RiTi Vond het super gezellig, onze mini meeting. Doen we snel nog eens! Dretjuh Tussen 13.00 - 13.30 is prima. Kan we zijn dat Amy in het begin dan nog ligt te tukken. Maar zal proberen haar morgen wat vroeger op bes te leggen. Chicken Marktplaats zelf bemoeid zich niet met de verkoop. Maar volgens mij heb ik de verkoper met mijn laatste mail beledigd... kreeg een heel boos mailtje terug dat ze nog nooit zo rot zaken heeft gedaan. Dacht eigenlijk dat ik me erg heb ingehouden, maar om mijn karma maar weer eens te zuiveren toch maar een genuanceerd mailtje terug gestuurd...ik lijk wel gek... Suus Nee, schijnbaar is de Prenatal weg in het centrum. Ging ik toch al niet naartoe... Ach, arme Maud. Maar oorontsteking gaat idd meestal weer vanzelf over. Hoop dat het morgen wat beter is... Roeltje He wat naar. Kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Gelukkig niks ernstigs...
@roeltje; dat is dan wel ff schrikken zeg! Ik liet beau dan ff wat drinken wanneer het zo bloedde, was dan ook zo weer over en nam dan ff die vieze smaak weg. @Riti & collo; leuk dat jullie het zo gezellig hebben gehad. Kom maar op met die spam @hier; zit sinds vandaag ineens onder de rode vlekken/bultjes...sommige jeuken enorm. Voel me niet fit en heb het veelal koud! Ben benieuwd hoe het er morgen mee staat, anders moet ik denk ik ff langs de HA. Lijkt wel een allergische reactie maar kan me niet bedenken waarvan.
Dees Succes met je bultjes. En gewoon nog een paar weekjes rustig aan blijven doen hoor. Zo'n KS is niet niks... Spam van RiTi & Lizzy
@collo; jeetje, zie het nu pas maar lizzy is alweer een maand!! @rustig aan doen; kan me nu alweer zitten opvreten over het feit dat Jeroen over anderhalve week alweer moet werken en ik er alleen voor sta op de dag. Ik heb dan wel het advies gekregen om 6wkn rustig aan te doen, maar hoe moet ik me dat voorstellen met 2 kids waarvan de oudste gewoonweg te zwaar is voor me qua tillen. Hij zal toch uit zijn bed getild moeten worden, op en af de commode, van en op de trap, in en uit de kinderstoel etc... Help?!
goedemorgen dames!!! dees dat is niet haalbaar 6 weken lang, heb je ook familie/vrienden in de buurt die overdag kunnen helpen? als ik dichtbij woonde kwam ik langs maar denk niet dat jij in t noorden woont
@bapsie; dat is lief van je maar ik woon idd niet in het noorden. Enige wat in de buurt woont zijn mijn schoonouders, maar die wil ik er niet al te veel mee belasten aangezien zij de jongste ook niet meer zijn. Opvang is ook geen mogelijkheid, daar kunnen ze pas in mei terecht.
dees: maar ging beau al niet naar de opvang dan? zijn plekje is er toch gewoon? zou je hem een paar dagen heen kunnen brengen?
Beau ging naar een gastouder, daar was rond deze periode geen plek meer voor hem en hoorde afgelopen weekend dat ze er nu helemaal mee gaat stoppen.
okee das jammer... je man heeft wel recht op zorgverlof heeft ie daar niet nog wat van staan?zijn misschien maar een paar dagen maar alle kleine beetjes helpen...
Zorgverlof..daar heb ik nog niet aan gedacht! Vandaag dat maar eens uitzoeken dan, er moet wel een oplossing zijn hoop ik dan maar. Luca heeft vannacht voor het eerst 5u tussen zijn voedingen gelaten. Heerlijk geslapen van 3 tot 8
Dees hihi beetje ongeduldig(grapje hoor)? Ik pb je zo als ik hier bijgelezen heb is maar 2 pagina's dus komt goed Bapsie Milan heeft tot nu toe alleen 1x zesde ziekte gehad en 1 keer verkouden (1x direct na geboorte dus is nie echt verkouden). Dus die doet nie mee aan t veel ziek zijn Roeltje ja kan echt veel bloed uit komen!! Lijkt me idd ff schrikken zoveel bloed! Riti/lizzy spam lief!! Dees lekker 5 uurtjes! Evt kan je man ook ouderschapsverlof opnemen. Mag normaal niet geweigerd worden, maar kan wel als t pas erg laat wordt aangevraagd. Maar als ie n meewerkende baas heeft moet t lukken!
@Collo: oke tot vanmiddag!! Leuke spam van Riti met Lizzy!!! @Dees: kan me voorstellen dat je ertegenop ziet, ineens alleen met 2 kids en je moet nog super rustig aan doen! Ik wil ook best eens een middagje kraambezoek/hulp doen hoor Lijkt me wel gezellig hihi Enneh wauw 5 uurtjes doorgeslapen da's lekker!!!! En zou zeker eens dag zorgverlof uitzoeken, je hebt ook nog ouderrschapsverlof toch? Weet t allemaal niet omdat ik zzp-er ben maar volgens mij kun je dat allemaal achter elkaar plakken @Hier: zoow Dani 1,5 boterham op, Layla vandaag maar niet naar PSZ gebracht, voel me errug schuldig maar iedereen was optijd weg en ik moest tanken en om 8 uur al in de auto zitten, t schoot allemaal ff niet op. zou van Tilburg naar Haaren moeten en weer terug om vervolgens weer naar Den bosch te moeten. Da's 3 uur autorijden waarvan de helft voor Jan l*l Had ik ff totaaaaal geen trek in Layla slaapt nu nog... dus aan de andere kant maar goed dat ze lekker kon doorslapen. ze is de hele week al vroeger wakker
@bapsie; Zal wel ff een eenmalige actie zijn geweest @Lotte; haha, nee ben niet ongeduldig hoor. Wil het alleen graag kwijt WE gaan vandaag wel eens op onderzoek uit. @Dretjuh; Je bent altijd welkom! Gezellig!! Voor een ZZP'er zijn er idd wel andere regeltjes, thanx anyway! 3 uur in de auto zitten voor jan met de korte achternaam is ook niet funny
Dees snap ik! Droomde vannacht dak de broeken niet paste. Ik heb het ouderschapsverlof toen helemaal uitgezocht dus als je handige sites wil of vragen hebt dan mag je roepen
Pff dames is het al 19.00? Man man, wat een humeur heeft ie zeg vanmiddag maar eens een flink stuk wandelen met hond en Lenn.. Killerhond wordt knorrig kan d'r ei niet kwijt geloof ik.. Hele dag loopt ze te etteren.. Lenn doet gezellig mee, dus gaat weer heerlijk vandaag Lenn ligt lekker op bed, hond ligt met straf in de keuken, dus ik duik op de bank
@Lotte; Die dromen ook van je, het zou verboden moeten worden. Ik ga eerst zelf wel ff op onderzoek uit @Roeltje; Euh nee meid, helaas *kijkt naar de tijd* het is nog maar 10.00uur Hoe is het weer aldaar, hier schijnt iig de zon....schijnt hij daar niet stuur ik hem ff door voor je!
@Roeltje: ahh t gaat weer lekker, hopelijk zijn ze dalijk beide weer happy na hun slaapje en straf haha hond voor straf in de keuken, humor @Hier: kids eten nu lekker een peertje op. Gaan samen dalijk mn moeder ophalen van t ziekenhuis (heeft APD, een 3 uur durend infuus voor dr botten) Daarna nog ff langs postkantoor en supermarkt en jamin En dan........ naar collo