@RiTi; Heel vaag, mannetje snapt er ook niks van! @hier; Beau is samen met papa een toren aan het bouwen, zo super leuk om te zien dat ik het ff ben gaan filmen
Kom vanavond even lezen en reageren nu kinderen op bed leggen maar eerst spam YouTube - Renee zingt de droomboom
hooooooooooi! @dees: wat een schattige foto van Luca! En wat fijn dat je de wagen helemaal ideaal vindt! Ik ben gisteren ook stiekem met Maud in de wagen even buiten geweest om de hondjes uit te laten... Ik kon niet wachten... Hij is echt top! (denk ik dan he!) Ennuh, volgens mij lukt het sommige meiden best hoor om BV te geven ondanks een verkleining, maar je zult het dan vast al wel onderzocht hebben bij de geboorte van Beau of niet? @gimena en chicken: wat doen jullie deze maand? Samen op roze mag ik aannemen! @roeltje: lekker genoten van je Lenn-loze dagje? Goed getimed van je man! @Elmo: leuk filmpje! @bapsie, dretjuh, collo en iedereen die ik oversla: hooooooooi! @lotte: alles goed? ff vraag: Ik heb een nieuwe autostoel 0+ gekocht voor de uk en moet er nog iets van een voetenzak/wikkeldeken in hebben... Iemand suggesties? het is natuurlijk voor de eerste weken en daarna is het al bijna zomer! Dus ik zoek iets soepels en niet al te dik/heet...
Hai dames Brrr...vanmiddag gebeld door dat internet therapie gedoe en nu ineens kan ik toch niet mee doen. Er zijn bij mij teveel dingen die spelen en zij behandelen alleen losse dingen. Was echt ff boos, zeg dat dan gelijk:x!! Maar goed, 1 maart belt die andere vrouw me dus dan zal ik het wel zeggen en dan zie ik wel hoe en wat....... Gisteren bij mn ma geweest. Zij mag niet meer rijden, dus moest haar kant wel op. Moet wel erg veel bijlezen zeg....... Sprongetjes Het is idd wel sprongetjes tijd las ik ergens! Zo rond de 60 weken geloof ik. Goede oren/tweede spruit Milan heeft echt onwijs goede oren en we zijn dus best al een beetje bang dat hij straks continu wakker wordt van de tweede spruit. Hoe is dat bij degene die dus 2 of meer spruitjes hebben hihi?? Straks slapen ze beide niet meer Gimena Hier gaat ie goed. Wel errug moe nog, maar hoort erbij. En ik kan niet zoveel eten dus val af..Hoe issie nu met jou? Roeltje Leuk dat je alles opnieuw gaay verven. Kijk je wel uit als je evt zwanger bent Ik had expres niet op het linkje van XENAS gedrukt, was al bang dat er een spin te zien zou zijn en ik ben daar als de dood voor! Boeken "Wiegenlied van de dood" is een prachtig spannend boek!!! En sindsdien is lezen me niet echt heel goed meer gelukt. Alleen ander soort boeken. Baal wel dat ik de rust er niet voor kan vinden, zou het echt weer moeten oppakken Dees Ik zou de groeimelk wel even afbouwen. Of gaf je die alleen maar savonds nog? Milan krijgt savonds nog groeimelk voor de vitamientjes. Vind ik zelf wel een fijn idee. En in verhouding is melk net zo duur als peutermelk hoor hihi (heb t al omgerekend). Met zo'n pak peutermelk doe je natuurlijk langer als je het alleen savonds geeft Heb je Luca gelijk fv gegeven of wel bv? Ow lees nu idd dat je fv geeft. Ik ken wel verhalen van mensen die een borstverkleining hebben gehad en gewoon bv geven, balen dat het bij sommige niet lukt Vooral als je het wel wilt natuurlijk! Vraagje ik wil Milan eigenlijk melk uit een tuitbeker of beker laten drinken, maar dan drinkt hij dus amper. Daardoor geef ik dan toch weer de fles, want wil gewoon dat ie wel genoeg drinkt. Hoe kan ik dat oplossen? Andere tuitbeker?? Ik heb echt ff geen idee. Limonade of water drinkt hij wel uit de tuitbeker Denk dat hij het er te snel uit vindt komen ofzo.. Mroos En die medicijnen kan je dus allemaal blijven gebruiken als je weer zwanger bent? Had je weer zo erg last nu van eczeem enz? Balen! Suus Gewoon een fleecedekentje?
@Suus; Ik heb het toen ondervonden met Beau, heb 4 dagen lopen klooien wat veel frustratie gaf voor beide. Niet ideaal en leuk dus, ben toen overgestapt op volledige FV. * Ik heb een voetenzak en een wikkeldeken voor de 0+ stoel, zo kan ik idd ook afwisselen. De wikkeldeken heb ik bij de KV gekocht, je hebt ze bijv. ook van Lodger. Ze heten dan een wrapper.
@lotte: ik zit ook met hetzelfde melk-dilemma met Maud. sinds zij 4 weken geleden de eerste keer zo ziek was, heeft ze steeds fruit en water uit pakjes gedronken (omdat ze anders bijna niks dronk). Daarmee heb ik haar aan het drinken uit een rietje laten wennen en nu drinkt ze niet meer uit een aventfles.... Gevolg, ze drinkt nog maar amper melk! Ik geef haar 's ochtends 100cc koude koemelk, waarvan ze over de gehele ochtend maar een paar slokken drinkt (uit een rietjesbeker dus...) en 's avonds geef ik haar peutergroeimelk 120+4 ook uit de rietjesbeker en ook dat drinkt ze lang niet op! Dus eigenlijk drinkt ze uit de rietjesbeker ook niet goed...Maar ook niet uit de tuitbeker van avent (ik denk dus ook dat het te snel gaat...) en ook niet uit de gewone fles want nu tuit ze haar lippen alsof ze uit een rietje drinkt en dat werkt dus niet... En bij tuit en fles snapt ze nog steeds niet dat ze de beker omhoog moet kantelen... Snap je het nog? Ze heeft altijd goed haar voedingen gedronken tot het rietjes, tuit en andere dingen experiment... Ik zou je dus ook geen rietjesbeker adviseren...Moeilijk toch? Ik denk dat je bij Milan maar lekker moet blijven aanbieden uit een gewone fles joh, kan jou het schelen, dan drinkt ie tenminste!
@dees: dan lekker FV geven, frustratie is het niet meer waard toch?! @wikkeldeken: ik heb deze gezien, maar is wel erg duur vind ik...(ff een neutraal kleurtje gekozen voor de evt. meelezers..) Baby Boum online te koop en snel in huis bij DaffoDille.nl. Mooie wikkeldekens, kwalitatief sterke trappelzakken en warme voetenzakken
Suus Milan drinkt idd ook uit pakjes, dus rietjes kent ie al. Dat gaat super goed. Hij drinkt ook uit een tuitbeker, maar geen melk. Ik vind het zelf gewoon ook niet fijn als hij uit een fles blijft drinken. Smiddags krijgt hij dus een tuitbeker melk, maar daar doet hij dan idd ook de hele middag over net als Maud. Het zijn lastige dingen dit Zier er heerlijk warm uit die wikkeldeken! Volgens mij hebben ze wel meerdere soorten die ook wat goedkoper zijn, maar weet niet of die in een autostoeltje kunnen. Had jij nu een maxi cosi? Daar kan je namelijk ook een standaard voetenzak bij kopen en die is heerlijk warm!
nou ik heb een rider autostoel, die past weer gemakkelijk op de nieuwe wagen en was een stukkie goedkoper dan een mc en nog lichter! Dus vandaar... Ik zoek nog wel ff op mijn gemakje naar een zak/deken...
Ha dames, Vanavond weer lekker wat geshopt voor Amy bij de Hema. Hebben ze erg leuke wikkeljurkjes...kon ze niet laten hangen. Lotte Hier geen last van wakker wordende eerste uk. Amy slaapt overal doorheen gelukkig. Dees Mooie spam hoor...echt lief die oogjes... Suus Ik heb meestal gewoon 1 of 2 fleece dekentjes over de maxi cosi. Die kan ik er makkelijk op of af halen als we ergens binnen gaan. Verder Staan hier nog 2 enorme manden strijkwas (alleen Amy en babykleding) die op mij staan te wcahten...bleeehhhh...
Zwaai! Hier ben ik ook weer eens....ben helemaal op. Tijs slaapt slecht op het moment (zo'n 2 tot 3x wakker 's nachts) en voel me ook iet top. Weer verkouden aan het worden, hoofdpijn...getver... Schattig foto Dees, fijn dat jullie mannetje zo goed gegroeid was. Drinken uit pakjes/rietjes/tuitbekers; hier nog steeds lastig hoor. Een gewone beker gaat vaak nog het beste. Melk gewoon nog uit de fles. Mooie wikkeldeken Suus, wel duur, maar ja...lijkt me wel een handige voor in de maxi cosi. Spin verhaal; heb ook niet gekeken hoor, ben als de dood! Dit betekend wel dat het dus weer tijd is voor spinnen....o nee! De fysio was geweest voor Tijs donderdag. We hoefden ons echt geen zorgen te maken. Ze vond hem ondernemend genoeg, en zag dat hij veel verschillende dingen deed. Hij tijgert nu echt (!!) en het gaat hem per dag makkelijker af. We hebben wat tips gekregen voor het zelf gaan zitten te stimuleren, van zit naar lig gaat meestal wel al goed. Ze zei wel dat het nog wel even duurt voordat hij echt zelf zal gaan lopen, maar dat zien wel dan wel weer. Aan de hand stappen vindt hij ook geweldig! Mannetje is net thuis van het werk heeft hij gewoon een een cheeseburger en ijsje bij, mmmm. Heel slecht maar wel lekker!!
Verder Werd vanavond gebeld door mijn beste vriendinnetje dat ze vandaag een eerste echo heeft gehad waaruit blijkt dat haar zwangerschap niet goed zit. Vruchtje was veel te klein 4-5 mm, wat met 5 weken overeen komt en ze zou nu 8-9 weken moeten zijn. Vind het zo vreselijk voor haar. Het is dan wel snel maar toch...heb na haar telefoontje echt even zitten huilen. Nu moet ze nog anderhalve week wachten of het spontaan los komt anders krijgt ze nog een echo en gaan ze het opwekken. Zelf is ze echt heel nuchter erover maar deels is dat gewoon een masker. Hoop zo voor haar dat het snel spontaan op gang komt. Dan kan ze in ieder geval door. Ben er echt helemaal naar van en kan haar gewoon helemaal niet helpen. Ze hadden zich voorgenomen om vanavond na de echo van vandaag het iedereen te vertellen. En toen ineens de echo niet goed...zo rot dit.
Dees Had onderstaande al een keer gepost, maar had je ws gemist met de hele bevalling enzo... Even een vraag aan jou als MODje. Kan ik op een of andere manier de teksten van de oude topics als tekstbestand krijgen? Zou nl. graag al mijn reacties van oude topics willen bundelen omdat daar zoveel info in staat over de ontwikkelingen van Amy. Lijkt me zo fijn om die bij de hand te hebben omdat je zo snel dingen vergeet. Weet bijvoorbeeld echt niet meer tot 3wanneer de huiluurtjes bij Amy hebben geduurd of precies wanneer ze door ging slapen...
ff snel een klein berichtje van mij @Collo: vroeg in de zwangerschap of niet, t blijft ontzettend klote voor je vriendin Echt k*t! Nou feestje was leuk, bleek dat mn tante gisteren stiekem ook nog ns is getrouwd hihi was even een verrassing. Kindjes hebben beide daar ff geslapen en verder waren ze hartstikke lief. Nou hopelijk morgen ook want dan gaan we naar de Efteling Helaas Gimena dat je niet mee kan, maar begrijpelijk! Dus.......... tot morgenavond iedereen! xx
@Lotte; Beau krijgt eigenlijk alleen 's Ochtends en 's Avonds nog een fles melk, die van de avond gemengd met Bambix. Ben met Luca niet gestart nee met BV, puur om problemen gelijk uit de weg te gaan. @Suus; Nee, precies! Is het ook niet waard! Is toch best een leuke wikkeldeken! @Collo; Succes met de strijk wbt je vraag; ik gaat wel ff op onderzoek uit, ik durf daar nu zo geen juist antwoord op te geven ik kom erop terug. @Happy; Balen zeg dat Tijs zo slecht slaapt, enig idee waar het door komt? @hier; Een heerlijke nacht achter de rug, Luca zijn tijden waren: 22.30 2.30 6.45 en hij wordt nu net weer wakker. Ik kom er helemaal van bij Verder ben ik vandaag vrij weinig aanwezig ivm de viering van mijn verjaardag
Goedemorgen meiden! @Dees..hele fijne verjaardag vandaag. En oh ja, leuke spam!! @Lotte...Milan krijgt alleen 's avonds voor het slapen nog een flesje melk. Ik vind het niet erg dat hij nog uit z'n fles drinkt...zal vanzelf wel een keer over gaan als hij 18 is...haha
@ Happy; geen gekke dingen dus bij de fysio, hij ontwikkeld zich dus gewoon prima? Super! Wel balen van de nachten . @ Dees; hiperdepiep veel verjaardagsplezier vandaag! @ Lottie; allemachtig schiet niet op zo dat ze je nu pas informeren dat het niet kan met die therapie. Hoop dat ze snel met iets concreets komen, dan kan je verder. Waarom vindt je het niet fijn dat Milan melk uit de fles drinkt? @ Collo; wat verdrietig zeg , zou er ook naar van zijn. Sterkte voor je vriendin, het is niet niks. @ Suus; oooh wat een lekkere wikkeldeken, wil ik ook, in xxl dan . Je hebt inderdaad wel vaak universele goedkopere, kwestie van passen in de winkel misschien? Hoe is het met prinses Maud? @ Dretjuh; welke jurk is het geworden? @ fles en zo; Maura krijgt ook nog een fles voor het slapen gaan, wij en zij vinden het veel te leuk/lekker en gezellig om er mee te stoppen . @ hier; hele leuke avond gehad, nu erg brakjes gáaaaaap vanmiddag leuk kinderfeestje bij vrienden
Goedemorgen! @drinken: Hier dus nog 1 flesje voor het slapen gaan, de rest drinkt ze uit open bekers. Helaas drinkt ze bijzonder weinig, maar ik ga me er niet druk om maken. Ze zal echt niet met dorst blijven rondlopen... Bovendien telt het fruit, de melk in de pap, etc ook als vocht. @collo: Heftig van je vriendin! Blijft altijd triest nieuws... @dees: Fijn verjaardagsfeestje! Ook lekker dat Luca wat langer tussen de voedingen begint te laten! Uk was vanmorgen pas om 9uur wakker. Heeeerlijk!
@roeltje: wel fijn voor oma dat Lenn zo lekker vrolijk was! @dretjuh: ik beslis ook altijd pas op het laatste moment wat ik aan doe naar een feestje...heb dan meestal ook wel mijn complete garderobe aangehad om vervolgens toch datgene dat ik als eerste aan had aan te trekken. kortom een echte vrouw Ohh het feestje was leuk dus, wat heb je nou aangedaan?? Je tante ook nog getrouwd, wat leuk zeg @joyce: oehh kort nachtje. Was je personeels uitje wel gezellig? Wat hebben jullie gedaan?? @melk: hier bij ontbijt en lunch een tuitbeker halfvolle melk en bij het naar bed gaan 's avonds een fles pyamapapje die kant en klare. Soms als ze 's nachts wakker word maak ik nog een heel klein beetje halfvolle melk warm zodat ze wat makkelijker weer in slaapt. @collo: ohh oke. ik dacht dat het nu carnaval was omdat de scholen bij ons nu vakantie hebben. Maar volgende week dus. Ik ben 1 x naar de optocht geweest vroeger. Maar jij bent dus niet een week lang dronken??? Jammer van de zaterdag, import is niet leuk daar weet ik alles van!! Brrrr nog ff en ons dorp word weer overspoeld door aso-toeristen:x Ach wat een naar bericht van je vriendin! Wat zal ze zich rot voelen nu En dat afwachten tot het spontaan loskomt is echt zoooo slopend, weet ik helaas uit ervaring. Ik hoop dat het snel gebeurt voor haar zodat ze verder kan. @mroos: fijn dat het geregeld is met de medicatie. en lekker dat Boaz zich zo goed gedroeg!! Geniet lekker van jullie weekend weg. @ Gimena: roze veeg?? Begin ongi of innesteling??? @dees: ohh wat een lekker ventje!! @suus: volgens mij is er genoeg keuze wbt dekentjes/zakken voor in de autostoeltjes. Dus succes met uitzoeken. @lotte: belachelijk zeg, dat ze nu alsnog bellen dat je niet mee kunt doen. Tjonge dan neemt iemand de stap om om hulp te vragen en een maand later gebeurt er nog niks! ongelovelijk!! Ik hoop dat je snel met een goede therapeut kunt praten meid! Waarom wil je niet dat milan nog uit de fles drinkt?? Emma drinkt alleen bij het naar bed gaan nog pyamapapje uit de fles, verder alles uit de tuitbeker. Ik zou milan gewoon lekker zn melk uit de fles laten drinken als hij dat wil hoor. Het komt vanzelf dat ze geen fles meer willen... @happy: wat een goed nieuws van de fysio! Fijn hoor dat tijs zo goed ontwikkelt. Laat het hem maar lekker op zn eigen tempo doen, hij komt er wel!! @chicken: haha, als milan 18 is heb je grote kans dat ie WEER uit een fles drinkt maar dan niet met melk denk ik @panos: zowww heerlijk uitgeslapen zeg! dat is nog eens lekker begin van je weekend. @riti: ojee iets teveel gedronken en dan vanmiddag lekker al die kinders, fijn voor je brakke hoofd Zo hehe, weer helemaal bij. Wat een pokkeweer he?? Het regent hier al de hele dag, jammer want ik wilde ff lekker met mn moppie gaan fietsen.