@stink ja hoor gaat goed met me. met jou ook. @collo hihi zullen we doen. laminaat leggen en dan kunnen we de helft door verhuizen. @dretjuh ow haha zag zo mooi op zijn hyves met een hartje erbij.vindt het nog steeds erg dat zo liegt enz @panos woensdag rond 2e is de crematie dienst. dinsdag gaan in en me moeder samen de kist sluiten en dingen erin stoppen. onderandere zijn 1e foto van hem en sophie @sophie kan papa mama zeggen in 1 zin.gister was ze bij de ouders van lucas, en we kwamen haar weer ophallen.rent ze naar de deur papamama papamama. hihi was wel even heel trots
@gimena: ahhh wat goed dat ze papa en mama zo zegt Lief is dat he! Tuurlijk ben je trots! @Hier: kids slapen allebei !! pfffiewww samen komt haast niet meer voor joh
@stink: vind je 7.30 uur vroeg om te werken? Ik ben er inmiddels aan gewent. Toen ik nog in het zkh werkte begon ik 7 uur. Tja de patienten willen graag vroeg geholpen worden. Gelukkig was ik ook om 11 uur alweer klaar @panos: ik ben wijkverpleegkundige, ook op zondag ik ben in september met 3 meiden een eigen thuiszorgteam begonnen en het gaat super goed!! @roeltje: zo zonde zeg, al die bomen..... veel plezier vandaag. @suus: arme maud, nog steeds zo beroerd. En ook arme jij, sterkte! @gimena: wat goed van sophie! Ahhhh dat is wel even een emo momentje zeker? Zou hier wel zijn @riti: hmmmm ik krijg trek van je verhalen over je taartjes. Heeft je vriendin nu de keuze gemaakt? @hier: volgens mij heeft emma voor het eerst bewust mama gezegd. Ik kwam terug van werken en deex de deur open. Kwam ze als een blij ei op me afgelopen terwijl ze mamam zei schattig!
RiTi Merkte van de week op de HHB wel dat mijn concitie nog niet optimaal was hoor. Was echt kapot op het einde. Gelukkig ging het gisteren wel goed. En ook nog eens geen kater dus dat is helemaal mooi. Frambozenvulling klinkt echt zooooo lekker. Ga binnenkort eens vragen om het recept. PB je zo even terug... Stink Fijn dat het alweer beter gaat met je hond. Lekker nog een paar dagen extra verwennen. Ik vind hem er wel cool uitzien met zo'n permanente "wink". Schoenen Kwamen er vrijdag achter dat Amy een hele hoge wreef heeft (heb ik ook) waardoor ze bijna niet in van die leuke sandaaltjes past omdat die echt knellen bovenop haar voetjes. Dan lijkt het net of ze van die ouwe vrouwen-oedeem-voetjes heeft. Wel jammer, maar zullen voor een iets dichter modelletje moeten gaan denk ik... Die Oxxy schoentjes heb ik idd ook gehad, die zijn wel fijn. Hier jammergenoeg alweer te klein geworden. Momentjes Hier ging ze vandaag vanuit haar fauteuiltje ineens staan en bleef ze een paar seconden staan! Ik was ook weer helemaal blij! Aan 1 handje lopen gaat ook al steeds beter. De Nijntje loopwagen is haar beste vriend, dat ding maakt meters tegenwoordig... Suus Beterschap met Maudje, bij Amy heeft het idd ook best lang geduurd. Houd vol meid! Was gisteren nog in Loon op weg naar Bosch en Duin voor de bruiloft. Zat me gelijk af te vragen waar je woont. Dretjuh Woensdagmiddag is prima, maar dan heb ik wel alleen Lizzy thuis. Daar gaat het natuiurlijk ook om, maar als je het leuker vindt dat Amy er ook is kun je het beste op dinsdag of donderdag komen.
Kom net onder de douche vandaan haha.. Volgende ween een lekker rustig weekje dus hopelijk weer volop tijd voor zp.. Ga me zo aankleden en dan naar ballorig..
Hoiii allemaal, Hier een goede nacht gehad! Om kwart voor 6 werd hij wakker, fles gegeven en toen tot half 10 geslapen! Hopelijk is zijn slechtslaapfase weer aan het overgaan, zou fijn zijn(aangezien ik deze week natuurlijk weer moet werken!) @Dretjuh, klinkt lekker allemaal! en jammer dat we elkaar niet tegen zijn gekomen @Riti, klinkt ook heel lekker.. haha @Suus, balen dat Maud telkens zo ziek is, erg vermoeiend voor haar en voor jou lijkt me. @Stink, ik vind het er ook mooi uitzien hoor! @Lopen, ik heb gemerkt dat Boaz het buiten veel leuker vindt om te oefenen met lopen. Loopt zo hele stukken aan mijn hand, ook steeds stabieler. Ik heb zijn handjes wel vast, maar naast hem voor het evenwicht. Denk dat het niet meer heel lang duurt voordat hij aan 1 handje loopt.
@Roeltje: veel plezier vanmiddag!! ja heb je gemist deze week maar ach een weekje eigen leven is ook wel ns lekker he @Collo: dinsdag dan Wil Amy ook wel weer ff zien maarehm... ik was ook kapot na de HHB dus of t valt wel mee met jouw conditie of de mijne is echt goed beroerd! Maarehm.... je bent ook maar net een maand geleden bevallen he!
Goedemiddag meiden!! Hoe is het hier?? Wij zijn net even naar ballorig geweest..zo leuk!! Oh ja en dit zijn de kikkercupcakes geworden....ben zo trots!
Ohw en voor de zwangere dames onder ons, ik doe mijn positiekleding de deur uit http://www.zwangerschapspagina.nl/koop-aangeboden/258907-pakket-positiekleding-maat-s-m-36-a.html
Hey chickie Op dit moment ff rustig, geniet er dan ook maar ff van. Beide kids liggen te slapen, Luca heeft eigenlijk vanaf 8u al gehuild en niet geslapen dus ben wel ff blij dat hij nu heerlijk relaxed in de reiswieg hier beneden ligt te slapen.
@ Suus; oooh vermoeiend dat ze zo blijft kwakkelen, vandaag is de laatste dag, morgen is het vast over! Jaaaa go Maud, lekker aan de wandel. @ Dretjuh; leuk 3D taart, vogelhuisje lijkt me ook mooi. Oh leuk langs de diertjes, wen mooie schoenen van Dani! @ Stinkerbell; vind het oog er mooi uitzien. Veel plezier bij de kinderboerderij! @ Panos; hihi lekker eigenwijsje dus, wat je zegt komt vanzelf . Al een idee wat je gaat doen vanmiddag? Moet ook nog ff wat verzinnen. @ Gimena; jaaah papamama, leuk zeg! @ PSje; aaah lief he als ze zo blij zijn dat je er weer bent en dan ook nog mama zeggen, zo zoet . Ja ze hebben al aardig wat keuzes gemaakt gisteren, volgende keer maak ik een klein taartje met die keuzes er in. Bruiloft is pas eind mei en ze zijn echt gek op taart dus ik kan me bij hun altijd uitleven . @ Collo; oeh die frambozenmousse is niet alleen erg lekker, ook nog eens lekker makkelijk die gaat hier echt overal tussen . He wat grappig dat Amy jou voeten heeft (oedeemvoetjes, grinnik, dat klinkt niet zo best). Hier hetzelfde, ik heb een hoge wreef, Maura ook . Als Amy zo veel achter de loopwagen loopt heeft ze het lopen echt al helemaal te pakken, nu alleen nog het vertrouwen in het los lopen, leuk! @ Roeltje; leuk ballorig, veel plezier! @ Mroos; jaaa Boaz heeft lekker geslapen, fijn zeg. En al lekker lopen, binnenkort aan 1 handje is ook veel fijner voor je rug . Handjes naast hem is volgens mij fijner voor ze, hebben ze meer gevoel met evenwicht zoeken lijkt me. @ Chicken; Wat zijn ze leuk geworden! @ hier; wil ook nog even wat leuks doen buiten, maar het is toch wel koud om lang op de fiets te zitten ergens naar toe, helemaal als het 'ergens' ook niet warm is Het nieuwe ritme gaat wel wat worden volgens mij, ze slaapt ongeveer van 12 tot 2, soms iets korter, nu iets langer...we houden het er maar in zo. Verder vanmorgen goed begonnen hier met zijn drieen, ramen binnen gelapt, stofgezogen, band geplakt en soep gemaakt (kikkererwt-preisoep) en dat samen met gezellig ontbijten en lekker lunchen .
@Riti..klinkt gezellig zo met z'n drietjes!! Ennuh....lees ik daar frambozenmousse...klinkt lekkerrrrrr. Heb je daar een receptje van?
@Chicken; Euhm wil je een eerlijk antwoord of een sociaal antwoord Ik ervaar het momenteel nog als erg druk en onhandig, maar dat komt ook grotendeels doordat ik gewoon weinig tot niks kan doen in huis...daar blijf ik van balen. Ben blij dat Jeroen op dit moment nog ff vrij is de komende tijd... @RiTi; Haha, erg he Misschien wel wat vlot maar de kleding trek ik toch niet meer aan, ik zit alweer bijna op mijn startgewicht (nog 2 kg te gaan). Mijn eigen kleding zit dan toch net ff wat lekkerder, haha, dan maar het hele pakket de deur uit voor de liefhebber.