December 2009 mama's, deel 8!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 14 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Roeltje
    jazeker snap ik dat!! Ik voelde me al rot als we voor t laatst 3 dagen
    voor ei geklust hadden. Als je eenmaal bezig bent en graag wilt dan wil je zoveel mogelijk kans hebben. En als je dan t gevoel hebt dat je weinig kans maakt dan voelt dat rot... Maar meid, stel dat t niet raak is dan idd je man thuis houden volgende maand:). Zou leuk zijn als je er snel achteraan komt met beebje:)

2. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Hallo dames,
    Even een berichtje vanuit de verloskamer. Om 08.00 uur de eerste keer gel ingebracht gekregen. Nu maar wachten, wachten wachten. Ferdy vermaakt zich intussen met spelletjes op de Ipad en ik op de laptop. Moet er ook suf uitzien...

3. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    oeoeoeoeoe collo spannend! Wachten duurt lang, lang lang, wat duurt dat wachten lang!

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Collo
    haha moet er wel maf uitzien:D Ik had mijn man verplicht om een spelletje te gaan spelen.. wilde echt geen hulp bij het opvangen van de weeën haha.. verpleegster heeft wel raar staan kijken..
    'Oh maar moest van haar hoor.' Ze snapte er niks van:D
    *uiteraard hielp hij wel toen ik hem dat vroeg hoor haha*
    succes meid.. we wachten hier met spanning af!!

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Collo
    whaha de verplegers enz zullen t wel grappig vinden;). Mag je nog rondlopen of helemaal niks meer?

6. gimena

gimena Niet meer actief

@collo Succes met wachten maar zo ik het lees maar maak jullie je prima haha :)
    klinkt heel stom maar ben zenuwachtig baal als een stekker dat ik met sophie naar de cb moet.
    wil alles live volgen he :p via zp. hihi

7. gimena

gimena Niet meer actief

tot zo dames.

Cb check en der prikkkie hallen (haat het als ze wordt geprik en voor al als ze ruim van de voren zeggen dat de er goed ziek van kan worden:( )

8. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Collo; Heel veel succes vandaag, wat een spannende (en waarschijnlijk lange) dag. Ook voor Ferdy natuurlijk!
    hihi heb een beeld. Saai ook eigenlijk dat inleiden :p.

@ Dees; geen excuses voor egoberichten, ik ben juist van mening dat het de juiste prioriteit is na een lange tijd van zorgen voor en denken aan anderen. Als het er uit moet, moet het er uit, balen maar waarschijnlijk lucht het enorm op. Jou zorg hoort nu ook te liggen bij jezelf, je kleine baby en de rest van je gezin. Het gaat zeker goed komen met alle voorbereidingen ook al is het nog best veel.

@ Roeltje; ach wat balen van je ei nou :(

@ Mamahilda; Jeetje, heel veel sterkte en vooral beterschap voor Jaydan!

@ Mroos; Beterschap voor jullie allebei en inderdaad goed uitzieken. Je werkt op een kdv, voor je het weet het je het volgende virusje te pakken dus een beetje weerstand kan geen kwaad.

9. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Goedemorgen!!!

@collo: zet 'm op meid! Ik ben heel erg benieuwd hoe lang het uiteindelijk zal duren! Ik kan het tot 14.45 live volgen en dan moet ik helaas aan het werk... Maarja, kop op, je kunt het!

@dees: hoe is het met je? al ietsje beter?

@roeltje: balen van die ovutest zeg! kun je mannetje niet terug roepen?
    En wat leuk een buurmeisje erbij!!!!

@Joyce: wat grappig dat Lianne mosselen eet! En fijn dat het zo goed met je gaat op je werk enzo!

@mamahilda: heel veel sterkte met Jaydan! Hopelijk knapt hij snel op!

10. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    ow ja, Mroos, beterschap voor jezelf en vooral voor Boaz! hopelijk blijft ie nu koortsvrij!?!

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; Alles zit ook behoorlijk opgekropt, ik heb nooit echt het gevoel gehad mijn emoties te kunnen uiten omdat eigenlijk altijd mijn zusje wel in de buurt was als Jeroen thuis kwam.
    Ik heb gisteren ook wel ff flink moeten huilen….zelfs later in bed nog wel ff.
    Hoop ook dat ik me vandaag wat beter voel qua emoties.
    Hey maar leuk, je buuf is dus vannacht bevallen van een meid!
    Die ovu-test is idd wel aardig positief meid, je banjer klopt dan aardig :)
    Maar euh kan je je mannetje niet ff snel naar huis laten komen :p

@mroos; Ik moet mijn gevoelens nu ook wel de vrije loop geven, zit niks anders op.
    Heb alleen wel het gevoel mezelf nog niet te zijn, kan natuurlijk ook wel komen dat ik nu weer stijf sta van de hormonsters in mijn lichaam….die gieren ook flink nu door mijn lichaam.
    Heeft Boaz geen koortsstuip gehad dat die temp. zo ontzettend wisselt….houdt hem maar goed in de gaten en ziek beide maar goed uit!

@Lotte; Euhm hoe voel ik me nu…raar!! Heb echt heel slecht geslapen :(
    Slapen is ook niet alles meer lijkt wel, krijg na een korte tijd zo'n last van mijn heupen en liezen dat ik me om moet draaien (op andere zij gaan liggen) maar dat is echt pijnlijk!! Nee leuk is anders.
    Qua gevoel lijk ik wat leeg….eens zien wat de dag brengt!

@Collo; Jaaaa de 1e gel is ingebracht, tot wanneer heeft deze de tijd om zijn werk te doen?? Ik bedoel als deze geen effect heeft wanneer de 2e ingebracht wordt?
    Heel veel succes meid!! Je kan het!!
    Hihi, herkenbaar trouwens….ik lag ook de weeën op te vangen terwijl Jeroen naast m'n bed zat een een spelletje speelde op zijn telefoon…ondertussen hield hij xenas op de hoogte :)

@RiTi; Thanx voor je lieve woorden, we komen er ook wel…daar ben ik ook wel van overtuigd. Alleen zien ik het nu nog als een flink berglandschap, met ups and downs!

@Suus; Goedemorgen meid! Ik lijk een wat opgelucht gevoel te hebben al zit er nog wel wat te knagen hoor…zal nog wel ff duren voordat dat helemaal weg is.
    Ik werd vanmorgen ook echt raar wakker……en ja idd met flinke rode ogen die opgezet lijken!!
    Ik denk dat ik vandaag maar binnen blijf :p

@hier; Tja, alles staat zo'n beetje wel hierboven beschreven.
    Mijn mannetje heeft vandaag vrij genomen om te gaan klussen bij mijn zusje thuis en wat inkopen te doen (gordijnen, plankjes etc.) Zodat die gelijk opgehangen kunnen worden. Die is net om 10u hier vertrokken.
    Wat ik vandaag ga doen weet ik nog niet....

12. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Hier nog niks. Ligt gerommel maar niks waar ik echt iets aan heb. Kan elk moment weer aan de ctg worden aangesloten en dan gaan ze ws een half uur later de volgende lading inbrengen. Kijken of die wat doet...

13. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; jeetje wat lief van je man. Alleen kan jij hem nu ook wel gebruiken toch? Om het berglandschap wat af te vlakken zeg maar ;).
    Kan ik misschien iets voor je betekenen?

14. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0

Ik denk ik kom even kijken of het al vlot maar het is nog erg vroeg natuurlijk. een tip... niet fijn maar werkt wel ( tenminste die 2 keer bij mij) vraag als ze voelen of je ontsluiting heb of ze de ontsluiting al wat ruimer kunnen masseren, voelt K*T maar daarna werkt de gel vaak ineens super haha:D

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dees
    gewoon alles eruit gooien meid, je hebt denk ik ook geen andere keus..
    hopelijk komt Jeroen wel een beetje op tijd thuis..

Collo
    haha balen dat eerste lading nog niet werkt.. kom maar op met gel nummer 2!!
    whaaa vind het zo spannend..

man naar huis laten komen
    helaassss.. meneer zit ergens op de Noordzee en heeft doordeweeks dus ook geen bereik.. anders wist ik het wel haha..

kwam net de buurman toevallig tegen:) was vast een kaartje gaan kopen voor ze.. straks even door de bus gooien.. was een lange bevalling, wilde graag thuis bevallen maar moest alsnog naar het zh omdat de ontsluiting niet vorderde..

Lenn zit boekjes te slopen, zo maar vast wat eten, rammel van de honger..

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dees
    Dat draaien in bed wordt echt heel moeilijk he...:( Heb je een voedingskussen tussen je benen? Dat had ik wel, alleen hielp dat niet bij het draaien...
    Lastig ja, dat je zusje er constant was...konden jullie savonds dan ook niet praten als jullie in bed lagen? Gelukkig is ze nu weg, alleen wel een beetje laat:(. Goed dat je het hier verteld...

Collo
    Ik blijf het spannend vinden!! Voor jou is het natuurlijk nog veel spannender...

Elmo..
    he gatsie....ik weet nog wel hoe dat voelt dat "masseren" brrrrrrrrrrrrr hihi

17. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Maura is wakker, die ga ik er uit plukken en na de lunch lekker naar buiten boodschapjes doen.
    Ben er pas later weer.
    Collo, hopelijk vordert het ondertussen lekker!

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Elmo
    haha ben geloof ik blij dat ze dat bij mij niet hoefden te doen.. vond het voelen naar ontsluiting op zich al een ware hel:) echt niet prettig.. laatste randje hebben ze ook weg moeten masseren maar ja, dat was tijdens een wee dus heb daar niet veel van gevoeld :D De wee op zich was al ***

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Roeltje
    Bij mij hebben ze ook geen ontsluiting geprobeerd te maken, maar idd laatste randje...tussen de weeen door...FIJN:( hihi.

Bevalling
    Bij Milan was ik heel niet bang voor de bevalling, ik had zo iets van ik zie het wel want ik weet toch niet hoe het voelt...Normaal ben ik helemaal niet zo, maar met dit dus wle haha...Maar nu brrrrrrrr....ik ga er nog maar niet aan denken hihi

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Collo; Ahh ik dacht dat je kwam melden dat het is begonnen :D
    Hmmz afwachten dan maar…..hoezo spannend!! Ik leef echt met je mee!!

@RiTi; Tja, zo is mijn mannetje dan ook wel weer. Hoe eerder ut daar klaar is hoe meer rust hij ook krijgt. HIj gaf gisteren ook wel aan er ff doorheen te zitten….een paar vrije dagen zouden hem ook wel goed doen.
    Ik kan hem enigszins ook wel gebruiken maar dat komt misschien vanmiddag of vanavond wel….eerst daar de boel maar eens klaren.
    Bedankt voor je aanbod maar kan zo echt niks bedenken meid, lief van je :)

@Roeltje; Ohw ja, das waar ook. Dan maar hopen dat het volgende maand wel gaat lukken!

@Lotte; Ik heb zo'n voedingskussen in bed liggen maar halverwege de nacht ben ik dat ding ook beu….kan er dan niet lekker meer mee liggen.
    Meestal als wij naar bed gingen kroop zij er ook in waardoor wij weinig met elkaar konden praten…ut werd dan echt fluisterend in bed. Dat was dus ook maar niks :(

Deel Deze Pagina