@ rijstwatrer: goeie tip! @ hier: ben brak! gister personeelsuitje en lag er pas tegen 1 in........ pffffffff.. en om 6:15 begon de wekker en lianne.. en zit nu weer op het werk... pfff.. bijna weekend! wel raar om haar dan gewoon alelen ff kort in de ochtend te zien.. ze had namelijk ook gewoon de melk bij het eten uit de beker gedronken ipv uit de fles! op de opvang kreeg ze sinds woensdag tussen de middag ook gewone melk en de juf vroeg of we wilden proberen uit een tuit zodat we langzaam van de fles af kunnen.. en dat ging woensdag al best goed.. de helpt uit de tuit de andere helft uit de fles.. en dodnerdag alles uit de tuit geloof ik.. en 's avonds dus bijna alles opgedronken uit de beker! (was nog te weinig om in een fles te doen wat ik begreep! ) @ chicken: leuk zo'n klant! @ boekje lezen: op een of andere manier lukt het me niet.. doe wel tijdschriften zo soms ff op een dood moment maar op andere dode momenten heb ik nog ff andere dingwn te doen ofzo.. stom he? vind het namelijk welmsuper leuk! heb voor mannetje een kadootje wat ik stiekem bij zijn bagage ga doen als hij gaat skien.. "zwarte piste".. iemand almgelezen? @mroos: succes in het ziekenhuis!
Morguh dames!! @roeltje; haha, kruip jij er straks maar weer lekker in! ff bijtanken dan maar @collo; aii achterover vallen lijkt hier ook een hit te worden, beau stoeit graag met papa op de bank en kan zich zo ineens achterover laten vallen waarop je reflexen goed getest worden....niet goed voor mama's hart trouwens.. @mroos; heerlijk, geniet van je weekendje weg! Gaat vast wel goed komen met boaz naar het ZH, het is ff een onderneming maar achteraf denk je vaak "ut viel wel mee". @dretjuh; succes met het kiezen van de juiste jurk @hier; luca liet vannacht structureel 4 uur tussen zijn voedingen, heerlijk bijgeslapen dus. Lag er om 22.30 in en ben gelijk in slaap gevallen. Vandaag maar eens een frisse neus halen, zo kan ik gelijk mee met boodschappen doen voor mijn feestje morgen.
Goedemorgen! Zit alweer lekker op mn werk! Voetbal was leuk gister! Goede wedstrijd en we hadden mooie plaatsen. Vooraf weer eens heerlijk bij de THai gegeten! Oppassen door mijn 'favoriete' schoonouders was gelukkig ook goed gegaan (maar dat lag natuurlijk meer aan ons voorbeeldige kind dan aan hen ).... @boeken: Hier een grote leesfreak! Althans dat was ik, voor de geboorte van uk en voor deze zwangerschap... Nu ben ik vaak te uitgeteld om nog boek te lezen. Hopelijk lukt het om op vakantie weer lekker wat boeken te lezen. Kan er altijd zo van genieten! @dees: Fijn dat je beetje uitgerust bent! Hopelijk houdt Luca dit nieuwe ritme goed vast! @roeltje: Genieten van je 'vrije' dag! @mroos: Succes in ziekenhuis!
@joyce Wat goed van lianne zeg. @mroos Veel succes in het zkh en veel plezier met het weekendje weg. @dees Wat fijn dat Luca het zo goed doet zeg. @panos Natuurlijk komt dat door jullie voorbeeldige kind.
zo, Lenn afgeleverd bij schoonma.. Even kopje thee drinken.. dan de dagelijkse dingen als de was, stofzuigen en dweilen.. En dan lekker op de bank met een boek
@ stink: ja goed he? hihi.. jammer dat ik er niet bij was..... maar goed @ roeltje: geniet lekker van je dagje!
@Panos; Meestal is het met een boek lezen zo dat je eenmaal ff de start moet maken om een boek te pakken, dan komt het vaak vanzelf wel weer dat je de volgende keer gauwer weer gaat verder lezen. Tenminste zo werkt het bij mij vaak wel @joyce; Knap van lianne! Beau drinkt nog steeds uit een fles of een tuitbeker. @Roeltje; Doe lekker waar je zin aan hebt vandaag Je hebt alle tijd. @hier; Luca ligt nog steeds te slapen, heerlijk. Beau speelt met zijn blokjes en is lekker tevreden. Ik heb net ff mijn auto leeggeruimd zodat de familyfix weer gemonteerd kan worden in mijn auto, gelijk ff de kinderwagen gereed gemaakt zodat we die straks kunnen gebruiken. @melk; Beau krijgt eigenlijk nog steeds peuter-groeimelk van de Friso, kan ik nu niet overgaan op volledige volle-halfvolle melk en die opwarmen? Beau drinkt al een hele tijd ook een beker melk bij zijn brood. En dat vind hij eigenlijk best lekker. En de avondfles kan ik toch ook gewoon gebruiken met 'gewone' melk + bambix zodat het alsnog een papfles wordt/blijft?
@hier Zo meteen even een boterham eten met Luuk. Dan vanmiddag met luuk naar de kapper. mijn thuis kapster kan pas over 2.5 week en dat vind ik te lang duren. En ik ga even plat op de bank heerlijk. @dees Volgens mij kan je al over gaan op "gewone"melk. Hier lust luuk het helaas nog niet.
@Stink; Beau lust het koud gelukkig maar al te graag maar heb het dus nog niet verwarmd geprobeerd. Vanavond maar eens proberen dan... Die peuter-groeimelk vind ik telkens weer zo'n uitgave!
@dees: WIj gebruiken ook alleen nog maar gewone halfvolle melk. Alleen in haar papfles 's avonds krijgt ze nog een pyjama papje.
@ dees: wij zijn langzaam gaan mengen, halfvolle melk met friso.. en dan zo de friso afbouwen. Gebruiken we nu alleen nog voor ochtend pap (bind wat beter volgens mij) de melk doen we ook niet meer opwarmen eigenlijk.. ook langzaam aan laten wennen, en nu soms ff onder de warme kraan houden datie van de kou af is. en bij het eten 's avonds is 90 ml dus is niet zo heel veel.. tussen de middag is 150 en gaat dus goed met een tuit.. als dat goed blijft gaan dan lanzgaam over op een beke zonder deksel
@Panos; Ahh kijk, ik ben dus niet de enige. @joyce; Is mengen verstandiger dan om te doen? Ik heb hier nu nog 1 pak staan dus kan het zo alsnog proberen. Zelf lijkt me het nog wel beter de melk warm aan te reiken, dat is hij helemaal zo gewend en vooral 's Avonds slaapt hij er denk ik net ff wat beter op. Tussen de middag krijgt Beau ook zo'n 150cc melk, die gaat gretig op Thanx voor de tips
@dees: Wij zijn gewoon cold turkey overgestapt toen we van de fles af gingen (10 maanden). Dus ze heeft nog nooit warme opvolgmelk in een beker gehad. Ik zou gewoon kijken hoe Beau reageert op koude melk en dan kan je altijd nog mengen of opwarmen toch?
Oja ook haar ochtendpapje maken we met gewone melk (die eet ze dan met een lepeltje). De rest van haar drinken (gewone melk, water, thee) krijgt ze uit een open beker. En de avondfles is dus nog een lekker flesje pyjamapap.
@ dees: weet ik niet, maar we merkten dat ze halfvolle ff aan moest wennen.. ook met overstappen van afgekolfde melk naar kunst hebbenw e eerst wat gemengd zodat ze langzaam aan de smaak wende. maar meer omdat ze echt ff moest wennen.. en de kv maakten we met water uit de kraan dus was ook niet super heet
PSje Nee, begint volgende week...hoop ik... Hahaha. Wij gaan altijd op zondag naar de intocht kijken (11.11 in de ochtend). Dat is ook echt het begin van carnaval officieel. Daarna lekker de kroeg in. Maar als je wilt kun je vanaf donderdag al aan de gang. Op zaterdag ben ik nooit in de stad want dan komt al het importspul carnaval vieren, dus is er een grotere kans op heibel. Sommige mensen snappen de geest van carnaval gewoon niet... Mroos Veel succes met de longarts. Nou wordt het wel heel "echt" he? Succes ook met Boaz daar, misschien is hij wel heeeeeel lief. Joyce Nee, niet gelezen. Titel spreekt me wel aan... Hier ook niet altijd zin/tijd om te lezen. Komt in vlagen. Zo verslind ik 5 boeken in een week en zo weer een maand helemaal niks. Zo vlak voor en na de bevalling heb ik gemerkt dat ik de concentratie niet heb, dus dan zijn het voornamelijk baby-tijdschriften. Vannacht terugval van onze kleine dame....5 uurtjes geslapen. Ach, mag wel een keertje.... Panos Leuke wedstrijd geweest gisteren zeg! Baalden achteraf beiden dat we toch geen kaartjes hadden gekocht.
@ Collo; oh jee, Amy van het bed, suf he dat ze zich zo plots om kunnen werpen pfff. Verkleed als Khadafi lijkt me best een goed plan, een lekkere ruime jurk en een passende bril . En Fb, uh als je de foto ziet, (los dus door aanklikken?) heb je toch een schrijfvenster er onder? hmmm zal eens kijken. Heb laatst weer een hyvespoging gedaan, niet echt succesvol, zal het nog eens proberen. @ Roeltje; een boek maakt bij mij ook altijd meer indruk dan een film oid, wel lekker een goed boek Geniet van je dag vandaag! @ PSje; werk-ze vandaag! @ Mroos; misschien niet heel handig maar het kan natuurlijk ook reuze meevallen met Boaz mee naar de longarts. Liegen is niet leuk al is het om bestwil en kan me voorstellen dat je ook niet alles al wilt vertellen, dus goede keus dan toch? Lekker weekendje weg, wil ik ook wel . @ Dretjuh; veel plezier vandaag, lekker douchen met z'n allen, leuk! Ennuh, die foto van je 'verse' haar? @ Stink; hoooi! @ Joyce; wat lief een cadeautje in zijn bagage . @ lezen; heerlijk maar tegenwoordig val ik binnen 1 pagina in slaap . @ Panos; wat een heerlijke avond, leuk! En wat wil je met zo'n superkind, zelfs met schoonouders kan het dan niet misgaan . @ Dees; volgens mij kan je het idd gewoon vervangen, zeker als hij het lekker vindt. Koud is toch ook prima? Ook met pap en/of uit de fles kan dat prima dacht ik. Die groeimelk is inderdaad een flink stuk duurder. Oh lees nu lekker warme avondfles, doen we hier ook. Ze was alleen heel verdrietig dat het zo weinig was dus nu 100 melk met 100 warm water voor het slapen gaan, en dan lekker rozig naar bedje toe. @ Melk en zo; hier een lekker rommeltje . Soyamelk, rijstmelk, karnemelk, halfvolle melk en soms geitenmelk, net wat er in huis is en wat ze al gehad heeft (geit, rijst en soya zijn veel zwaarder). Los of als pap (=ontbijt) en soms ook met yoghurt.
Hoii allemaal, Van de longarts allemaal medicijnen meegekregen(voorgeschreven dan..) waar ik allemaal nu mee kan starten, als het goed is houdt dat de astma en waarsch ook eczeem binnen de perken. Boaz gedroeg zich keurig. Hij ligt nu ook lekker te slapen sinds 10 uur. 1 uur komt mijn man thuis, en dan gaan we een beetje alles(want het is zoooveel) in de auto zetten en rijden (3 uurtjes ofzo). @Melk, Boaz krijgt alleen nog maar soja-melk, dus geen opvolgmelk, dit gaat prima. 's ochtends krijgt hij de helft vd tijd een papfles(sojamelk+granen), maar die zijn we aan het afbouwen tot boterham, dus is binnenkort verleden tijd. 's middags bij de boterham een bekertje koude melk en 's avonds voor het slapen gaan een bekertje warme melk (als hij daar zin aan heeft). @fles/tuitbeker/beker, Boaz drinkt zo goed uit een beker dat we binnenshuis de tuitbeker niet meer gebruiken. Tijdens de 5 eet/drinkmomenten klokt hij zo een beker weg, dus dat zit wel goed. Voor buiten is de tuitbeker nog wel fijn, of de rietjesbeker van nuby. @Roeltje, aan het genieten van je dag? @Dees, fijn hoor, dat Luca zo lekker geslapen heeft, slaap je overdag ook? @Collo, vier je carnaval met of zonder kids? Ik ben nog nooit geweest, en voorlopig ook niet van plan ook. Mijn man werkt nu (tijdelijk) in Den Bosch, dus die gaat misschien een dagje met vrienden. @Stink, Luuk z'n haar groeit snel he? Ik ben blij dat Boaz net wat haar op zijn hoofd heeft, haha.