Wat een heeeeeeeeeeeeeeeerlijke babyspam!!! Mooi Dees!!! Hier nog een die heel graag ook willllllll!!!!!!!!!!!
Dees Nee is niet te moe.. Wil gewoon niet slapen.. Net weer geprobeerd maar nee hoor.. hij weigert toe te geven.. Die gaat het niet redden tot 19.00 uur vanavond
@Dees: WAUW wat een mooi manneke is Luca zeg!!! Smelt helemaal @Hier: nou kom net van Collo vandaan, ook al zo'n mooi lief kindje... begin nu echt weer kriebeltjes te krijgen hihihi Was gezellig bij collo! Amy en Dani konden errug goed samenspelen, was erg leuk om te zien. De roze muisjes waren na het snoepen van de kids echt all over the place! Heb een paar leuke foto's gemaakt maar die komen vanavond na t eten wel hoor
Huh? Lenn zit nu een rauwe wortel te eten Normaal loopt ie al weg zodra hij een wortel ziet (apart, want hij is gek op gekookte wortelen) vaaaag....
Dees Zie duidelijk dezelfde trekjes bij Luca als bij Beau...wat leuk! Hier nog maar weinig overeenkomsten gevonden in de twee dames. PSje Jee, zeg de hele dag opgezeten...? Kan me voorstellen dat je nu gesloopt bent. Dretjuh Hier inmiddels de muisjes weer verwijderd... Wat een puinhoop hadden die kids ervan gemaakt. En idd heel erg lief hoe Dani en Amy samen speelden. Vond het ook gezellig. Amy ligt sinds jullie weg zijn echt in coma. Die moet ik er straks nog even uit gaan plukken voor een staartje avond denk ik. ....nu ga ik maar even die omelet maken waar we het over hadden...heb er echt zin in gekregen...
haak hier even in Dees aaah erg mooi en lieve spam van Luca. @collo en Dretjuh zit er gezellig uit wat is Lizzy toch een lekker ding he!!
Pff en hoe wordt de dag hier geëindigd? Wil de deur van het washok open trekken, staat mn rechtervoet nog in de weg Bam, deur tegen mn voorhoofd.. (jaja, getuigd niet echt van slimheid).. Damn, heb er hoofdpijn van.. Lenn ligt lekker op bed, meteen in slaap gevallen.. Hopelijk is het morgen een betere dag.. Gimena he meid.. Hoe is het met je? trek je het allemaal een beetje? Babyspam meer meer meer meer meer!!! Collo *zwijmelt ook even lekker weg bij Lizzy-spam* mooi hoor!
whaha slimme actie roeltje! zou een actie van mij kunnen wezen ahh ik was ook errug blond vandaag, ik vergat eerst mn portemonnee naar de winkels, ik ben dani's drinkbeker opt zkh kwijtgeraakt, anyway tig keer op en neer gereden voor jan l*l omdat ik zo aant mutsen was en nu......... helemaal gaar!! pff eerst nog ff dweilen voor mn mamsie en dan GTST kijken
Dretjuh haha jaaa heeeel herkenbaar.. hier koop ik elke maand nieuwe spenen en rietjesbekers.. Meestal raak ik die krengen kwijt haha.. heb wel vaker van zulke acties.. maar zou na 2.5 jaar toch moeten weten hoe de deur open gaat
Lizzy wat een mooi meisje is ze toch!!!! Doet me gelijk herinneren aan dat ik de foto's nog door moet sturen! M'n geheugen is als een zeef sollie
Hoiii allemaal! Zie hele mooie spam voorbij komen van luca, lizzy en Dani&Amy, leuk zeg! Hier een paar drukke dagen gehad. Morgen vrij maar het hele huishouden staat op mij te wachten. Ik ben heel trots Boaz loopt ineens de hele tijd door achter zijn loopwagen, hij heeft eindelijk het evenwicht gevonden, word steeds stabieler. Nu kan ik eindelijk geloven dat het lopen eraan komt haha.