@Suus: ondanks het @#$#^$% weer was het echt super leuk in de efteling, was nog winterefteling en alles was errrug mooi versierd. Had eerst een heerlijk lentegevoel maar nu ineens wintergevoel Veel plezier morgen met zwemmen! altijd leuk toch!
De schaar heeft het begeven, heb nu een snoeizaag . Dinsdag is het 'takkendag' en komen ze de takken ook ophalen (eens per jaar) dus ben een beetje gedwongen . Succes bij de shoot morgen, klinkt gaaf! @ Suus; Fijn dat Maud bijna weer de oude is . Lekker zwemmen morgen, leuk! @ Doortje; wat gezellig, een ontbijtdate. Jij niet meer misselijk zodat je er ook wat aan hebt? En maandag jarig, leuk om dan ook vrij te zijn .
Suus Ja, hier in Rosmalen een Jola ontdekt, helemaal goed! Gaat echt mijn nieuwe favoriete winkel worden. Hebben Bakkeboe en Dirkje, allebei leuke merken. Wel leuk dat je nog even hebt mogen spieken naar je frummel. Begin je al ongeduldig te worden? RiTi Lekker is dat als je zelf even kan kletsen zonder elke seconde op je uk te letten. MOrgen hopelijk laatste keer de keuken leeg. Doortje Iedereen weer beter, da's fijn. Hoe oud wordt je maandag? Lekker dagje gepland? Hier OMG, ben gewoon nu alweer ongesteld geworden. Dat is wel snel zeg. Alleen daarom zou je al...... Dretjuh Zou graag eens door je opgemaakt willen worden, kan ook wel wat advies gebruiken. Prive consultje? Je hebt een erg mooie natuurlijke stijl. Doe je ook wel een heftigere make-up? Leuk zo'n shoot morgen, waar is het voor?
Avond dames! Ff kort en vlug, vandaag dus mijn verjaardag gevierd maar deze viel nogal tegen! Gezelligheid was helaas ver te zoeken en heb het ff helemaal gehad. Luca werd telkens opgepakt en heeft amper geslapen, we liggen nu beide net op bed in de hoop ook zo ff wat uurtjes te gaan slapen. Heb veelal bonnen gekregen van de prenatal, H&M en hunkemoller en nog wat geld toe. Volgende week maar eens gaan shoppen denk ik. @stink; ik zag nog ff gauw dat je vroeg hoe mijn wond geneest, die geneest gelukkig vrij goed! Voelt alleen nog wat doof en hard aan maar schijnt nog wel ff tijd nodig te hebben. Ik kan iig weer wat beter bewegen, vooral beter opstaan.
@dretjuh Ik wil ook nog steeds naar de winter efteling. Maar even wachten tot dat Luuk iets ouder is. Misschien is een kleine wordkshop makeup wel leuk. Of niet collo? Ik ben er ook zo slecht in. Hier alleen wat mascara en oogpotlood. De rest weet ik niet eens hoe dat moet. @riti Nou hel veel succes morgen. Ik hoop voor je dat het wat beter weer is dan vandaag. @dees Wat fijn dat de wond goed geneest. lijkt me erg raar. En wat jammer dat het feestje niet leuk was. Geen leuke sfeer of wat was er precies? @doortje Zwaaaai! @suus Wat heb je precies allemaal gekocht? En lekker hoor morgen naar cp. @hier Zit lekker met een borreltje achter zp. Zo maar eens lekker naar bed. Kan morgen uitslapen heerlijk. is al weer een tijdje geleden. Morgen een rustig dagje. Mijn man gaat met Luuk naar zijn vader in het verzorgingsthuis. Dus heb ik weer even voor mezelf. Nou ja moet nog steeds de badkamer kitten. Vinden jullie trouwens de amerikaanse sesamstraat ook veel leuker dan de nederlandse. Luuk vind het gewelidg om de amerikaanse versie op de pc te kijken maar de nederlandse vind hij echt niks aan.
@collo Jeetje nu alweer ongesteld? Ik vloeide gewoon zes weken na de bevalling van Luuk. Maar das snel zeg.
Stink Wat een goed idee..... Ga snel ook een lekkere borrel inschenken. Ongesteld: Ja, bizar he? Heb echt het idee dat mijn lijf zo supersnel is hersteld van de hele zwangerschap en bevalling. Dit versterkt dat gevoel dan alleen maar... Vorige keer heb ik ook 6 weken gevloeid geloof ik.
@collo Jaa echt bizar. Weet je trouwens al wat voor een ac je gaat gebruiken? En hoe gaat het nu trouwens met twee kindjes? Is het zwaar? Ik ben echt nog steeds zo erg aan het twijfelen. Eerst vergat ik vaak mijn pil. Maar nu echt niet omdat ik nu weet dat zwanger worden echt iets is wat ik nu nog niet wil en kan.
Nee, was nog niet naar bed, maar aan het strijken... Nu eindelijk klaar... Twee kindjes is wel druk, maar je zoekt en vindt vanzelf weer een ritme. Ben wel heel benieuwd hoe het gaat zijn als ik weer moet werken, dan kan ik nl niet meer bijslapen op de dagen dat Amy op het KDV zit, dan moet ik werken.... Gelukkig hoef ik daar pas half mei weer over na te denken... En idd braaf de pil slikken als je het nu niet wilt, maar geloof me, als je zwanger zou zijn, dan is dat ineens ook prima en dan pas je daar een mouw aan. Al zou het bij jullie qua huisvesting niet echt handig zijn nee... Zat vandaag dus ook ineens over AC te denken. Heb toch eigenlijk nog niet zo'n zin in een spiraaltje. Maar onthouding is vorige keer ook niet echt lang goed gegaan.... Man ziet CD's niet zo zitten en ik zie de pil niet zitten omdat mijn zin in seks dan als sneeuw voor de zon verdwijnt... Dilemma's, dilemma's... Maar zal wel even snel iets moeten verzinnen.
@stink en collo; de sfeer was idd niet gezellig, we hebben het idee dat de verjaardagen voor onze familie steeds meer een verplichting wordt, de gezelligheid is ver te zoeken. @hier; luca werd nu net pas weer wakker, weer ff bij kunnen slapen gelukkig. Flesje erin en hopla weer verder tukken! Daaahaag..
@Stink: ik wil jullie die workshop wel geven hoor Heb in mijn salon heeeel vaak zelfopmaak workshops gegeven. @Collo: Bij Dani vloeide ik 4 weken, toen 3 dagen niks en whoppa ineens ongesteld! geweldig :S not! Bij Layla duurde t 3 maanden voor ik ongesteld werd @Hier: zoow net wakker, Dani ook, Layla slaapt nog. Zo mn make-up en haar doen en dan naar de shoot! Duurt wellicht de hele dag. Eigenlijk niet zo'n zin in whaha ben nog gaar van de afgelopen 2 dagen @Dees: jammer dat t niet zo leuk was t moet niet verplicht gaan voelen inderdaad.
mogguh lekker enthousiast van start gegaan 'we gaan een frisse neus halen' Nou we zijn gegaan, maar me een grote bocht ook snel weer naar huis, wat een rotweer zeg.
Echt zondag weer....spitter spatter spetter. Mannetje is voetballen, ben blij dat ik nog lekker in mijn pyama binnen zit! Waar zouden jullie heen gaan Riti? Veel plezier bij de shoot Dretjuh, het wordt vast leuk! Heb je de nuvaring wel eens gehad Collo? Ik merkte toen echt dat het minder (en ander geloof ik) hormoon was. Voelde me in ieder geval beter dan met de pil...misschien een idee? Mm jammer van je verjaardag Dees. Volgend jaar kun je je eigen verjaardag gelijk met Luca vieren toch? Twee vliegen in 1 klap. Op zo'n verjaardag wordt het meestal wel gezellig toch? Vanmiddag even shoppen, nog maar eens voor trouwringen kijken. Ze zijn zooo duur! Dat had ik echt niet gedacht. Ik denk met 1200 euro moet je toch een eind komen...niet dus! En dan willen we niet eens iets "speciaals"....
@ Happy; oh leuk ringen kijken, heb je al wel een idee wat je mooi vindt? We zouden niet naar iets bijzonders hoor vanmorgen, gewoon lekker wandelen in de buurt, meestal langs de Vecht. Maar nu dus een kort fris neusje, ook best lekker.
@Dretjuh; Nee precies, een verplichting hoeft het voor ons niet te zijn. Kom dan alleen voor de gezelligheid. @RiTi; Echt een bagger weertje idd...lekker thuis blijven vandaag @Happy; Volgend jaar en de jaren erop kunnen we het wel eens gecombineerd gaan vieren idd, is voor Luca ook het leukste denk ik. Voor mij hoeft het niet zo meer Trouwringen kunnen best duur zijn idd, wij hebben ze in Turkije laten maken, witgoud en kostte ons zo'n 600,-. Erg mooi maar niet te apart. @hier; Beau werd pas rond 11u wakker!! Zelf lagen we ook nog in bed dus zijn een beetje brakjes nu Ga zo eerst maar eens een wasje draaien en dan genieten van de zondag. Vanmiddag komt mijn zusje nog ff op bezoek voor mijn verjaardag.
@ Dees; jammer dat het niet 'gewoon' ontspannen en gezellig was, wie weet komt dat wel weer . Ja we blijven verder maar binnen vandaag, Maura's neus loopt ook net als de regen . Ben wel blij dat we nog even buiten zijn geweest, kan er niet zo goed tegen niet buiten te zijn geweest. Nou ga ik zo nog wel een boom omzagen, dus dat wordt nog lachen . Ben aan de google over wat te eten, heb even geen idee en een koelkast vol dus mogelijkheden genoeg .