@RiTi; Het weekend ziet er voor mij uit als een flink berglandschap met veel pieken en dalen....aan het eind van de middag of begin van de avond gaat alles hier weer richting normaal Lekker er al ff uit geweest dus, het is ook heerlijk weer inderdaad. Boven staan alle ramen tegen elkaar open en voelde die lekkere frisse wind...kan daar ook blij van worden *tja toen zag ik die puinzooi en moest ik gaan ruimen* Hier staan inmiddels de wasmachine alweer te draaien, was van gisteren opgevouwen en beneden is gestofzuigd. Hond maar ff het balkon op gestuurd met zijn hebbe en houden
Hai dames. Sorry dat ik een aantal van jullie ongerust heb gemaakt, was echt niet de bedoeling. Dacht er ook echt heeeelemaal niet bij na dat jullie misschien zouden denken dat het iets met de zwangerschap te maken heeft. Dat gelukkig niet hoor!!! Sorry!! Eerst even terug lezen maar. Collo Joepie wat een nieuws hihi, 24 uur je urine verzamelen Pooh Beterschap nog! Mroos He getsie, snap dat je baalt!! Beterschap! Vroeg Hier ook vroeg vanmorgen! Denk dat hij een nachtmerrie had, want hij werd huilend wakker en normaal gewoon rustig en gaat dan eerst nog een half uur spelen zelf. Gelukkig ging mannetje eruit en heb ik nog kunnen liggen tot 8:00. Niet geslapen, maar wel even ontspannen gelegen...das ook lekker Riti Wat heerlijk zeg, even met zn alle wandelen. Klinkt fijn Hier .............
@ Lottie; pff beetje tegen de stroom inzwemmen zo, kan me voorstellen dat jullie er moedeloos van worden. Goed om het aan te pakken, waar je zelf tegen aan loopt en stapje bij beetje toch ook het huisje, helaas geen keuze op dat laatste vlak. Sterkte voor jullie! Jullie vakantie staat in ieder geval al, toch? Lekker om naar uit te kijken, een rustpunt in het verschiet!
Heb net mn schoonouders een mail gestuurd. Ik denk dat het belangrijk is dat ze een beetje weten wat er met hun zoon speelt...Misschien hebben ze ideeën...wilde het al veel eerder doen, maar twijfelde zo... Riti De vakantie staat, maar of mannetje daar nu blij mee is...niet echt nog volgens mij. Hij zegt steeds dat ik niet moet vergeten te zeggen dat we volgend jaar niet mee gaan. Hij is denk ik nu weer zo gestresst dat hij alleen maar kan denken aan wat hij anders in die 3 weken had kunnen doen...hmmm... Wel gisteren tegen hem gezegd dat hij nu niet een hele keuken hoeft te verplaatsen en een hele babykamer hoeft te maken zoals toen...daar had ie nog niet aan gedacht, dus hielp ietsie. Elmo Dank je...ik schaam me om het te vertellen...het is zoveel dat ik het eigenlijk niet durf te zeggen. Zit de hele tijd te denken of ik mn bericht weer moet wissen....
@lottie Jeetje. Das allemaal niet niks. Hebben jullie geen vrienden due jullie kunnen helpen met klussen?
Stink Nee hebben we niet. Ik heb mn schoonouders al gemaild. Wat ik hoop is dat we misschien samen iets kunnen verzinnen. Misschien wat familie ofzo (hebben weinig familie).....
Hey meiden! @ Lottie jeetje wat een pech allemaal meid....wel goed dat je ze een mail hebt gestuurd misschien kunnen hun wel wat helpen daarmee.. *knuf* @ Dees lekker aan de schoonmaak zie ik Heerlijk jullie huis!!! Geniet er lekker van meid! Hier is Morris toch wat ziek geworden gister avond plotseling koorts 39.6 en vanmorgen 38.0 hij sliep uit tot 8.45 en lag er al weer om 10.30 in sliep om 11.00 en ligt nu nog te slapen, hij eet en drinkt gelukkig wel goed en houd tot nu toe nog alles binnen! Bedankt voor jullie lieve woorden meiden!
Stinkerbell, ik denk dat het het meest handig is als je dan dinsdagavond de taart komt halen, ik wil hem best brengen hoor!!! maar dan wordt het woensdag morgen of dinsdag rond 15.00. ik moet woensdag nl weer nieuwe taarten kwijt in mijn koelkast en anders moet ik mijn vlees uit de koelkast gaan leggen haha!
Lottie ons aanbod om te helpen staat nog steeds hè.. Mijn man is belachelijk handig, ikzelf kom niet verder dan opruimen, schoonmaken en lijstjes ophangen *knuffel* net weer heerlijk geslapen, man maakte me wakkerom half 11 voor warme broodjes.. Lenn ging naar bed en slaapt nog steeds.. Die was gevallen en zichzelf helemaal moe gehuild, ben er toen ook maar weer ingedoken. Ga zo lekker douchen en aankleden, voor vanmiddag staat er een flinke wandeling op het programma
Roeltje Dat is lief van je. Anders nodig ik jullie gewoon een keer uit zonder dat mannetje het weet? Hij is nogal moeilijk met hulp accepteren. Kan hij ook goed hout schuren en/of schilderen? Jij hebt t huis gezien....best groot om te schuren en schilderen!
ah zielig dat Lenn was gevallen. Gaat het nu weer? Lekker dat je nog even heb geslapen hier net even afgewassen tussendoor
ja ik voel me goed! Eigenlijk bijna geen kwaaltjes en geniet voorzichtig! Thanx voor vragen meiden! @ Roeltje dat klinkt als een heerlijke zondag Wel sielig dat hij is gevallen hoor, gaat het met hem?! Dacht dat Morris wakker was, maar is al weer in slaap gevallen, arme schat...
Lottie haha moeten toch jullie nieuwe huis nog bewonderen haha ja schuren en schilderen is geen probleem hoor... Normaal staat Lenn meteen op als hij valt maar nu bleef hij gewoon liggen.. Had zich flink pijn gedaan dus, wilde ook lekker op schoot zitten tijdens troosten dus die had flink last.. Kon verder niks ontdekken qua bulten dus wat precies zo'n pijn deed weet ik niet.. Hij slaapt nog steeds. En ik moet ook mijn bed uit maar heb absoluut geen zin