker gedoucht, ohhh daar had ik zin in zeg! Dani net wakker, heeft 2 uur geslapen! normaal 45-50 min. maar nu 2 uur, hmmm heerlijk Nu slaapt Layla