December 2009 mama's, deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Dretjuh; Precies, ik klaag ook niet maar het lijkt me wel weer zoooo lekker om de nacht weer eens door te slapen :)

@Roeltje; Ik hoop het wel, we zullen het wel zien!
    Lenn was compleet gesloopt dus, ben benieuwd hoeveel nachtrust hij je gunt.

@RiTi; Maura kan lekker eten zeg, daar mag Beau nog wel wat van leren.
    Biefstuk is ook best lekker alleen voor de smaak :p

2. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roeltje; oh fijn om te weten, ik zoek je topic er even bij.

@ Doortje/kindjes met diarree; schiet me nog wat te binnen, ha gaf destijds aan dat als ze geen honger hebben voeding overslaan niet erg is omdat de darmen er toch nauwelijks voedingsstoffen uit kunnen halen en ook erg gebaat zijn bij rust, vocht en ors.

@ Dees; vind het ook heel fijn dat ze zo gezellig eet, en Beau ook als hij eens wist hoe lekker en leuk het is :).

3. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Goedenavond meiden alles goed?

Sorry, niks bijgelezen, ben moe. Ben blij dat de week er weer op zit.

4. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Chicken; morgen lekker vrij|? Ga je wat leuks doen?

5. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Riti..hoi! Ik heb een nieuwe klant en zij heeft een tweedehands kledingwinkel bij mij in het dorp. Allemaal tweedehands merkkleding, dus daar ga ik eens kijken met Milan. En meteen even naar de administratie kijken natuurlijk...:D

En jij?

6. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Chicken; dat is leuk zeg, leuke combi zo. Lijkt me ook heel leuk dat je op deze manier zo veel verschillende mensen aan je bureau krijgt met je bedrijf.
    Ik heb morgen niet zo'n bijzonder dagje eigenlijk, morgenavond lekker met een vriendin de stad in voor onze verjaardagen daar heb ik wel veel zin in.

7. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    zoooooow kwam thuis van de kapper, had gegeten en wist ineens niet wat ik morgenavond aan moest trekken.
    Heb dan een groot feest van mn tante die 50 wordt.
    Alle leuke kleding ligt in engeland vandaar.

Dus wij de stad in en lekker geshopt..
    Peter wat leuke kleertjes, hij wilde nog een xbox tv hebben voor hier bij mn ouders, cadeautje voor mn tante en alvast een beetje paasversiering voor in huis

Nu volgende dilema, heb nu 3 jurkjes en weet niet welke ik morgen aan moet whahahahaha, val van t ene in t andere ;)

Ik ga nu lekker chippies eten :D whaha Oven Baked chips hmmmm lekker!! en mn laatste tijdschriftje lezen op de bank :D yummiej

8. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    Nou ik duik zo weer mn bedje in, morgen druk dagje.

Moet Layla weer naar PSZ rijden, is op en neer weer 2 uur autorijden bij elkaar.
    Moet nog een cadeau voor mn tante halen namens mn ouders, moet nog wat foto's van de shoot laten afdrukken voor de familie.

Dan in de middag de kids in bad schoon soppen :p en 's avonds naar de verjaardag van mn tante.
    wordt best een groot feest, ca 60 mensen geloof ik

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    pff dames, één tip.. Lees noooooit een boek van Tess Gerritsen voor je moet gaan slapen.. Damn, dat boek is doodeng!:$ Ben totaal niet bang aangelegd, maar dit boek is echt creepy... Dit wordt het eerste boek die ik 's avonds in bed niet verder ga lezen.. Maar morgen alle tijd voor, het is zo'n mooi boek :D Maarja, beetje eng he..

Ik pak er nog een ander boek bij en ga die boven lezen :D tot morgen!

10. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Roeltje, de boeken van Tess Gerritsen zijn echt goed!!!! is mijn favoriet... Welk boek ben je aan het lezen?? De chirurg???

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Nee, lees nu 'het aandenken'.. paar weken geleden de nieuwe gelezen 'sneeuwval'.. Zijn idd hele mooie boeken en meestal lees ik 's avonds nog even voor ik ga slapen.. maar deze dus echt NIET.. eng is misschien niet het goede woord, maar meer luguber..

nouja, ik ga richting bedje, ben moe.. ga wel een spelletje doen op mn telefoon;)

12. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Ze maakt iedere nacht wel een uur of 6 aan een stuk, maar vannacht dus nog iets langer. Hier was het ook ineens van 3 uur naar 5 uur naar 6 uur. Ging echt binnen een paar dagen, dus wanhoop niet...

Roeltje
    Sorry Amy.....dat ik vandaag niet snel genoeg was waardoor je van het bed af gesodemieterd bent.... Je moet je ook niet ineens naar achteren gooien.....;) Arme meid, gelukkig geen blijvende schade...

RiTi
    Carnaval wordt doorgaans niet geassocieerd met intellectueel hoogstaand gedrag, althans niet door mij. Alhoewel de toestand in Libie dan wel weer een thema kan vormen...;) Ik denk dat ik dit jaar maar als Khadaffi ga... En alcohol dood alleen maar hersencellen....dus dom doen is ws nog niet zo'n slechte omschrijving....
    Heb trouwens nog niet ontdekt hoe ik commentaar kan typen bij je foto's op facebook. Als je ze nou op Hyves zet...
    Hoeveelheid eten...zolang ze niet te dik wordt...lekker laten eten!

Boeken
    Ik lees vaak Stephen King in bed... ook niet altijd bevorderlijk voor de nachtrust.

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Collo
    pff is ook schrikken zeg, Amy ineens op de grond.. haha ja Stephen King helpt 's nachts ook niet goed nee.. en het domme is dat ik rustig Saw-films kan kijken tot 2 uur 's nachts.. Doe het licht uit en installeer me in bed en slapen maar.. In tegenstelling van mijn man, die zeurde na een half uur bij Saw4 of ie uit mocht :D

pff nu zie ik allemaal spinnen als ik mn ogen dicht doe.. Klink NIET op de link in Xenas haar www op hyves..... ook niet goed voor je nachtrust :D

14. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hoi!

Ik kom maar ff weltrusten zeggen, want mijn luiken vallen bijna dicht! Morgen sluit ik weer aan bij het gekwebbel!

Slaap lekker allen! Ook roeltje! hihi!

15. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Roeltje
    Films heb ik ook helemaal geen probleem mee. Boeken kruipen onder je huid.... Daar moet je je eigen fantasie voor gebruiken en die sla je niet zo snel dicht als een boek...

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Goedemorgen!!

Wat een heeeerlijke dag, tralalalala! Oke, niet helemaal waar, ben bekaf.. heb wel heerlijk geslapen.. Lenn vannacht één keer wakker geweest, maar na het instoppen zelf weer gaan slapen.. Maar om 6 uur vond ie het wel prima.. Zo maar even douchen en aankleden, tas klaar maken en tanken en dan hoppa naar schoonmoeder.. En zodra ik terug kom en killerhond heb uitgelaten duik ik bedje weer in :D:D:D tot zo!

17. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    Goedemorgen!!!

@dretjuh: en, weet je al welk jurkje het gaat worden?? Of besluit je dat op het laatste moment??
    Veel plezier in ieder geval!

@riti: ohh lekker eruit met je vriendin vanavond! Geniet ervan:)

@roeltje: oh tess geritsen is heeel goed! Fijne dag vandaag!

@slechte mama acties: zulke dingen zijn niet te voorkomen! Niet schuldig voelen hoor. Ik vind ons allemaal super mama's!!

@collo: begint het carnaval nou vandaag?? Wanneer ga jij?? Veel plezier!!

@suus: hoi!!! Lekker geslapen?

@hier: ik ga mn hond uitlaten en aan het werk! Tot later!

18. mroos

mroos Niet meer actief

Goedemorgen!

Straks naar het ziekenhuis naar de longarts voor goede begeleiding voor evt. volgende zwangerschap..
    Omdat ik geen oppas wil regelen omdat ik geen zin heb om te liegen en het niet wil vertellen, moet Boaz mee, best onhandig maar het moet maar.
    Zit nu nog te twijfelen over fiets of metro..

Dit weekend met schoonfamilie naar Belgie, voor het eerst met zijn allen een weekend weg, dus ben heel benieuwd!

Ik ga even snel bijlezen:D.

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Psje
    werkse vandaag!

Mroos
    oeh leuk, weekend weg! heb ik ook wel zin in haha..
    veel plezier!
    succes in het zh meid!

Waarom heeft hij op dagen dat hij niet thuis is altijd zo'n heerlijk humeur? hele week chagrijnig en nu hartstikke vrolijk;)
    net lekker gedouched, Lenn in zijn kleertjes gestoken.. Ze zullen de speeltuin wel in duiken dus mooi oudere kleertjes aan getrokken.. nu even kop thee..

20. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @MRoos: spannend, succes op t ziekenhuis!!
    En een fijn weekend in Belgie

@PSje: nee heb nog geen idee, ik neig naar een grijs jurkje met bloemprint, maar ik besluit t denk ik pas op t laatste moment :p

@Hier: k moet nu ff haasten want moet over 5 min. Layla naar de PSZ brengen, als ik dan weer terug ben naar tuincentrum voor cadeau voor mn tante en gewoon ff snuffelen :p Vanmiddag nog douchen met de kids, dus zal niet super veel online zijn

Deel Deze Pagina