dees hier is het prachtig weer gelukkig.. Weinig tot geen wind en flinke zon.. straks even snel brood halen, dan eten en dan wandelen.. Dretjuh haha ja in de keuken ligt haar kussen denk dat we de regels maar weer wat moeten aanscherpen, ze begint wederom een loopje met ons te nemen.. Elke 3 maanden hetzelfde liedje.. haha veel plezier bij Collo vanmiddag!
@Roeltje; Gelukkig maar, dat geeft de dag nog wat fleurigs Ik wil eigenlijk ook nog wel ff naar buiten, zit al meer dan een week binnen...
ik vind t behoorlijk koud eigenlijk brrr mn handen vroren er vanochtend af toen ik moest tanken Zow... nu maar de kids hun jas aandoen en dan mn mammie ophalen Tot vanmiddag x
Het is hier -4 graden brrrr! Maar wel strak blauw en zonnig! Voel me alleen nogal down dus moet mezelf er echt toe zetten als ik nog naar buiten "wil" straks.... Geniet van de zon allemaal
Lottie kop op meid.. lekker naar buiten vanmiddag.. Dees mm ja na een week binnen zou ik ook heel graag naar buiten willen haha.. Neem handschoenen mee jas aan, sjaal om.. Lekker warm inpakken haha.. moet goed komen.. volgens mij wordt Lenn wakker, hoor van alles van boven..
@Roeltje; handschoenen heb ik nog niet nodig gehad voor buiten, moet je nagaan...brrr zo koud dus. En het ziet er best wel aangenaam uit @hier; Net het consultatiebureau gebeld, zou terug gebeld worden maar zit nog steeds te wachten...
Hooooi Het weer is prachtig maar allemachtig wat is het koud brrrr. Toch echt met Maura op de fiets vanmiddag, zal het niet meer zo lang maken dat ze huilt van de kou ->). Al lekker met dr gebadderd vanmorgen en ligt ze al weer heerlijk te slapen in een schoon bedje (zou ik ook wel willen trouwens: gaapie). @ Dees; he wat balen zeg allemaal. Het zijn maar suffe kleine ideetjes hoor maar ik weet van vrienden dat er allemaal kleine veranderingen zijn die maken dat je je rug/buik/bekken kan ontlasten met een kleintje. Niet verschonen op de commode bijvoorbeeld, zelf mee laten klimmen via een opstapje naar bed en samen de trap op, evt via je rug. Het is alleen heel erg moeilijk om dat in je eentje met Beau te oefenen, je man zou het dan ook even zo moeten doen. Beau zal er echt de lol van in moeten gaan zien dat het dan anders gaat want op de 'oude' manier moet je echt nog niet doen. @ Dretjuh; veel plezier bij Collo vanmiddag! (voor je het weet zit een een paar uurtjes te ouwehoeren ) @ Roeltje; euh, nog heel even tot 19 u Succes vandaag. @ Lotte; je gaat je vast niet slechter voelen van een frissen neus en wat zonnestralen, reden genoeg om het lekker wel te gaan doen . @ Luca; maandagmiddag 14 maart gaan Doortje en ik bij Dees op bezoek om Luca te bewonderen, wie gaat er mee? @ hieperdepiep; ben bijna jarig . Lekker met Maura dreumesgymen en koffie na, smiddags misschien nog een theebezoekje en s avonds heeft mijn lief oppas geregeld en gaan we lekker uit eten. Nu al zin in!
Ik had al het een en ander uitgezocht. Zie hieronder. Maar de werkgever van Jeroen kan ook aangeven dat hij zijn vakantiedagen daarvoor moet gebruiken. En daar komt ook nog eens bij dat jullie al wisten dat jullie een ks kregen. Dus dan weet ik niet precies hoe het zit. Maar misschien kun je hier iets mee. U kunt inderdaad zorgverlof schriftelijk aanvragen bij uw werkgever. Uw werkgever mag uw verlof alleen weigeren als het bedrijf daardoor in grote problemen zou komen. Er zijn twee soorten zorgverlof: kortdurend zorgverlof en langdurend zorgverlof. Kortdurend zorgverlof U kunt per twaalf maanden maximaal twee maal het aantal uren dat u per week werkt opnemen. Voorbeeld: werkt u 40 uur per week dan kunt u maximaal 80 uur opnemen. U krijgt dan 70 % van uw salaris uitbetaald. Langdurend zorgverlof U mag per jaar twaalf weken lang maximaal de helft van het aantal u dat u werkt als zorgverlof opnemen. Over de uren die u opneemt als zorgverlof ontvangt u geen salaris, tenzij er in de cao andere afspraken zijn gemaakt. Voor meer informatie verwijs ik u naar de website van Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid: http://home.szw.nl/index.cfm?menu_item_id=13736&rubriek_id=391817&rubriek_item=3919 09&hoofdmenu_item_id=13825
Zo, meld me ook weer even. Ben in afwachting van dretjuh en Dani. Vannacht weer heerlijk kunnen slapen en pas om 06.30 flesje gegeven.
Dees Weet het niet precies. Waarschijnlijk meerdere dingen waar ik over zit te denken en dan wordt ik "onbewust" wat down. Het ging de afgelopen week redelijk, dus deze downdag hoort er gewoon bij Luca Ik zal even kijken of het kan en hoe ver het is, anders wil ik wel mee als het mag... Collo Heerlijk dat het slapen al beter gaat Fijne dag vandaag!
@RiTi; Van die trap had ik idd ook al bedacht, sinds kort loopt Beau hier in huis ook binnen no time de open trap omhoog, dat scheelt alweer, maar naar beneden zie ik het toch ff anders in. Het verschonen zal nog wel een klein dramaatje worden, op de commode is echt maar de enige manier om hem zijn luier te doen. Vanmorgen heb ik Beau grotendeels gewassen en aangekleed staande in zijn bedje is iig niet belastend voor mijn rug. Hey jij ook jarig morgen Ik ook @Stink; Thanx voor het opzoeken alvast! @Lotte; Ik had al ff gekeken voor je hoe lang het rijden is hierheen, zo'n 50 min. meen ik.
Dees Heb net zelf idd ook ff gekeken. En anwb geeft aan dan het 19,20 voor benzine kost heen en terug dan he...Aangezien het de 14e is (salaris komt de 15e haha) weet ik nu nog niet of t kan.
@ Dees; Kan Maura ook nergens anders verschonen dan op de commode, echt kansloos. Heb jij nog wat leuks op de planning staan voor morgen? @ Lotte; het is heel iets verder dan naar Utrecht met de picnick toen, kan je daar wat mee? @ Collo; wat goed, lekkere nachten nu al fijn zeg. @ Stinkerbell; oow balen en dan inderdaad zo aan het begin van de week. Hopelijk is het snel donderdaq!
@Lotte; Misschien dat er nog meer langs willen komen en je mee kan rijden? Wellicht poohbeer of roeltje? Ik roep maar wat! @RiTi; Idd kansloos! Beau moet ik bij mijn ouders op bed verschonen...pfff dan is het echt een draaikont en wil niet op zijn rug blijven liggen. Morgenavond komen mijn schoonouders en schoonbroer op bezoek, wat we verder gaan doen weet ik niet. Ik durf met Luca nog niet echt naar buiten aangezien ze dat afraden wanneer ze nog niet op geboortegewicht zijn. @hier; Beau ligt nu net op bed en Luca ligt hier beneden in de reiswieg te slapen. Net nog ff contact gehad met het CB over de flesvoeding van Luca. Luca drinkt veelal zijn flessen niet meer leeg en laat al gauw 50 a 60cc staan van de 100cc. Nu adviseerde ze een andere speen te pakken met net 1 gaatje meer, net dus geprobeerd en jaja hij dronk geheel zijn fles leeg... Nu maar hopen dat hij wat tevredener is met en na zijn voedingen. @sollicitatie; Helaas is het niet doorgegaan, gisteren heb ik gebeld om een nieuwe afspraak te maken en kreeg toen te horen dat ze dus ondertussen al een nieuwe kandidaat hebben en alles afgerond is. Jammer de bammer
Hey meiden! Kom hier ook weer even binnenvallen... Zit nu te spijbelen op mn werk. Gister onverwacht thuis moeten blijven, omdat uk opeens koorts had. Zielig! Ze was ook heel hangerig. Arm meisje! Heb dus de hele dag met een uk op schoot boekjes zitten lezen (was het enige wat ze wilde). Gelukkig gaat het vandaag weer goed, vriend is bij dr ivm papadag. Heb de afgelopen dagen wel meegelezen, maar niet gereageerd. Ik spring hier weer in als dat ok is.... @dees: Rustig aan jij! En idd goed uitzoeken of Jeroen niet wat langer thuis kan blijven. Lastig... @kraamvisite14 maart: Is voor mij een werkdag. Jammer!!
kraamvisite 14 maart kan ik denk ik wel.. Moet even overleggen met man.. Weet niet wat zijn planning is qua maart.. Als het vrijwel op de route ligt kan ik Lottie wel meenemen.. Moet je wel autostoeltje overzetten in onze auto.. Lenn zijn humeur is stukken beter dan vanmorgen.. nog wel pieperig als hij zijn zin niet krijgt.. Beetje jammer... Even kopje thee drinken en dan lekker naar buiten.. zonnetje schijnt nog steeds
@ Panos; hooooi Wat sneu voor je meisje zeg, hoe gaat het nu met dr? @ Dees; jammer zeg dat de baan al vergeven is, hopelijk komt er weer wat vrij over een tijdje. Lekker dat Luca de fles op heeft, lekker vol buikje zal hem vast goed doen . Lekker thuisblijven nog even, het wordt in/na het weekend weer warmer en misschien ook nog wel mooi weer dus dan kunnen jullie volgende week vast lekker naar buiten. @ Lotte; zag dat je het al had opgezocht, best een eind nog.