Lottie wat is er meid? Sorry gisteren enorm druk gehad, man is nu beneden met Lenn.. Dus ik ga nog even slapen
Goedemorgen weer allemaal. En weer een glorieuze ochtend in het altijd spannende ziekenhuis... Wat zal vandaag weer allemaal brengen??? Ik hoop in ieder geval zo ontbijt...Oh ik hoor het al, het komt eraan!
Hey meiden, Hier nog eentje ziek...toen ik gisteren op stond nog niks aan de hand, maar na een uurtje deed alles zeer en koud dat ik het had....en misselijk..maar niet hoeven spugen. Toen Lotus s'morgens naar bed was heb ik even op de bank gelegen met haar plaid en s'middags ben ik zelfs mijn waterbed ingekropen omdat ik n ijsklontje was...doe ik echt nooit...huppel altijd wel door als ik ziek ben. Toen om 22.30 weer naar bed, dus was om 7 uur wakker...ben benieuwd hoe t vandaag gaat. @Dees, fijn meid dat t eindelijk zover is!! @Caruli, belachelijk dat ze je zo behandelen in het ZH....Laat je wat weten morgen? KNUF @Milli, beterschap meis! @Chicken, thanks meid! Misschien krijg je wel een kwebbeltje met al dat klusserdeklus hihi...koningsgezin he...hebben we hier ook...heerlijk...terwijl ik vroeger altijd riep dat ik een jongensmoeder ben ...ik haatte roze en ben niet zo'n tut...nou lotus heeft heel veel roze, en veel rokjes en jurkjes hahaha...ik dwaal af...sorry Hopelijk ben je inderdaad geslaagd! Waardeloos die lange wachttijd op de uitslagen he? Ben je t bijna vergeten, valt de envelop door de bus.... Nou meid succes met klussen! @Bapsie, gefeliciteerd met je 12 weken meis! SUPER!!!! @Doortje, fijn dat je met zeven weken rozijntje even kunt bekijken! Geeft toch wat meer rust als je weet dat t goed is. Als t goed is krijg je dan met 9 a 10 weken ook weer een termijnecho. Tenminste had ik bij Lotus ook (vroege en standaard). Hoe was t stappen? @Dretjuh, wat een energiebron....als ik jou altijd hoor moet ik altijd aan mezelf denken van "vroeger". Toen Max nog klein was. Nu, bijna 10 jr later, kan ik dat niet meer...thanks for telling me that i'm growing old...hahahah... Heel veel plezier in de UK! Fijn dat je wel online bent! @Lottie, what's up meisje... @Manoe, hoe is t nu met je mannetje? Lotus heeft maandagavond 3x gespuugd, verder geen koorts niks, gelukkig was ze dinsdag weer de oude! @Collo, wat een gedoe he in zo'n ziekenhuis...maar ja ze houden je wel in de gaten...jij de kriebels? Hoe kan dat nou??? WHahhahaha...ik heb ze zelfs al, weet niet hoe jij je voelt... Raar idee lijkt t mij, wanneer je weet dat ze woe/do geboren wordt... @Happy, Beetje rust gevonden bij de goede echo? Denk t wel he? Fijn! Je kunt zijn oogjes altijd even een paar keer schoonmaken met een watje met gekookt water (afgekoeld natuurlijk 8)). Ben benieuwd naar de uitslag as woensdag....ik vind het nog steeds geweldig dat je ventje t zo goed doet...ik vond het echt erg destijds met die slechte berichten...gelukkig lijkt t allemaal super mee te vallen...nu nog een goed bericht woensdag...ik duim! @Stink, hoe is t met t ook van Lihram? @Mroos, lief filmpje van Boaz op de schommel..heb t Lotus maar niet laten zien .... De verjaardag nog overleefd?
@Morguh Collo, ontbijt ze...dat is wel een luxe natuurlijk, ontbijt op bed . Heb een cadeautje voor je, een aftelkalender..de eerste paar vakjes moet je maar ff wegdenken...nog 3 nachtjes!!!!!:
Pfff, ik ben ZO ziek! Gister voelde ik me al slecht, 's avonds was ik er helemaal slecht aan toe en vannacht ben ik alleen maar miselijk geweest(en niet kunnen overgeven..) en sinds half 6 zit ik al op de wc(loop helemaal leeg). Ik ben ook echt bang dat Boaz ziek wordt door mij. Vanmiddag zou ik een loopwagentje ophalen in rockanje van MP, maar dat kan nu denk ik ook niet dorogaan, baal ik ook van. En ik moet me morgen waarschijnlijk ziekmelden op mn werk waar ik net 2,5 maand zit, baal ik ook van. Ik ga even teruglezen.
Pooh nee lig nog, moest plassen ga zo weer verder slapen ben echt kapot.. Mroos beterschap meid, je kan maar beter goed uitzieken..
Goedemorgen dames, Sorry ben een paar dagen niet geweest, mannetje was thuis en is niet gezellig als ik dan veel achter de pc zit, moest ook nog op HH natuurlijk en dingen regelen voor mijn website etc. Vandaag weer vanalles bakken. Beau is weer opgeknapt maar zit nu in een sprong volgens mij ofzo. vannacht 7 keer bij Beau geweest en 2 keer bij Nikki en 1 keer bij Renée pfff en ik ben zelf niet lekker dus... Moest wel lachen door jullie zwangerschapsvirus ben ik nou al een paar dagen overtijd.. mijn lichaam gaat mee doen haha Nog spannende dingen? Happy alles nog goed? Collo nog niet bevallen? Dees huisje weer terug? nieuwe zwangeren?
@Pooh: ahh je bent zo oud als je je voelt, en geloof me, als ik vaak in de ochtend opsta (nadat dani vaak wakker is geweest) dan voel ik me net 80 @lotte: ahh meis.. wat is er??? @mroos: ahh beterschap Tja ziek is ziek he... dan maar afmelden bij je werk, er zijn zoveeel zieken dat zullen ze vast wel begrijpen @Hier: nou Dani is lekker zn boterhammetje aant eten naast me, Layla staat met Peter in de douch. Dalijk nog hun spulletjes inpakken en om 12.15 gaan we richting t vliegveld. Kom voor die tijd nog wel ff checken en daarna wordt t vanavond pas een keertje nadat de kids op bed liggen denk ik.
Morguh!! Beau was vanmorgen ook erg vroeg wakker!! 6.15!!! *gaaaaaap* Heb hem lekker bij ons in bed gelegd en heeft liggen woelen en draaien en slapen tot 8.45. Toen werd iedereen zo'n beetje wakker in ons huisje en tja toen werd Beau ook alert De hele meute is zojuist weer vertrokken...pfff en mijn huis is een puinzooi nu!! Ga zo eerst maar weer ff stofzuigen denk ik, een hond in huis geeft veel zooi vooral als hij erg haart!! @Lotte; Kom je zo je hart luchten meid? @mroos; Beterschap! @elmo; Huis hebben we bijna weer terug.....vanavond is ons gezin weer compleet zoals het moet zijn. Logisch dat je je ff afzijdig hebt gehouden van hier wanneer je mannetje ook aandacht nodig heeft. @Dretjuh; Fijne dag vandaag! Succes weer. @Poohbeer; hoi!! @Roeltje; Tank maar ff lekker bij hoor, je hebt het weer verdient!
Hoooooi allemaal! Wij zijn de dag begonnen met een frisse neus! Maura zit een beetje vast in 'ik wil, ik wil, maar het lukt niet en neeej dat bedoel ik niet' en het frustreert haar enorm. Pa en ma zijn wat kwakkelig dus de hele muffe bende na het ontbijt maar meteen in een jas gehesen en de deur uit gestapt . Maura in de rugdrager en met onze snoetjes in heerlijk laag ochtendzonnetje. Het heeft ons goed gedaan, Maura ligt weer op bed na een heerlijke mango wij zijn helemaal duf. Alleen komen mijn schoonouders straks de rust verstoren . @ koolrabi; een heerlijke rauwkost van weten te maken! Voor komende week peterseliewortel om wat leuks mee te doen . @ Doortje; wel fijn een vroege echo lijkt me, het is in ieder geval al snel. Ik had bij Maura ook een hele vroege, is wel inwendig meestal, weet niet of je dat vervelend vindt? Daarna de gewone termijnecho ook gehad maar die ietsje later gepland, zo tegen de 12 weken, toen pas kon ik een beetje ontspannen. Gastouderopvang is zeker een goed idee, ben al aan het kijken en lezen. @ Mroos; beterschap! Bah, naar altijd zo ziek te zijn en alles om je heen daarmee te maken krijgt. Overmacht meid, laten gaan en rustig helemaal beter worden. @ Dees; ben ook erg benieuwd naar jullie kamertje straks! Wat een weekend heb jij achter de rug zeg, rust is in zicht! @ Collo; nog maar een paar daagjes meid, pfff spannend hoor! @ Chicken; klus-ze! uh.... ben het ff kwijt verder... iemand een carrot-cupcake met creamcheese topping?