December 2009 mama's, deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Riti
    jah baal er wel van. Stond er juist positief tegenover!
    Misschien stom vd fles maar is meer door wat er over gezegd wordt en wat je erover leest. En dacht ook dat jullie kindjes bijna allemaal geen fles meer kregen.
    Veel plezier vandaag!!

Ontbijt
    Milan drinkt dus eerst melk en eet daarna pas n broodje. Dit is zo gegroeit omdat hij eerst te veel trek had smorgens dus dan wilde hij liever melk

psje
    zie tekst aan riti:D! En helaas stoppen kids vaak niet zelf
    met de fles hoor;) ik ken er een paar van rond de 4 en die drinken pas net niet meer uit de fles omdat ze m nu pas niet meer geven volgens mij;) Maar dat ligt ook aan jezelf denk ik dan. Vanmiddag n open beker Koude melk gegeven en dat dronk ik zo leeg:D normaal maak ik t altijd warm. Bijv alleen savonds lekker n fles vind ik geen probleem hoor:).
    Idd stom gedoe. Kost me nu extra moeite door te zetten:(. Hopelijk kan ik iets ander vinden wat erop lijkt en wat wel mag. Stom gedoe

Enneuh idd rotweer!!!

Hier
    bleh mannetje al vanaf donderdag de hele dag aant leren. Echt saai hier!! En stil!!! Woensdag heeft ie examen, dan kan ik de wasknijpers weer v mijn mond halen;)

2. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Wat een rukweer zeg! Vandaag om het weer te compenseren maar weer wat kleding voor Amy gescoord. Wist niet dat Bakkeboe zo lekker goedkoop was... eindelijk een winkel ontdekt waar ze dat hebben.
    Ik krijg het echt nooit meer in haar kast gepropt allemaal..hihihi

3. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Inderdaad rukweer... Zijn net terug uit de stad en uk ligt te tukken, maar wat een depri weertje zo. Gelukkig was het niet koud. Nu nog even relaxen en dan staan mn favoriete schoonouders weer op de stoep om op te passen. Wij gaan vanavond lekker een hapje eten met vrienden. Leuk! Al moet ik zeggen dat ik echt enorm moe ben... Lang leve de zwangerschap... Hoeveel weken 'mag' ik nog???

@collo: Lekker geshopt dus. Btw, volgende wedstrijd is 10 maart. Wij moeten nog even kijken of we oppas kunnen krijgen, maar hebben jullie evt interesse?

@lotte: Wat ontzettend balen van de therapie! Ook erg irritant dat ze daar zo last minute mee komen....

@happy: Balen van het gespook van Thijs 's nachts, maar wel lekker dat de fysio zo positief was! Gewoon lekker blijven oefenen met hem!

@caruli: Hoe is het nu met Mitchell? En hoe gaat het met jou?

@zwangeren: Zitten er weer echo's aan te komen?

@dretjuh: Leuk feestje dus! Nemen jullie de kids dan gewoon mee om daar even te slapen? Miss moeten wij dat ook vaker doen, maar op de een of andere manier vind ik het zo zielig om ze 's avonds dan wakker te moeten maken als je weer naar huis gaat... Hoe doen jullie dat? En hoe reageren de kids daar op?

@import: Beetje respect voor import he ;)?!!

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Panos
    veel plezier vanavond! Eerst ng sterkte met je schoonouders;) genoeg eten in huis om ze stil te houden?;)
    yep ik heb dinsdag avond n echo en doortje smorgens geloof ik

5. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @lotte: THanks! We hebben genoeg appelflappen voor ze om ze even bezig te houden... Avondeten doen ze om 16u thuis al (don't ask, ze zullen mijn kookkunsten wel niet vertrouwen :D).

@lotte/doortje: Heel veel succes alvast met de echo's dinsdag! Geniet ervan!

6. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Hmmm... zit net Volkskrant magazine te lezen en daar staat een artikel in over vrouwen die de zwangerschap hebben afgebroken ivm afwijkingen op de 20-weken echo... Wat enorm heftig en verdrietig zeg!! En dan te bedenken dat dit suffe kabinet de grens (nu 24-weken) naar voren wil halen... Alsof we voor de lol beslissen om met 22 weken een zwangerschap af te breken ivm een niet levensvatbaar kindje...

7. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Ben jullie zwaar aan het verwaarloze. :)

@elmo
    Wat een lief filmpje van Rene. *smelt* Ging jij trouwens ook naar de zwemdate?

@zwemdate
    Wat is nu de datum eigenlijk?

@collo
    Wat ontzettend k*t van je vriendin zeg. Maakt niet uit hoe vroeg het is in de zwangerschap als je eenmaal die posi test in je handen hebt gehad.....
    En weer nieuwe kleren gekocht. hahah Volgens mij kun je de volgende keer beter gelijk een nieuwe kast meenemen. :D

@dees
    Zo Luca doet het goed zeg. Wat fijn dat je zo'n goeie nacht achter de rug hebt. Ik duim voor je voor nog zo'n nacht. En euh heel veel plezier met het vieren van je verjaardag.
    Trouwens hoe geneest je wond?

@chicken
    Oeh je kunt bijna testen spannend? Je was trouwens ziek geweest toch? Hé nu ga ik twijfelen...

@riti
    En hoe was het kinderfeestje? Was er een leuke thema? Wat hebben jullie allemaal gedaan?

@panos
    Heerlijk uk pas om negen uur wakker. Hier om half negen. Is voor het eerst. Maaaaar hij werd gisteraond om 11 uur wakker en ging pas weer om 12 uur naar bed. En is natuurlijk om 06.00 even wakker geweest voor de fles.
    En lekker genieten vanavond!

@psje
    En toch nog iets kunnen gaan doen vanmiddag met Emma?

@lottie
    Nou ja meid je moet maar denken dat leren is voor een goed doel. Toch? Wat studeerd hij? Heb ik niet helemaal mee gekregen. En maak je woensdagavond gewoon een lekker diner voor jullie twee savonds hem lekker de oren van zijn hoofd klesten.

@hier
    Ben weer druk druk druk geweest. Net wat schoonmaak spullen van HG gekocht. Heb nu dus de vloer weer heerlijk mooi glanzend. En wat ruikt dat spul lekker :D. En net ook al de lerenbank een schoonmaakspul beurt gegeven. Die ziet er nu ook weer als nieuw uit heerlijk.
    Nou volgens mij is de vloer droog. Kan ik weer aller terug gaan zetten. Zometeen beginnen met koken we eten verse boontjes met overnfriet en een heerlijk kippetje uit de oven jammie.

Nou misschien spreek ik jullie vanavond weer.

8. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Dees: wat een heerlijke spam heb ik voorbij zien komen!!!
    Fijn feest vandaag, geniet ervan!

@Melk: Hier krijgt Dani 's avonds nog een flesje, anders gaat ie echt niet slapen

@RiTi/PSje: whaha het is een grijse jurk geworden op kniehoogte, met lange mouwen *erg stom want t was snik heet* het jurkje is met een hoop stof aan mn linkerzijkant bij elkaar gepropt dus de lijnen lopen allemaal daarheen, erg mooi ding.

@Collo: ben toch wel erg benieuwd naar de inhoud van de kledingkast van Amy :D FOTO FOTO FOTO!
    Hier wordt veel geshopt maar krijg t nog met gemak in de kledingkasten

Enne eerst hadden we vaak een oppas, maar de kids zijn zoow gek op de familie en andersom dat ik ze toch vaak meeneem.
    Een campingbedje voor Dani en gewoon een bed van hun voor Layla. Layla wil vaak niet slapen en houd t ook errug lang vol, gisteren tot 23.10 !! Maar die was errug vrolijk net als Dani, vandaag ook. Ik vind dat ook zielig hoor, maar tis dat ze er geen last van hebben en zich heeeel goed gedragen dat ik het soms toch wel doe.

@Stink: oehh nu je weer over poetsen begint wil ik naar engeland :D hihi lekker daar poetsen :D

@Hier: nou ondanks het @#$$&%#^ weer was het SUPER SUPER leuk in de Efteling. Kids waren erg lief, zijn weer erg verwend.
    Gekocht voor Layla: gympakje, petje, toverstaf, regenponcho en handschoentjes, en voor Dani een badponcho, efteling DVD, eetbordje, fleecedekentje gehaald.
    Ow ja en nog een paraplu. De helft moeten aanschaffen omdat wij regenspullen waren vergeten, wist niet dat t zo erg zou worden.

Ja, winterefteling is zeker aan te raden! erg leuk!

9. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Stink
    Wat een goeie tip, gewoon nog een kast bijkopen!

Panos
    10 maart is ook zwemdate dag he? Niet bang om een overdosis van mij te krijgen? Ferdy vindt het ook een leuk idee, dus als je kaarten kunt regelen, graag! Laat maar even weten dan wat ze kosten dan maak ik dat naar je over.

Dretjuh
    Als die 2m2 was weggestreken is en in de kast ligt zal ik wel eens een foto maken.

10. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Panos
    Maar geldt die termijn niet ook voor abortussen van niet gewenste zwangerschappen? Want die termijn mogen ze van mij wel wat terugschroeven. Vind het erg dat je een gezond kindje van 20 weken zou mogen laten aborteren.

11. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Vanmorgen trouwens pas weer om 10.00 uur uit bed gekomen. Lizzy kwam pas om 08.30, maar in bed een flesje gegeven en daarna terug gekropen. Om 10.00 uur begon Amy te morrelen, dus die maar even naar ons bed meegenomen en rustig aan kunnen opstarten. Ik geniet van elke dag dat het kan want ik weet dat het zo weer over kan zijn...

12. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    heb foto's van vandaag op mn hyves staan :D

13. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ kinderfeestje; was gezellig! Taart, ballonnen, veel slingers en lekkers iedereen heeft zich super vermaakt. Veel lieve mensen dus ik ben lekker gaan zitten kletsen terwijl anderen (en papa) een oogje op Maura en de rest hielden :D.
    Maar wat een rotweer zeg! En dan door de regen moeten en met de bus, aansluiting missen bah bah bah. Blij dat ik weer binnen ben :).

@ Dretjuh; ik ga zo op je hyves kijken :)

@ Panos; veel plezier vanavond! Wel fijn hoor, oppas hebben, zelfs al zijn het schoonouders, goed van je!

@ Collo; jaaah, zien, leuk! Heb nog steeds mijn ijzer en plank niet te voorschijn getoverd ;).

14. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    he meiden,

lekker suf op zaterdagavond op de bank met laptop... Sara ligt er net in. Gelukkig is iedereen weer beter!
    Wel alles bijgelezen, maar sorry even geen puf voor reacties, wederom sorry!
    Ik steek vanaf hier weer in, maar hahaha er is niemand!

15. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Doortje; joepie allemaal weer beter!

16. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    jippie! Riti is er! :) Drukke dagen gehad, he? Wel leuk, zo te lezen! Morgen relaxdagje?

17. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    hihi jaa, ook op de bank met de flaptop :p
    Valt wel mee hoor met de drukte, vanavond niets bijvoorbeeld.
    Morgen mag de keuken (weer eens) helemaal leeg en ga ik met een snoeizaag de tuin in (lekker met dit weer ;)).

En jij, nog leuke plannen?

18. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    dus niet echt een relaxdagje ;)
    Hier gaan we weer ontbijten bij 'Vroeg' . Vader van man komt, dus hij gaat ook mee. Daarna nog een beetje poetsten in huis. Maandag ben ik gelukkig ook nog vrij en jarig :)

19. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Riti: whaha met de snoeischaar bezig met dit weer? Zotje :p
    Ohh lekker keuken leeghalen en daarmee bezig zijn, heb ook echt weer zin in huiselijke dingetjes enzo :) Mis dat echt!

@Hier: Morgen heb ik een hele dag een fotoshoot, moet 3 make-up looks doen op 2 modellen. We gaan in Breda shooten met oude auto's, dus dat is wel gaaf!
    Dus kga nu die shoot ns voorbereiden, ben wel gaar van vandaag zeg!

20. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hallo!

Ik zie dat het hier rustig is1 Ik ff snel teruglezen dus!

@collo: misschien ga ik hier ook wel gewoon met fleece aan de slag hoor, wellicht net zo handig voor die paar weken!
    bedankt voor het meedenken iig!

@happy: Ja de zak is wel heeeeel zacht schijnbaar, en knus! maar ook duur ja.... ik denk niet dat het hem wordt!
    Fijn dat de fysio zo lekker optimistisch is over de ontwikkeling van Tijs! Geen reden dus om jezelf zorgen te maken, lekker stimuleren en wachten totdat hij vanzelf gaat lopen! Goed hoor! :D

@collo2: Ah wat enorm zielig voor je vriendin! En ik snap wel dat jij er naar van wordt! je gunt het haar natuurlijk ook enorm!

@dretjuh: hoe was het in de Efteling? wel enorm pokkeweer zeg!

@dees: hoe was het vandaag? lekker verwend?

@chicken: hoe gaat het bij jou met de eerste vroege eventuele zwangerschapssymptomen?

@riti: hahahaha, met prinses Maud gaat het gelukkig iedere dag beter! Vandaag weer boterham gegeten (wel zonder korst maar dat is voor nu acceptabel) en ze heeft heerlijk boerenkoolstamppot met rookworst zitten smullen! En wat betreft haar gedrag, de prinses is langzaam weer aan het verdwijnen, fijn hoor!

@panos: die van ons drinkt ook echt weinig! Zal wel in de aard van het beestje zitten... Heeft nooit veel gedronken hoor. ik maak me er ook niet druk om...

@psje: tja echt pokkeweer was het he! nog wat anders leuks gedaan, of zo'n lekkere suffe zaterdag geworden?

@collo: bakkaboe hangt en ligt hier ook standaard in de kast, ik haal het altijd bij de Jola! Daar hangen hele rekken vol! En bij sengers heb ik het ook wel eens gezien... Nadeel is alleen dat de spijkerbroekjes vaak niet met een elastiek zijn te verstellen in de taille, en dus nooit mooi passen...Maarja, als dat het enige is, ze hebben wel veel leuke shirts en jurkjes e.d!

@panos: toevallig heb ik gisteren ochtend nog een echo gehad! :D
    Dat zal ook wel de laatste zijn geweest. Uk lag goed op schema, alleen weer lange benen (had maud ook) en verder weer totaal geen fotomomenten gehad, koppie beneden met gezicht naar mijn rug, dus was ook niet te meten voor wat betreft de groei... niet veel spannends dus!

@Stink: hmmm lekker gegeten!!!!

@zwemdate: ik zal 'm eens op de kalender zetten!

@doortje: voordat ik het kan vergeten: alvast gefeliciteerd voor maandag! Leuke dag gewenst!

En bijna echotijd voor jou en lotte, spannend hoor!!!

@dretjuh: klinkt leuk die shoot, veel plezier!! Goed poederen! :D

@hier: Vandaag rustig dagje gehad, wat boodschapjes gehaald en daarna lekker naar de prenatal gereden in mijn eentje, heerlijk! Dan kan ik tenminste op mijn gemak neuzen want marc is al na 1 minuut verveeld! Nog een paar kleine dingetjes gehaald, altijd leuk!

Verder weinig te melden... alles z'n gangetje, morgen lekker zwemmen in CP met vrienden! gezellig!

Deel Deze Pagina