December 2009 mama's, deel 8!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 14 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ja eindelijk een serieus programma waarbij het tot nu toe meestal klopte wie er doorgingen! Dit lijstje had ik ook in m'n hoofd:) eindelijk die muis er ook uit haha.

Trustee ik ga m'n vent een duw geven!!!

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ZO nu weten we wie er doorgaan, kan ik eindelijk ook naar boven haha. Truste!

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Goedemorgen!!

Avondje weg was op zich wel gezellig.. heb me een breuk gelachen om die voorstelling.. geweldig.. Pff hadden gisteren stadse mensen achter ons zitten (no offense), maar oh wat was dat irritant zeg... 'wat zegt ie nou?' 'wat bedoeld ie nou?' Oh damn, als je geen Drents verstaat/praat: Wat doe je hier dan???!!! maar goed, na de pauze zaten ze er niet meer dus volgens mij vond de vrouw het niet leuk :D

Lenn heeft vannacht wederom doorgeslapen, maar goed, wel om 6 uur wakker.. net broodje gegeten (=de helft aan de hond gegeven;))

straks even boodschappen doen voor de hele week.. man ligt uiteraard nog op bed dus ben bang dat ik de pineut ben :D

wij gaan douchen en aankleden, teruglezen is me teveel werk op de vroege ochtend:p

4. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Goedemorgen,

Ik ben moeoeoeee. Vannacht om 04.00 werd Luuk op eens kijk hard gillend wakker. Ik dacht weet niet waarom die is uit zijn bed gevallen. Maar nee hoor hij zat gewon recht op in zijn bedje. Heb hem maar in bed genomen en hij sliep eigenlijk gelijk weer. Maar ik niet. :( En toen was hij om 06.00 weer echt wakker bah.
    Hoop dat hij moreg ook zo vroeg wakker is. Dan met mijn man o staan hihihih

Nou vandaag boodschappen doen. En mijn man moet even naar zijn vader in het verpleegtehuis.

@roeltje
    Wat leuk dat het zo leuk was. Is meestal he als je geen zin hebt. :)

5. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @lottie
    Erg schattig zeg wat Milan doet. :) Had er over heen gelezen. :)

@all
    Kijk net in Luuk zijn mond heeft hij weer spruw. :$ Ik snap er niks van. Ik kook altijd alles uit enzo.

6. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Wil nog even spammen. :D Kiekeboe spelen.

7. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    En bellen met een microfoon. :D

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Roeltje
    super dat leuk was!

Stink
    weer spruw:( balen zeg. Dat arme knaapje heeft niet zoveel weerstand hè...lieve spam!!

Hier
    ik ga maar 's uit bed...sliep pas na 2:00. Malen malen;)

9. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Goede morgen meiden!!!

Hier 7.45 dus lekker geslapen al had Morris wel zijn hele bed onder gepoept!!! grrr stomme tanden poep!! Ach alles is weer schoon!

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Goedemorgen dames!

Hier was het ook vroeg dag....wat wil je ook met 6 man in huis!
    Beau werd om 7.30 wakker door het gestommel en dichtslaan van deuren...*zucht*...ach ja we kruipen er vanmiddag nog wel weer ff in als de rest aan het werk is ;)
    Mannetje en mijn vader zijn hier rond 8.30 vertrokken met de bus richting twente om aldaar de dozen op te halen + de rest.
    Moeders en mijn zusje zijn nu net weg naar het huisje om wat maten op te nemen voor gordijnen en zullen de verf + benodigdheden in huis halen.
    Ik blijf lekker thuis, heb echt geen zin om met Beau nu van hot naar her te sjouwen terwijl ik zelf amper mobiel ben.
    Gelukkig vind niemand het erg (denk ik), als de boel straks weer honger krijgt zorg ik hier voor het eten.

@Manoe; Ohw darrie...dat is echt dun en zuur! Gelukkig heb je alles alwel weer schoon.

@Caruli; Groot gelijk dat je maandag als eerste aan de telefoon hangt....vreemd zeg dat ze je niet terug bellen.

@Stink; Alweer spruw, enig idee wat de oorzaak kan zijn?

@lotte; Heb je nog een beetje kunnen slapen?

11. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Goedemorgen ;)

Stink: Jee spruw, dacht dat dat alleen bij baby's voorkwam :)
    Wel een leuke foto zeg :D

Dees: Ja snap er ook niks van, mijn man vind het belachelijk.

Hier: Vannacht om 06:00u wakker geworden van manlief, die lag te kletsen in zijn slaap...
    Toen eruit gegaan om een test te doen, maar helaas zoals gedacht negatief... Nu maar even kijken hoe mijn cyclus is, ik ga het nu afwachten.

Manlief is net vertrokken.. Vannacht nl tijd komen ze aan. Zometeen maar even naar de plus eten halen en morgen krijgen we visite.
    Zo zit ik toch niet helemaal alleen, aangezien ik geen rijbewijs heb en nergens naar toe kan met de kids ;)
    Dus wel leuk dat er dan mensen komen hiernaar toe ;)
    Ach en vanaf maandag moet Casey ook gewoon naar school dus het gaat gewoon door.

Volgende week zaterdag komt hij terug al heel vroeg, kan hij ons wakker maken hihi. Hij land dan om 06:10u zal dan rond 8u half 9 thuis zijn.

Zo ga even Mitch wat te eten en drinken geven en dan douchen

12. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @dees
    Een hoop gedoe vandaag thuis dus.
    Nee geen idee. Hij heeft toen hij heel erg klein was en een paar weken terug ook spruw gehad. En de ha zijn ten dat dit kwam dor een verminderde weerstand. Op zich kan dit wel kloppen.

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Stink; Klopt, maar ik denk maar zo: "het is voor een goed doel :p "!
    Maar ik wist niet dat spruw ook nog op latere leeftijd weer terug kwam, dat van die verminderde weerstand kan wel kloppen denk ik ja.

@Caruli; Balen van je nega-test meis...*knuff*!
    Geniet van je weekend, leuk dat er dan idd mensen naar jullie toe komen :D

@hier; Ik ga ons maar eens aankleden, wasjes wegwerken en ff stofzuigen.
    Met een hond over de vloer geeft het toch ff wat meer rotzooi (lees veel lange haren).

14. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @carui
    Normaal inderdaad komt dat na de 1 jaar niet meer voor. Best vreemd idd.
    Zo manief is dus vertrokken. Hopeijk zijn de kids deze week ief voor mama. :)

15. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @dees
    De ha zei een paar weken terug dat het kwam door een verminderde weerstand. En het inderdaad niet vee voor komt.
    Maandag toch maar weer even bellen. gelukkig heb ik nog daktarin liggen.

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Stink; Die daktarin helpt dus wel goed?

17. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @dees
    ja gelukkig wel. meestal is het dan met een dag of twee helemaal weg. Hij heeft er nu ook geen last van. het was dat ik het vanochtend zag toen ik zijn luier aan het verschonen was.

18. bapsie

bapsie Niet meer actief

denk al er kan toch niet niets geklets zijn... hahaha toen ik ineens een helder ingeving had dat t wel weer eens de 500 pagina's konden zijn...

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hello

Dees
    goedzo! Is ook wel beter voor je denk ik om je er even buiten te houden! Veel te druk en onrustig allemaal!

Caruli
    wel fijn dat je visite krijgt:)

20. bapsie

bapsie Niet meer actief

en ooh jah:

12 weken!!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina