Heb zo van Maura genoten, wat een leukerdje is het toch . Had pannenkoek gemaakt (lekker 'verantwoord' met volkorenmeel, geraspte wortel, doperwtjes en kaas). Ideaal, hoefde niet te helpen en kon zo zelf rustig eten. Ze prikte keurig zelf de stukjes en zat te smullen, zo gezellig . Toetje was pannenkoek met appel rozijn en kaneel, jummie. Ze heeft wel wat veel zuivel gehad daardoor maar dat vind ik een beetje een luxeprobleem .
@riti Dat klinkt erg lekker zeg. Ga ik voor Luuk ook maar eens proberen. Maak altijd naturel pannekoeken. Goeie tip. @all Lihram vind me niet meer leuk. Wil alleen maar bij mijn man liggen. Ik hoop dat hij het strakjes een beetje is vergeten. Ga vanacht bij hem op de bank liggen. Dan kan ik hem goed in de gaten houden. Eigenlijk moet hij een kap op. Maar van dat ding word hij helemaal panisch. Dus dan maar zo.
@ Stinkerbell; vroeg me net af hoe het met hem ging. Arm beestje. Fijn als het zonder kap kan, rotdingen. Succes!
Zit moed te verzamelen om te gaan bakken en kloppen en roeren.... *vraagt zich af waar Elmo toch de energie vandaan haalt 's avonds*
Haha Riti, heb vaak ook geen fut hoor... gewoon beginnen en dan komt het goed. Gisteren eerste PME gehad. wauw wat een tips op 1 avond.. en nog 5 avonden te gaan ( van de eerste module haha) Ikke is blij..... Gaat weer even fondant pakken en tijdens x factor even spelen met fondant ... eerst de konijnen en vissen trouwens even voeren.... Doei!!!!
hallo! @stink: wat sneu zeg... ik begrijp wel dat je erbij op de bank kruipt, ik zou het ook niet uit het oog verliezen...Sterkte! @riti: succes met het klaarzetten van je taartspulletjes! En lekker kliederen morgen! Wat een eer dat jij de taart mag maken! @pannenkoeken: klinkt idd goed! Ennuh wat betreft de hoeveelheid zuivel, lekker boeiend dan! haha! @hier: Maud heeft vandaag lang niet zo'n hoge koorts gehad, maar is wel erg vervelend/huilerig, dus OF ze heeft weer kuren/princessen-streken OF ze heeft dus nog wel degelijk ergens pijn gehad. Ik heb het maar op pijn gegokt en haar dus toch pcm gegeven vanmiddag om half 4. Nu ligt ze in bed zonder... ben benieuwd of ze koortsvrij blijft... Hopelijk morgen eindelijk weer een beetje mijn eigen kind terug! @lotte: hoe was het op de beurs? @joyce: 14 mnd BV! respect hoor! Ikke 10 en dat vond ik al goooeeeed! Maar bij ukkie 2 ga ik het korter doen denk ik... Of ik ga vaker kolven en weggooien ivm de hunkering naar alcoholische dranken en avondvullende gezelligheid tot gevolg! @Dretjuh: dutze! haha! Ik heb trouwens contact gehad met je fotografe en waarschijnlijk heeft ze nog een gaatje voor me op 14 maart! Lijkt me heel leuk! Ikke samen met Maud en DE BUIK! Marc kan niet ivm werk... Maar die komt nog wel aan de beurt Ná de geboorte...
Hallo meiden!! Hoe is het hier? Even snel teruggelezen: @Gimena...gecondoleerd met het overlijden van je opa...veel sterkte meis. @Lotte...als ik zou gaan, dan zou ik ook net als Mroos zonder kind gaan. Ik vind het altijd een beetje zielig als ze de hele dag in een buggy zitten. Ze zitten alleen maar tegen benen aan te kijken. Maar dat moet natuurlijk ieder voor zich weten. Als je geen oppas kan krijgen is het natuurlijk heel lastig. Net de voorbereidingen gemaakt voor cupcakes. Ik ga kikkercupcakes maken...hoef alleen nog maar te bakken morgen, de "bekleding" ligt uit te harden...hihi...heb de smaak ook te pakken door jullie allemaal. Het valt me echt mee..het is helemaal niet moeilijk!! Zelfs ik kan het!!
@ Chicken; hihi wat leuk! Wat voor kikkerbekleding is het? (ben helemaal niet nieuwsgierig ). En 'gewone' vanille cupcakes? jummie! @ Suus; ach arme Maudje, hopelijk is het snel over allemaal. Wat leuk dat je ook van die mooie foto's laat maken . En inderdaad, boeien van die zuivel, vind het maar gedoe want Maura gaat er al heel snel overheen omdat ze ook ontbijt met yoghurt. Ze zal er niets aan over houden . Het geklieder is al begonnen Wel lekker, allemaal kleine stukjes taart met allemaal andere vullingen. Zou het eigenlijk vaker moeten doen want qua snoepen is het wel erg lekker
Jeetje...ben gewoon 4 dagen niet hier geweest; slecht!! Arme hond Stink; balen dat het oog nu toch verwijderd moest worden. Hou m maar goed in de gaten; hopelijk knapt hij snel een beetje op! Een zieke Maud Gelukkig dat de koorts weg is. Nu maar hopen dat ze lekker blijft slapen. Leuk een fotoshoot in het vooruitzicht! Gimena; gecondoleerd meid Chicken ook al aan de cupcakes! Veel plezier met het maken van de kikkertjes! Beurs; 1 keer nooit meer, pfff veel te druk voor mij. Zou er ook nooit met een kleintje heengaan! Dretjuh; lekker even rustig aan doen hoor! Riti; heerlijk dat je zo kan genieten van je kindje he! Lekker idee voor een pannekoek! Eet Maura al zelf met een vorkje?! Hier woensdag een super goede echo gehad. Frummel groeit goed (ondanks ik al 2 kilo ben afgevallen na twee keer goed ziek te zijn geweest) en was bijna 5cm; precies goed. Ze zei dat hij dikke billen had haha, net of je dat op zo'n minimensje al kan zien. Papa zei meteen, dan is het een meid. Billen net als mama; fijn! Na zoet stil te hebben gelegen voor de meting begon hij toch te bewegen; zo mooi!! Tijs is weer lekker zichzelf; eet weer goed, gaat weer zoet slapen. Denk echt dat het zijn kiezen zijn geweest...Gelukkig maar dat het allemaal weer overgaat. Ik denk dat het nog heeeel even duurt voordat hij gaat tijgeren!! Leuk leuk leuk! De fysio komt volgende week even langs voor een kijkje en advies, ben benieuwd wat ze te zeggen heeft!
@ Happy; Wat fijn dat het weer helemaal lekker gaat met Tijs! Die gaat dus ook al bijna de kamer door, leg je camera maar vast klaar . Heb in het begin ook fysio voor Maura gehad, ik vond het zo fijn dat ze bij ons thuis kwamen, is je kind ook veel meer zichzelf en lekker bezig. Maura eet inderdaad met een vorkje, we hebben van die besteksetjes van de ikea, die zijn heel fijn. Beetje afhankelijk van wat ze eet heeft ze hulp nodig bij het prikken, en anders prik ik en geef ik de vork aan haar. Met de lepel is ze aan het oefenen maar dat vraagt wat meer begeleiding .
Knap hoor Riti; ik durf dat hier nog niet aan; dan heeft hij geen ogen meer Dezelfde fysio is geweest toen hij 3 maanden was en zijn hoofdje niet omhoog kon houden. Gelukkig zei zij toen dat hij het echt wel ging doen, alleen wat later. Ze hoefde echt niets speciaals te doen en een maandje later deed hij het. Nu zullen we het weer zien. Hij zou toch echt zelf moeten kunnen gaan zitten; maar hij weet of niet hoe, of heeft er gewoon geen zin in. Ben benieuwd wat zij ervan vindt!
he meiden, even een teken van leven van mijn kant Werken in combinatie met misselijkheid, moeheid en gezin, maakt dat ik de rest op een laag pitje heb staan. Achja, gaat wel weer over! Ik ga proberen even bij te lezen vanaf vanochtend
@met vorkje eten: doet Maud ook al een tijd en wil ook niet anders! Het eerste wat ze doet als het avondeten op tafel komt is, vork grijpen en prikken haha! Ik heb wel een filmpje van eten kiwi, zet 'm wel ff op hyves, zo schattig! @fysio Tijs: spannend happy! Zal vast wel goedkomen, maar misschien heeft hij inderdaad gewoon ff wat zetjes in de goede richting nodig om te gaan zitten! Fijn dat de fysio thuis komt en laat je ons even weten hoe het is geweest, ik ben benieuwd! @ukje 2: wat fijn dat de 2e echo ook zo goed was! Gezellig hoor! lekker genieten!!! Misschien idd wel een meid met dikke billen, haha!
Hey meiden! Hier ook weer een ber van mij Druk druk hier gister naar de 9maandenbeurs/hhbeurs geweest super leuk maar jeeeee druk zeg die pendel bussen zaten bom en bom vol! Vandaag weer echo gehad Hij/zij bewoog!!! Zo lief en is al 2,5 cm meeting was 9w 2 d net geen 3 d maar ze zij dat ik lekker van 9w 3 d moet uitgaan. Nu ga ik het maandag op me werk vertellen want me buik is niet meer te verbergen!!! @ meiden van een 2e of 3e kindje was jullie zwangerschap ook zo anders dan die daarvoor? Ik voel me zo anders, echt maf heb gewoon energie ben heel soms misselijk en me borsten beginnen nu pas te groeien, heb ook in andere dingen trek als Morris. Maar het gekke vind ik gewoon dat ik niet zo moe ben!!! Met Morris lag ik echt om 20.00 uur in me bed! Nu gewoon om 23.00 uur. Ik ben benieuwd!!! @ Lottie het is inderdaad wel erg druk met een kinderwagen kan je het wel doen hoor het zal wat langer duren en ik zou misschien voor de rai parkeren voor 20 euro ipv 15,50 op de parkeerplaats want je moet 15 min in een bus en die zitten echt vol! @ Dees hoe gaat het met jou?! En met de kleine? Hoe reageert Beau op hem? Lekker dat je nu een fijne hulp heb, blijft ze langer ivbm je keizersnee? Wat een vragen @ Doortje nog ff meid dan zal je je vast beter voelen!!! @ Happy wanneer ga je weer naar de fysio?
@ Happy; al weer 11 weken zwanger zeg, jeetje wat gaat het snel. Hoe voel je je? @ Suus; hihi kiwi is best een uitdaging @ Doortje; hooooi @ hier; kan nog steeds niet lezen en schrijven met mijn oven, hoop niet dat dat nog 5 jaar gaat duren . Net als de nieuwe (super)fiets van mijn man, helemaal hipperdepip moederfiets en alles spik en span, en ik kan er niks mee . Ben nog net niet gevallen, maar een japanner op een huurfiets in Amsterdam doet het beter. En ik maar pruttelen en mopperen onderweg .
@ Manoe, wat leuk het vertellen op je werk . Heerlijk toch dat je je zo goed voelt? Lekker van genieten!
@Manou; hier eigenlijk hetzelfde. Heb ook veel meer energie dan toen.. Gewoon maar van genieten inderdaad, straks krijgen we het zwaar genoeg haha! De fysio komt thuis voor Tijs. Donderdag voor 't eerst. Leuk het vertellen!!! Hier hebben we het al wereldkundig gemaakt! Gaaf dat er al kindjes met vork eten....of misschien zijn we ook daarmee gewoon laat. Super filmpje van Maud, zat echt te genieten! Zwaai Doortje; denk maar lekker aan jezelf en je wondertje hoor. Wij gaan nergens heen!! (ik ben er op het moment ook niet zo heel vaak...) Ff onze dikke billen spammen
grrrrr. had heel veel gereageerd en heb het venster per ongeluk weggeklikt... boehoe! nou, weet dat ik jullie lief vind en tot snel!!xxx @manoe en happy: fijn die goeie echo's en dikke billen
toch niet weggeklikt Lekker warrig he? @gimena: gecondoleerd met je opa! verdrietig hoor.. @roeltje: ik heb wat gemist? Iets met je enkel? @stink: hond toch weer onder het mes? sneu.. @dtretjuh: succes met stiefzoon @lottie: ben vorig jaar met een zwangere vriendin op zaterdag gegaan. Sara was 2/3 maanden, dus in de wagen. Ik vond het prima te doen. Tuurlijk is het druk, maar verder geen last van gehad. wb parkeren: je wordt vanzelf ergens heen geloodst, heel goedkoop zal het niet zijn. @suus: klinkt gezellig deze ochtend.... hoe is het nu met maud? @collo: jeetje een maand alweer... @joyce: leuke foto's @riti: veel plezier morgen! @dees: fijn dat de kraamhulp nu eindelijk op gang is gekomen! Lekker genieten van je kindjes! @psje: agossie, ook wel weer lief van Emma, he? @riti: oeh, die pannenkoeken klinken goed! @happy: joepie een goed echo! geweldig, dikke billen haha! @suus: zwaaiiii @manoe: heerlijk die goeie echo! @happy: geweldige foto! xx