in tongelreep bedoel je dan? Ja, lijkt me op zondag ook errug druk! Ik ga eigenlijk ook nooit in de weekenden zwemmen om die reden. Misschien morgen nog ff naar de diertjes in de bossen bij mn ouders in de buurt. Moet ff kijken. Layla vind knutselen erg leuk, dit doet ze elke dag wel, morgen gaat ze voor een tante van mij iets leuks maken. En morgen ga ik nog wat lekkers maken voor iedereen voor t avondeten. Dus dat vind ik wel leuk maar ik ben niet zo'n thuisblijf mens wil altijd iets doen... kan niet altijd weet ik.. maar tog
@Dretjuh; Hihi, sorry! Maar ik klets hier nu eenmaal graag mee en wil niet het gevoel krijgen dat ik jullie tekort doe! Ik leef met jullie allen mee @Panos; Hier nu alles redelijk onder controle, vandaag is de kraamzorg afgesloten. Hebben de laatste 3 dagen iemand gehad die echt goed voor ons is geweest. Helaas vind ik wel dat we een betere kraamweek hadden kunnen hebben...dit valt niet meer goed te praten. Beau lijkt zijn broertje nu wat meer in de gaten te hebben, is nieuwsgierig als Luca in de box ligt. Beau gaat verder met grote sprongen vooruit, kan nu op de bank klimmen en komt dan gezellig naast me zitten als ik bijv. Luca zit te voeden. Qua uitje moest ik gelijk denken idd aan zwemmen, of naar een speelparadijs ergens binnen. @hier; Luca spuugt gelukkig niet meer, ook begint hij nu weer lekker aan te komen en woog vandaag 3280...zijn laagste gewicht was 3140 afgelopen maandag. De kraamvisite komt langzaamaan op gang, ong. 1 stel per dag...heerlijk zo en niks niet te druk gelukkig.
@Dees: zooow Luca groeit goed zeg!!! Fijn hoor @collo: wanneer kan ik deze week komen meid @Hier: zoow net opgegeven voor een taartworkshop Vogelhuisje maken Leek me erg leuk, dus ik zit 4 maart helemaal onder de panne Weer zin in om met marsepein enzo te friemelen
ik ga mn bedje opzoeken, nog ff tv kijken *anders kank niet in slaap komen* en dan hopelijk een goede nachtrust. Ben al 2 dagen behoorlijk moe.... van ... tja waarvan eigenlijk truste x
Zo dames ben ik weer even. Dretjuh, leuk workshop vogelhuisjes... Dees, lekker dat het weer beter gaat met Luca, en wat schattig als je oudste zo geintresseerd is he? Riti, nog gebakken ondanks je gebrek aan puf? Bapsie, hoe is het met je BI? Caruli, weet je al meer over Mitchel? Collo, wat lees ik nu? heimwee naar zwanger zijn??? hihi ik mis het soms ook hoor... blijft denk ik altijd licht bestaan... Joyce, gestopt met bv? je hebt het echt lang volgehouden zeg!! keigoed... Alle zwangeren hoe gaat het??? Mroos, was boaz nog ziek? Hier, nog erg druk met taarten etc. vandaag mijn eerste gluten en lactosevrije taart gemaakt als proef, was lekker, morgen de echte afleveren. Verder vandaag gezwommen in centerparcs, heerlijk... Beau slaapt wat slechter nu omdat hij 3 kiezen en een hoektand tegelijk krijgt. Dat zet zijn gebit op 8 tanden een hoektand en 4 kiezen...
@Dretjuh; leuke taartworkshop! Gaat je vast goed af Welterusten alvast. @Elmo; Ja super schattig is dat, Beau groeit echt hard merk je dan wel weer! Wauw, 3 kiezen en een hoektand is niet niks zeg...succes! @hier; Luca werd dus net alweer na 1,5 uur wakker...ff lekker bij me gehad op de bank en toch maar ff weer een klein flesje voor de kleine man gemaakt waar hij nu weer rustig en tevreden op ligt te slapen. Ik kruip gelijk ook maar het bed in, ben er vanmiddag niet toe gekomen nog ff mijn rust te pakken dus ik merk nu wel dat ik wat eerder moe ben.
@happy mooie echo. @collo als alles aan kant is en even leeg in me hoofd doen we wel date.ik heb ook erg last van de gate kaas. @dretjuh heey lieverd hoe maak je het?heet je stiefzoon een relatie zag ik.hoe maak je het?? dikke kus vanuit hier
Hoi meiden Vandaag druk geweest. Lekker naar de stad geweest en kleren gekocht voor de bruiloft van vanavond en nog veel meer... Superleuke zomerjas gekocht... Vanavond dus bruiloft van een nicht van Ferdy. Was gezellig, hgingen als een na laatste weg. Mroos Zal proberen die vier maanden voorbij te komen haha. Maar als het dan nog niet over is.... Het is ook zo iets bijzonders en het scheelt ook dat ik redelijk ongeschonden uit de bevalling ben gekomen. Dretjuh Maandagmiddag hebik een date met Riti, voor de rest kan het de hele week... Gaat het goed met je stiefzoon thuis? Gimena Komt goed meid. Ga jij maar eervst lekker verhuizen. Dees Lekker dat hij weer mooi aan het aankomen is en dat het goed gaat. Ga nu slapen....morgen meer
Goedemorgen. Jeetje ben gelukkig niet de enige waarvan de uk niet goed slaapt. *gaap* Gisterochtend was het ook al 06.00. Vandaag weer. Eigenlijk was het papa's beurt om op te staan maar die zag er nog zo moe uit. Dat ik maar ben op gestaan. Ga strakjes als hij wakker word gewoon nog even liggen. Nou gisteren nieuwe schoentjes voor Luuk gekocht. 1e loopschoentje. Hij oopt nu gewoon al mee aan 1 handje. Zo schattig. Mama en Papa weer erg trots Met Lihram gaat het al een stuk beter. Zijn oog is al veel minder dik. En hij jaagt buiten weer al overal achteraan. Vandaag naar de kinderboerderij lekker beestejs kijken en schommelen. @collo Zo dat heb je goed volgehouden zeg. @dees Las dat Luca het erg goed doet wat fijn zeg. @elmo Helemaal vergeten te vragen hoe was de curses? @lottie Waar ben je meid? @gimena Voel je je al weer wat beter? @dretjuh Hoe maak je die sappies? Gewoon in een blender?
Goedemorgen!! @stink: oehhh was weer vroeg voor jou! Hopelijk straks nog een klein dutje! Hier ook vroeg maar niet door emma, mag zo fijn weer aan het werk. Fijn dat het al stukken beter met Lihram gaat, meestal is de hond er sneller bovenop dan het baasje. En luuk al lekker aan de wandel, heerlijk! @dees: fijn dat het zo goed gaat met luca en lief dat beau wat mer aandacht voor hem heeft.
@PSJE Jeetje das vroeg om naar je werk te gaan. Vooral op Zondag. Zal ik trouwens strakjes ook moeten als het bedrijf verhuisd is. Oeg bah. Maar goed werkse vandaag!
Goedemorgen! Lig weer in bed kw over 6 was Lenn wakker maar man heeft vannacht het complete regenwoud om gezaagd dus niet veel geslapen.. Man is net beneden.. Vanmiddag eendjes voeren en misschien nog richting ballorig, even kijken wat de dag gaat brengen..
@ Dretjuh; Jij doet altijd van die leuke dingen, gezellig . Leuk vogelhuisje maken, is dat een 3D taart? of los het huisje? Oh jummie, heb zin in je sappies. @ Dees; Klinkt heerlijk zo met je gezin, wat fijn dat de laatste kraamhulp goed was zeg! @ Elmo; wow een heel gebit zo al voor Beau zeg, auw! Wat gaaf dat je taart-business zo lekker loopt. Ja ik heb nog veel gebakken en gemaakt (2 soorten frambozenvulling, merenguecreme, champagnecreme, lemoncurd, biscuit en moscovisch) en daar kleine vierkante taartjes van gemaakt zodat alle combi's te proeven waren. De versiering wordt wit met donkerblauw en heel veel bloesempjes waarschijnlijk. Leuk, heb er zin in! @ Collo; leuk feestje gehad dus, leuk. Jeetje en ook nog gewinkeld, zit wel goed met die conditie van jou, stoer zeg. @ Stinkerbell; stoer he echte schoenen, zo groot worden ze dan vind ik. Lekker dat Lihram weer buiten hobbelt als voorheen . Ik zoek ook nog steeds een schommel waar Maura in kan, lijkt me zo leuk! @ Psje; hooooi, werk-ze! @ Roeltje; oh wat een leuke dag, en dat na een slechte nacht. Nog heel even slapen hopelijk. @ hier; Nog best op tijd naar bed gegaan dus de kater is beperkt gebleven, heerlijke avond gehad .
goedemorgen! ego @hier: nog steeds een kwakkelend kind... pfff, word er zo langzamerhand een beetje moe van...Telkens denk ik 's ochtends YES ze is beter, en telkens is ze weer jengelig en huilerig in de loop van de dag en krijgt ze in haar slaapje gewoon weer koorts....pfffffff (zo dat is eruit!) Maaaaaaaaar en gebeuren ook nog wel leuke dingen! Gisteren heeft Maud voor het eerst echt een paar stapjes bewust los gezet! Dus ze begint nu missschien eindelijk over haar bang-om-te-vallen-angst heen te komen...Hoera!!! En net als Stink heb ik afgelopen week ook schoenen gekocht en loopt ze voortaan overal aan de hand mee, om het lopen te stimuleren! gaat goed hoor! einde ego
@collo: kan het ehm.... woensdagmiddag? @Gimena: tja stiefzoon heeft elke week een ander geloof ik, stelt niks voor, hij ziet ze nooit Enneh tja verder.... hij blijft liegen he, hij zou zelf een fietsslot kopen maar heeft alles opgevreten, verteld 3 verschillende verhalen over alles. Tja... tis dattie hier moet zijn maar verder @Stinkerbell: veel plezier op de kinderboerderij! Die sapjes maak ik met een sapcentrifuge, dan krijg je puur sap Soms meng ik ze ook met yoghurt @Riti: nee is echt een 3D taart Ben errug benieuwd wat ik ervan maak Die sapjes smaken altijd errug lekker, en vol vitamientjes @Schoentjes: ik weet niet beter dat je pas echte loopschoentjes kan kopen als je kindje al 3 maanden zelfstandig goed loopt. Dani loopt redelijk goed, maar die heeft nog slappe schoentjes.
@dretjuh Ik heb nu gewoon van die oxxy schoentjes. Zijn bijna net zoals de slofjes maar dan met een rubberzooltje eronder zodat hij buiten ook op kan lopen. Dus ook slappe schoentjes hier hoor. Ze noemen het alleen 1e loopschoentjes. @suus Jeetje, ik duim voor je dat Maud vanmiddag geen koorts kirjgt. Zal wel erg zwaar zijn nu.
@collo: Waar haal je de energie vandaan??? Lekker hoor! Heb ook zin in weer een feestje, maar eerst maar eens de zwangerschap en bv overleven.... @stink: Fijn dat het alweer zo goed gaat met je hond! Hoe ziet zn oog er nu uit? @drejtuh: Yep, idd de tongelreep (maar we gaan denk ik niet hoor, ben nog steeds volledig inspiratieloos...). @gimena: Hoest nu met jou dan? Wanneer is de crematie van je opa? @psje:Werk ze? Wat doe jij ook alweer dat je op zondag moet werken (sorry, ben het vergeten... ). @roeltje: Veel plezier vandaag, jammer dat Lenn het uitslapen nog niet begrepen heeft. @elmo: Lekker dat je taarten zo goed lopen!! @riti: Ook al creabea in de keuken. Klinkt heeeeerlijk! Btw, ga je pannenkoek idee van een paar dagen geleden ook hier eens proberen.... @suus: Balen dat Maud nog steeds ziek is!! Maar super dat het lopen langzaam beter gaat. @dees: En nu genieten meis! @lotte: Hoest gegaan gister? @dretjuh: Klinkt spannend zo'n 3d taart! En, succes met je stiefzoon! Wanneer gaat ie weer terug? @lopen: Ons meisje kan loslopen (meerdere stapjes) en losstaan, maar weigert het te doen... Als we dr stimuleren doet ze het gewoon, maar uit zichzelf 'ho maar'. Ze kan dit nu echt al 2 maanden, dus wij denken al maanden dat ze nu echt bijna gaat lopen. Maar ja, ons lui monstertje doet nog lekker alles op dr knietjes. Komt vanzelf... Verder nog steeds volledig inspiratieloos over wat we vanmiddag gaan doen. Zucht...
@panos Heb expres geen foto van net na de operatie geplaatst. Maar net maar even een nieuwe foto gemaakt. Ik vind het er zelf al heel netjes uitzien. Maar goed ik heb het net na de operatie gezien.
@Panos: vanavond om 20.00 moet hij weer terug zijn op de groep. Meestal als wij een dagje thuis zijn doe ik uitgebreid eten maken, nu hebben ze poffertjes en ik maak dan sapjes enzo, en uitgebreid avondeten met tussendoor verse soep. Kids kijken mee in de keuken. Zo kom ik mn inspiratieloze dag wel door gelukkig @Stink: ziet er niet zo super eng uit toch? Maar t blijft wel super sneu voor t beestje