December 2009 mama's, deel 8!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 14 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gimena

gimena Niet meer actief

een dikke ei op der bol maar gaat gelukkig goed
    heb je zin om zondag iets te gaan doen als je niets heb?
    want morgen hebben we 2 verjaardagen.
    en wat lijkt je leuk om te doen?
    *bloos wat ben je toch een mupke he SMAK *

2. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Gimena; hou dr maar goed in de gaten, en lekker veel knuffelen, arme meid. Ik zou er ook bij staan janken hoor :(.

@ Suus; Wat goed, het gesprek is geweest. Goed dat je minder uren gaat werken, nog steeds best pittige dagen trouwens, je doet ook staand werk, toch? (hoeveel komma's kan je in en zin gooien :D).
    Ennuh, wat een eigenwijsje heb jij in je buik :p.

@ PSje; werk-ze!

@ Lottie; ben benieuwd hoe het met je plannen gaat, wat kunnen verzinnen en puzzelen met je vent?

@ Dretjuh; hihihi over zijn hoofd ook hahaha, jouw temperament en creativiteit ? ;)

@ Stinkerbell; weer aankijken dus, hoop zo dat zijn oog vooruit gaat deze week.

@ hier; F***-opvang ook hier, bah. Maura staat bijna 2 jaar ingeschreven, maar dat maakt dus weinig uit. Nu we in willen stappen maakt het nauwelijks verschil met nieuwe inschrijvingen.
    En wat zoek ik? Anderhalve dag (beetje afhankelijk van kdv beleid met tijden en tussentijds ophalen) en op welke dag maakt vooralsnog niet uit pffff. Augustus verwachten ze dat er voor een eerste dagdeel plek is, misschien voor 1 hele dag.
    Maar goed, ik ga dus wel solliciteren, zondag gaat de brief er uit.
    Ik ben niet het afwachtende type dus vandaar dat alle opties, mogelijkheden en consequenties alvast doorgenomen en uitgezocht zijn deze week.
    Maar goed, we gaan gewoon door, noodoplossingen kunnen altijd nog gezocht worden (prive is er helaas geen enkele tijdelijke mogelijkheid).

Zo lijkt het trouwens of ik er van uit ga dat ik aangenomen wordt ;), niets is minder waar, het is zelfs een interne vacature :D. Nee heb je, ja kan je krijgen is dan mijn idee, en mochten ze gaan twijfelen om hem extern uit te zetten dan ik maar beter de reden zijn :p.

3. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Riti: whahahaha jah die is leuk :) mijn temperament heeft hij zeker ja.. tis echt een heetbroek

@Gimena: lieve schat, morgen rijd en vlieg ik ff snel op en neer naar UK, dan vertrek ik overmorgen weer en kom ik de week daarop (22ste dus) weer terug, dus kan pas na de 22ste afspreken.

Zondag is de 23ste dus als je die bedoelt, ja is goed hoor!! :)
    Bij ons thuis is alles leeg bijna dus dat is niet zooow gezellig, dus bij jou of iets leuks doen ergens

Zeg t maar (doe maar pb-en) kan nu niet zooow super vaak de berichten checken, ben morgen weinig online vandaar

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Milan
    Alleen collo gelezen wat voor liefs Milan kan??

Riti
    Vroeg net aan m of hij nog vrij kan nemen zegt ie dat ie toevallig vandaag zijn dagen heeft gekregen. Blijkt dat hij meer krijgt dan hij dacht. Dus waarschijnlijk kan hij wel twee dagen vrij krijgen. Dan moet ik nog voor twee dagen iets verzinnen.
    Alleen wilde ik net dus solliciteren, maar moet ik een inlogcode hebben. 3 x opnieuw aangevraagd maar ontvang niks. Dus heb maar een mail gestuurd dat het niet lukt via die site GRRR. Heb op google en bij die internetwinkel gekeken of de vacature er staat. Bij de winkel zelf niet..raar! Op google wel, maar dan ineens minimaal 32uur ipv 16....tsssssssss...nou ja, nu maar even wachten of ik nog een reactie krijg denk ik...???

5. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Lottie; open sollicitatie sturen aan het bedrijf zelf, ongeacht de vacature? 2 dagen oppas zoeken voor de cursus is als ze je aannemen dus dan weet je ook waarvoor je het doet en is het zeker niet voor niets.

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Riti
    Moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit een open sollicitatie heb hoeven schrijven. Na mijn stage gelijk blijven hangen in de apotheek. Dus pff......kan tegen dat soort dingen op dit moment heel erg opzien. Klinkt stom, maar dat is die knoop die er momenteel zit...
    Maar ik wil echt wel graag hoor, het lijkt me wel spannend een nieuwe uitdaging en ook goed voor me misschien..........

7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Lottie; is helemaal niet stom, ís ook echt iets om tegenop te zien en volgens mij geldt dat voor velen. Eng, spannend en moeilijk, brrr.
    Op zich is een open sollicitatie niet heel erg anders dan een vacature, je doet gewoon alsof er een vacature is eigenlijk :).
    Voordeel is wel dat de meesten niet tot die stap komen en je er ook echt een goede indruk mee kan maken.
    Nou heb ik wel makkelijk praten, heb vooral aan de andere kant van de tafel gezeten, maar mijn eigen cv en brief krijg ik maar niet juist op papier ;).
    Gelukkig heb ik een meedenkende man die daar enorm bij helpt.

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Riti
    Haha maar die vacatures op inet kun je allemaal zo invullen. De gene waar ik tot nu toe op reageerde dan. Dan stelden ze wat vragen en daar gaf je antwoord op. Uit mezelf weet ik niet hoe ik het moet neerzetten en wat...misschien maar ff googlen morgen dan...heb wel een cv al gemaakt.
    Ow wacht...ik heb er eentje toen voor een ziekenhuisapotheek gemaakt..misschien kan ik daar nog iets mee......
    Kan je man de mijne niet maken:p

9. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Lottie; wat standaardbrieven en cv's bekijken via google, dan kom je in ieder geval op ideeën. Het is ff een werk, maar dan heb je ook weer liggen voor de toekomst.
    Hier vreselijk stoffige sollicitatieskills, dus kan zowat opnieuw beginnen met mn cv ;). En het erge is, heb geen idee wat ik nou ook al weer precies heb gedaan en wanneer vooral. De feiten liggen ergens in een doos dus ik ga weer eens voor een binnenbocht. Geen kip die het boeien kan, maar ik loop vast als het niet goed is en helemaal klopt grmpf

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Riti
    Daar zit ik dus ook mee. Geen idee wanneer ik wat heb gedaan. Gelukkig niet heel veel en sommige dingen moet ik dan maar weglaten denk ik...Als het goed is kan je met je digid bij de belastingdienst oid wel zien wat je allemaal gedaan hebt met de data erbij!!!

11. gimena

gimena Niet meer actief

aaah zo laat maar weten wanneer jullie tijd hebben :)
    jullie zijn nu toch even druk met van alles bezig :)

12. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    nou dames, mijn laatste berichtje weer.. ik ga zo naar bedje en morgenvroeg weg.
    Ben morgen na het avondeten weer online, dus tot dan xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

13. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hoi meiden,

Ik ga ook afsluiten, de arts heeft vandaag weer niet terug gebeld. Dus ik hang maandagochtend als eerste aan de foon en ga eens vragen of ik op de negeerlijst sta :x
    Ik bel niet voor niks!
    Pff gek word je ervan om ze steeds achterna te zitten.

Nou manlief vertrekt morgenvroeg voor 1 week... Zal wel even wennen zijn. Alleen met 2 kids.
    De vorige keer was alleen Casey er nog.

Weltrusten allemaal!

14. gimena

gimena Niet meer actief

doei doei moppie!!
    ik ga ook me bedje in

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ik kom iedereen even welterusten wensen...
    Ik zit nog beneden, hubbie ligt al 4 uur op de bank te snurken. Gezellig;):(

16. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Lottie: Das niet zo gezellig nee, Hier is hubbie nog niet thuis..
    Ik zit toch nog maar achter de pc en TVOH te kijken ;)
    Moet morgen de uitslag doorgeven aan Casey hihi.

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Caruli
    haha ik op de bank met iPhone en tvoh aant kijken;)

JIPPIE die hobbit is eruit!!! Weet niet eens hoe ze heet haha

18. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Haha Anna toch?

19. Lemi

Lemi VIP lid