December 2009 mama's, deel 8!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 14 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Happy
    Wat gaat dat snel he? 5 cm alweer! Begin je al een buik te zien? Jee, hoe kom ik nou toch van dat jaloerse gevoel af.... alsof ik niet dankbaar ben dat er zo'n wonder hier in het ledikantje ligt.... Ga het er maar op gooien dat het nog steeds de hormonen zijn.

Manoe
    Oh, ook al een goede echo... 2,5 cm...dan begint het echt een mensje te worden. Vanaf nu gaat het zo hard groeien, zo mooi! Leuk dat hij/zij bewoog.

Doortje
    Wij vinden jou ook lief...

Gimena
    Loop al 2 dagen met een kaartje voor je in mijn tas rond... als mijn gatenkaas geheugen er aan denkt komt er echt nog een kaartje aan voor je...

Eten met een vorkje...
    Hier begint Amy er ook de lol van in te zien. Zelf prikken lukt nog niet zo goed, maar ze wil alles zelf met haar vorkje in haar mond stoppen. Gister ochtend ook even fruithapje met een lepel zelluf doen geprobeerd, maar dat was echt geen succes...toch nog een brug te ver.

Roeltje
    Hoe is het met je overlopende hoofd?

2. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    RiTi
    Kan ook wel richting station komen om samen een kop koffie ergens te gaan drinken? Dan combineer ik het gewoon met een bezoekje aan mijn vader, die woont op een steenworp afstand van het station. Laat maar even weten of je het leuk vindt en of het uitkomt.

3. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    ALs iemand dit weekend nog iets wil bestellen bij Wehkamp voor min 25 euro, dan heb ik een code voor 7,50 korting. Dus als iemand interesse heeft...

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Collo
    gaat al een stuk beter, thanks.. Valt me op dat het altijd net na m'n ei is..

Even een schets van vanmorgen:
    Lenn huilt.. Kijk op de klok.. Ik wrijf in m'n ogen en kijk nog eens.. Ik tik m'n man aan en vraag: 'Ben jij er om 6 uit geweest?'
    man: 'nee hoezo?'
    ik: 'kijk eens op de klok.'
    Het is half 8.
    Heeft gewoon in 1 ruk doorgeslapen en nog 1.5. uur langer ook..
    Man is met Lenn beneden, ik blijf nog een uurtje liggen.. Vanmorgen nog even de stad in en vanmiddag naar de kinderboerderij..

5. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    He Collo, dat vind ik leuk, wat lief van je...ik stuur je een pb!

6. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roeltje; wat lekker dat Lenn zo goed geslapen heeft :).
    Veel plezier vandaag!

7. bapsie

bapsie Niet meer actief

Goedemorgen!

kleine man hier ziek, is nu ruim 2 weken na de bmr en hij krijgt 4 kiezen in 1 keer, zo sneu... hij is zo verdrietig/ontroostbaar...hopelijk voelt is zich vandaag beter dan gister :)

8. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Roeltje: ahhhh wat lekker dat Lenn zo heeft doorgeslapen!! JEEEJ

@Bapsie: ahh wat sneu dat hij zo ziek is, beterschap!

@Echo foto's: wat n mooie foto's van dikke billetjes ;)

@Hier: pff Dani van 2 tot half 4 wakker geweest en gehuild, geen idee waar t vandaan kwam.
    Layla had dr eigen luier uitgedaan en een zwemluier aangetrokken en daarin gepoept :D hihihihi sta je ook raar te kijken

9. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Goedemorgen!

@echo's: Super dat de echo's allemaal goed waren! Enne.. heerlijk hoor dat jullie meer energie hebben dan de vorige zwangerschap!Ikke helaas niet....

@suus/riti: Knap hoor dat ze al zelf met een vorkje eten! Onze uk krijgt het prikken maar niet onder de knie....

@doortje: Doe lekker rustig aan! Zwanger zijn is killing!

@bapsie: Beterschap met de kleine man.

@dretjuh: Pittig nachtje dus! Voel je je wel beetje ok? De afgelopen weken zijn behoorlijk heftig geweest voor jullie...

@collo: Jaloers op ons 'zwangeren'? Grappig hoe iedereen anders is... Ik kijk juist uit naar de bevalling. Dan ben ik eindelijk weer baas in eigen lijf. Vind zwanger zijn echt geen lol aan en voel me altijd stukken slechter (moe, pijntjes, etc) tijdens zwangerschappen.

@roeltje: Joehoe! Lenn snapt het!

@bmr: Hebben jullie veel van de prikken gemerkt deze keer? Volgens mij zijn er toch redelijk wat ukken ziek geweest (al zeggen ze dat het niet door de prik kan komen). Wij moeten over 2 weken geloof ik, maar heb er helemaal geen zin in....

Gisteravond bij schoonouders gegeten. Moet echt proberen daar iets relaxter te zijn, want zo is het niet leuk... Zit echt te focussen op alles wat ze doen. Niet goed (en ook vervelend voor vriend)! Tuurlijk doen ze 'irritante' dingen genoeg, maar ik ben er nu gewoon naar op zoek en dat is niet eerlijk.... Vanmiddag komt mn moeder trouwens. Heb haar na de ruzie van vorige week niet meer gesproken en toen heeft ze aan de telefoon echt dingen gezegd waar ik van ben geschrokken. Zo gemeen. Nu heeft mijn moeder ook een psychiatrische achtergrond met medicijngebruik (nu nog), maar toch, het heeft er echt even ingehakt bij me. Zit meteen weer te kniezen over jeugd en gedoe met mn vader (ja, ook daar loopt het niet soepeltjes..). Nu heb ik een verre van gangbare en gelukkige jeugd gehad, maar baal ervan dat dat op dit soort momenten meteen weer boven komt drijven. En nu weer genoeg geklaagd. Als uk en vriend wakker worden (de laatste ligt te snurken op de bank) gaan we nog lekker even naar buiten voor mn moeder komt.

10. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Panos; woorden met je moeder is al erg genoeg, en dan ook nog een hele lading uit het verleden 'cadeau' krijgen is zwaar lijkt me. Heb geen advies, mijn familie en schoonfamilie is ook vrij 'bijzonder'.
    Een knuffel, die heb ik dan weer wel *knuf*.
    bmr is een levende prik en daarom wat pittiger. Maura is niet ziek geworden direct maar haar weerstand werd wel duidelijk aangesproken, dus ging wel wat kwakkelen er van.

@ Bapsie; beterschap voor de kleine man, 4 kiezen wowie :$.

@ Dretjuh; arme Dani, arme jij. Hopelijk was het niets.

11. bapsie

bapsie Niet meer actief

panos: hier is mn energy level ook laag hoor...maar dat vind ik lang niet zo erg als mn BI...

12. mroos

mroos Niet meer actief

Hoii allemaal!

@Echo's, fijn, allemaal goede echo's!

@Roeltje, ik heb het ook altijd na mijn ei.. onze cyclus loopt ook gelijk trouwens:). De week na mijn ongesteldheid voel ik me altijd het fitst.

@Riti, wanneer ga je richting Den Bosch voor je nichtje? Zin in?

@Dretjuh, Dani ook al zo'n slechte nacht.. vervelend zeg. Wanneer waren jullie trouwens naar de 9maandenbeurs, ik was donderdag!

@Collo, gooi het idd maar op je hormonen:D. De eerste 4 maanden hebben veel pas bevallen moeders zin om weer zwanger te zijn en heimwee etc. Jij weet natuurlijk niet dat dat ook over kan gaan(;)) maar echt, na de 4 maanden trekt dat vaak weer weg.

OOOOH ik word zo moe(letterlijk) van Boaz. Hij slaapt nu al 6 nachten errug slecht. 3 van de nachten minimaal 1.5 uur wakker en de rest vanaf 5 uur wakker.
    Vannacht was hij van half 1 tot 2 wakker, en als ik mij niet vergis heb ik hem de hele nacht nog horen kermen.
    We weten gewoon niet wat het is. Voor de prikjes van woensdag was het ook al, maar hij lijkt wel benauwd/verkouden en misschien last van zijn tandjes. Alleen huilt hij niet, maar is gewoon klaarwakker! Ik ben zo toe aan een nachtje rust..

Net lekker gezwommen met zijn 3en, was heel erg leuk, Boaz vond het geweldig. Hij is heel sociaal/innemend en zoekt graag contact van andere kindjes en volwassenen op, heerlijk om te zien.

13. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Mroos: ahh ik ook donderdag! met Gimena. ahh als ik dat eerder had geweten hadden we elkaar ergens kunnen meeten :)

Jeetje wat heftig dat Boaz ineens zoveel wakker is, als hij gewoon wakker is is er ook niet veel aan de hand en weet je idd al helemaal niet wat je eraan moet doen.

@Hier: net in de winkel flink wat verse groenten gekocht en fruit heb net verse fruitsappies gemaakt voor de kids :p
    En net de K3 wondermachine DVD gekocht, is van de show waar we met layla zijn geweest. Leuk om op dvd te hebben!

14. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Mroos; oh wat zwaar zeg dat Boaz zo slecht slaapt. Wat kan er nu zijn he, of een aantal dingen tegelijk pfff wie zal het zeggen. Wat leuk dat jullie zijn gaan zwemmen :)
    Ik ga maandag naar Den Bosch, heel veel zin in. Cadeautje ligt al (weken) klaar :D.

15. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    kga in april nog eens een fotoshoot doen met de kids :)
    Wil nog een paar goede van Layla & Dani samen hebben, die zat er nog niet echt 1 goede en mooie van tussen.
    En ook van hun close-up en van handjes en voetjes in onze handen bijvoorbeeld, dat soort dingen zou ik nog graag willen, dus meteen maar gemaild hihi

Ik ga nu ff lekker met de kids douchen

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Hoiii dames!

Ik schaam me diep en verwaarloos jullie echt :(
    Meelezen doe ik trouw op de rustige momenten maar ik kan dan nog maar moeilijk mijzelf er toe zetten om op iedereen te reageren.
    Sorry!

*hmmmz nu wordt Luca net wakker*

Ben vanavond wel weer terug hier :)

17. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    ahh joh dees, je hebt net een weekje geleden een 2e kindje gekregen, is logisch dat je er minder bent toch!
    Neem lekker de tijd om te herstellen van je KS en geniet van je nieuwe gezinnetje.

18. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @dees: Je hebt een goede smoes hoor! Richt je lekker op je gezinnetje, zp komt wel weer als alles een beetje geland is... Alles beetje onder controle thuis? Is Beau al een beetje aan Luca gewend?

@mroos: Pittige nachten!! Sterkte!! Hopelijk gaat Boaz snel weer wat beter slapen....

@drejtuh: Wil ook een shoot bij haar gaan doen. Echt super leuke foto's!!

@lotte: Hoest gegaan op de beurs? Lekker genoten met je mannen?

Etentje met mn moeder en dr vriend weer overleefd. Uk ligt op bed en de rust is hier weder gekeerd... Morgen lekker met zn 3-tjes. Iemand nog ideeen voor iets leuks?

19. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Panos: ist altijd zo erg dan bij je moeder en dr vriend?

Ehm... iets leuks doen tja.... ben zelf momenteel ook ff inspiratieloos, verveelde me vandaag ook al.
    Ben uit verveling maar naar de winkel gegaan en heb sappies gemaakt :)

20. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @drejtuh: Ach... relatie met mn moeder loopt wat moeizaam...Adem in, adem uit (lijkt wel mijn mantra aan het worden). VInd het hier altijd zo lastig om iets leuks te verzinnen. 'Thuis' (rotterdam eo) weet ik van alles, maar hier in Veldhoven wil het nooit zo lukken. Miss dat we morgen gaan zwemmen, maar lijkt me altijd zo dramatisch druk op zondag.

Deel Deze Pagina