December 2009 mama's, deel 8!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 14 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gimena

gimena Niet meer actief

@roeltje. wel oké hoor morgen de crematie van me opa,zal wel weer heel erg moeilijk worden.
    deze week moeten we alles over verhuist hebben.
    dus nog erg druk.,
    hoe gaat het met jou??
    wij lopen met de cyclussen gelijk we zouden met condoom vrije alleen het is toch zonder geworden hihi.

2. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Gimena; veel sterkte morgen!

3. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hallo!

@mroos: wat goed van Boaz! Ennuh, succes morgen met je huishouden...

@pooh: wat goed dat Lotus loopt!!!! (zag het op hyves)

@Lotte: hier nog een zeefgeheugen! :D handig he! haha! Ach, nog een week of 7 en dan is de grootste veroorzaker verhuisd naar ons aardbolletje, dan alleen nog ff wat hormonen kwijt zien te raken...;)

@Spam: waaaaaaaaaaaaaaaaauw mensen, wat hebben we toch allemaal leuke kids! :D:D:D

@psje: pffff, jij bent moe! Slaap lekker vannacht!

@roeltje: hahaha, slimmerik! (zou ik ook geweest kunnen zijn...)

@dees: hmmm lastig herstellen en 2 kleine ukkies...tja, ik heb eigenlijk geen nieuw advies voor je...
    Heb je al met je Zoom gewandeld? Ik ben benieuwd hoor! Hier staat ie heel mooi in de gang te wachten op ons nieuwe bewondertje!

@alle minimeetings: Nu we toch weer druk bezig zijn, zullen we snel weer eens gaan zwemmen? Nu mag ik nog! straks moet ik weer 6 weken op het droge blijven....En collo mag weer bijna! Dus....

@kraamvisite dees: hmmm, die middag heb ik mijn fotoshoot...;)

@iedereen die ik vergeet: sorry...

4. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @gimena: heel veel sterkte voor morgen!!! En succes met de verhuizing verder! Het gaat vast heel mooi worden! :D

5. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Mroos
    Leuk om ze dan zo trots te zien stappen achter zo'n loopwagentje he? Amy doet ook niets liever meer.

Lotte/Suus/Dretjuh
    Willen jullie de foto's die jullie van Lizzy hebben naar mij mailen? Ik kwam er vandaag achter dat er bij de bevalling ws een instelling van de camera is verandert waardoor precies vanaf dat moment alle foto's in een belachelijk klein formaat zijn gemaakt 640x480....dus baal als een stekker. Heb echt bijna niks aan fatsoenlijke foto's....
    Daarnaast kwam ik erachter dat ik deze week per ongeluk alle foto's van Amy & Lizzy heb verwijderd van mijn laptop. Gelukkig nog wel backup op andere laptop en op de extrene harde schijf, maar moet alles weer gaan uitzoeken en ordenen. Dus op fotogebied zit het even niet mee...

Roeltje
    Ik zou gewoon de deur de schuld geven hoor....die is vast verschoven toen je even niet keek...

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Gimena
    sterkte morgen meisje! Knuffel
    hier gaat het lekker.. deze banner rekent LF van 14.. Alleen is mijn LF 11 dagen.. Zondag/maandag zou NOD dan zijn.. maar goed, is niet raak dus hoef niet te testen haha.. lekker goedkoop;)

Duik zo lekker mn bedje in.. tot morgen!

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gimena: Heel veel sterkte morgen meid, denk aan je. Dikke knuffel.

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    goedemorgen!

gimena
    nogmaals sterkte vandaag!

Lenn om half 6 wakker:( gelukkig wel in zijn bedje gespeeld tot 6 uur, kon ik even wakker worden..
    straks even lekker douchen en dan boven aan de gang.. mag ook wel weer eens gebeuren:)

9. gimena

gimena Niet meer actief

heb geen oog dicht gedaan bij me moeder :( spook te veel door me bol :( heb helemaal geen zin in de crematie van me opa :( blijft zo onwerkelijk :(

10. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Goedemorgen!!

Gimena heel veel sterkte vandaag..dikke kus!

11. gimena

gimena Niet meer actief

dank je wel allemaal. doet me goed

12. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @suus: nou een zwemmeeting zie ik wel weer zitten! had het er gisteren nog met collo over :)

@Gimena: sterkte vandaag meid met de dienst en de crematie!!

@Riti & Dees: Gefeliciteerd met jullie verjaardagen!!! Maak er een super super super dag van vandaag!!!

@collo: oowwww jeeeetje wat balen van die foto's!!!!
    Dat met dat kleine formaat had ik dus bij Layla in de kraamweek, ohh kon wel janken.
    Ehm... moet ff kijken of ik de foto's kan mailen want die zijn 2mb per stuk bijna.
    Als dat niet lukt dan brand ik ze wel op cd'tje en stuur het wel op.

@Hier: zoow Dani om half 8 wakker, kwam nog wel om half 5 ff maar is na wat drinken weer gaan slapen.
    Hij is lekker vrolijk, heeft boterhammetje op.

Nu wachten tot die andere smurf wakker wordt.
    Dan daarna naar mijn oma toe *kom ik niet zo veel* daarna ff naar t winkelcentrum mn moeder moet wat spulletjes hebben.
    Vanavond met Peter boodschapjes doen, altijd leuk.

Nu ff make-up doen :D En Peter zn bed uittrappen :p haha

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dretjuh
    haha bij jullie ook altijd gezellig met boodschappen doen :D
    Daarom doe ik ze op zaterdag alleen of ik wacht tot maandag.. Mijn man is de grootste etter als het op boodschappen doen aan komt.. beetje de boel saboteren daar in de winkel :D

Lenn op bed gelegd maar wil niet slapen geloof ik (whoehoe wat een verassing weer)

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Mroos
    goed v Boaz!!!

Gimena
    heel veel sterkte en kracht toegewenst voor vandaag! Knuf:)

Suus
    haha idd dan duurt t vaak nog even! Ach ja, komt wel weer goed met ons geheugen;)

15. mroos

mroos Niet meer actief

@Gimena, heel veel sterkte vandaag meid! We denken aan je.

@Collo, ooh wat balen van die foto's zeg! Hopelijk kun je van verschillende mensen nog foto's verzamelen!
    Leuk dat Amy ook zo trots stapt:D.

@Lottie, hoe is het met jou vandaag?

@Suus, thanks, afwas is iig gedaan:).

@Dretjuh, veel plezier vandaag:D.

Boaz zijn slechte slapen lijkt langzaam over te gaan, gisternacht werd hij om 6 uur wakker, ging daarna helaas niet meer slapen. Nu om 5 uur wakker voor een speentje, tot 6 uur af en toe een 'kreet', maar nu slaapt hij nog steeds:D. Voel me heerlijk uitgerust.

16. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Goedemorgen! Ik verwaarloos jullie een beetje geloof ik de laatste tijd. Het is hier laatste tijd zo hectisch (ik ziek, man ziek, uk ziek, druk op werk, en natuurlijk de zwangerschap). Daardoor kan ik het even niet allemaal meer bijhouden. Verder alles goed hoor, alleen iets teveel te doen met iets te weinig energie.... Dus drjetuh, wat is is jouw geheim voor je onuitputtelijke energievoorraad?

@gimena: Heel veel sterkte vandaag!

@pooh: Super knap van Lotus!!!

@mroos: Leuk dat Boaz zo trots achter de wagen aanstapt! En lekker rustig dat ie weer wat beter slaapt!

@collo: Wat ontzettend zonde van de foto's!!! Hopelijk lukt het afdrukken bij een fotograaf wel!

@dees: Luca weer lekker geslapen vannacht?

@roeltje: Ga eens rustig op de bank zitten! My god, wat heb jij al veel gedaan vanochtend :$

@zwemmeeting: Ik ben voor, hartstikke leuk! Weer in tongelreep? Zullen we datum prikken? Wie willen ermee? Voor mij komen de donderdagen het beste uit...

@lopen: Ons meisje stapt al vanaf december als een tierelier achter de loopkar. Ook loopt ze al maanden goed aan 1 vinger, kan al lang een paar stapjes loszetten en een tijdje losstaan. MAAR, madame verdomt het om echt los te gaan lopen.... Lui monster (van wie zou ze het toch hebben ;))

Zit op mn werk, dus moet weer verder.....

17. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    joehoe!!!

Allereerst: Als ik het goed heb zijn Riti en Dees jarig!! Hieperdepiep hoeraaaaaa!

@hier: Sara (weer) ziek...koorts, spugen, hoesten... gelukkig vandaag een dagje thuis en nu slaapt ze nog. Net even gaan kijken, maar is nog in diepe rust. Ze zal het nodig hebben.

Verder is de misselijkheid sinds een dag of 2 aardig weggetrokken, wat me dan toch weer zorgen baart... Maarja, aan de andere kant, 10 weken is misschien ook wel een moment dat je je beter gaat voelen?

Ik ga en poging doen tot bijlezen!

18. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Panos: eigenwijs zijn en gewoon doorgaan :)
    een dag niks gedaan is een dag niet geleefd :D
    een dag heeft 24 uur en dan kun je veeeel doen :p

@Zwemmeeting: tongelreep is wel leuk ja! Mij maakt het nog niks uit qua datum

@Mroos: fijn dat boaz nog sliep, ff wakker oke maar als ze daarna maar weer verder tukken

@Hier: nou ik ga nu de kids hun jas aantrekken, dan naar mn oma'tje en de winkeltjes.
    Ben ergens in de middag weer online :D hihi

xxx

19. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Riti en Dees, gefeliciteerd!!!

Pooh, Jippie Lotus loopt, zo schattig om te zien he?

Mroos, lekker dat Boaz weer beter slaapt en wat leuk dat hij zo goed achter de loopwagen loopt!!!

Gimena, veel sterkte vandaag!!!

Hoe is het met alle zwangere en weer nieuwbakken mama's?

Collo al lekker in het ritme?

Dees, lukt het herstellen een beetje met 2 kleintjes?

Ik zit nu op mijn werk even te reageren anders komt het er echt niet van:):):)

Stinkerbel hoe is het met Lihram?
    En met het lopen van Luuk?

Doortje, alles nog oke?

Lotte al wat zekerder over de zwangerschap?

Chicken,Suus,Joyce,Roeltje,Happy,Bapsie en wie ik vergeet.hoe is het met jullie?

20. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Zwemmeeting... ja leuk...
    Ik kan eigenlijk alleen op vrijdag of een keer in de middag maar dan moet ik het wel ruim op tijd weten ivm taartenplanning,zwemles,cursus etc.;)

Deel Deze Pagina