Boaz werd vlak na mijn post net wakker, met onwijze pusoogjes. Gister op het kdv waar ik werkte een kindje met pusoogjes dus vermoedelijk mee naar huis genomen, erg vervelend.. Hij stapte ook echt met het verkeerde been uit bed dus heb hem maar weer teruggelegd. Ben benieuwd of hij gaat slapen. @Riti en Dees, Jarig?! Van harte gefeliciteerd @Doortje, je HCG wordt minder vanaf die week toch? Dan kan het heel goed. Bij mij verdween het rond de 10e week en kwam met de 12e week(tot de 16e) weer terug.. Beterschap met Sara! @Zwemmeeting, lijkt me erg leuk en ik wil graaag mee, dus als het op een vrijdag kan..?
Dees en riti GEFELICITEERD! Doortje Ja kan heel goed hoor! Met 9 weken is het hcg hormoon op zn hoogst en daarna blijft het dacht ik stabiel voor een tijdje en dan zakt het weer wat. Zit vast helemaal goed. Volgende week echo! Elmo Dank je voor het vragen. Ja, ik voel me al een stuk zekerder. Zeker sinds ik zelf het hartje kan horen. Dus dat doe ik om de 2 dagen ongeveer en dat geeft wel rust Werkse
@dees en Riti GEFELICITEERD. @zwemmeeting sorry ik sla dit keer af. moet me auto over korte tijd laten keuren.moet ik wel centjes voor hebben he
goedemorgen! @dees en Riti: gefeliciteerd en een fijne dag allebei!!! @panos: jouw omschrijving van het loop-gedrag van Uk, is precies dezelfde als de situatie van Maud! Ze kan het, maar doet het niet.... @zwemmen: alle dagen best @hier: gisteren toch de AB gehaald en vandaag voor het eerst sinds een week, zónder verhoging of koorts uit bed gehaald! hopelijk eindelijk eens wat beterschap! Ik ga snel naar de winkels, dan ben ik maar alvast klaar voor vandaag! Doei!
@suus: Haha, we hebben gewoon 2 luie monstertjes ! Maar ach, ooit moeten die van ons het toch ook gaan snappen??!! Enne... fijn dat Maud weer opgeknapt is! Goed dat je toch AB hebt gekregen!
@Panos en Suus...Milan kon lopen vanaf 22 januari, maar sinds een week heeft hij er ook echt zin in. Hij vond op z'n knieën lopen een stuk makkelijker, maar nu gaat hij ook echt opstaan vanuit zitten en vindt hij lopen makkelijker. Het komt gewoon vanzelf als ze er zin in hebben...hihi
Dees en Riti van harte gefeliciteerd! had helemaal gemist dat jullie jarig zijn Lenn ligt inmiddels een klein uurtje te slapen.. Duurde even en kostte wat moeite maar eindelijk gelukt haha.. Panos nou ik had het serieus een uur later dan het eigenlijk was.. besef van tijd een beetje kwijt zeg maar.. zwemmeeting ligt er aan waar als het weer in hetzelfde zwembad is sla ik over, kost me bijna 2 uur om daar te komen.. Doortje Ach, arme Sara.. Beterschap, hopelijk knapt ze snel op.. Oh, volgens mij word ie alweer wakker
@dees: pfff kan me voorstellen dat het je zwaar zal vallen dat jeroen over 1 1/2 week weer moet gaan werken... Geniet wel van deze tijd, laat Jeroen je veel ontlasten en hopelijk gaat het herstel snel! Jammer van je sollicitatie! Wat een heerlijke spam van Luca! @spam: heel lief, wat kijk je verliefd Riti @roeltje: what happend? @lottie: knuff! en tuuuurlijk mag je mee naar Dees! Hoe meer zielen hoe meer vreugd, toch Dees? Dan kunnen we je misschien ook helpen met wat praktische dingen! @psje: phoe, klinkt als een zware nacht... @chicken: hoe is het afgelopen met het bruinverlies? Wanneer ga je testen? @collo, dretjuh, dani, amy, lizzy spam: hele leuke foto's!! @lopen, optrekken, enz: Jaja, Sara kan nu van lig naar zit! Maar optrekken zit er nog niet in hoor En kruipen? Haha, ik kom met tijgeren toch ook voorruit? Achter haar loopkar vindt ze gewelig, voorheen vond ze dat doodeng, held op sokken @gimena: veel sterkte vandaag meis, dikke knuf @collo: ojeee, wat balen van je foto's!! @riti: hoe was het bij je nichtje? @elmo: hoooiiii @mroos: ja zoiets dacht ik ook, ik hoop het maar! Zielig voor Boaz (hihi en voor jou!) @lottie: jaaaa volgende week echooo! @hier: Sara werd o 10:00 huilend wakker. Duidelijk honger en dorst! dus klok klok klok beker water achterover...oeps, alles er weer uit... dus dan maar de pap, ben nog aan het geven, ben benieuwd of dit wel blijft zitten...
@doortje: Bij mij zakte de misselijkheid ook rond de 10 weken en vanaf 12 weken kreeg ik weer een beetje energie.
Morguh dames!! Ik heb gelijk maar eerst ff een nieuw deel aangemaakt http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/259704-december-2009-mamas-deel-9-a.html Kletsen we daar gezellig verder? Dan doe ik deze op slot