@RiTi: tja is te vergelijken met mn haren van de fotoshoot, tis gewoon bijgepunt, gefohnd en uitgroei bijgewerkt @Melk: hier ook rond 10 maanden acuut gestopt met opvolgmelk, sindsdien volle melk, halfvolle melk of soyamelk @Hier: ff geen tijd om overal op te reageren, ben net thuis, kids hebben net gegeten, ga Layla nu op bed leggen
@ Mroos; nou hopelijk werkt het zoals verwacht en heb je weinig tot geen last van astma en eczeem . Wat lekker dat Boaz zo goed drinkt, Maura is er een beetje klaar mee zo lijkt het, niet interessant meer dus na 2 slokken is het klaar . @ Dretjuh; ok ik heb een beeld, lekker hoor je haar weer fris. Staat je goed, vind je een knappe meid!
@mroos: Fijn dat het goed ging in het ziekenhuis! En alvast heel veel plezier met jullie weekendje weg! Met je schoonfamilie toch? @dretjuh: Weer lekker druk @collo: Was idd een leuke wedstrijd. Volgende keer geloof ik tegen de glasgow rangers. Als de datum/tijd een beetje gunstig is, gaan we denk ik wel weer. Jullie interesse? @carnaval: Carnaval is iets wat ik dan weer wel kan waarderen aan Brabant . Een heerlijk dom feestje! Leuk! Alleen dat verkleden en die hoempapa-muziek hoeft van mij niet, maar gelukkig hebben ze in de meeste kroegen gewoon leuke feestmuziek. Sfeer is altijd heel relaxt en gezellig! Alleen moet ik dus dit jaar overslaan door zwangerschap (carnacal zonder alchohol is dan weer minder...). Super jammer!!!
@tandenpoetsen hier geen probleem hoor ze vindt het juist erg leuk en erg lekker @collo dank je voor je lieve kaartje *smak wat ben je toch een schat he* @opvolg melk. hier 13 maanden gebruikt omdat ik te veel pakken nog had @dretjuh ja hoor peter kon zaterdag komen ons pa is er ook btw gaat een verwarming verplaatsen @dees fijn om te horen dat alles goed gaat @carnaval hmmm geen idee of we er dit jaar aan doen.denk wel even kijken maar dat was het. @alle dames alles goed??en de kids ook?? @hier hmm het roze afveeg.moet eens kijken wanneer ik me Nod. zo ga zo maar eens alle lampen er hier af draaien. en zo even naar me auto kijken want hij geeft helle tijd aan dat er iets met me auto is grrr
RiTi Volgens mij ben ik ooit voor mijn werk al eens zo verkleed gegaan....ja, je maakt het mee in woningcorporatie-land... Zal de foto eens opsnorren... Mroos Super dat Boaz zich zo mooi heeft gedragen. Ze kunnen je soms verrassen die kleintjes... Hoop dat je alles onder controle kunt houden met je "veilige"medicijnen. Voorlopig carnaval nog maar even zonder kids. Misschien volgend jaar dat ik Amy meeneem, dit jaar is het nog teveel geweld, zo'n intocht met al die dweilorkesten en mensen. Zou ook niet de kroeg in gaan met kinderen. Zie wel eens maxi-cosi's op de bar staan of kinderwagens met slapende kinderen in een hoek van de kroeg. Wordt daar altijd een beetje naar van. Regel gewoon een oppas... Ben benieuwd wat je man ervan vindt. Hoop dat hij wel mag drinken want dan zit je er een stuk sneller in. Panos Als de datum/tijd gunstig is hebben we zeker interesse! Gezellig hoor. Als het niet gaat is het ook goed hoor, dan probeer ik zelf wel kaarten te scoren. Zul je zien dat ze dan genadeloos afgedroogd worden... Die hoempa-muziek hoort er juist bij! Ik vind het juist vreselijk als ik in een kroeg sta met carnaval waar ze alleen maar van die apres-ski bende draaien. Maar misschien moet je daar wel mee opgroeien om het te waarderen....Wa'n lekker ding bende gij...tralalala Gimena Sorry dat ie zo laat was meid, heeft dagenlang in mijn tas rondgezworven.... Lukt het allemaal in je nieuwe huisje? Tis al bijna over verhuistijd toch?
Zo weer veel gedaan phoe. Nu heel even zitten en dan zo naar de kapper. @carnaval Wij gaan alleen optocht kijken. De hele familie van mijn man is er dan gezellig. Tenminste we gaan dit jaar voor het eerst. Luuk en ik gaan beide als boef en mijn man als biertje hahahah
@collo maakt niet uit lieverd vindt het erg lief van je! jaa gaat op zich wel oké einde is een beetje in zicht. maar wel moeten boven nog 2 kamer laminaat leggen en moeten nog plinten worden gemaakt en geverfd. en de lampen ophangen. maar deze week willen we toch alles af hebben want dinsdag is de nieuwe maand.
@Gimena: je bedoelt Peter kan zondag komen? zodat we morgen naar de efteling kunnen Hoe laat en waar spreken we morgen eigenlijk af?? 10.45 bij de ingang van de efteling?? @Riti: hihi je maakt me verlegen maar bedankt voor je compliment @Stink: veel plezier bij de kapper Laat je veel doen? @Carnaval: voordat ik kids had vierde ik erg veel carnaval, nu alleen kinderoptocht @Hier: Layla bekeek net de K3 dvd van de wondermachine show. Nu zag ik toevallig dat die show is opgenomen op dezelfde dag als wij er waren. Nu waren er wel 3 voorstellingen, dus 33% kans dat het onze voorstelling was Toch wel leuk dat we een opname daarvan hebben Nou, nu met de kids douchen, ook een hele klus
@Gimena.....roze afveeg???!!! Oehhhhh spannend!!!!! @rest...goedemiddag dames. Zit net lekker met thee op de bank. Met Milan op pad geweest naar die nieuwe klant, daarna lenzen opgehaald, ik zie weer stukken beter en nu even bijkomen. Hij had al sinds 10.00 niet meer geslapen, dus was bekaf.
Oh ja..vannacht gedroomd dat ik ontzettend lekkende tieten had...(.)(.)...hahahaha. Sorry dat ik het zo plat zeg, maar ik moest wel vreselijk lachen toen ik wakker werd. Hoezo ermee bezig zijn...
lekkende tieten, praat me er niet van!! Ik snap er echt werkelijk waar de ballen niet meer van....BV geven kan ik niet maar ik lek wel gigantisch ?! @hier; Jeej, we zijn er vanmiddag ff op uit geweest met het gezin Heerlijk zeg, even naar het winkelcentrum geweest en daarna wat boodschappen gedaan. De kinderwagen is echt ideaal! Wel een hele gevaarte maar super praktisch Binnen no time zaten de kids in de wagen en konden we gaan lopen
ik verveel me druk er maar een filmpje in denk ik.. Uitgerekend vandaag is man laat rond 18.00 uur haal ik Lenn weer op kan ie thuis nog even douchen en dan lekker naar bedje..
@Dees: ahh fijn dat jullie even lekker met zn alle buiten geweest zijn. Jullie zullen vast wel veel aandacht hebben gekregen van alle mensen *stiekem is dat errug leuk!* @Roeltje: ahh jammer dat je man zo laat is, maar hij komt eraan! Leuk weer! @Hier: nou rond 5 uur al eten, althans ik eet alleen bloemkool, hoe geen vlees of aardappelen, kank vanavond wat taart nemen hihihi Daarna kids en mezelf aankleden en dan kunnen we rond 7 uur ongeveer gaan @gimena: als je dit leest, ik kom niet meer online dus weet niet van hoe of wat morgen. Kun je me sms-en of bellen op mn nummer? Lucas heeft mn nummer ook dus je hoeft niet te zoeken
@Dretjuh; Hihi, klopt! Veel mensen keken toch nog ff om of keken in de MC naar het kleine hummeltje Veel plezier straks/vanavond! @spam
dees wow, lekker bekkie whaha voor het eerst in jaaaaaren heeft mijn man gevoel van timing.. ALTIJD belt ie als Lenn onder de douche zit, de fles krijgt of net slaapt dat ie onderweg is.. Rond 18.00 uur ben ik bij schoonma en om half 7 is man daar dan.. tjongejonge dat ik dat nog mee maak
@Roeltje; Hihi, vond die oogjes nogal grappig Het moest er eens van komen, nu maar hopen dat hij die goede timing vasthoud. @Bapsie; Zwaai zwaai!
@ Dees; wat een mooi snoetje heeft Luca zeg. Heerlijk dat jullie er op uit zijn geweest, fijn dat de wagen zo'n uitkomst is. Waarom kan je geen bv geven trouwens, sorry als ik dat gemist heb trouwens. @ Roeltje; hihi fijn een man met timing (al is het maar 1x per jaar ) @ hier; man lekker wat eerder thuis, kan ik nog even fijn douchen voordat ik de stad in ga. Was een beetje murwm van de dag, had het ook bloedheet op de fiets vanmorgen omdat het niet meer zo koud is. Dus deze plakmama is weer fris en fruitig voor de (plak)kroeg zo .