@Collo; je hebt mail Verdrietige Maura, waarschijnlijk de kou . Snel warmgeknuffeld en nu weer vrolijk gelukkig .
@Collo; het is idd best een hoop kleding, daar kwam ik net ook achter Ik vond het maar al te leuk nieuw spul te shoppen Beetje jammer dat ik er zo kort plezier van heb gehad. Het gaat ook vast wel goed komen, maar het is zo aftasten met alles! Ik denk dat ik het alweer heel anders ga ervaren idd wanneer ik weer stukken mobieler ben. @RiTi; Het was ook best fris buiten vandaag, gisteren ook al. Morgen lijkt het weer mooier te worden
@riti: t was ook erg koud vandaag hoor! Niet normaal @Dees: hoeveel zw. kleding had je dan??? @Collo: ehm..... vanaf een uurtje of 1 kan ik wel. Layla ligt dan wel op bed, die komt net bekaf terug van de PSZ en moet ff slapen, dus neem alleen Dani mee. @Hier: Dani gaat trouwens uit zichzelf staan, eerst op handen en voeten en dan whoppa omhoog Lollig, eerst lopen en dan pas leren staan
ow w8 ik zie t al dees whahaha Ik had maar 2 broeken, 1 rokje, een paar tuniekjes en een paar truitjes. Verder droeg ik alleen leggings en tuniekjes of truitjes waar mn buik al in paste whaha Zwangerschapstruitjes waren bij Dani's zwangerschap op t einde zelfs te klein hihihi dus korte tuniekjes waren leuke truitjes
whaha hebben hier net in een scheur gelegen.. Kwam er vanmorgen achter dat Lenn moet lachen als iemand niest.. Dus man en ik net gedaan alsof we vreselijk moesten niesen.. Nou, hij lag helemaal dubbel.. Geweldig.. Gelijk gefilmd, dus nu even op youtube zetten..
Hey dames. Ga zo alles terug lezen, maar niet via telefoon reageren. Gisteren waren we weg en vandaag visite. Pc dus niet aan gehad en zoveel typen op m'n foon word ik n beetje gek v steeds hopelijk alles goed hier!? Liefs
Eten met vork euh moet dat nu al? Nog nooit geprobeerd iig hij heeft nog geen eigen vorkje hier liggen... Slecht slapen Milan slaapt ook raar de laatste weken Schoentjes mocht Milan al gelijk hoor, maar niet de hele dag. Buiten heeft ie schoenen aan tegen de kou en binnen altijd sokjes en slofjes. Als ie ze alleen aan heeft in de kinderwagen en kleine stukjes lopen dan is t geen probleem lijkt me. Maar hij loopt ondertussen ook al weer 3mnd nu Dees uhm durf t bijna niet te zeggen maar ik mocht je kleding toch overnemen?? Heb bijna niks...
@Lotte: Ja zo nu en dan in de wagen lijkt me dat ook geen probleem. En nu tja nu loopt hij idd al zo lang dat het zeker in huis mag zijn Enneh eten met vork, tja Dani probeert het wel, maar die gooit meteen zn hele bord met inhoud op de grond. Hij eet liever met zn handjes, hij wil wel met lepel en vork eten maar dat is nog nix whahaha
Eten met vork Heb al een paar weken een vorkje op zijn blad van de kinderstoel liggen, maar snapt het nooit zo goed Dus wij prikten het op zijn vork en gaf het in zijn hand.. Maar gisteren prikte hij zelf een bietje op zijn vork.. (oke, vork maakte daarna een vlucht door de kamer, maar goed, hij lijkt het te snappen) tadaaaaaa filmpjeeeeeee! YouTube - "hatsjoe" met papa en mama 20-02-2011
@ Roeltje; hihi superleuk filmpje Maura moet ook lachen om niesen, grappig. @ eten met vork of lepel; ze geven het vanzelf wel aan denk ik. Maura wou op een gegeven moment ook erg graag dr bakje of bord voor dr neus zonder er wat mee te doen. Los met bestek 'spelen' doet ze al erg lang en op een gegeven moment zat ze zelf te eten. Het is wel erg handig .
@Lotte: hier thuis ook schoenen uit, heel soms slofjes als de voetjes koud aanvoelen. Maar anders lekker op blote voeten @Bestek: haha Dani probeerde vandaag ook een poffertje op zn vorkje te prikken, lukte niet dus toen ging hij maar met zn handen verder. t gaat wel goed als wij iets op zn vorkje prikken Kijk maar! Bekijk bijlage 131748 @Roeltje: leuk filmpje! Hij probeert t echt na te doen
haha ja grappig he Op een gegeven moment zei hij: Hatsjuuu helaas niet op de film gekregen.. Dretjuh Zo lukt het Lenn idd ook.. wel handig af en toe, zeker als ie iets te snel eet met zijn handjes (lees: Lenn bord bijna leeg, mama's bord nog vol)
Nou ik ga zo naar bed toe... ben op kleertjes.com een verlanglijstje aant maken... oeps 9 items 302 euro voor Dani :S gelukkig ist geen definitief shop lijstje whahaha
@roeltje; leuk filmpje! @Lotte; wat dacht je dan? Dat je de kleding zo voor niks over kon nemen? Sorry maar zo heb ik het toen niet bedoeld, heb er zelf nog behoorlijk wat aan uitgegeven en vind het zonde om zo weg te doen. Sommige kledingstukken heb ik dan ook maar kort gedragen. @met vorkje eten; is hier nog niet aan de orde... @hier; volgens mij heeft luca een regeldagje....pfff ff slopend zeg!!
Dees euh dat heb ik niet gezegd hoor Ik dacht alleen dat je mij evt n bericht zou sturen wanneer je t wegdeed zodat ik evt als eerste kon reageren. Dat was alles. Zei in je andere topic toch al dat ik heus snap dat je t niet gratis weggeeft, dat verwacht en vraag ik ook helemaal niet....
Dretjuh Doe normaal! 302 euro? Zelfs ik geef niet zoveel geld uit! hahaha Mogen wel verdomd mooie kleertjes zijn...
@Lotte; oké, zo dacht ik wel dat je reactie overkwam. Maar maakt niet uit meid, ik heb niet begrepen dat ik jou als 1e op de hoogte zou brengen. Je hebt inmiddels pb