December 2009 mama's, deel 8!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 14 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dees
    aah ik snap t al, heb n hele pagina overgeslagen!! Vandaar! Zit via telefoon;). Waar zit je mee, weet je dat? Bang/onrustig over dat alles binnenkort weer gaat veranderen? Kan je er wel over praten? Lucht je hartje hier maar lekker als je dat wilt natuurlijk!
    Sterkte en een dikke knuf

2. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Joyce: zoo gaat wel lekker daar dus :)
    Goed hoor dat ze zoveel kan herkennen en kan zeggen, dieren enzo dat kan Dani echt nog niet. Knap van dr! Ook van dat eten
    *Dani at vandaag de garnalen uit de curry hahaah*

En wat goed dat je op je werk je eigen teampje krijgt :) goed gedaan, moet je veel zelfvertrouwen geven zoiets!

@Dees: oepff tja als Beau nou zou doorslapen heb je iig nog aan 1 stuk door rust, maar dat zit er zo te lezen helaas niet in. Jeetje balen is dat zeg...

Hier wordt Dani ook nog een stuk of 2-3 keer per nacht wakker... Is ook echt slopend, ik sta met de ochtend chagerijniger op ;) Maar is na een bakkie thee snel weer over

Nou iedereen lekker slapen, ik kruip dr ook zo in
    Tot half 1 vannacht krijg je hier Jamie Oliver op TV (Zender More4, of zoiets hihi ff wennen aan de zenders hier)

3. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    heej las trouwens op de hyves van mamahilda dat Jaydan int ziekenhuis ligt!!
    Ze vermoeden mexicaanse griep :s

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Lotte; heb idd een onrustig gevoel. Kan het maar moeilijk omschrijven wat me nu precies dwars zit. Voor mijn gevoel moet er nog van alles gebeuren....
    Zal er vast wel mee te maken hebben dat ik in principe nog maar 3 weken heb, en nu 'alles' op het laatste geregeld moet worden.
    Oké, ik mag dan vandaag wel flink zijn opgeschoten in de kamer maar toch blijft er wat knagen!
    Ik ben wat dat betreft echt een controle freak.... Tja en dat keert zich nu tegen mij lijkt wel.

5. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ach wat sneu voor MamaHilda, net nu het zo goed ging met de dagen bij zijn vader....

Dees
    Laat maar gaan die emoties. Zit ook wel redelijk wat opgekropt bij je. Dat het er nu uit komt is misschien juist wel een goed teken. Hoop dat je het eruit gehuild krijt en daarna weer wat beter door kan.

Ga nu echt slapen.... Tot morgen!

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @collo; mannetje gaf net ook al aan dat ik gewoon alles er nu uit moet gooien. Maar ja ik wil hem daar niet mee lastig vallen en ga er meestal wel vanuit dat het zichzelf oplost...niet dus.
    Maar ik heb ook een beetje het gevoel dat nu alle stress en spanningen eruit komen.....alleen had ik dat anders verwacht.
    Pfff sorry voor mijn egocentrische berichten!! :)

@mamahilda; sterkte met jaydan!!

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dees
    hè meid toch, het zit ook niet mee hè.. Alles van de laatste tijd zit opgekropt en zoekt een weg om er uit te komen.. Schreeuw, wordt boos, ga huilen.. de laatste weken vliegen idd voorbij, jullie verdienen het om er van te genieten:) hopelijk voel je je morgen een stuk beter..

(zegt degene die al weken slecht in d'r vel zit.. Misschien toch maar eens mijn eigen raad opvolgen:p)

Collo
    welterusten meid! Ik zit aan mijn laptop vastgeplakt, je kan dit!

Nog niks gelezen op Hyves van de bevalling, maar ik verwacht wel een GEB.kaartje deze week;)

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Jaaaa gisteravond buuf bevallen van een prachtige dochter!! zal ze vanochtend een berichtje sturen:) nu nog iets te vroeg haha..
    oh hemel, krijg enorme kriebels voor een tweede na zo'n bericht :D

anyway, Lenn zit te ontbijten.. broodje stroop, plakbende.. dan maar even samen douchen.. vanmiddag tante van man op visite waarschijnlijk, als het mooi weer is gaan we stukje wandelen..

Collo
    zet m op meid! Je kan dit! Dikke knuffel!!

9. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    Goedemorgen!!!

Even hele korte reactie. Moet een beetje opschieten en heb dus geen tijd gehad om bij te lezen maar.....

Collo heel veel succes vandaag!! Ik denk aan je meid. Zet'm op, nog even (hopelijk) en dan heb je je prachtige meiske in je armen!! Dikke knuffel!

Mamahilda: heel veel sterkte meisje, dikke knuffel voor jou en jayden en ik hoop dat hij heel snel weer opknapt!!!

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    fuck, ovutest is knalpositief:(

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    kunnen we niet echt omheen he:( baal echt even ontzettend..

12. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Lieve Collo, heeeeeeel heel veel succes vandaag!
    Dat alles maar supergoed, snel en veilig mag verlopen! Laat die knappe meid maar komen!

Sterkte ook voor Ferdy. Weet niet meer zeker hoe hij zich vorige keer heeft gehouden, maar volgens mij ging dat super?!
    Knuf voor Amy, die krijgt straks gewoon een ZUSJE!!!!!!!
    ZET M OP MEID!

13. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Roel, niet echt nee...houd wel in dat Roelmann volgende maand een paar daagjes vrij heeft, toch? JIPPIE!

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha ja echt wel.. hij wilde volgende week vrij nemen i.v.m. de zolder.. maar die zolder komt wel een keer :D volgende maand MOET hij vrij nemen..

15. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Eerst een beeb, dan een extra kamer ;)

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha ja zo dacht ik ook :D theoretisch gezien zou het deze maand kunnen hoor, zondag nog geklust, maar ja die kans is natuurlijk wel heeeeel erg klein.. blegh, zit hier ontzettend te balen:(

17. mroos

mroos Niet meer actief

@Dees, hoogstwaarschijnlijk komen al je emoties er inderdaad uit, en je kan weinig anders dan het laten gaan..
    Ik had dat toen ik eenmaal afgestudeerd was, kwam alle stress van die anderhalf jaar daarvoor eruit. Een hele natuurlijke reactie, en eigenlijk ook wel heel goed.. Praat er iig maar veel over met je man!

@Collo, meid succes!
    We wachten in spanning af.

En hier.. Boaz werd vannacht wakker met 39.6! Dus even in zijn rompertje bij ons gelegd, raampje open, drinken gegeven(zelfs als hij hartstikke ziek is ging water er niet in, dan maar diksap om 1 uur 's nachts haha). Om 2 uur nog een keertje wakker en toen doorgeslapen tot 8 uur, koorts weg(sterker nog, 35,5 ofzo:()
    Even goed aankijken in ieder geval.
    Vanochtend mijn leidinggevende aan de telefoon die zei dat ik vandaag nog niet moest gaan werken zodat ik flink uit kon zieken, hoef dus pas maandag weer:D.

Ik ga even het kdv afbellen en bedenken wat ik met mijn dag ga doen.

18. mroos

mroos Niet meer actief

@Roeltje, zie het nu pas.. Dat is idd balen. In principe zou het wel kunnen. Ik ben op een donderdag zwanger geworden terwijl ik zaterdagavond mijn ei had..
    Maar laat je man maar lekker wat daagjes vrijnemen volgende maand!

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Roeltje
    heb in je topic gereageerd. Het zou nog kunnen! Bij mij sprong m'n ei regelmatig pas 3 dagen na de eerste donkere test. Pas na de heeeeele pikkedonkere sprong ie binnen 12uur. Hoop t voor je. Snap wel dat je baalt!

Dees
    ik snap je en herken je gevoel (vd vorige zwangerschap). Het is helaas niet terug te draaien...het komt goed, lekker veel naar t kamertje gaan. Nogmaals knuf!! Hoe voel je je nu?

Roelje2
    leuk voor je buuf en man:)!!
    Lees dat je zondag nog geklust hebt, dan heb je nog n redelijke kans:)

collo
    succes!!!! Zet m op:) dikke knuffel!

Mroos
    beterschap voor beide!

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Mroos
    lekker hoor, tot maandag vrij:) Wel even verstandig om flink uit te zieken meid.. tot die tijd lekker genieten van je dagen met Boaz:)

Lottie
    pff schrok me kapot vanmorgen van die test:) het voelt dan gewoon als weggegooide maanden, snap je.. heb sinds vanmorgen ei pijn *vandaar getest* en vorige maand had ik dat 3 dagen, maar ja elke maand is anders natuurlijk.. hoop alleen flink dat het deze keer ook zo is, dan kunnen we vrijdagavond nog aan de klus.. Gelijk man bespringen als hij thuis is :D

Deel Deze Pagina