December 2009 mama's, deel 8!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 14 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @bapsie
    Gefeliciteerd!!!

2. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Dames,

Ik ga weer wat doen. Veel plezier vandaag allemaal.

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Stink; Hopelijk nu ook zo rond de 2 dagen! Succes!

@Bapsie; Gefeliciteerd met het behalen van de magische grens van 12 weken!!
    Hoe voel je je?

@Lotte; Is het ook, daarom doe ik er ook maar verstandig aan gewoon thuis te blijven. Morgen mag ik me uitleven!!
    Mannetje gaf dit zelf ook aan dat ik me ook maar afzijdig moest houden...

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Bapsie: Gefeliciteerd met je 12 weken :D

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    *poepalarm*

Ik ben ff boven :D

6. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ Bapsie yesss meid alweer 12 weken! Weet iedereen het al? Of ga je nu iedereen vertellen?!

7. bapsie

bapsie Niet meer actief

manoe: gister op hyves gezet en op t werk verteld en veel leuke reacties gehad!

dees: voel me goed alhoewel de schrik van afgelopen week me nog flink in de kleren zit zeg maar, maar goed t vertrouwen hebben dat t goed komt, nu al ruim 48 uur geen bloed meer gezien!

8. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ Bapsie leuk zeg!!! Ik kan ook niet wachten tot ik 12 weken ben :D Ik wil het onze ouders wel vertellen nu maar manlief heeft het heel druk op zijn werk dus is bijna niet thuis maar als hij volgende week vrij heeft dan gaan we het hun vertellen! Alleen een goede vriendin weet het nu!

@ Hier echt zo zielig, Morris sliep na een half uur nog niet, dus ik kwam een beetje boos zijn kamer in dat hij moet slapen had die arme schat gespuugd....snik....met die hormonen in me lijf brak ik voel me nu ff een slechte moeder hoor....heb hem mee naar beneden genomen weer zijn bed verschoond alles schoongemaakt Morris wat pap gegeven even bij me gezeten en baby tv gekeken toen weer naar bed...hij sliep binnen 5 minuten....niks gehoord door de babyfoon, heb hem nu maar wat gevoeliger gezet...en geen idee waarom hij gespuugd heeft hij huilde niet en voelt ook niet warm...arme schaap...sorry moest ik ff kwijt

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Bapsie; Die schrik zal nog wel ff aanwezig blijven denk ik, wat leuk van al die reacties....hier was dat wat minder helaas.

@hier; Boven de was uit de wasmachine opgehangen, was wat er nog hing weggeruimd en opgevouwen. Tijk in de was gedaan en mag zo straks in de droger. Ff de WC schoongemaakt en Beau zijn luierermmer geleegd. Die zak moet straks maar ff iemand naar de container beneden brengen.
    Schoonmoeder belde net nog of ik boodschappen nodig was, dus die is nu ff wat boodschapjes doen voor me :) Heerlijk!
    Beau zit op zijn gemak al duimend TV te kijken, kan ik zo nog ff stofzuigen.

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Manoe; Ligt hij nu echt te slapen dan, misschien ff een blik om de deur heen werpen....
    Hoef je je geen slechte moeder om te voelen meid, kan iedereen gebeuren!

11. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ Dees ja ik ben al 2 keer wezen kijken ligt heerlijk te slapen gelukkig, thanx voor je lieve woorden kan echt overal om janken nu! :(

12. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Goedemorgen meiden!!

Hoe is het hier?

Zag even snel dat Pooh weer bij ons is. Kan het me goed voorstellen hoor, dat je soms even niet meer kan relativeren. En dat je dan denkt, waar is het spontane gebleven met al die ovutesten. Denk ook dat er sneller ovutesten gebruikt worden omdat je dit heel veel tegenkomt op het forum, heel veel meiden gebruiken het al heel snel. Natuurlijk moet iedereen dat lekker voor zichzelf weten, maar als je dan al zo lang bezig bent, dan vind ik het begrijpelijk dat het soms wat steekt. Ben in ieder geval blij dat je er weer bent!

@Gimena...dikke knuffel meid, hoop echt dat jij heel snel zwanger mag zijn!!

Ik heb vrijdag examen gehad en ging best goed moet ik zeggen!! Denk wel dat ik deze binnen heb. Nu woensdag nog en daar moet ik nog wel flink voor leren, maar ga m'n best weer doen.

Wat een zeikweer trouwens zeg.....bleghhhhh

13. gimena

gimena Niet meer actief

@bapsie Gefeliciteerd met je 12 weken mijlpaal :)

@chicken dank je wel lieverd. komt wel goed :) we hebben er vertrouwen in.
    en wanneer weet je de uitslag ??

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @manoe; Ohw gelukkig maar! YW meid :)

@Chicken; Wanneer kun je de uitslag van je examen verwachten?
    Het weer is hier idd ook prut...

15. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Dees, zo rond de 1e/2e week van maart. Duurt altijd zo lang vind ik...maar ja, wordt geloof ik door 3 personen nagekeken ofzoiets.

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Chicken; Jeetje, moet je er zo lang op wachten?!
    Pfff dan moet je wel ff in de zenuwen zitten...of je moet idd zo zeker zijn dat je het examen goed hebt afgelegd :D
    Zo zie je maar dat het niet zomaar een examen is als het door 3 personen moet worden nagekeken.

17. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Dees, denk wel dat ik deze heb gehaald, maar het is altijd weer spannend als de envelop in de bus valt. Hoe is het met jou?

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Chicken; Ik hoop het voor je meid, zal vast wel snor zitten dan!

Hier gaat het wel aardig, merk wel echt dat mijn energielevel flink is gedaald..:(
    Verder vermaak ik me zo best met Beau, ben blij dat ik voor mezelf besloten heb thuis te blijven vandaag.
    Ukje is wel bijzonder rustig vandaag....dat maar ff aanzien.
    Zo straks eerst Beau ff op bed leggen en dan wat brood + soep verzorgen voor de verhuizers :)

19. mroos

mroos Niet meer actief

@Deesdees, ik heb bij Boaz een hele stressvolle zwangerschap gehad.. Toen ik eindelijk tot rust kwam(ook rond de 35 weken) werd hij ook een stuk rustiger. Ik denk dat kindjes stress aanvoelen en daarop reageren.. En dat hij nu dus ook met jou wat rustiger is:).

Ik ben ziek, voelde het al dagen aankomen maar nu echt ziek, voel me echt beroerd. Vanavond vieren we de verjaardag van Gijs, dus het wordt nog druk ook pff.

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw

Deel Deze Pagina