Met mij gaat het wel hoor. Was een beetje bang voor de narcose het beestje is dan ook alweer 8. Wil toch even spammen. Een van onze poezen wijkt niet van zijn zijde. Andere hond is trouwens met mijn man mee naar het werk.
@ Mroos; hihi inderdaad wel beter om te genieten van de inspiratieloosheid . Al een idee voor vanmiddag? Nee ik bak niet voor onbekenden, en ook niet altijd voor bekenden . Ik moet er wel iets mee kunnen, en mensen ook met mij. Ik ben geen bakker, ik voldoe ook niet hygiene-eisen volgens de regelgeving (jurist he ) en dat brengt voor en nadelen met zich mee (leuk huiselijk, kneuterig, vers en veel liefde bijvoorbeeld). Maar doe met heel veel plezier soms de catering, een dinertje of een bijzondere taart. Ik heb de eer de bruidstaart van mijn beste vriendin te mogen maken, heel bijzonder . We gaan net zo lang proeven en tekenen en sleutelen tot we de perfecte taart voor hun hebben die binnen mijn mogelijkheden ligt, morgen dus ronde 1 . Oh wat erg, ik laat Maura gewoon nog even liggen omdat ik een beetje duf zit te wezen. Nu ligt ze te spelen hoor dus het is niet erg, maar toch.....niet te lang wachten denk ik
@ Stink; aah wat zoet dat de poes zo bij hem blijft. Misschien wel even beter dat de andere hond er nog niet bij is, die snapt er niks van denk ik (of gaat heel erg aan zijn oog likken). Narcose is natuurlijk rotzooi, maar ja daar kan je niet omheen helaas. Is zijn oog dicht?
Riti De Hema...hahahaha Ehh...waar ben je naar op zoek? Er is zoveel maar meestal zo duur. En qua dameskleding is mijn kennis beperkt gezien de meeste winkeltjes mijn maat niet hebben. Qua Miss Etam ben ik dan wel weer een expert...haha Hoop dat dit lukt, ik had de tranen in mijn ogen staan...hilarisch! YouTube - Two really drunk Hungarians setting up a tent at VOLT festival (Krétakör?) Panos Spannend, eindelijk weer kijkers! Dees Was bij ons ook de eerste week dat Amy heel veel aandacht vroeg. Begint nu beter te worden. Stink Wat heb je een lief bedje voor hem gemaakt. En wat een lieve poes....
@rit Ja zijn oog is dicht genaaid. Er zit nu een soort van vulling in. Vandaar dat hij nu zeg maar een kikker oog heeft (heeeel erg dik) Maar dit trekt nog terug zeg maar. Dan lijkt het strakjes gewoon of hij de hele dag knipoogt. Als ze het namelijk niet opvullen dan krijg je een heel erg groot gat te zien. @collo Hij ligt op ons bed. Wel met handoeken en onderleggers eronder. En nu maar duimen dat hij zijn urine niet laat lopen. We wonen gelijk vloers. Is nu dus wel handig. Sorry ben wel erg ego vandaag.
@stink: fijn dat lihram goed uit de narcose is gekomen. En wat lief dat jullie poes zo op hem let zeg!! Geef lihram maar een dikke knuffel! @lotte: ik kan je niet helpen wat betreft parkeren, ben daar totaal niet bekent! @suus: beterschap voor maud! En sterkte voor jou, fijn dat je moeder het ff overnam. @roeltje: een vol hoofd is niet leuk, sterkte. Hoop dat het helpt dat je mannetje straks weer lekker thuis is! @joyce: mooie meid is lianne, ze kijkt ook zo wijs uit dr ogen @derest: sorry!! Weet het niet meer. @hier: mn man is vandaag weer begonnen met werken na 2 weken vakantie, hij moest vanmorgen om 5.40 uur op (heeft dagdienst dus begint om 7) toen hij ging douchen werd emma wakker ( normaal nooit) en ze wilde niet meer slapen! Dus gingen we om 6 uur met zn 3en naar beneden, gaaaap. Ze klampte zich echt vast aan papa, en toen hij eenmaal weg ging was het brullen! Schijnbaar vond ze de vakantie wel gezellig, zo met zn 3tjes thuis Gelukkig was het huilen al snel klaar en is ze verder de hele dag al onwijs gezellig en lief. Ze heeft nu net 2 uurtjes geslapen maar ik hoor dr nu wakker worden dus we gaan nog ff naar het dorp op de fiets. Tot later!!
@ PSje; aah lieve Emma, ja is natuurlijk veel leuker gezellig met zijn drietjes . Veel plezier vandaag. @ Collo; ga vanavond je filmpje kijken (met geluid ). Uh ik zoek niets eigenlijk. Loop vanaf het station de stad door, is altijd zo gezellig vind ik. Mijn broer woont in het centrum en ik ga dus ff langs. Misschien neem ik mijn vrijheid gewoon even waar door in een gezellig tentje een grote kop koffie te drinken en de krant te lezen . Waarschijnlijk worden het allerlei praktische aankopen op weg naar huis, boodschappen en zo .
@ riti: tipje voor een middag zonder planne: kussens enzo op de vloer en een binnenspeeltuin maken? @ spam: thanks is schetig he? @ Bv stoppen: ja ben idd volgens mij de laatste.. tja, was best raar om haar pap te geven... en had idee dat ze nog meer wilde.. bij bv weet je niet wat ze binnenkrijgt he.. en nu is het dus ff gokken of dit zo voldoende is/was... ben zeer benieuwd.. @ panos: oeh spannend meis! duim dat ze nu eindelijk happen! @ verder volgens mij mensen vergeten... sorry...
@ Joyce; respect dat je zo lang bv hebt gegeven! Wel even gek lijkt me inderdaad dan, nu is het helemaal klaar? Binnenspeeltuin leuk! is ons huis dagelijks.....standaard eigenlijk
Filmpje Heb de tip gekregen om als achtergrond muziek achter het filmpje de titelsong van de film Rocky erachter te laten spelen. Voor een nog hilarischer effect... PSje Pooh, 6 uur...dat is wel even slikken. Fijn dat je meisje zo lief is vandaag om het een beetje goed te maken. RiTi Dan kom je onderweg wel een grappig tentje tegen om een kop koffie te drinken. Zit op de hoek net voordat je de winkelstraat in gaat (zelfde blok als de Kees Kroket). Maar als je Maura meeneemt is het volgens mij niet het meest handige tentje want is nogal klein. Je mag ook altijd een kopje koffie bij mij komen drinken hoor, maar dat is misschien een beetje uit de richting... Ik ga ook even naar buiten...
@stink aah lief dat je een bedje hebt gemaakt snap het wel dat je een beetje bang bent. hopelijk wordt hij snel weer de oude. @riti gaat nu wel goed hoor. ik heb het al een beetje een plekje kunnen geven omdat hij deze keuzen heeft gemaakt. hoe gaat het met jou ??
Ahhh, geef hem maar een dikke knuffel, alles oke met iedereen? Ik lees af en toe mee maar heb verder weinig tijd helaas. Komt vanzelf weer goed... tot snel
@ Collo; nee ik ben Maura-loos (leek me toen ik het voorstelde het meest laagdrempelig, ik in mijn up heel even langs bij mn verse nichtje). Had ook al even gespiekt waar je woont tov het centrum , maar het wordt koffie en weer naar centraal denk ik. @ Gimena; fijn dat je er een beetje vrede mee hebt kunnen sluiten, maakt het niet minder verdrietig natuurlijk.
tis rustig hier joh.... ik ga lekker t nieuws kijken en dan gtst, lekker hangen op de bank. Ben al div. keren bijna in slaap gevallen, kids liggen te slapen dus ik ga t er nu lekker van nemen