December 2009 mama's, deel 8!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 14 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dees
    Hmm zo gehorig:(? Balen hoor...Probeer nu dan zoveel mogelijk met je mannetje te praten, als je dat wilt en als het kan:). En misschien helpt het voor je om de dingen waar je mee zit op te schrijven...Hoop echt dat je nog even goed kan genieten van de laatste weekjes, heb je wel verdiend:).

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @bevalling; Hier hebben ze niks hoeven te masseren...de ontsluiting vorderde gelukkig vrij vlot.
    Wel hebben ze hier dus de bevalling opgewekt d.m.v strippen, dit was voor mijn gevoel ook niet pijnlijk.
    Dat kwam dan denk ik ook wel aangezien mijn bmm al verweekt was en ik al weken rondliep met 2 cm ontsluiting.
    Heel apart hoor dat je nu al weet dat de 2e bevalling niet weer op deze manier zal verlopen :)

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Lotte; Ja aardig gehorig, zit alleen een badkamer tussen.
    Onze slaapkamerdeur staat altijd open en op de kamer waar zij sliep zit helemaal geen deur.
    Mannetje gaf dat gisteren ook wel aan dat ik moet blijven praten, hij kan ook niet aan me 'ruiken' wat er aan de hand is.
    Ik ga dus maar mijn best doen, al hoop ik maar dat we de laatste weken niet teveel gestoord worden door andere dingen.
    Aankomend weekend vieren we de verjaardag van mijn moeder.....daar ging ook nog wel ff wat aan vooraf wat me nog niet helemaal lekker zit...maar ja....shit happens!

4. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Ja dat lijkt me heel raar!!!

O Roeltje ik heb iets gemist, is de kleine van de buurvrouw er?

Strippen, ja de eerste bevalling is opgewekt door strippen maar toen was ik ook al bijna 42 weken.

Bij Nikki ingeleid omdat ze zo groot was met 38 weken met 4e portie gel was het raak en ontsluiting friemelen haha

Bij Beau 3e keer gel geloof ik. ze zouden voelen of het nog ging gebeuren en anders moest ik tot de volgende dag wachten dus ik zei voel maar wat hardhandiger haha dat deed ze en toen schoot ik van 2 naar 4 cm en zei ze oke geen gel meer jij gaat nu bevallen en door die fijne massage begonnen gelijk de weeen ( 17.15) Alles werd de kamer ingereden (wiegje etc) en 20.53 was Beau er.

5. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Spannend hoor Collo, en ?? hebben ze de 2e gel al aangebracht?

@Hier: pff kon de hele ochtend niet op internet, ikke goed pissig.

Ben net met mannetje naar bouwmarkt geweest, moest ff een wasmand kopen, wat kledinghangers, haakjes voor schilderijen, en handoeken haakjes, een soort opvouwhangkastje van canvas voor sokken in de kledingkast. Enneh.. ow ja nieuwe waterkoker, die van ons *in NL* was nog prima maar de stekkers zijn hier allemaal anders

Nou kom iig veel online vandaag om de bevalling in de gaten te houden :D SPANNEND!!!

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Elmo; Mij hebben ze ook pas gestript toen ik bijna 42 wkn was….was er ook aardig klaar mee.
    Vooral omdat ze destijds tegen me gezegd hadden dat de kleine zich zeer waarschijnlijk wel eerder aandiende….niet dus!
    Ben met Beau bevallen bij 41+5

@Dretjuh; Ja dat is waar ook, de stekkers hebben hele andere polen. Niet aan gedacht dus :p

7. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Roeltje, haha...grappig om te lezen...
    Man naar huis laten komen gaat niet...volgende zin....kwam de buurman net tegen (smilie)
    Uhh wat doe jij met je buurman?

8. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    ik ben met beide kids 100% natuurlijk bevallen, met Layla met 39+6 en Dani met 38 weken....

@Dees: tja... wel bij de stekkers nagedacht, en we hadden ook wel enkele schakelaars gekocht (of hoe noem je zoiets, dus dat ik stekkers in een stekkerblokje doe met een UK stekker eraan)
    Maar voor alles werd t toch gekkenwerk en een waterkoker gebruik ik heel vaak dus miste ik toch wel :)

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dees
    Wat was er dan met de verjaardag van je moeder?
    Als je het niet kwijt wil hoeft het niet natuurlijk

Pooh
    Whaaaaaahaha die is goed

Roeltje
    Heb jij iets op te biechten:p??

10. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hihi roeltje vertel!!!!!!!!!

hahahaha!

2e gel voor Collo aub! hahahaha!
    ok Suus wordt nu al gek! :p

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Pooh
    nu heb je mijn geheimpje ontdekt:p
    nee hoor, vreemdgaan is geen optie, dan wacht ik met liefde tot de volgende ronde;)

Hè hè ben er eindelijk achter wat me nu al een tijd dwars zit.. Ik mis toch niks, maar was meer iets wat me nog dwars zat/zit.. Nu dat gevoel nog kwijtraken..

Anyway Lenn zit zijn tweede broodje met leverpastei op te eten (helft wordt aan killerhond gevoerd)

Been van collo
    tijd om de wijde wereld te ontdekken meisje.. Je papa mama en zusje nwillen je dolgraag ontmoeten..

Werkt de toespraak al?

12. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Tweede lading gel is weer mee terug genomen, want bmm was al ver verstreken en maar liefst al 2 cm ontsluiting. Nu mag ik even gaan rondkuieren en om 14.00 uur wordt er weer gekeken.
    Hoop dat het zo een beetje door kan gaan want zo gaat ie wel lekker.

13. mroos

mroos Niet meer actief

Gaan ze dan je vliezen prikken? Want dan heb je tegen de avond je kindje wel:D

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Was bij de reactie van pooh blijven steken, maar wat denken jullie allemaal slecht over mij!!
    *verlaat stampvoetend en verontwaardigd het forum*

:p

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Poohbeer; Whahaha, zo had ik het nog niet gelezen :D

@Dretjuh; Dan maar via de makkelijke manier, wel zo ideaal dan.

@Lotte; Al een tijdje zaten we in dubio wat te doen met een bepaald deel van de familie.
    Telkens wanneer wij onze verjaardag vierden dan waren we ervan uitgegaan dat zij ook kwamen (eten en drinken ervoor in huis gehaald), we hoorden namelijk niet van hun dat ze niet kwamen...ut was telkens weer afwachten.
    Nu er een aantal verjaardag voorbij zijn gegaan (waarop zij niet zijn verschenen), oa die van mijn vader, jeroen, Beau en die van mijn zusje heeft mijn moeder besloten haar verjaardag niet meer te vieren.
    Telkens weer dat afstandelijke gedoe....daar had ze helemaal geen zin in. Dit ten koste van mijn oma...zij vind het helemaal niks en wil eigenlijk geen 'ruzie'.
    Voorheen vierden we elke verjaardag gezellig met elkaar maar sinds mijn opa in het verpleeghuis zit en veel hulp nodig heeft en mijn oom voor 2 jaar terug plotseling is overleden is al die gezelligheid voorbij lijkt wel....en dan vooral aan hun kant!
    Zij tonen niks geen gezelligheid meer..net of het niet meer hoeft.
    Jeroen en ik staan er wat dat betreft wel nuchter over in en hebben zoiets van: "als je niet wilt komen, oke dan niet! Het moet geen verplichting worden en heb geen zin om tegen die schijnheiligheid aan te kijken" Blijf dan maar weg.
    Voor mijn ouders valt dit toch wel zwaar, maar ze hebben nu de stap gezet om er een einde aan te maken.
    Alleen kregen ze vorige week te horen via mijn oma dat hun (mijn tante, nicht +aanhang) erg verbaasd waren en zich afvroegen waar het allemaal op slaat...??!
    Het behoeft naar hun idee geen uitleg, dat weten ze zelf dondersgoed....
    Er speelt nog veel meer hoor...maar dat is een beetje het verhaal.

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    jaaa spannend!!!

17. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ik denk als ik 3 cm heb wel.... ik wacht het wel af. Ben voor nu allang blij dat er iets gebeurt. Hoop dat ik straks niet ergens in het restaurant van het zh mijn vliezen breken....
    Heb mijn Uggs al niet meer aan durven doen. Loop op mijn sloffen rond...

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Wat bedoel je meid? Gooi het eruit!

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Collo; You go girl!!! Zet hem op :D
    Hij gaat zo best lekker

20. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    spannend hoor collo!!
    Als ze je vliezen doorprikken gaat t echt opschieten, jahhh ik zie die kleine van jouw vandaag nog wel geboren worden hoor! Spannend!!

Nou ik ga mn kledingkast inladen, net kledinghangers gekocht dus nu kunnen er weer wat dozen leeg :p

Deel Deze Pagina