December 2009 mama's, deel 8!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 14 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Wat geinig, maar NL maakt niet uit toch, wordt geen woord in gesproken. Hier geen digi tv

2. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @drejuh: ja ik ken het vanwege mijn zus, leuk die t-shirts, zal een vragen aan zus :) Alles goed in je mooie huisje?
    @riti: ja diertjes zijn leuk! Vind het zo knap dat Maura al een paar herkent en de naam kan zeggen!
    euh, wat heb ik met schapen...?? We hebben echt geen flauw idee, maar we geven elkaar altijd spulletjes van schapen (boekjes, knuffels, speelgoed, kaartjes). Ik ben ook he-le-maal gek van lammetjes! (eigenlijk alle kleine diertjes)

3. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dretjuh; wat een lekker ruim huis en jeetje wat werken jullie hard met zijn allen! Wordt mooi allemaal en dan ondertussen nog leuke dingen doen met je lieve kindjes, wat ben je toch een supermama!

@ Timmy; Woensdag ochtend 745 BBC1, zag ik Cbeebies bij de BBC hebben wel meer leuke programma's. Vind pingu ook leuk.
    Ik kijk met Maura alleen af en toe wat van een dvd, kan je zelf bepalen wanneer en hoe lang dat is wel fijn.
    Vind het zelf vooral allemaal zo leuk :D.

@ Doortje; wat grappig dat je dat met je zus hebt, leuk. Nou dan is Timmy inderdaad een schot in de roos. Shaun is een beetje aan mij voorbij gegaan (voor zo ver mogelijk) maar helemaal W&G fan, vooral de oude filmpjes.

4. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Collo SUCCES!
    Ow heerlijk lijkt me dat: einde maagzuur!!!! Kijk daar maar naar uit!!!!!!!!!!!
    Heb je nog een recente buikfoto?:D

5. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    phoe dat is wel early, gelukkig heb ik een dvd!
    Mijn nichtje roept de hele dag cbeebies kijken :) (mengt nederlands met engels)
    W&G is ook erg leuk! Maar dan moet je shaun zeker een keer kijken!

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Hoi dames, ik breek ff weer in

@collo; heel veel succes morgen!! Ik ga mijn best doen met duimen dat de gel snel mag aanslaan.
    Zal morgen zo nu en dan wel ff spieken of er al nieuws is :)

@suus; ik zou wel willen shoppen alleen zie ik dat niet meer gebeuren...

@hier; ik heb mijn avond niet zeg....zit compleet met mijn gevoel in de weg en raak bij het minste of geringste gefrustreerd. Net ook ff emotioneel geklapt....ik ben zoooo mezelf niet!
    Ik besef maar al te goed dat de laatste weken voorbij gaan, dat maakt me er niet rustiger op.
    Beau wilde vanavond niet slapen....wat de oorzaak is geweest blijft me een raadsel, ben dat helemaal niet van hem gewend!! Of hij heeft ut van mij aangevoeld ofzo.
    Ach ja, hij ligt nu net een kleine 30min. te slapen, ik lig inmiddels ook al in bed....mijn ogen branden gewoon....

7. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @RiTi: oww jeetje wordt helemaal verlegen van je woorden, dank je *bloos*

@Doortje: nou vandaag mn slaapkamer en badkamer gepoetst, verder met de kids naar een speeltuin/kinderboerderij geweest.
    Morgen begint t schilderen aan de kamers van Layla & Dani en gaan we de logeerkamer verder poetsen.

Alleen de gastenkamer en kinderkamers worden geschilderd, de rest niet.. tis toch maar tijdelijk (tot we een hypotheek kunnen krijgen) en die kamers zijn toch wel t belangrijkste

@collo: SUCCES MEID!!!!

8. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @dees: och meis toch, ik snap dat t zwaar is op dit moment... Rust lekker uit en neem alle rust die je kan pakken xxx

9. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; ach meid, het is ook niet niks allemaal. Dikke knuffel van ons hier, hopelijk slaap je lekker vannacht en voel je je morgenochtend een beetje beter.

10. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    ow dees, wat is er meid?
    Ga maar lekker slapen, hopelijk voel je jezelf morgen weer wat beter! En dan heb je morgen van die lekkere dikke opgezette jankogen... (tenminste dat heb ik altijd!)
    En als je hier iets kwijt wilt...gewoon doen!

@dretjuh: druk druk zo te horen! Heel veel succes meid! Ik heb je foto's bekeken, het ziet er wel al heel leuk en ook groooot uit! ;)

Ik ga afsluiten voor vandaag! Morgen is collo's dag! trusten allemaal!!!

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Doortje
    hmm dat zou kunnen, heb dat zelf nog niet;). Jammer hè dat je nog niet helemaal kan genieten... Mijn probleem een stuk minder erg maar wel irritant...namelijk dat ik t me niet goed besef. Dat duurde de vorige keer ook veel te lang;):(

Timmy komt voor 8uur dacht ik!?half8 ofzo? Geen idee haha

12. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ collo: succes!
    @ dees: jeuj!! kamertje klaar!! :)

@ hier: uhm.. deel 8 en al pagina 50???? sorry maar ga echt niet deel 7 bijlezen dan hoor.... pffffffffffffffffffff ;)

Maar goed.. ff updatje van hier
    Ben al zeg ik het zelf heeel goed bezig met opruimen van administratie en alle andere dingetjes :)
    mannetje is naar Duitsland voor het werk, morgen nog ff doorpakken en die komt in een ander huis thuis, hahahaha

Verder gaat het met Lianne super! ze lust mosselen!!!!!!!!! wij aten het zaterdag en had voor haar gewoon groente enzo en dan mocht ze afentoe proeven maar deed ze! en soms ff wijzen van wil er nog 1tje!
    Wel heeft ze ontdekt dat als iets niet mag dat huilen dan leuk is.... maar ze wint niet hoor! echt niet!!
    Zondags aten we pannekoeken, voor het eerst.. maar ze herkende ze op 1 of andere manier! na 1 pannekoekje dachten we: das wel genoeg
    maar zodra er weer een pannekoek kwam was ze helemaal enthausiast! dus afentoe ff meegesnoept van die van ons tot we dachten nu is't wel genoeg
    dus vast haar yoghurt gegeven en wij nog verder pannekoeken.. zodra er een pannekoek lag, ging er geen hap yogurt meer in!!
    en ook flesje melk was zelfde verhaal!! buikje knapte bijna!! :)

Diertjes herkennen doet ze wel, maar kan alleen nog Wafwaf en Boooooeee..
    en nijntje is nena en woezel en pip menemnpipr (ofzoiets)
    erg schattig!!

oh, verder volgens mij aan de eisprong beland, mijn god wat had ik vanmiddag een slierterige afscheiding! ;) (sorry)

en!: op't werk hebben ze blijkbaar vertrouwen in me... er komt een megaproject en zou eerst deel uitmaken van 1 van de projectteampjes maar krijg nu mijn eigen teampje!!! van een best groot deel! :)
    heb het sowieso echt super naar mij zin, kan goed mijn ei kwijt enzo.. Heerlijk!!

Verder met iedereen hier alles goed?

13. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ dees: dikke knuffel meis!!!!

14. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Dames, ik ga op tijd mijn mandje in.
    Tot morgen!

15. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    trusten ladies! Hoop dat jullie lekker slapen!

extra knuff voor dees! hopelijk voel je je morgen beter!

@lottie: besef het maar, heb je je testen gezien!!?? Maar even serieus, hoe komt dat dan?
    @joyce: fijn dat alles zo goed gaat, een echte smulpaap is Lianne :)
    En hahaha, je ei kwijt kunnen op je werk tijdens je eisprong! Sorry, vond m wel grappig!

16. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ doortje: nou laat ik dat daar maar niet doen he ;) hahahaha

ik ga ook naar bedje toe!
    morgen heb ik "vrijspel"op't werk! collega naast me is vrij! :)

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Joyce
    heerlijke eter die lianne. Super van je werk ook! Leuk!

Doortje
    testen? Welke;)? Geen idee hoe t komt, te druk in
    m'n hoofd misschien!? Bij Milan besefte ik t pas
    rond de 20 weken echt!! Ik heb misschien iets tastbaarders nodig zoals n echo? Hopelijk werkt dat deze
    keer haha. Heb dat met meer dingen hoor, beetje maf;)

slapie
    m'n oogjes prikken zo erg!!! Ik ben doodop...maar gaan altijd tegelijk naar boven en mannetje zit nog heerlijk relaxed haha...

Truste alvast

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @doortje,RiTi,suus,joyce dretjuh; thanx voor de lieve woorden!!
    Wordt er bijna emo van :)
    beau werd net alweer wakker... Dat belooft nog wat voor de nacht *zucht*

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dees
    heb ik nou iets gemist?? Is er iets? Zag net al een knuf staan aan je. Hopelijk niks ergs!?

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Lotte; ik zit er ff doorheen.... Stukje terug iets meer uitleg te vinden

Deel Deze Pagina