@Psje..je werkweek zit er weer op!!?? Is net begonnen!! haha. Wel heerlijk zeg! Balen dat Emma ziek wordt..beterschap dan maar!
@Suus: goed dat je naar de HA gaat, laat hem Maud maar eens goed nakijken. Arm meisje steeds koorts @Chicken: raar dat bruine bloed/afscheiding, ovutesten lijken me wel handig in dit geval! @Roeltje: lekker toch, een rustig dagje! @PSje: geniet van je daagjes vrij @Hier: zoow zwemmen was weer lekker, kids hebben t goed gedaan! Ze liggen nu lekker voldaan met een vol buikje op bed. Hier nog ff relaxen en dan komt vanmiddag de gezinshulp weer babbelen over stiefzoon. Niet veel te bespreken dus ze is ook zo weer weg
@chicken: haha ja luxe leventje he? Maar ik heb zaterdag, zondag en vanmorgen gewerkt. Dus heb nu verplaatst weekend @dretjuh: ging het een beetje afgelopen weekend met je stiefzoon??
hahah. lig overhoop met iemand op MP. Heeft mij gisteren iets verkocht en daarna zijn er nog hogere biedingen gekomen en nu wil ze alsnog een euro meer....gek mens! Dan had ze maar niet zo snel moeten reageren hoor. Verkocht is verkocht. Soms geef ik uit coulance nog wel eens wat meer als ik iets echt heel goedkoop heb gekocht, maar nu is het een principezaak geworden. Ben benieuwd hoever ze wilt gaan voor 1 euro...hahaha Enige probleem is dat het wel een verdomd leuk jurkje is...
@PSje: hmmm mwah.. hij wil continue naar buiten. Opzich niet erg maar niet leuk voor Peter natuurlijk. Verder stonk hij weer heel erg, hij had blijkbaar heeeel lang dezelfde sokken aan en weer geen schone bij. t ging opzich wel, alleen vrijdag begon met leugens omdat hij een fietsslot zou kopen en dus al t geld ergens anders aan had opgemaakt. @Collo: Tja aan jou verkocht voor een bepaald bedrag is verkocht toch. Pech dat ze daarna een hoger bod heeft gehad. heej maarehm... hoe laat morgen ongeveer? Kun je tussen 1 en half 2 ? @Hier: Dani wil niet slapen en hij is zooooow moe... gekkie
goedemiddag ondertussen, zo droger aan, wasmachine aan, vaatwasser aan cupcakes in de over.. botercreme en royal icing omgedraaid (dom dom dom) dus nieuwe zakken besteld (had t bij elkaar ingegooid dacht dat scheelt ruimte jah 2 zakken maar kost geld dus
ooh jah en xl slaapt al vanaf 10.30 gek kind slaapt elke dag op andere tijden en andere lengtes van tijd...ach als ie maar vrolijk is... lijtk nog steeds wat last te hebben van zn kiezen...
bapsie haha hier is er ook geen pijl op te trekken wanneer Lenn gaat slapen.. Soms 1x en soms 2x.. ene dag om 12 uur, andere dag om 13.30 uur.. slaapt dan wel 1.5 á 2 uur dus dat scheelt.. Lenn ligt op bed, net een kop thee gezet.. Dus even op de bank, vanmiddag even boeken in leveren.. Joepie, weer te laat, dus weer een boete
hoi ben ik weer! @chicken: gewoon aan de testen joh, kan jou het schelen! Ennuh, misschien dat ik ook eens zo'n krom lepeltje ga halen! @collo: ach, ik maak me ook echt niet druk om een derde nu hoor! Alleen de wagen opruimen voelt nu zo definitief (al heb ik zelf het hardst geroepen hem te verkopen) Want nu levert ie nog geld op (dacht ik, er komt dus niemand voor...) Ik het centrum van Oeteldonk is geen prenatal meer of wel? Ik was er vorige week, maar we hebben hem niet kunnen vinden... @dretjuh: hmmm Dani wil niet slapen? Ach, hopelijk is ie dan niet al te chagrijnig! Ennuh, de gezinshulp, wat is haar taak precies? @psje: heeeeerlijk weekend! geniet er lekker van! En wat betreft Emma en ziek worden: moedeloos word je ervan he! Pfoe dat heb ik ook hoor! Ik duim hard voor je dat het niet weer opnieuw begint, maar ik geef geen garanties...helaas! @bapsie: zijn de kiezen er al doorheen? Hij kreeg er toch 4 ineens? Of haal ik nu 2 kids door elkaar? Ennuh ik heb geen verstand van cupcakes en zakken met botercreme e.d. maar verprutsen is altijd zonde van het geld natuurlijk! Balen! Hoe gaat het met je BI? Doe je aangepast werk nu, of zit je al thuis ofzo? @roeltje: mutske, weer boete, haha! Je lijkt wel een beetje op mij! Vandaar dat ik ook echt NOOIT meer in de bieb kom! Ze verdienen veeeeeel te goed aan mij... @Joyce: het zou van stoppen bv kunnen komen, maar ik denk eerder aan een toevalstreffer hoor... Ze kunnen toch af en toe zo wisselend gehumeurd zijn vind ik! (maarja, dat hebben wij ook wel eens toch?) @hier: Maud dus nog niet lekker... Vanochtend niet echt hoge koorts, maar ze voelt nog steeds warmer aan dan normaal. Nu ligt ze in bed en waarschijnlijk komt ze er weer lekker warm uit! Dan gelijk naar de HA, heb om 16.00 een afspraak. Ik ga toch wel aandringen op een AB kuurtje ofzo.. Ben er helemaal niet happig op, maar het meisje heeft gewoon ff hulp nodig denk ik! Ze leeft al bijna een week op dagelijks een zetpil, kan toch ook niet de bedoeling zijn? @iedereen die ik vergeet: het spijt me!
Suus Is er al wel in dr oortjes gekeken? Vervelend dat ze steeds zo ziekjes is, arme Maud. Een AB kuur heeft geen zin bij virussen, alleen als het een bacterie is waardoor ze ziek is. Maar soms doen de huisartsen het idd wel als je erop aandringt, gewoon voor de zekerheid. Het is natuurlijk ook niks als ze zo blijft aanmodderen!
@lotte: donderdagmiddag heb ik naar mijn ha gebeld om een afspraak te maken om haar oortjes na te laten kijken. Toen ben ik door de assistente afgescheept met dat het met pcm ook over zou gaan en dat ik het weekend aan moest kijken. Donderdagavond dus bij de hap geweest, in haar oren gekeken en conclusie was: ze zien wel wat rood, maar dat kan ook van het huilen komen. (ze was toen erg overstuur) Vrijdag, zaterdag, zondag en vandaag lijkt ze nog steeds niet echt last van haar oortjes te hebben (tenminste ze grijpt er niet meer naar en ik kan er ook gewoon aan zitten en op duwen) maar ik neem aan dat de koorts toch niet voor niks is... Of zou ze ook koorts kunnen hebben van tanden/kiezen? Ik weet het ook niet meer hoor, ze moeten d'r gewoon GOED nakijken, dat eis ik! haha!
Suus Dat klopt ook wel hoor. Normaal gesproken verdwijnt oorpijn bij die kleintjes wel na 3 dagen, dus het kan zijn dat dat iig over is nu. MAAR als ze zo blijft aanmodderen zou ik gewoon weer bellen hoor idd! Naar mijn weten kunnen ze van tandjes/kiesjes geen hoge koorts krijgen, alleen verhoging tot lichte koorts. Hoest ze veel? Al iets van tijmsiroop geprobeerd om uit te testen of ze misschien keelpijn heeft? Noem ook maar iets hoor
nou zeg.. heb ik weer haha.. Lenn had geen zin om te slapen dus in de wandelwagen gezet en lopend naar de eendjes.. Valt draakje halverwege in slaap.. Kom ik bij de sloot, ligt er een laagje ijs op, dus geen eendjes.. Nouja, dan maar door wandelen richting de bieb.. Even de action in geschoten, maar meneer sliep lekker door.. Komen net thuis, wordt meneer wakker als ik de straat in loop straks maar lekker kopje thee drinken en spelen.
suus: tja zonde geld, straks kijken of ik de bovenste laag nog kan redden word dan een voorraad icing in de koelkast... werk nu op therapeutische basis tot zolang t kan! elke week evalueren met mn baas en als t nodig is langzaam afbouwen (qua uren)
suus ze kunnen verhoging krijgen van kiezen maar echt koorts (boven 39,5) is vaak wat anders... xl heeft idd 4 kiezen door zo goed als helemaal... ligt nog steeds te slapen (nu al 4 uren!) Jaydan van mamahilda is hier fe, ze moest naar de tandarts!
@lotte: ik ga gewoon de ha stalken en dan hoor ik het wel! Lief dat je meedenkt! @roeltje: Maud die heeft het meestal andersom, die slaapt niet in de auto of in de wandelwagen, maar ALS ze in slaap valt, dan meestal 2 minuten voordat ik thuis ben.... @bapsie: fijn dat ze op je werk meedenken en begripvol zijn! (tenminste zo klinkt het wel!)
hmmm, ik zie alleen helemaal niks in haar mondje... (ok, ze laat het ook niet goed toe hoor..) Maar ECHT koorts heeft ze niet meer hoor, het komt nu echt niet meer boven de 39... gisteren 38,8 en alles daar in de buurt.. Straks als ze wakker is ga ik het nog ff checken... Maar donderdag avond dus 40,8 dus er broeit wel iets...denk ik... @Jaydan: gezellig, heb je toch ff een mannetje om voor te zorgen!
@suus: Dani is weer vrolijk. De gezinshulp heeft een jaar lang eerst met ons bekeken of het nog te helpen viel. Dus oude situatie's besproken en gepraat over hoe we dat gingen aanpakken.. nou dat had niet geholpen. Nu gaat ze kijken hoe de weekenden thuis gegaan zijn en dan eigenlijk t zelfde. Dus ze verteld ons een beetje hoe we op zn gelieg moeten reageren bijvoorbeeld. @Suus2: tis toch best een verhoging hoor 38,8 ik zou zeker naar de HA gaan. enneh de prenatal moet in Den bosch vlak bij de V&D zitten. @Hier: Layla is moeilijke puzzels van 3-5 jaar aan t maken met mn papa. Hij is zo'n lieve echte speel en stoei opa Dani wil steeds op de bank ruig doen of op de salontafel en dan gaan staan zodat ie de lamp met zn handen kan laten bewegen :S sully