December 2009 mama's, deel 8!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 14 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @mroos; Dat zou idd goed kunnen, ben wel benieuwd hoe druk ukje vanavond weer is....'s Avonds is het soms echt een stuiterbal!
    Hoezo heb jij toen een stressvolle zwangerschap gehad eigenlijk, wat was daar de oorzaak?

2. mroos

mroos Niet meer actief

@Dees, leuk filmpje!

Boaz was ook altijd druk 's avonds ja. (helaas had hij de eerste weken ook een omgedraaid ritme = 's nachts wakker overdag slapen haha).

Ik ben zwanger geworden toen ik 4 dagen per week stage liep, anderhalve dag een bijbaan had en één dag naar school moest.
    In de zomervakantie is het lang spannend geweest of wij de sleutel konden krijgen van het appartement dat we nu gekocht hebben. Uiteindelijk kregen we 1 september de sleutel, maar 1 september moesten we ook uit het huurhuis waar we toen zaten.. Uiteindelijk ruim 3 weken bij mn ouders op een matras geleefd, terwijl manlief met vrienden hard doorklustte om dit huis leefbaar te maken. Na 3 weken over gegaan in een onaf huis(was toen ong. 28 weken) waar erg veel gedaan moest worden.
    Tot aan de 38ste week eigenlijk wel geklust, maar dat deed mijn man vooral.
    Verder vanaf september tot eind november gewoon naar school geweest en toetsen gemaakt voor mijn minor.

Eigenlijk drama dus. Kan daarom ook erg uitzien naar een tweede zwangerschap waarin we financieel lekker zitten(dus ook zw.kleding kopen wanneer ik wil:)), níet hoeven te verhuizen, waar ik gewoon 16 weken verlof heb(zat nu na een maand alweer op school), etc..

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @mroos; Dat is zeker niet een leuke situatie om in te zitten terwijl je zwanger bent. Je hoort dan eigenlijk volop te kunnen genieten.
    Hopelijk is de 2e zwangerschap (in de toekomst) je beter gegund zeg maar. Is de situatie nu wel aardig stabiel genoeg?

@hier; Mannetje, ouders en mijn zusje heb ik net voorzien van bolletjes met beleg en een kop soep.
    Ze hebben ff de hond uitgelaten en zijn nu net weer de deur uit om de spullen dus naar het huisje in Utrecht te brengen.

4. mroos

mroos Niet meer actief

@Dees, ja hoor, we hebben nu een heerlijk appartement met genoeg kamers, Gijs heeft een vast contract en goede baan, ik heb een stabiele baan en ben natuurlijk afgestudeerd. We ervaren op dit moment een fijne rust in ons leven:).

Is de verhuizing na vandaag afgerond? Hoelang heeft ze nu precies bij jullie gewoond?

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @mroos; Fijn gevoel zal dat zijn, is er ook ruimte voor een toekomstig 2e wondertje?

De verhuizing is na vandaag nog niet helemaal afgerond, morgen willen ze ook nog wat dingen doen waar ze vandaag waarschijnlijk niet aan toe komen. Ze wil vanavond nog naar de Ikea....heeft nog een tafel en een bank nodig.
    Ze heeft hier 10 maand gewoond...

6. mroos

mroos Niet meer actief

@Dees, wow 10 maand! Respect voor je hoor (moet er niet aan denken..), maar dit wisten jullie van te voren waarschijnlijk ook niet.

We hebben hier inderdaad een leuk kamertje over, dus als ik nu zwanger zou worden hoeven we niet te verhuizen:D haha.
    We willen over 2.5 jaar ongeveer verhuizen naar een plek waar we lange tijd zitten(een dorp rondom rotterdam), al wonen we nu ook wel op een hele relaxte plek in Rotterdam, aan de rand tegen de natuur aan. Dan kan Boaz ook gewoon op een basisschool starten waar hij de hele tijd kan zitten.

Jullie huis staat nog steeds te koop hé? Gaan jullie daarna ver verhuizen?

7. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Deel 8 alweer! Heb niet alles terug gelezen sorry...

Bedankt voor de felicitaties. Ga nu echt lekker genieten ja! Pfff last van nesteldrang heb ik echt niet hoor Lottie, ben helemaal kapot! Het liefst ga ik allebei de dutjes van Tijs ook liggen; maar ja het huishouden moet ook door he..

Fijn Dees dat jullie je huis weer terug hebben! Gelukkig nog voor de geboortje van jullie tweede, kun je daar lekker in alle rust van genieten!

Tijs zijn nieren zijn gisteren nog een keer bekeken met echo. Het nierbekken was iets kleiner dan vorige keer. De kinderarts belt woensdag over een uitslag...Hoop dat het nu echt klaar is!

Hoe is het met Sofie Gimena; de buil al minder groot. Bah dat is toch altijd weer schrikken he. Zeker als je denkt dat er wel op gelet wordt....

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @mroos; Dit wisten we van te voren zeer zeker niet...ze wist al vrij vlot dat ik natuurlijk weer zwanger was dus ze heeft alles een beetje op een beloop gelaten en is pas veel te laat actie gaan ondernemen om te zoeken naar eigen woonruimte.
    Maar ja, is weer een goede leer geweest. Had het er gisteren nog in bed over met mijn mannetje en zijn beide blij dat het nu straks voorbij is.

Ons huis staat nog steeds te koop, helaas :( 29 januari hebben we weer open huis dus ik hoop dat er dan nog wat op af komt!
    Mits ik nog niet bevallen ben natuurlijk :p
    Wij willen hier wel graag blijven wonen, zijn dus alleen op zoek naar een eengezinswoning in de buurt.

@Happy; Die nesteldrang komt nog wel :D
    Ik duim voor een goede, mooie uitslag van de KA!

9. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Hallo!!!
    Deel 8 bijgelezen, viel mee gelukkig haha 
    @dees: wat een supergoed nieuws, het mocht eens tijd worden.
    @roeltje: leuk van die woordjes proberen na te zeggen!
    @lottie: ga je een opleiding doen??? Vertel!! Nieuwegein is vlak bij mij! Wat lief dat Milan dan naar de deur loopt! Sara roept dan dag en gaat zwaaien 
    @Panos: wat een gedoe zeg, hopelijk komen ‘ze’ er snel achter wat er met je kleintje is!
    @stink: duim nog steeds voor je hond hoor! Pfff weer spruw… lieve spam!!
    @collo: knuffel van mij! Hoe gaat het daar? Nog een beetje leuk contact met je buufs?
    @suus: eigenwijs brusje  klinkt als een goede afspraak op het werk!
    @gimena: hoe is het nu met Sophie?
    @riti: wat raar zeg! Wat heb je er dan aan dat je zo lang ingeschreven staat??!! Heb je al aan gastouderopvang gedacht? (bijv kinderopvang humanitas)
    @caruli: stomme artsen!
    @bapsie: gefeliciteerd met je 12 weken!! Jippie! Geen bloeding gehad?
    @chicken: oe je ei komt bijnaaaa!
    @mroos: hoop dat je je vanvond beter voelt!
    @happy: jeeeee de echo was goed! Wat een geweldig nieuws!
    @hier: gisteren uiteten geweest voor mans verjaardag. Heel lekker gegeten en was heel gezellig!
    Vanavond met vriendinnen is Scheveningen stappen (crazy piano’s), we blijven daar ook slapen. Maar ik ben zo meoeoeoeoeoeoe…. Ook de hele dag weeeig in mijn maag, dus dat wordt wat  Heb er wel zin in hoor, maar had gehoopt me wat beter te voelen.
    We gaan denk ik toch de vroege echo doen. Dus met 7 weken kunnen we naar ons rozijntje kijken (als alles goed gaat, oooooow ik hoop het zooooo!)

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Doortje; Lekker weekendje voor de boeg dus, heerlijk!
    Alleen balen dat je je zo weeïg voelt, misschien trekt het nog weg?!
    Groot gelijk dat jullie nu voor de vroege echo gaan, nu dus nog zo'n 3 weekjes wachten?

@hier; Beau is inmiddels weer wakker en loopt vrolijk stappend de kamer rond met een beker ranja.
    Zit nog ff te dubben wat ik nu zal gaan doen...hele dag zo alleen thuis zitten is ook niet erg gezellig :(

11. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ all:

Hoi,

Niets gelezen..ben zoooo beroerd als een hond combi van griep en zwangerschapsmisselijkheid denk ik. Gevolg dat mn collega's op mn kamer en mn carpoolcollega het nu weten omdat ik te pas en te onpas begin te kokhalzen. Helemaal als ze het over eten hebben...bllgggg Jammer maar goed ze houden het wel voor zich. Huisarts heeft me eerst soort prima tour voorgeschreven al heb ik niet het idee dat het veel doet. Wilde eigenlijk emasafene hebben, had ik met Nora ook gehad. Najaa als dit niet helpt bel ik maandag wel weer...

Knufff,
    Mili

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Mili; Sterkte meid, hopelijk duurt die misselijk niet al te lang!
    Inderdaad, als het niet helpt gewoon vragen om die emasafene hoor :)

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Collo; Hoe is het met je meid?
    Wordt je nu a.s woensdag al zeker weten ingeleid?

14. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Doortje...jaaaaaaaaaaa...m'n ei is onderweg!! Eergisteren aan de klus vanaaf aan de klus, morgen aan de klus, overmorgen aan de klus, overovermorgen aan de klus en voor de zekerheid overoverovermorgen aan de klus....hahahahaha. Oh ja en tussendoor nog een beetje studeren!!!

15. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Je hebt het druk Chicken ;)

Vanavond alleen thuis. Mannetje is uit eten met het werk. Tijs en ik hebben al gegeten. Zo nog even de hond laten plassen en dan meneertje in bed. Weet nog niet wat ik met mijn avond ga doen; bankliggen of foto's plakken en ATWT kijken...

Tijs heeft een blauw (meer rood) oog. Kan me niet herinneren dat hij zich daar gestoten heeft of kan hebben. Oogje zelf ziet er normaal uit, het kan dan toch geen ontsteking zijn ofzo?

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Veel stress en drukke baby
    Gaat niet altijd op gelukkig:D. Ik had echt onwijs veel stress tijdens de gehele zwangerschap en Milan was heel erg rustig in mijn buik. Ben al die tijd nog nooit wakker van hem geworden snachts, hij sliep met mij mee hihi. Dat was na de geboorte dus nog steeds zo:D. Ook werden we gewaarschuwd voor een huilbaby door de grote hoeveelheid aan stress die ik had...was er echt bang voor...

Mroos
    Wat vervelend dat je je nu net niet lekker voelt. Hopelijk heb je wel een fijne avond..

Happy
    Ik ben ook bekaf hihi, maar vooral savonds eigenlijk. Zal voorlopig nog wel zo blijven...

Doortje
    Haha, nee ga geen opleiding doen. Was het maar zo'n feest:D. Had een baantje gevonden waar ik op wilde solliciteren en daarvoor moest je dan 4 dagen een training volgen.
    Spannend dat je waarschijnlijk al eerder een echo krijgt!

Chicken
    Kabouterplop:D:D "klusserdeklus"

17. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @chicken: nou hoop dat je je examen gehaald heb!!
    alleen zo jammer dat t zo lang duurt tot je de uitslag hebt, maar wel begrijpelijk

whaha fijn dat je ei onderweg is, klus dr maar lekker op los ;) Geniet ervan he whahaha

@bapsie: jeeej 12 weken!! Goed zo, gefeliciteerd

@Dees: haha brood en soep voor de verhuizers? jij hebt er zin in he ;)

@Mroos: ahh ziek :( beterschap! Ziek zijn tijdens een feest is al helemaal niks.

@Happy: hoop dat de nierbekken van Tijs verder inderdaad goed zijn!

@Doortje: stap ze, leuk in scheveningen lijkt me!
    Wauw met 7 weken al een echo, da's lekker vroeg, fijn dat het kan!

@Mili: hoop dat jij ook snel weer beter bent, griep in combinatie met zwangerschapskwaaltjes is al helemaal niks.

@Hier: nou zoals jullie zien ben ik dr weer.. tis vandaag allemaal goed gegaan, met de auto heen, ff spullen uitladen en weer terug met het vliegtuig.
    Kindjes waren super lief vandaag (mn moeder was hier)

Morgen om 12.15 rijden we naar eindhoven airport en vliegen we weer naar engeland voor een hele week :)
    neem laptop mee, dus ben lekker weer online hoor :p

xxxx

18. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @dretjuh
    Weer een drukke dag dus.

@lottie
    Weet je al meer over je werk?

@mili
    Wat onzettens vervelend zeg dat je je zo beroerd voelt. Hopelijk helpen de medicijnen als nog. En anders maandag maar even bellen.

@chicken
    Veel plezier. :D

@doortje
    Hel veel plezier vanavodn of ja nu hahaha

@gimena
    Hoe is het met Sophie nu?

@mroos
    Filmpje ook aan mijn man laten zien vond hem ook erg grappig. Als Luuk iets niet mag van mij dan schudt hij ja ipv nee. Ook erg grappig.

@elmo
    Waar ben je????

@all
    Nou Luuk heeft van middag maar een uurtje geslapen. En is net om 19.00 naar bed gegaan. Hij was helemaal op. Hopelijk slaapt hij een beetje door vannacht.
    Morgen uit slapen heerlijk!

19. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Stink: hopelijk slaapt hij lekker door ja

Hmm vandaag was wel ff druk, morgenochtend tas inpakken en gewoon daarheen vliegen, nog ff boodschapjes doen
    Vind t wel leuk :D

20. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @dretjuh
    Jij heb echt energie als een paard zeg. Als ik wel eens lees wat jij allemaal doet. Phoe phoe petje af hoor!!!:D

Deel Deze Pagina