Ik ga vroeg mijn mandje in, even wat inhalen. Morgen een leuke dag, om 8 u komt de timmerman wat klusjes afmaken (joepie eindelijk hang en sluitwerk ) en dan ga ik mijn mooie babynichtje bewonderen! Joepie! Als toetje gezellig in een mini-mini meeting met Collo en Lizzy, wat een feest! Slaap lekker allemaal
Dees sorry dan dat t zo overkwam. Mannetje wordt alweer gek van me omdak me gelijk rot voel erdoor. Ik had je bericht v toen terug gelezen en stond dat ik t wel over kon nemen als ik wilde. Dus vandaar dat ik dat woord net gebruikte in m'n bericht. Maar bedoelde niet gratis overnemen!! Ik was weer te onduidelijk dus... Ik ben alleen bang dak te dik ben voor de broeken, zou zonde zijn. Ik denk er nog even over
@Lotte; meid maak je er aub niet druk om!! Dat is niet nodig! En euh te dik voor die broeken?? Ik weet wel zeker van niet! Wat dat betreft hebben wij volgens mij aardig dezelfde bouw. @RiTi; klinkt als een leuke dag! Veel plezier alvast en slaap lekker!
Dees ik heb 1 zwangerschapsbroek en die is dacht ik maat 38, maar veel te wijd nog. Ik kan ze hard gebruiken, want heb ook maar 1 normale broek nu!!. Ik overleg nog even! Voor mijn gevoel ben jij echt n stuk slanker haha, zei k net nog hier thuis
Heb mannetje even n foto v je laten zien omdat mijn beeld niet altijd blijkt te kloppen volgens hem hebben we idd ongeveer dezelfde bouw ik ga je pben...
@Lotte; niet zo onzeker zijn joh! Die zwarte broek en die linnen broek vallen wel wat ruimer dan wat ik gewend ben van maatje 36. En die 3/4 spijkerbroek is echt super fijn, vooral straks met het mooie weer op komst! Je hebt pb!
goedemorgen! kw over 4 werd ik wakker van Lenn, druk aan het jammeren, maar sliep nog wel.. Overduidelijk een nare droom.. Half 5 werd ie overstuur wakker en niet meer in bed te krijgen.. Dus verschoond en naar beneden gegaan voor een flesje warme melk.. Maar had echt geen zin meer in slapen.. Dus nu maar wachten tot 7 uur, dan pluk ik man uit bed en om kw voor 8 man wegbrengen.. Kom zo dus maar even spammen Moet toch iets nuttigs doen haha..
Leuke foto's Roeltje!!! @zelf eten....filmpje van Milan die zelf pap eet...inmiddels wil hij alles zelf met vork of lepel eten en het gaat supergoed! YouTube - IMG 0506
@Collo & Riti: veel plezier vandaag!!! @Roeltje: leuke foto's!! @Chicken: wauw wat goed van Milan zeg, zoooow goed gaat t hier nog niet maar t komt in de buurt. Leuk filmpje ook! @Hier: zooow kids en ik hebben gegeten, om 8.45 vertrekken we richting t zwembad voor babyzwemmen. Altijd wel leuk maar tis altijd zo koud daar, brrr..... da's echt een minpunt Dan zijn we rond half 12 weer terug, kids eten en whoppa naar bed, layla zal wel niet meer slapen maar die gaat er gewoon ff in
Heb trouwens sinds gisteren ineens wat bruin bloed.....nu nog heel klein beetje. Snap er werkelijk geen hout meer van. Misschien dat ik deze maand eens een keer ovutesten ga doen, want heb geen idee wanneer m'n ei nu is geweest. Raar lijf!
Goedemorgen! Ik heb jullie een beetje verwaarloosd als het om reageren gaat... sorry! @roeltje: leuk die foto's van Lenn! En ook dat filmpje van het niezen is schattig joh! @chicken: wat knap van Milan!!!!!!!!!! En wat betreft dat bruin bloed.... vaag...Misschien idd geen verkeerd idee ovutesten... @hier: zaterdag kinderwagen op mp gezet en er reageert geen HOND op! ik baal er een beetje van...Maarja, dan zal het dus toch maar beter zijn dat we 'm houden voor een evt. 3e kindje (marc wil niet echt meer) En Maud is nog steeds niet beter, ik ben het zo beu! Ze eet heel slecht en krijgt nog iedere dag koorts.. vanmiddag de HA aan zijn oren trekken dat hij eens goed kijkt! (zo dat ben ik weer kwijt..)
chicken wat vaag ovutesten is handig hoor.. misschien wel goed om daar volgende maand mee te beginnen.. Vanmorgen man weg gebracht, gelijk door gereden boodschappen doen voor de hele week.. Alleen nog brood halen en dan komende dagen niks geen verplichtingen Vanmiddag eendjes voeren en eigenlijk vind ik het dan wel prima.. Heerlijk rustig dagje dus
Roeltje leuke foto's chicken leuk dat ie zelf zo goed eet! Ga t toch maar eens proberen nog nooit gedaan!
@ vorkjes: lukt haar soms wel soms niet.. soms pakt ze het dan met haar handje, houd het tegen de vork en stopt het zo in haar mond @ slofjes: doen idd thuis niks aan, op de opvangs slofsokken en buiten schoenen.. en thuis alleen als het koud is nog iets extra's soms probeert ze wel die van ons aan te doen @ chciken: hmm raar... kan het geen nesteling zijn? Overigens wel handig, jou cyclus loopt ongeveer gelijk met die van mij dus hoef ik geen andere banner te nemenm, hihi @ hier: beetje vaag weekend, maar ja, dat krijg je zo zonder bv he zaterdag ochtend dus gezellig ontbetenm ff op de bank en lianne weer in bed, maar slapen hoo maar! dan maar spelen, fruit eten en toen op de fiets naar winkelcentrum in de buurt. Lianne liep grotendeels zelf en heeft goed geholpen met dingen aand e kassajffrouw geven, groene pin knopje indrukken, etc was erg leuk mannetje deed ondertussen de trap verven. En na de lunch lekker een lang slaapje en 's middags weer lekker spelen ze was ook echt lief, bijna niet vervelend enzo.. maar zondag.. wat een draakje! gewoon niet luisteren!!! bedacht me gisteravond dat het voor haar ms wel aandacht trekken is omdat ze nu geen bv meer krijgt.. kan toch? wel nog ff wezen fietsen maar was echt koud....... brrrr.. de trap heeft inmiddels al 1 laag van de gekleurde verf nu weer ff schuren en dan volgt laag 2
Chicken Goed zeg van Milan. Moet ook eens zo'n kort gebogen lepeltje gaan halen. Zal misschien ook wel helpen. Vanmiddag toch in de stad... Suus Laat Marc eerst maar bekomen van de tweede... Misschien dat het ooit toch weer begint te kriebelen...? Joyce Het zou kunne, maar hier is er vaak ook geen pijl op te trekken in welk humeur Amy verkeerd... Tis maar net hoe de wind waait...
@Suus..ach gossie, wat zielig dat ze nog steeds zo ziek is zeg. Ik zou de huisarts ook even flink onderhanden nemen. Laat hij/zij er maar goed naar kijken. @Roeltje..ja vaag he! Ik ga het gewoon eens doen. Kijken of ik nou zelf goed heb of niet. @Lottie..grappig he! Ik denk probeer het gewoon! Nu heb ik ook wel een erg handig lepeltje hoor, zit zon kronkel in, waardoor ze niet hoeven te draaien met hun handjes. @Joyce..hihi..ik dacht eraan, maar durfde het niet te hopen, dat het misschien een innesteling is. Ik weet het echt niet. Ik wacht maar gewoon af. Ik was natuurlijk ziek rond mn vermoedelijke eisprong, maar daarna nog wel geklust. Het kan natuurlijk heel goed dat Lianne ook moet wennen aan geen BV. Is natuurlijk wel een heel knus momentje met mama.
Goedemorgen! Zowww mijn werkweek zit er weer op! Vrijdag pas weer, lekker paar daagjes vrij @joyce: kan van het stoppen met bv zijn maar hoeft niet. Hier ook geen pijl op de humeur te trekken. Is echt per dag wisselend en soms zelfs totaal omgeslagen na een slaapie. @suus: jeetje maud heeft nu al aardig wat daagjes koorts he? Goed dat je de ha aan zn oren gaat trekken. Succes! @derest: sorry ben het ff kwijt. Zal vanaf hier weer inhaken en beter mn best doen!! @hier: emma had gisteren ineens 2 megadunne broeken en vannacht slecht geslapen, ze lag ook beetje te kokhalzen maar heeft niet gespuugd. Nu lijkt ze weer wat verkouden te worden.... Baal er een beetje van, gaan we weer........duim maar dat het mee gaat vallen.